IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Wayne Brannon: Σε ρυθμό ανάπτυξης η Chevrolet
Η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Chevrolet Spark στην Αθήνα, ήταν μια καλή ευκαιρία για μία σύντομη συνέντευξη με τον Γενικό Διευθυντή της φίρμας στην Ευρώπη, κ. Wayne Brannon.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Ο κ. Wayne Brannon, ως Γενικός Διευθυντής της Chevrolet στην Ευρώπη, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από την επίσημη πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Chevrolet Spark που έγινε στην Αθήνα. Το γεγονός αυτό αποτέλεσε μια καλή ευκαιρία για να πάρουμε την εικόνα της φίρμας στην Ευρώπη και τον κόσμο, μέσα από τα δικά του λόγια. Ο κ. Brannon μίλησε τόσο για την πορεία της μάρκας στην αγορά όσο και την παρουσία της στο θεσμό FIA WTCC, του παγκοσμίου πρωταθλήματος αυτοκινήτου τουρισμού.
Με την οικονομική κρίση, οι μάρκες αυτοκινήτου της Αμερικής είχαν μία πολύ δύσκολη περίοδο. Πώς είναι η κατάσταση τώρα για την Chevrolet;
Είναι μια δύσκολη περίοδος όχι μόνο για τις Αμερικάνικες μάρκες αλλά για όλους τους κατασκευαστές σ’ όλο τον κόσμο. Ειδικά για την Ευρώπη, σε μερικές αγορές της Ανατολικής Ευρώπης, είχαμε μείωση του ποσοστού της αγοράς 50%, 60%, ακόμη και 70%. Για την Chevrolet παγκοσμίως είχαμε μία αρκετά καλή χρονιά. Μερικές αγορές ήταν επιτυχημένες, όπως της Βραζιλίας, της Κίνας και της Ινδίας, αλλά ακόμη και στην Ευρώπη, είχαμε ένα καλό ποσοστό, ειδικά στη Δυτική Ευρώπη, νομίζω πως είχαμε 16.000 μονάδες περισσότερες πωλήσεις απ’ το 2008. Η Chevrolet εκπροσωπείται σε πάνω από 130 χώρες παγκοσμίως και πουλάμε περισσότερα από 4.000.000 οχήματα ετησίως τα τελευταία χρόνια. Τα καλά νέα για μας είναι ότι έχουμε αρκετά νέα πολύ καλά μοντέλα που αναμένονται.
 
 
Πόσο σημαντική είναι η αγορά της Ευρώπης για τη Chevrolet;
Η Chevrolet πουλάει στην Ευρώπη περίπου 500.000 οχήματα το χρόνο. Είναι μικρό το ποσοστό μας με βάση το σύνολο της αγοράς. Η Ευρώπη είναι μία από τις μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτου του κόσμου. Στην Ευρώπη έχουμε 2,3% μερίδιο αγοράς και πιστεύω ότι μπορούμε να φτάσουμε στο 4-5% που είναι και ο στόχος μας. Με όλα τα νέα μοντέλα Chevrolet για τους Ευρωπαίους αγοραστές, πιστεύουμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε.
Έχουμε τώρα ένα αυτοκίνητο πόλης απ’ τη Chevrolet, το νέο Spark. Πιστεύετε γενικότερα ότι η βιομηχανία αυτοκινήτου επιστρέφει στα μικρά μοντέλα;
Σε μια πόλη όλοι θέλουμε ένα μικρό αυτοκίνητο να παρκάρουμε πιο εύκολα και να έχουμε ευελιξία στην οδήγηση. Υπάρχουν κι άλλοι λόγοι γι’ αυτό. Η τιμή του πετρελαίου παγκοσμίως και η προστασία του περιβάλλοντος μας κάνει να προσπαθούμε να διατηρούμε όλες τις απαραίτητες τυπικές μας ανάγκες από ένα αυτοκίνητο, μ’ ένα πιο συμπαγές και μικρό σασί, με «καθαρούς» κινητήρες, μικρό κυβισμό, αλλά αρκετή δύναμη και λιγότερους ρύπους. Γι’ αυτό σχεδιάζουμε να βάλουμε το νέο Spark και στην αγορά της Βορείου Αμερικής. Αρκετοί αγοραστές εκεί, θέλουν να έχουν ένα μικρό αυτοκίνητο με αρκετό εσωτερικό χώρο και οικονομία καυσίμου για χρήση στην πόλη. Και στην Ευρωπαϊκή αγορά οι κατηγορίες Α και Β μεγαλώνουν όλο και περισσότερο. Το Spark είναι μεταξύ των δύο αυτών κατηγοριών και νομίζουμε ότι αυτό το αυτοκίνητο θα είναι επιτυχημένο εδώ. Έχει πραγματικά καλές επιδόσεις, άριστα επίπεδα ασφάλειας και πλήρη εξοπλισμό για την κατηγορία του. Πιστεύουμε ότι οι πελάτες μας θα είναι χαρούμενοι από το αυτοκίνητο.
