IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Skoda Yeti: Το SUV της πόλης(!)
Η Skoda παρουσιάζει ένα SUV ευκίνητο στην πόλη, λόγω των ιδιαίτερα συμπαγών του διαστάσεων και προσδοκά να αναδείξει τις δυνατότητες της διαρκώς αναπτυσσόμενης κατηγορίας σε κάθε περιβάλλον.
Το πολυαναμενόμενο συμπαγές πολυχρηστικό όχημα της Skoda βρίσκεται ήδη στην αγορά και η φίρμα ελπίζει σε εκ νέου ανάκαμψη των πωλήσεών της, καθώς με το μοντέλο αυτό, εισέρχεται για πρώτη φορά σε μία κατηγορία που αναπτύσσεται διαρκώς και συνάμα εξελίσσεται ραγδαία, αυτή των SUV.
Μοντέρνο και πολυχρηστικό
Στόχος της φίρμας ήταν να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που να ανταποκρίνεται πλήρως στις πολλές και σύγχρονες ανάγκες του οδηγού. Και το Yeti είναι ένα μοντέλο που μπορεί να κινηθεί με ιδιαίτερη ευελιξία σε αστικό περιβάλλον, χάρη στο περιορισμένο του μήκος (4,22 μέτρα). Ανάλογος περιορισμός όμως δεν υπάρχει στις υπόλοιπες διαστάσεις του αυτοκινήτου. Ο οδηγός απολαμβάνει μία ψηλότερη θέση οδήγησης, ενώ οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες αφήνουν άπλετο φως να ρέει στο εσωτερικό, τονίζοντας την άνεση και ελευθερία που χαρακτηρίζει το μοντέλο. Λόγω του ύψους του (1,69 μέτρα) και του πλάτους του (1,79 μέτρα), οι μέχρι 5 επιβάτες ταξιδεύουν με άνεση, χωρίς παραχωρήσεις ούτε και στο χώρο αποσκευών, καθώς εδώ τα 510 λίτρα θεωρούνται αρκετά με το παραπάνω για μοντέλο στα 4,22 μέτρα.
Το Yeti διαθέτει και το σύστημα VarioFlex, που επιτρέπει στα πίσω καθίσματα να σύρονται εμπρός/πίσω, να αναδιπλώνονται ή/και να αφαιρούνται πλήρως. Όταν αφαιρεθεί το μεσαίο κάθισμα, τα ακριανά μπορούν να μετακινηθούν προς το κέντρο (οριζόντια), για ακόμη μεγαλύτερη άνεση των πίσω επιβατών. Ο χώρος φόρτωσης με την πλήρη αφαίρεση των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 1.760 λίτρα. Τώρα, σ’ αυτά, αν προσθέσουμε και τους υπόλοιπους χώρους για μικροαντικείμενα που βρίσκονται ολόγυρα του εσωτερικού χώρου, είναι σα να μιλάμε για παντελόνι με μεγάλες τσέπες ολόγυρά του. Την απόλαυση στο ταξίδι έρχονται να συμπληρώσουν οι ποτηροθήκες για όλους τους επιβάτες, παράλληλα με το ντουλαπάκι του συνοδηγού και το ντουλαπάκι της κεντρικής κονσόλας που μπορούν να ψύχονται.
Προσεγμένη κατασκευή και γεωμετρία
Το σασί του Yeti βασίζεται στην πλατφόρμα ομάδας PQ35, η οποία επίσης χρησιμοποιείται στην Octavia. Το Yeti διαθέτει μπροστινό άξονα McPherson. Σε σύγκριση με την Octavia, ο πίσω άξονας στο Yeti έχει τροποποιηθεί με μεγαλύτερο μετατρόχιο για την επίτευξη καλύτερης ευστάθειας οδήγησης. Οι πελάτες μπορούν να διαλέξουν όχημα με μπροστινή κίνηση ή 4-κίνηση. Το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι 60 λίτρων. Η απόσταση από το έδαφος είναι 180 χλστ. και για τους 2 τύπους μετάδοσης κίνησης. Το 4-κίνητο Yeti χρησιμοποιεί συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς. Αυτή η τεχνική λύση χρησιμοποιείται επίσης στην Octavia Combi 4x4 και στη Superb 4x4. Ο ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενος συμπλέκτης Haldex πολλαπλών δίσκων βρίσκεται στον πίσω άξονα, στο ίδιο περίβλημα με το σύστημα μετάδοσης άξονα και το πίσω διαφορικό.
Ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης, η μονάδα ελέγχου Haldex ορίζει την απαιτούμενη πίεση, η οποία επηρεάζει το βαθμό σύμπλεξης και το μέγεθος της ροπής που μεταδίδεται. Η λειτουργία 4-κίνησης είναι πλήρως συμβατή με τα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας (ABS, ESP). Σε περιπτώσεις παρέμβασης του ESP, η μονάδα ελέγχου ABS/ESP αναλαμβάνει τη σύμπλεξη Haldex. Αν ενεργοποιηθεί το ABS, ο συμπλέκτης Haldex αποσυνδέεται. Αν το όχημα ρυμουλκείται με τον εμπρός άξονα ανασηκωμένο ώστε οι πίσω τροχοί να κυλάνε, η μέγιστη ταχύτητα είναι 50 χ.α.ώ. και η μέγιστη απόσταση είναι 50 χλμ., διαφορετικά υπάρχει κίνδυνος ζημιάς του ελατηρίου Belleville του υδραυλικού συστήματος συμπλέκτη Haldex. Σε περίπτωση δυσλειτουργίας κάποιου μέρους του συμπλέκτη Haldex, ο συμπλέκτης αποσυνδέεται και το όχημα έχει μόνο μπροστινή κίνηση, ανεξάρτητα από τις συνθήκες.
Εξελιγμένο σύστημα διεύθυνσης
Το Yeti διαθέτει σύστημα διεύθυνσης με κρεμαγιέρα με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, το οποίο προγραμματίζεται με τέτοιο τρόπο ώστε η επίδρασή του να ελαττώνεται καθώς το αυτοκίνητο επιταχύνει. Έτσι διευκολύνεται η περιστροφή του τιμονιού κατά τη στάθμευση, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι υπάρχει επαρκής επαφή με το έδαφος σε μεγάλες ταχύτητες. Ο μηχανισμός διεύθυνσης, με μεγαλύτερη αναλογία, εγγυάται την ευαίσθητη διεύθυνση, παρέχοντας ασφάλεια και ευχαρίστηση στην οδήγηση. Ένα άλλο πλεονέκτημα της ηλεκτρομηχανικής υποβοήθησης διεύθυνσης είναι ότι συμβάλλει στην εξοικονόμηση καυσίμου, καθώς ενεργοποιείται μόνο όταν χρειάζεται.
Η νέα υποβοήθηση διεύθυνσης αποτελεί εξαιρετική βοήθεια, όχι μόνο κατά την οδήγηση σε στροφές ή κατά τη στάθμευση, αλλά επίσης διασφαλίζει την εύκολη οδήγηση σε ευθείες. Κατά την ανάπτυξη αυτής της υποβοήθησης διεύθυνσης, έμφαση δόθηκε στην επισήμανση της κεντρικής θέσης, η οποία επιτυγχάνεται με ελαφριά επαναφορά του τιμονιού κατά την περιστροφή του, ανεξάρτητα από το πόσο μικρή είναι η γωνία. Η συνηθισμένη αυτόματη επαναφορά του τιμονιού σε κίνηση προς τα εμπρός συνεισφέρει σε αυτό. Έτσι, οι οδηγοί μπορούν εύκολα να διατηρούν μια ευθεία γραμμή, πχ. αν ο δρόμος έχει κλίση ή αν υπάρχει πλευρικός άνεμος.
