IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Volvo C70: Πρόσθετη κομψότητα και όχι μόνο
Το νέο C70 που παρουσιάστηκε στην έκθεση Φρανκφούρτης (Σεπτέμβριος 2009) διαθέτει ανανεωμένη σχεδίαση και αναβαθμισμένη αίσθηση πολυτέλειας και την ίδια έξυπνη ανοιγόμενη μεταλλική οροφή.
Το Volvo C70 είναι ουσιαστικά 2 ελκυστικά αυτοκίνητα σε 1. Είναι ένα κομψό coupe κι ένα σπορ cabrio. Με την ίδια ευγενή, καθαρή γραμμή και στις 2 εκδόσεις. «Το C70 διαθέτει την κλασική γραμμή cabrio και μια ισχυρή δική του ταυτότητα. Αυτό που κάναμε ήταν να ξανασχεδιάσουμε προσεκτικά το εμπρός και το πίσω μέρος, ώστε να εναρμονίζονται καλύτερα με τα άλλα μοντέλα Volvo του σήμερα αλλά και του αύριο. Επίσης, χρησιμοποιήσαμε πιο πολυτελή υλικά και πιο πλούσιες λεπτομέρειες, κάνοντας το εσωτερικό πιο πολυτελές και πιο απολαυστικό», εξηγεί ο Fedde Talsma, επικεφαλής εξωτερικής σχεδίασης της Volvo Cars.
Εκμοντερνισμένο σχεδιαστικά
Με το νέο του εμπρός μέρος, το C70 εμφανίζει στοιχεία από το πρωτότυπο S60 που αποκαλύφθηκε στις αρχές του 2009. Έτσι, το C70 αναβαθμίζεται, προσεγγίζοντας περισσότερο τη σχεδιαστική γλώσσα των μεγαλύτερων μοντέλων της Volvo. Λεπτομέρειες του αμαξώματος, όπως τα εμπρός φτερά έχουν επίσης επανασχεδιαστεί, δημιουργώντας μια αποφασιστικά ανανεωμένη εμφάνιση. Το ρύγχος είναι πιο σφηνοειδές, ενώ έχει αποκτήσει και ένα αισθητό τρισδιάστατο βάθος με τη μετακίνηση ορισμένων στοιχείων από το εμπρός μέρος τόσο κατά μήκος όσο και κατακόρυφα. Οι νέοι προβολείς και το διακοσμητικό περίβλημα γύρω από τους προβολείς ομίχλης, για παράδειγμα, έχουν αποκτήσει μια κλίση, έχοντας μετατοπιστεί προς τα πάνω και προς τα πίσω, ενώ ταυτόχρονα έχουν αναδειχθεί και οι λεπτομέρειες της κάτω μάσκας. Στο πάνω μέρος, το ρύγχος του αυτοκινήτου σχηματίζει ένα ανοικτό και ελκυστικό σχήμα «V». Το μεγεθυμένο σύμβολο του σιδήρου και η νέα, μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα ενισχύουν τη σίγουρη παρουσία. Οι ιδιοκτήτες που θέλουν να κάνουν πιο αισθητή την παρουσία τους, μπορούν να επιλέξουν ένα θεαματικό νέο κόκκινο χρώμα, το Flamenco Red πέρλα. Τα φώτα LED ίδιου τύπου με αυτά του XC60, είναι η πιο αξιοπρόσεκτη αλλαγή στο πίσω μέρος. Το όλο συγκρότημα των πίσω φώτων ενσωματώνεται σαφώς στο οβάλ σχήμα που πλαισιώνει το πίσω μέρος του C70. Όπως και στο εμπρός μέρος, νέες γραμμές και λεπτομέρειες έχουν ενσωματωθεί στον προφυλακτήρα και σε άλλα σημεία, τονίζοντας το βάθος και τον δυναμισμό της σχεδιαστικής γλώσσας.
Βελτιωμένο εσωτερικό
Το εσωτερικό έχει αναβαθμιστεί, δίνοντας στο C70 ιδιαίτερη πολυτέλεια. Το ταμπλό επανασχεδιάστηκε, με φαρδύτερη και πιο κομψή εμφάνιση, ενώ η επιφάνειά του διαθέτει νέα υφή που ενισχύει την ποιοτική αίσθηση. Τα αποκλειστικά νέα όργανα, σχεδιασμένα ειδικά για το C70, αποτελούν ένα ακόμα παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο έχει αναδειχθεί ακόμα περισσότερο η αίσθηση ανωτερότητας του αυτοκινήτου. Τα καθίσματα είναι επενδεδυμένα μ’ έναν νέο τύπο μαλακού δέρματος, ενώ διαθέτουν ακόμα πιο λεπτομερειακό φινίρισμα.
Κορυφαία ασφάλεια για cabrio
Το νέο C70 έχει σχεδιαστεί ως ένα από τα ασφαλέστερα convertible στην αγορά, τόσο από άποψη παθητικής ασφάλειας όσο και από άποψη αντικλεπτικής προστασίας. Μια προηγμένη δομή αμαξώματος ενσωματώνει πολλές λύσεις μοναδικές στον κόσμο για τα ανοικτά αυτοκίνητα. Η έλλειψη σταθερής οροφής αντισταθμίζεται από δομικές ενισχύσεις και εξελιγμένη τεχνολογία. Το C70 διαθέτει στιβαρές μεταλλικές μπάρες, οι οποίες εκτοξεύονται προς τα πάνω, πίσω από τους επιβάτες στα πίσω καθίσματα, δημιουργώντας σε συνδυασμό με το ενισχυμένο πλαίσιο του παρμπρίζ έναν ζωτικό χώρο επιβίωσης σε περίπτωση ανατροπής του αυτοκινήτου. Οι μπάρες αυτές αποτελούν μέρος του συστήματος προστασίας από ανατροπή ROPS (Roll over Protection System) της Volvo και ενεργοποιούνται με τη βοήθεια γυροσκοπικού αισθητήρα. Καθώς το C70 διαθέτει κανονικό πίσω τζάμι, οι μπάρες διαπερνούν το τζάμι όταν είναι κλειστή η οροφή. Για τον λόγο αυτό διαθέτουν μικροσκοπικές, μεταλλικές μύτες για να σπάσουν το κρύσταλλο. 