Επιλέξατε την Ελλάδα για την πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Spark και την πρωτεύουσά της, Αθήνα. Είναι ένα μέρος που ανταποκρίνεται στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου;
Επιλέξαμε μία πόλη για την παρουσίαση αυτού του αυτοκινήτου γιατί θέλουμε να αναδείξουμε τον φρέσκο και μοντέρνο χαρακτήρα ενός αυτοκινήτου πόλης όπως το Spark. Επιλέξαμε την Αθήνα γιατί αυτή τη χρονική περίοδο ο καιρός είναι καλύτερος από άλλες πόλεις. Αυτή η πόλη έχει πάντα ζωή, αρκετή ενέργεια και απίστευτη κίνηση (δεν εννοεί την κυκλοφοριακή, αν και τη βίωσε κι αυτή). Όλα αυτά είναι στον χαρακτήρα του Spark. Κάθε τι που χρησιμοποιούμε για την παρουσίαση του αυτοκινήτου δίνει ένα μικρό κομμάτι από τον χαρακτήρα του Spark. Το ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης με τόσα χρώματα, το kayak κτίριο των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων του 2004, το εστιατόριο στην παραλία με μοντέρνο στιλ και άποψη, όλα θυμίζουν κάτι από τον χαρακτήρα του νέου Spark.
 
 
Τι άποψη έχετε για την Ελληνική αγορά όσον αφορά τη Chevrolet; Είστε ικανοποιημένοι;
Πάντα ήμασταν ικανοποιημένοι από την δραστηριότητά μας εδώ. Έχουμε έναν πολύ καλό συνεργάτη εδώ για τη Chevrolet. Έχουμε διπλάσιο ποσοστό αγοράς στην Ελλάδα απ’ ότι στη Δυτική Ευρώπη συνολικά. Αυτό σημαίνει ότι (οι συνεργάτες μας) κάνουν καλύτερη δουλειά από μας. Τώρα είναι χαμηλότερο το ποσοστό όλης της αγοράς εδώ, όπως σ’ όλες τις αγορές άλλωστε. Έχουμε διαφορετικές τιμές εδώ λόγω των φόρων αλλά οι τιμές μας εξακολουθούν να είναι καλές για την Ελληνική αγορά.
Τι περιμένετε απ’ το νέο Spark; Θα ηγείται των μοντέλων Chevrolet στις πωλήσεις στην Ευρώπη;
Το Spark πλησιάζει την κατηγορία Β. Αλλά έχουμε και το Cruze το οποίο έρχεται δυναμικά στην κατηγορία C. Για το Spark είναι δύσκολο να πούμε. Προσφέρει στιλ για αυτοκίνητο της κατηγορίας Β, επιδόσεις, ασφάλεια και πάθος. Πιστεύουμε ότι έχει εξαιρετική σχέση αξίας/τιμής. Με τόσα πολλά που μπορείς να έχεις με το αυτοκίνητο αυτό, το Spark μπορεί να γίνει best-seller στην κατηγορία του. Πιστεύουμε ότι έχουμε ένα από τα καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας αυτής. Οι αγοραστές θα μείνουν έκπληκτοι και συνάμα ικανοποιημένοι από όσα μπορούν να έχουν απ’ το αυτοκίνητο αυτό σ’ αυτή την τιμή (δεν είπε). Όλοι οι κατασκευαστές πάντα προσπαθούν να κάνουν όσο καλύτερα αυτοκίνητα μπορούν. Γι’ αυτό είμαστε περήφανοι που κάναμε ένα αυτοκίνητο σαν αυτό.