Μια σημαντική απαίτηση του συστήματος διεύθυνσης στο Yeti ήταν να διασφαλίζεται ότι ο χειρισμός του τιμονιού είναι ο ίδιος σε όλες τις εκδόσεις του οχήματος. Τα χαρακτηριστικά για όλες τις πιθανές εκδόσεις προετοιμάζονται εκ των προτέρων, λαμβάνοντας υπόψη το αξονικό φορτίο βάσει κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων, εξοπλισμού, κλπ. Τα σωστά χαρακτηριστικά επιλέγονται και φορτώνονται στη μονάδα ελέγχου υποβοήθησης διεύθυνσης κατά τη διάρκεια της συναρμολόγησης στη γραμμή παραγωγής ή στο κέντρο Service.
Κινητήρες τεχνολογίας TSi
Οι κινητήρες που εξοπλίζεται το νέο Yeti είναι 5, εκ των οποίων οι 2 βενζινοκινητήρες και οι άλλοι 3 πετρελαιοκινητήρες. Είναι όλοι 4-κύλινδροι, σε σειρά, turbo κινητήρες με εγκάρσια μπροστινή κίνηση και άμεσο ψεκασμό καυσίμου υψηλής πίεσης. Οι βενζινοκινητήρες είναι αποδοτικές σύγχρονες μονάδες που παρέχουν εξαιρετική απόδοση και χαμηλή σχετικά κατανάλωση καυσίμου. Οι πετρελαιοκινητήρες έχουν όλοι την ίδια βάση (2.0 λίτρα), χρησιμοποιούν ψεκασμό καυσίμου υψηλής πίεσης με σύστημα common-rail και διαθέτουν φίλτρο σωματιδίων ως στάνταρ. Όλοι οι κινητήρες συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις εκπομπών του προτύπου EU5. Ένα νέο μέλος της σειράς Skoda είναι ο 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2 TSI 105 ίππων. Αποτελεί τον βασικό κινητήρα του Yeti, αποκλειστικά με εμπρός κίνηση.
Το Yeti είναι επίσης το πρώτο όχημα Skoda που προσφέρει τη βασική έκδοση του 2.0 TDI CR DPF με 110 ίππους. Επιπλέον, είναι το πρώτο όχημα με το βέλος με τα φτερά στο λογότυπό του και διαθέτει κινητήρα 2.0 TDI με ισχύ 140 ίππων και ψεκασμό common-rail. Η υπερτροφοδότηση διασφαλίζει ότι όλοι οι κινητήρες παρέχουν ισχυρή ροπή από χαμηλές στροφές. Καθώς δεν είναι απαραίτητο το μαρσάρισμα για την επίτευξη της μέγιστης ροπής, η κατανάλωση καυσίμου είναι μειωμένη, όπως και οι σχετικές εκπομπές CO2. Οι turbo κινητήρες είναι επομένως πιο αποδοτικοί, οικονομικοί και φιλικοί προς το περιβάλλον. Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν εκτεταμένο διάστημα σέρβις ως στάνταρ χαρακτηριστικό, που σημαίνει ότι αν τηρούνται οι προδιαγραφόμενες συνθήκες, τα διαστήματα σέρβις μπορούν να επεκταθούν ως τα 30.000 χλμ. ή τα 2 χρόνια, όποιο συμβεί πρώτο.
Μετάδοση με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο
Η ροπή του κινητήρα μπορεί να μεταδοθεί στους τροχούς μέσω δύο τύπων συστημάτων κιβωτίων ταχυτήτων, το μηχανικό και το αυτόματο. Τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων διαθέτουν 6 σχέσεις, εκτός από το κιβώτιο 5 σχέσεων που είναι σχεδιασμένο για οχήματα με μπροστινή κίνηση και κινητήρα 2.0 TDI CR DPF με 110 ίππους. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρεται μόνο με τον κινητήρα 1.2 TSI και με μπροστινή κίνηση. Πρόκειται για ένα υψηλής τεχνολογίας κιβώτιο DSG με 7 ταχύτητες, με την επιλογή αλλαγής από αυτόματο σε μηχανικό. Τα μηχανικά κιβώτια χαρακτηρίζονται από μια πύλη αλλαγής σχέσεων ακριβείας με επακριβώς ορισμένη διαδρομή, μικρή μοχλού.
