IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
www.ixauto.gr: Σκιαγραφώντας ένα ευοίωνο μέλλον
Συμπληρώνοντας τα πρώτα 2 χρόνια παρουσίας μας στο διαδίκτυο, έχουμε ήδη καταγράψει τις προοπτικές για το μέλλον, αλλά και τη δίψα του αναγνωστικού κοινού του αυτοκινήτου για αλήθειες που δύσκολα γράφονται...
Μετά από 2 και πλέον χρόνια, περνώντας παράλληλα από μια σειρά ανυπέρβλητων προβλημάτων που προκάλεσαν μεγάλη ζημιά στο χώρο του αυτοκινήτου, η ιστοσελίδα μας παραμένει ακμαία και παραγωγική, τόσο για λογαριασμό του αναγνωστικού κοινού που αντλεί διαρκώς αμερόληπτη πληροφόρηση για το αντικείμενο, όσο και του επιχειρηματικού κλάδου, ο οποίος περνάει τη χειρότερη περίοδο της ιστορίας του τα τελευταία 30 χρόνια.
Αυξανόμαστε και πληθαίνουμε
Σε διαρκή ρυθμό ανάπτυξης βρίσκεται η ιστοσελίδα μας από την αρχή της παρουσίας της στο διαδίκτυο μέχρι και σήμερα. Πρόκειται για ένα εργαλείο επικοινωνίας που δεν έχει καταλάβει καμία κρίση, σε αντίθεση με την γενικότερη εικόνα που παρουσιάζει ο κλάδος του αυτοκινήτου τα τελευταία χρόνια. Ξεκινήσαμε στις 26 Μαρτίου 2008 κι από τότε μέχρι και την συμπλήρωση των 2 πρώτων ετών παρουσίας μας στο διαδίκτυο, «χτίσαμε» με κόπο και αγώνα μία σημαντική βάση χρηστών του διαδικτύου που παρακολουθεί σε τακτά διαστήματα τα γραφόμενά μας όλο αυτό το χρονικό διάστημα. Στον 1ο χρόνο είχαμε ανταπόκριση από περισσότερους από 3.000 χρήστες (σε μηνιαία βάση), χωρίς καμία ουσιαστικά διαφημιστική προβολή αυτού του μέσου. Αυτό έγινε και σκόπιμα θα λέγαμε, καθώς προσδοκούσαμε να δούμε τη δυναμική της ιστοσελίδας και του εργαλείου που λέγεται διαδίκτυο στο χώρο του αυτοκινήτου, χωρίς καμία παράπλευρη υποστήριξη (πχ. διαφήμιση Google).
Τα αποτελέσματα ήταν θετικά και μας έδιναν μία καλή προοπτική για το μέλλον, παρά το γεγονός ότι από τα μέσα του έτους (2008) είχαν αρχίσει να έρχονται τα μαύρα σύννεφα της οικονομίας. Τον Σεπτέμβριο του 2008, με τις ανακοινώσεις της τότε κυβέρνησης και του τότε υπουργού Οικονομίας κ. Αλογοσκούφη, περί επαναφοράς των τεκμηρίων στα αυτοκίνητα, ξεκίνησε μία ασφυκτική πίεση στο χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα με δυσάρεστες συνέπειες στους επαγγελματίες του κλάδου και τις άμεσα ή έμμεσα εμπλεκόμενες επιχειρήσεις. Παρόλα αυτά, η ιστοσελίδα μας τραβούσε όλο και περισσότερους χρήστες σε μηνιαία βάση. Η χρονιά του 2009 ήταν καταστροφική, με μοναδική εξαίρεση το 4μηνο του μειωμένου κατά το ήμισυ ΕΤΤ (Εδικό Τέλος Ταξινόμησης), το οποίο βοήθησε ουσιαστικά το «ξεστοκάρισμα» των εισαγωγέων αυτοκινήτων και λιγότερο τους εμπόρους συνεργάτες τους, που πιεζόμενοι από το πρόγραμμα αυτό με ημερομηνία λήξης, καθώς και από τους συνεργάτες τους (εισαγωγείς), δεν είδαν τελικά τα προσδοκώμενα στο ταμείο τους.