Πόσο σημαντικός είναι για το προφίλ της μάρκας ο διαγωνισμός Young? Creative? Chevrolet!
Η ιδέα ήταν να δώσουμε τη δυνατότητα σε νέους ανθρώπους από σχολές καλών τεχνών να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους. Είναι πάντα όμορφο να βλέπεις πώς φαίνεσαι μέσα από τα μάτια των άλλων. Είναι πράγματι μία σημαντική άσκηση που μας συνδέει με το τι συμβαίνει στον κόσμο κι ακόμη να νοιώθουμε πόσο διασκεδαστικό είναι να δημιουργείς μαζί με νέους ανθρώπους. Δεν θυμάμαι ακριβώς τώρα αλλά νομίζω έχουμε πάνω από 100 σχολές που συμμετέχουν στον διαγωνισμό της επόμενης χρονιάς και 4 χρόνια πριν, όταν είχαμε ξεκινήσει αυτό το διαγωνισμό, είχαμε μόνο 20 με 30 σχολές. Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε αυτό το διαγωνισμό. Τελικά, οι νέοι άνθρωποι μας βοηθούν αρκετά για να μένουμε συνδεδεμένοι με τον πραγματικό κόσμο.
Έχετε ένα σημαντικό αγωνιστικό πρόγραμμα στο WTCC. Σκοπεύετε να αλλάξετε την αγωνιστική σας δράση στα επόμενα χρόνια ή θα παραμείνετε σ’ αυτό (WTCC);
Θα είμαστε στο WTCC για το 2010. Έχουμε μία πολύ καλή και απόλυτα επαγγελματική ομάδα σε συνεργασία μαζί μας και είμαστε ικανοποιημένοι από την διοργάνωση. Ο Eric (Neve) είναι ένας σπουδαίος μάνατζερ και κάνουν εξαιρετική δουλειά για μας. Έχουμε ακόμη πολύ καλούς οδηγούς, με ταλέντο όπως ο Rob Huff και εμπειρία όπως ο Alain Menu. Μόλις υπογράψαμε συμβόλαιο με τον Yvan Muller, παγκόσμιο πρωταθλητή του WTCC για το 2008, γιατί ο Nicola Larini αποφάσισε να αποσυρθεί από τους αγώνες. Ο Nicola είναι ένας σπουδαίος άνθρωπος, φανταστικός οδηγός κι ένας πραγματικός κύριος και ήταν σημαντικό το γεγονός ότι τον είχαμε στην ομάδα της Chevrolet.
 
 
Είδαμε αρκετές νίκες από τη Chevrolet μέχρι τώρα και περιμένουμε αν θα πάρετε το πρωτάθλημα. Πόσο κοντά αισθάνεστε σαυτό;
Έχουμε την ομάδα, τους οδηγούς και τα αυτοκίνητα, που είναι όλοι τους και όλα υπέροχα. Ένα απ’ αυτά που συμβαίνουν στο πρωτάθλημα WTCC είναι ότι παίρνουμε βαθμούς για τους κατασκευαστές από τις 2 καλύτερες θέσεις που θα πάρουν τα αυτοκίνητά μας στους αγώνες κι έχουμε 3 μόλις. Οι υπόλοιποι κατασκευαστές έχουν περισσότερα, 5 αυτοκίνητα. Με όλα τα ατυχήματα που μπορούν να συμβούν κατά τον αγώνα, έχεις περισσότερες πιθανότητες να έχεις ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στο τέλος με πιο πολλά αυτοκίνητα στον αγώνα.