Σε συνδυασμό με τη βέλτιστη διαδρομή και το σχήμα του μοχλού, η αλλαγή σχέσεων είναι πολύ απλή. Αν χρειάζεται, η αλλαγή μπορεί να γίνει εξαιρετικά γρήγορα. Οι σαφώς ορισμένες θέσεις της κάθε σχέσης διευκολύνουν την αναγνώρισή τους, με αποτέλεσμα να διευκολύνεται η οδήγηση. Το 7άρι αυτόματο κιβώτιο DSG διπλού συμπλέκτη, που χρησιμοποιείται ήδη στην Octavia και στη Superb, επιταχύνει ακόμη περισσότερο τις αλλαγές σχέσεων. Σε σύγκριση με τα συμβατικά αυτόματα κιβώτια με υδροδυναμική μετατροπή ροπής, ένα από τα πλεονεκτήματα αυτού του κιβωτίου είναι η απλότητά του, καθώς η ροπή μεταφέρεται στους τροχούς με ουσιαστικά μηδενική απώλεια. Αυτό σημαίνει ότι η εύκολη αλλαγή σχέσεων συμπληρώνεται από την οικονομική λειτουργία.
Ένα βασικό πλεονέκτημα του αυτόματου κιβωτίου DSG με 7 σχέσεις, είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και επομένως, οι μειωμένες εκπομπές CO2, όχι μόνο σε σύγκριση με τα συμβατικά αυτόματα κιβώτια με υδροδυναμική μετατροπή, αλλά επίσης και σε σχέση με τα μηχανικά κιβώτια. Η περιβαλλοντική συμπεριφορά του Yeti ενισχύεται από μια νέα λειτουργία, τη Recommended gear (προτεινόμενη ταχύτητα), η οποία, στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης Maxi DOT υποδεικνύει αν η τρέχουσα σχέση έχει επιλεγεί σωστά κι αν όχι, προτείνει την αλλαγή σε μεγαλύτερη ή μικρότερη σχέση (ως σήμερα διαθέσιμο μόνο στο Superb GreenLine).
Δυνατό σύστημα φρένων
Το Yeti διαθέτει διαγώνιο, υδραυλικό σύστημα πέδησης διπλού κυκλώματος. Το σερβό φρένων με υποπίεση Dual Rate με προοδευτικά χαρακτηριστικά αποτελεί ένα βασικό στοιχείο για τη διασφάλιση της γρήγορης αντίδρασης του συστήματος πέδησης και της εύκολης δράσης της πέδησης. Η επίδραση του σερβό κατά την πέδηση έκτακτης ανάγκης αυξάνεται χάρη σε αυτό το χαρακτηριστικό. Το Dual Rate παίζει το ρόλο ενός μηχανικού συστήματος υποβοήθησης πέδησης, επιτρέποντας την επίτευξη της μέγιστης πίεσης στο σύστημα πέδησης και επομένως, την πιο γρήγορη, μέγιστη εφαρμογή φρένων.