Αερόσακοι οροφής τοποθετημένοι στις πόρτες
Ιδιαίτερα σημαντικοί για την προστασία από πλευρική σύγκρουση και ανατροπή είναι οι αερόσακοι οροφής IC (Inflatable Curtain), οι οποίοι στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι τοποθετημένοι στις πόρτες, αφού δεν υπάρχει σταθερή οροφή για να τοποθετηθούν. Διαθέτουν ιδιαίτερα αυξημένη ακαμψία με διπλά επάλληλα στρώματα ελαφρά μετατοπισμένα μεταξύ τους. Οι αερόσακοι οροφής παραμένουν όρθιοι και μπορούν να προστατέψουν αποτελεσματικά το κεφάλι των επιβαινόντων, ακόμα και με ανοικτά παράθυρα. Επιπλέον, ξεφουσκώνουν αργά, προσφέροντας έτσι πρόσθετη προστασία σε περίπτωση ανατροπής του αυτοκινήτου. Εκτός από τους αερόσακους οροφής στις 2 πλευρές του αυτοκινήτου, οι επιβαίνοντες στα καθίσματα εμπρός προστατεύονται από πλευρικούς αερόσακους. Το μέγεθος αυτών των αερόσακων τους επιτρέπει να προστατεύουν τόσο τον θώρακα όσο και τους μηρούς. Επιπλέον, οι αερόσακοι οροφής λειτουργούν συνδυασμένα με τους προεντατήρες στις ζώνες ασφαλείας, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή προστασία στους επιβαίνοντες στα καθίσματα εμπρός, σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης ή ανατροπής. Και τα 4 καθίσματα διαθέτουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων με προεντατήρες.
Κομψή μεταλλική οροφή από 3 μέρη
Το C70 μεταμορφώνεται από ένα κλειστό κουπέ σ’ ένα ανοικτό κάμπριο. Μ’ ένα κουμπί, η μεταλλική οροφή από 3 μέρη αναδιπλώνεται γρήγορα και αθόρυβα, για να τακτοποιηθεί και να εξαφανιστεί μέσα στο πορτμπαγκάζ. Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ακίνητο για να μπορέσει να ανοίξει ή να κλείσει σωστά η οροφή, ενώ χρειάζεται ένα ελεύθερο ύψος 2 μέτρων για να ανοίξει ή να κλείσει. Δεν χρειάζεται πρόσθετος χώρος πίσω από το αυτοκίνητο για να ανοίξει ή να κλείσει η οροφή, όπου χρειάζεται 30’’ για να ανοίξει ή να κλείσει (άσχετα από τον καιρό). Για τη λειτουργία της χρησιμοποιούνται ένα ηλεκτρικό μοτέρ, μια υδραυλική αντλία κι ένας υπολογιστής. Το καπό του πορτμπαγκάζ ανοίγει με 2 τρόπους, απ’ τη μία πλευρά για να υποδεχθεί την οροφή όταν ανοίγει κι απ’ την άλλη για πρόσβαση στο χώρο αποσκευών. Η οροφή αποτελείται από τρία τμήματα, κατασκευασμένα από χάλυβα. Οι σχισμές ανάμεσα στα τμήματα της οροφής στεγανοποιούνται με ελαστικά παρεμβάσματα. Τα πλευρικά παράθυρα ανεβαίνουν και σφραγίζουν μέχρι την οροφή όταν είναι κλειστή. Το καπό του πορτμπαγκάζ είναι κατασκευασμένο από χάλυβα και αλουμίνιο. Η στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος βελτιώνεται κατά 15% περίπου όταν είναι κλειστή η οροφή.
Μεγάλη γκάμα κινητήρων
Η προηγμένη τεχνολογία του κινητήρα και του συστήματος φιλτραρίσματος των καυσαερίων επιτρέπει στους κινητήρες της Volvo να συνδυάζουν υψηλές επιδόσεις με χαμηλές περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Το C70 διατίθεται με 3 βενζινοκινητήρες και 2 πετρελαιοκινητήρες. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 ισχύουν για τις εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων σε μικτό κύκλο οδήγησης. Στους κινητήρες βενζίνης έχουμε τους 2.4 λίτρων στους 140 και 170 ίππους και τον Τ5 2.5 στους 230 ίππους, ενώ οι αντίστοιχοι πετρελαίου είναι ο 2.0D με 136 ίππους και ο D5 με 180 ίππους.



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Smart
ΡΟΜΠΕΡΤ ΣΕΜΕΡΤΖΙΑΝ

Συνεργείο Αυτοκινήτων
Μενελάου & Γράμμου 44-46, 173 43 Αγ. Δημήτριος
Τηλ. & Fax: +302109702380, E-mail: semerjianrobert6@gmail.com
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.

 
Χρήσιμα