Άλλοι κατασκευαστές (BMW & Seat) δίνουν αυτοκίνητα σε ιδιωτικές ομάδες αλλά εσείς δεν κάνετε κάτι τέτοιο. Αυτό αποτελεί πολιτική της εταιρίας;
Υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα μέσα στην πίστα σε κάθε αγώνα από όλες τις ομάδες και με πολλά αυτοκίνητα η πιθανότητα ενός ατυχήματος θα είναι μεγαλύτερη. Αυτό θα ήταν καταστροφικό για όλες τις ομάδες. Θα συνεχίσουμε το 2010 με 3 αυτοκίνητα να διαγωνιστούμε για το πρωτάθλημα. Πράγματι, σκεφτόμαστε να δώσουμε αυτοκίνητα σε ιδιωτικές ομάδες αλλά ως κατασκευαστής, δεν θέλουμε να δώσουμε τα καινούργια αυτοκίνητα που εμείς χρησιμοποιούμε αλλά μόνο τα προηγούμενης γενιάς. Θα το δούμε αυτό πάντως στο μέλλον. Δίνουμε περισσότερη έμφαση στο να έχουμε επιτυχία στα επόμενα 2 έτη για να δείξουμε στους dealers και τους αγοραστές τι μπορεί να κάνει το Cruze, στο να κάνουμε περισσότερους πελάτες σ’ αυτό το μοντέλο και από τη συνολική μας παραγωγή.
Πόσο βοηθάει η αγωνιστική σας εμπλοκή για το διεθνές σήμα Chevrolet του ομίλου GM;
Οι αγώνες ήταν πάντα μέρος της Chevy! Από τον Louis Chevrolet ο οποίος αγωνιζόταν με το νούμερο 8 στο αυτοκίνητό του τον περασμένο αιώνα, στην επιτυχία της Corvette στο Le Mans, την επιτυχία της Chevrolet στο πρωτάθλημα Nascar, και τώρα στο WTCC, ξέρετε ότι οι αγώνες είναι στο DNA της Chevrolet. Δεν είναι τόσο μόνο για τους αγώνες. Είναι σχετικό με τον ενθουσιασμό του ανταγωνισμού. Όποιο άθλημα κι αν ακολουθούμε θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι. Αυτό είναι απόλυτα υγειές. Να προσπαθείς πάντα να δεις πόσο καλός είσαι απέναντι στους ανταγωνιστές σου. Αποτελεί μέρος της δουλειάς για όλους μας. Οι αγώνες είναι πάντα μια καλή ευκαιρία για νέες ιδέες και προγράμματα εξέλιξης. Έχουν αρκετά από εκείνα τα συναισθήματα που έχουμε όπως η ενέργεια, ο ανταγωνισμός και η επιτυχία.
Είστε οπαδός των αγώνων αυτοκινήτου;
Ναι, τώρα! Δεν ήμουν πραγματικά, αλλά... (Αμέσως η επόμενη ερώτηση)...
Ποια είναι η αγαπημένη σας αγωνιστική ομάδα;
(Ένα ξέσπασμα γέλιου από μέρους του). Για πολλά χρόνια δεν βρισκόμουν τόσο κοντά στους αγώνες, τόσο πολύ όσο νομίζετε, αλλά είμαι κοντά πλέον και προσωπικά τα τελευταία 4 χρόνια εξ αιτίας της εμπλοκής μας στο πρωτάθλημα WTCC. Πηγαίνω σε όσο περισσότερους αγώνες μπορώ και αφιερώνω χρόνο με την ομάδα, τα στελέχη της FIA, έτσι, αποτελούν τώρα μέρος και του δικού μου DNA.
 



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Smart
POWER TEAM

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ - Πωλήσεις
1ο Κατάστημα: Λεωφόρος Βουλιαγμένης 600Α, 164 62 Αργυρούπολη
Τηλ.: +302109957029, Fax: +302109957049
E-mail: vasilis@power-team.gr
2ο Κατάστημα: Φειδίου 12, 164 62 Αργυρούπολη
Τηλ.: +302109957020, Fax: +302109957350
E-mail: ioannis@power-team.gr
Website: www.power-team.gr
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα