IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Porsche Panamera/Panamera 4: Σπορ λιμουζίνα για... περισσότερους
Η Porsche διευρύνει τη σειρά της νέας Panamera. Από το Μάιο του 2010, τόσο η Panamera όσο και η Panamera 4 θα βρίσκονται στις εκθέσεις της μάρκας, διαθέσιμες για το αγοραστικό κοινό.
Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα V6 3,6 λίτρων, ο οποίος διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου (DFI) και αποδίδει μέγιστη ισχύ 300 ίππων, με τη μέγιστη ροπή του να αγγίζει τα 400 Nm. Κατά την πάγια τακτική της Porsche, η Panamera μεταδίδει την ισχύ της στο δρόμο μέσω των πίσω τροχών, ενώ η Panamera 4 διαθέτει σύστημα ενεργούς 4-κίνησης στο βασικό της εξοπλισμό.
Οικονομία καυσίμου
Οι δύο νέες εκδόσεις του Gran Turismo της Porsche αποτελούν πειστικά παραδείγματα της φιλοσοφίας έξυπνων επιδόσεων που εφαρμόζει με συνέπεια η Porsche. Διαθέτοντας το κιβώτιο ταχυτήτων PDK της Porsche (κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη) και το σύστημα Auto Start/Stop, και τα δύο μοντέλα καταναλώνουν πολύ λιγότερο από 10 λίτρα/100 χλμ. στο νέο Ευρωπαϊκό κύκλο οδήγησης. Η Panamera αρκείται μόλις στα 9,3 λίτρα/100 χλμ., ενώ η Panamera 4 έχει μέση κατανάλωση 9,6 χλμ./100 χλμ. Τα προαιρετικά ελαστικά 19 ιντσών παντός καιρού με βελτιστοποιημένη αντίσταση κύλισης μειώνουν αυτές τις τιμές κατανάλωσης κατά ακόμα 0,2 λίτρα/100 χλμ., προσφέροντας στην Panamera εκπομπές CO2 μόλις 213 γραμμ./χλμ., και στην Panamera 4 μόλις 220 γραμμ./χλμ. Και οι δύο εκδόσεις της Panamera με τον V6 κινητήρα πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων EU5 στην Ευρώπη και LEV στις ΗΠΑ.
Ελαφρύ αμάξωμα
Η εξαιρετική οικονομία καυσίμου δεν λειτουργεί ανασταλτικά για τις επιδόσεις στα νέα GT της Porsche με τον κινητήρα V6. Αντιθέτως μάλιστα, στις νέες αυτές εκδόσεις Panamera επιτυγχάνεται ένας ιδανικός συνδυασμός αυτών των πλεονεκτημάτων, ο οποίος οφείλεται στο μειωμένο βάρος που εξασφαλίζει είτε η χρήση αλουμινίου είτε ο συνδυασμός αλουμινίου και μαγνησίου στους άξονες, τις πόρτες, το καπό του κινητήρα, τα φτερά και το πίσω καπό. Ταυτόχρονα, ο ολοκαίνουργιος κινητήρας V6 που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο κινητήρων της Porsche στο Zuffenhausen και έχει να επιδείξει ορθή γωνία κυλίνδρων (90 μοίρες) είναι περίπου 30 κιλά ελαφρύτερος από τον 8-κύλινδρο κινητήρα των Panamera S και 4S. Έτσι συμβάλλει κι αυτός στο μικρό συνολικό βάρος της Panamera, το οποίο δεν ξεπερνά τα 1.730 κιλά.
Γρήγορες και άνετες
Όπως και τα δοκιμασμένα μοντέλα V8, τόσο η Panamera όσο και η Panamera 4, ως γνήσια GT, συνδυάζουν τον σπορ χαρακτήρα με υψηλά επίπεδα άνεσης και ευκολίας στην καθημερινή οδήγηση. Εκτός από τη κανονική ανάρτηση που διατίθεται προαιρετικά και με δυνατότητα μεταβλητής απόσβεσης, διατίθεται στον έξτρα εξοπλισμό και αερανάρτηση. Έτσι, παρέχονται παρά πολλά πλεονεκτήματα και ποιοτικά χαρακτηριστικά, καλύπτοντας αφενός τις ανάγκες για ακόμα μεγαλύτερη άνεση, και αφετέρου τις απαιτήσεις της εξαιρετικά δυναμικής σπορ οδήγησης.
Έρχονται τον Απρίλιο (2010)
Οι Panamera και Panamera 4 θα εκτεθούν επίσημα παγκοσμίως στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία ξεκινά στις 23 Απριλίου 2010. Και τα δύο μοντέλα θα παρουσιαστούν στην Ελληνική αγορά το αμέσως επόμενο μήνα, (Μάιος 2010). Η βασική τιμή της Panamera V6 θα είναι 63.600 ευρώ (75.899 ευρώ με τον Φ.Π.Α. στη Γερμανική αγορά) ενώ για την Panamera 4 που θα έχει στο βασικό εξοπλισμό της το αυτόματο κιβώτιο PDK, η βασική τιμή ορίστηκε στα 70.500 ευρώ (84.110 ευρώ με τον Φ.Π.Α. στην αγορά της Γερμανίας).



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΑΦΟΙ ΒΥΤΙΝΑΡΟΥ ΟΕ

Πώληση/Τοποθέτηση Ελαστικών - Ευθυγράμμιση/Ζυγοστάθμιση - Τοποθετήσεις Συστημάτων Υγραερίου
Βουλιαγμένης 270, 173 43 Αγ. Δημήτριος Αττικής
Τηλ.: +302109751184, +302109707707, Fax: +302109712710
E-mail: butinaros@gmail.com, Website: www.vitinaroscars.gr

 

 
Χρήσιμα