Η εσωτερική αναλογία του σερβό αλλάζει όταν επιτευχθεί ένα ορισμένο όριο πίεσης στο σύστημα πέδησης. Σε περιπτώσεις στάσης έκτακτης ανάγκης, ακόμη κι αν ο οδηγός εφαρμόσει την ίδια δύναμη στο πεντάλ του φρένου, η πίεση στο σύστημα πέδησης είναι μεγαλύτερη, διότι η αναλογία είναι μεγαλύτερη από ένα συνηθισμένο σερβό. Ένα υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης παρέχεται με το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ελέγχου ευστάθειας (ESP), το οποίο χρησιμοποιεί μια υδραυλική αντλία για τη δημιουργία της πίεσης του υγρού φρένων. Το σύστημα αυτό αξιολογεί τα σήματα από τον πομπό πίεσης υγρού φρένων, τους αισθητήρες ταχύτητας τροχών και τον διακόπτη φώτων φρένων προκειμένου να αναγνωρίσει μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Σε περίπτωση υπέρβασης μιας καθορισμένης τιμής αύξησης της πίεσης, δηλαδή εάν η πίεση αυξηθεί πολύ μέσα σε συγκεκριμένο μικρό χρονικό διάστημα, τότε η μονάδα ελέγχου του ABS αξιολογεί την κατάσταση ως πέδηση έκτακτης ανάγκης. Αν εντοπιστεί πέδηση έκτακτης ανάγκης, το υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης αυξάνει την πίεση στο σύστημα πέδησης, στο επίπεδο που απαιτείται για την ενεργοποίηση του συστήματος ABS. Είναι επίσης δυνατή η χρήση της μέγιστης δυνατής δράσης πέδησης για τη μέγιστη δυνατή μείωση της απόστασης ακινητοποίησης. Όλοι οι τροχοί διαθέτουν δισκόφρενα με ελεύθερες δαγκάνες μονού εμβόλου. Στο μπροστινό μέρος, υπάρχουν κοίλα δισκόφρενα εσωτερικά ψυχόμενα, ανάλογα με τον κινητήρα, διαμέτρου 280, 288 ή 312 χλστ. Οι πίσω δίσκοι είναι συμπαγείς κι έχουν διάμετρο 255 χλστ. για μπροστινή κίνηση και 286 mm για 4-κίνηση.
Για τη διευκόλυνση της οδήγησης σε δύσκολο, ανώμαλο δρόμο, το Yeti είναι το πρώτο όχημα Skoda που διαθέτει ένα έξυπνο σύστημα που ρυθμίζει τα συστήματα κινητήρα και υποβοήθησης πέδησης. Η λειτουργία εκτός δρόμου αποτελεί ένα σύνολο λειτουργιών που είναι διαθέσιμες μετά το πάτημα του κουμπιού αυτού στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό. Όταν το κουμπί ανάβει με κίτρινο χρώμα, σημαίνει ότι το σύστημα είναι ενεργοποιημένο. Αν ο κινητήρας ακινητοποιηθεί (πχ. κατά την οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα λόγω χαμηλών στροφών), η λειτουργία εκτός δρόμου παραμένει ενεργοποιημένη, αν ο κινητήρας ξεκινήσει ξανά εντός 30’’. Το αντίθετο συμβαίνει αν ο κινητήρας απενεργοποιηθεί από το κλειδί. Στη περίπτωση αυτή, η λειτουργία εκτός δρόμου απενεργοποιείται όταν το όχημα ξεκινήσει ξανά.
Οι πρώτες εντυπώσεις
Η ποιότητα κατασκευής αλλά κι αυτή των υλικών του μοντέλου ανταποκρίνονται στα πρότυπα της κατηγορίας του. Ο εξοπλισμός καλύπτει τις ανάγκες μιας σύγχρονης οικογένειας με απαιτήσεις κατά το ταξίδι. Βέβαια τα τελευταία χρόνια, μιλάμε για πλήρη επίπεδα εξοπλισμού, αλλά οι ανάγκες του καθένα μας είναι διαφορετικές. Αυτό που απολαμβάνουν όλοι, ανεξάρτητα τη θέση τους στο αυτοκίνητο, είναι η καλή διαχείριση των χώρων και του εσωτερικού περιβάλλοντος γενικότερα. Η γυάλινη οροφή και τη μισή περίπου να ανοίγει, δίνει έναν πρόσθετο αέρα ελευθερίας σε οδηγό και λοιπό πλήρωμα. Βρίσκουμε επίσης θετική την επιλογή λειτουργίας των προβολέων αυτόνομα ο καθένας, όταν στρίβουμε σε κλειστές στροφές με μικρή ταχύτητα, καθώς βελτιώνεται η ορατότητα τη νύχτα.
Η έκδοση 1.8 TSI των 160 ίππων που οδηγήσαμε αρχικά, μας αφήνει συνολικά ευχαριστημένους, αρκεί να παραβλέψουμε την κατανάλωση, που σε αστικές συνθήκες δεν ανταποκρίνεται στην πολυδιαφημισμένη οικονομία καυσίμου των κινητήρων TSI. Η ελκτική ικανότητα (τράβηγμα) είναι καλή, είτε είσαι «άδειος» είτε με πλήρες φορτίο (επιβάτες και αποσκευές), όμως προβληματιστήκαμε για το πώς θα είναι τα πράγματα (σε πραγματικές συνθήκες) με τον κινητήρα των 1.2 λίτρων και μόλις 105 ίππων. Η εισαγωγική εταιρία δεσμεύτηκε ότι θα μας παραχωρήσει ένα Yeti 1.2 TSI, οπότε και θα έχουμε τη δυνατότητα να δούμε κατά πόσο οι ανησυχίες μας αυτές θα έχουν υπόσταση. Εν αναμονή λοιπόν.
 
Skoda Yeti 1.2 TSI*
Κυβισμός: 1.197 κυβ. εκατοστά
Μέγιστη ισχύς: 105 ίπποι/5.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 175 Nm/1.500-3.500 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ.: 11,8’’
Τελική ταχύτητα: 175 χ.α.ώ.
Μικτή κατανάλωση: 6,4 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές ρύπων CO2: 149 γραμμ./χλμ.
* Μόνο δικίνητη έκδοση.
 
Skoda Yeti 1.8 TSI
Κυβισμός: 1.798 κυβ. εκατοστά
Μέγιστη ισχύς: 160 ίπποι/4.500-6.200 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 250 Nm/1.500-4.500 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ.: 8,4’’
Τελική ταχύτητα: 200 χ.α.ώ.
Μικτή κατανάλωση: 8 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές ρύπων CO2: 189 γραμμ./χλμ.
 
Skoda Yeti 2.0 TDI 110 hp
Κυβισμός: 1.968 κυβ. εκατοστά
Μέγιστη ισχύς: 110 ίπποι/4.200 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 250 Nm/1.500-2.500 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ.: 12,2’’ (11,6’’)
Τελική ταχύτητα: 174 (177) χ.α.ώ.
Μικτή κατανάλωση: 6 (5,3) λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές ρύπων CO2: 159 (139) γραμμ./χλμ.
( ) Επιδόσεις της δικίνητης έκδοσης.
 
Skoda Yeti 2.0 TDI 140 hp
Κυβισμός: 1.968 κυβ. εκατοστά
Μέγιστη ισχύς: 140 ίπποι/4.200 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 320 Nm/1.750-2.500 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ.: 9,9’’
Τελική ταχύτητα: 190 χ.α.ώ.
Μικτή κατανάλωση: 6,1 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές ρύπων CO2: 159 γραμμ./χλμ.
 
Skoda Yeti 2.0 TDI 170 hp
Κυβισμός: 1.968 κυβ. εκατοστά
Μέγιστη ισχύς: 170 ίπποι/4.200 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 350 Nm/1.750-2.500 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ.: 8,4’’
Τελική ταχύτητα: 201 χ.α.ώ.
Μικτή κατανάλωση: 6 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές ρύπων CO2: 159 γραμμ./χλμ.


 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗΣ

Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων, Λιπαντικά, Μπαταρίες (Χονδρική Πώληση)
Ασπρόχωμα Καλαμάτας (έναντι ΟΑΕΔ), 241 00 Καλαμάτα
Τηλ.: +302721069313, E-mail: giakoumakis190@gmail.com
Βρείτε μας κι ακολουθήστε μας στους Χάρτες Google.

 

 
Χρήσιμα