Η απόσυρση ως τελευταίος άσος στο μανίκι της απερχόμενης κυβέρνησης έδινε μία ανάσα και προοπτικές για το μέλλον. Εξ ου και οι στατιστικές-ρεκόρ της ιστοσελίδας μας τον μήνα Οκτώβριο 2009. Η τωρινή κυβέρνηση όμως, ασκώντας την πλέον σκληρή οικονομική πολιτική που έχει γνωρίσει η Ελλάδα τα τελευταία 30 χρόνια, οδηγήθηκε στην αναστολή (επ’ αόριστον) της απόσυρσης, χωρίς όμως την άρση των περιβαλλοντικών μέτρων σε βάρος των αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα την τάση μείωσης του ενδιαφέροντος του αγοραστικού κοινού για το αντικείμενο. Οι δείκτες (οι δικοί μας) κλονίστηκαν ελάχιστα, καθώς η προς τα πάνω διόρθωση συνεχιζόταν, φτάνοντας στον επετειακό μήνα (Μάρτιος 2010), όπου είχαμε υπερδιπλασιασμό των χρηστών/επισκεπτών μας σε μηνιαία βάση (περίπου 6.300) και αρκετά μεγαλύτερη χρονική διάρκεια των επισκέψεων σε ημερήσια βάση, με υψηλή έως υπερύψηλη επισκεψιμότητα για 16-17 ώρες στο διάστημα αυτό (12.00-2.00 πμ. & 9.00 πμ.-11.00 μμ.)
Διεθνής απήχηση, σε πάνω από 70 χώρες
Εκτός από την Ελλάδα, που κατέχει εκ των πραγμάτων και το μεγαλύτερο ποσοστό επισκέψεων, την ιστοσελίδα μας επισκέπτονται χρήστες του διαδικτύου κι από άλλες χώρες. Τους τελευταίους μήνες του 2009 και όλους τους μέχρι τώρα μήνες του 2010 (έως και Μάιο 2010) η ξένη χώρα με τις περισσότερες επισκέψεις σε μηνιαία βάση είναι η Κύπρος και αυτό είναι απόλυτα λογικό, καθώς οι Κύπριοι αποτελούν παράλληλα κομμάτι του Ελληνισμού και ευνοούνται κατά τρόπον τινά από τη γλώσσα γραφής (Ελληνικά). Λόγω της μεγάλης σε πληθυσμό ομογένειας, αλλά και της ιδιαίτερης εμπορικής σχέσης της χώρας με την Ελλάδα, η Γερμανία αρκετές φορές βρέθηκε στην κορυφή της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας μας όσον αφορά τις εκτός Ελλάδας χώρες, ενώ ακόμη βρίσκεται σε υψηλές θέσεις.
Αξιοπερίεργο έχει σταθεί το γεγονός ότι μετά τη Γερμανία ακολουθεί (σε ετήσια βάση πλέον) η Δημοκρατία της Τσεχίας. Φυσικά, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι με την υπάρχουσα δυνατότητα μετάφρασης των ιστοσελίδων σε πάρα πολλές γλώσσες, αυτή η «Βαβέλ» πλέον παύει να υφίσταται. Ανεξάρτητα από ποια χώρα είναι κανείς και ποια είναι η μητρική του γλώσσα, έχει πλέον τη δυνατότητα να διαβάσει ιστοσελίδες ακόμη και σε γλώσσες που θεωρούνται από τις δυσκολότερες παγκοσμίως, όπως η Αραβική, η Κινεζική (Ιαπωνική κλπ.) και φυσικά και η Ελληνική. Βέβαια, ο τρόπος γραφής της κάθε γλώσσας έχει να κάνει και με τους κανόνες της Γραμματικής της. Για το λόγο αυτό η κάθε μετάφραση δεν είναι απόλυτα πιστή, όμως, κι αυτό είναι τελικά και το πιο σημαντικό, δεν αλλοιώνονται οι έννοιες και το νόημα του κάθε μεταφρασμένου κειμένου.
Με αλφαβητική σειρά αναφέρονται ακολούθως οι 70 χώρες που βρέθηκαν μέσα στις 30 με την πιο συχνή επισκεψιμότητα σε μηνιαία βάση όλο αυτό το χρονικό διάστημα των 2 πρώτων μας ετών (Μάρτιος 2008-Μάρτιος 2010): Αίγυπτος, Αιθιοπία, Ακτή Ελεφαντοστού, Αλβανία, Αργεντινή, Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βοσνία/Ερζεγοβίνη, Βολιβία, Βουλγαρία, Βραζιλία, Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Γεωργία, Γιβραλτάρ, Γκάνα, Δανία, Ελβετία, Εσθονία, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ινδία, Ινδονησία, Ιρλανδία, Ισπανία, Ισραήλ, Ιταλία, Καναδάς, Κολομβία, Κίνα, Κροατία, Κύπρος, Λετονία, Λευκορωσία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μαλαισία, Μάλτα, Μαδαγασκάρη, Μαρόκο, Μεξικό, Μολδαβία, Μονσεράτ, Νιγηρία, Νορβηγία, Νότιος Αφρική, Ολλανδία, Ουγγαρία, Ουρουγουάη, Πακιστάν, ΠΓΔΜ, Πολωνία, Πορτογαλία, Περού, Ρουμανία, Ρωσία, Σαουδική Αραβία, Σερβία, Σλοβακία, Σουηδία, Συρία, Ταϋλάνδη, Ταϊβάν, Τόνγκα, Τουρκία, Τσεχία, Φιλανδία, Χιλή.
Με υπευθυνότητα και τόλμη
Όπως θα έχετε ήδη διαπιστώσει, η ιστοσελίδα μας αποκτάει μέρα με την ημέρα όλο και μεγαλύτερο όγκο πληροφοριών, που σε αρκετές περιπτώσεις είναι χρήσιμες, τόσο για τους επαγγελματίες όσο και για το κοινό. Αυτό άλλωστε ήταν ο στόχος μας από την αρχή. Να βρεθούμε ανάμεσα σε επαγγελματίες και ιδιώτες, ως ο συνδετικός κρίκος μεταξύ αυτών στις ανάγκες αμφότερων που αφορούν το χώρο του αυτοκινήτου. Το αρχικό μας σλόγκαν που έλεγε ότι: «ούτε η μέρα ούτε η νύχτα, θα είναι αρκετές για να τα δείτε όλα», τώρα πλέον αποδεικνύεται.
Αναγνωρίζοντας την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλοι εσείς, οι χρήστες του διαδικτύου και παράλληλα επισκέπτες της ιστοσελίδας μας, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο, την υπευθυνότητα και την τόλμη που απαιτείται, δίνοντας βάρος στη δύναμη του ρεπορτάζ του οποίου τα αποτελέσματα φάνηκαν από την αρχή, όταν η μητρική Renault (εργοστάσιο), ζήτησε πλήρη και πιστή μετάφραση του ρεπορτάζ μας που αφορούσε την ίδια και την πρώην συνεργαζόμενη μαζί της εταιρία εισαγωγής των μοντέλων της στην Ελληνική αγορά (ΜΑΒΑ ΑΕ), από την υφιστάμενη (PGA Ελλάδα ΕΠΕ), για ευνόητους λόγους.
Μια σειρά από καυστικά ρεπορτάζ, κόντρα στο κατεστημένο και στα μονοπωλιακά συμφέροντα, τα οποία μάλιστα φέρουν και την μεγαλύτερη ευθύνη της σημερινής οικονομικής κατάστασης, αλλά και ακόμη πιο πλήρης πληροφόρηση συνολικά για το χώρο του αυτοκινήτου, θα αποτελέσουν τη συνέχεια αυτής της καλής αρχής που έγινε πριν 2 και πλέον χρόνια. Είμαστε ήδη κοντά σας όλο το 24ωρο και σε καθημερινή βάση, σας θέλουμε όμως κι εμείς κοντά μας. Από εσάς παίρνουμε τη δύναμη για κάθε μελλοντική μας ενέργεια, που έχει να κάνει με την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, στα πλαίσια της σωστής, άμεσης, αμερόληπτης δημοσιογραφίας, με κοινωνικό χαρακτήρα, πάνω απ’ όλα. Πιστεύουμε ήδη, ότι μετά τον Μάρτιο του 2011, στα 3 χρόνια μας, θα μιλάμε πλέον για επίσης διπλάσιους χρήστες από τους σημερινούς, ελπίζοντας να έχουμε τη δύναμη και την τύχη με το μέρος μας, κάτι που και σαν λαός γενικότερα, το έχουμε πραγματικά ανάγκη.
 
 
Δημήτρης Σπυράκης



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Mazda
(MIATA) Μ. ΝΟΜΙΚΟΣ - Γ. ΚΟΥΡΗΣ ΟΕ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Γ. Παπανδρέου 106, 144 52 Μεταμόρφωση Αττικής
Τηλ.: +302102832915, +302102845726, Fax: +302102841073
E-mail: miata@ath.forthnet.gr, Website: www.miataservice.gr
 
Χρήσιμα