IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Νέα έκδοση και νέοι κινητήρες για τη Lancia Delta
 
Το 2011 είναι χρονιά-σταθμός για τη Lancia, που σηματοδοτεί μια νέα πορεία της μάρκας στην Ευρωπαϊκή αγορά. Στην Ελλάδα θα εισαχθούν 3 νέα μοντέλα ενώ αναμένονται και βελτιώσεις στα ήδη υπάρχοντα. «Ποδαρικό» κάνει η Delta με νέους κινητήρες Multiair και μια νέα ιδιαίτερη έκδοση εξοπλισμού, η Hardblack. Απ’ τις αρχές του 2011 όλοι οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου της γκάμα του μοντέλου γίνονται πιο «καθαροί». Ο κινητήρας βενζίνης 1.4 πληροί πλέον τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Σημειώνεται ότι ο κινητήρας βενζίνης 1.8 των 200 ίππων αλλά και οι κινητήρες πετρελαίου (1.6 και 1.9 με 120 και 190 ίππους) ήδη πληρούσαν τις προδιαγραφές Euro5 από την ημερομηνία λανσαρίσματός τους.
H Delta, μετά τη Musa, γίνεται η 2η Lancia που διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό το σύστημα Start/Stop στον κινητήρα Multiair των 140 ίππων, σύστημα που διακόπτει αυτόματα τη λειτουργία του κινητήρα σε κάθε ακινητοποίηση και τον ενεργοποιεί ξανά με την εκκίνηση, ενώ υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης/ενεργοποίησης από τον οδηγό με το πάτημα του αντίστοιχου πλήκτρου. Το σύστημα αυτό σε σημαντικό βαθμό υποστηρίζει την τεχνολογία Multiair, η οποία κάνει το ντεμπούτο της στη Lancia με πρώτη εφαρμογή στην Delta. Όλη η γκάμα κινητήρων Euro5 της Delta (βενζίνης ή πετρελαίου), πλην των εκδόσεων 1.8 με το αυτόματο κιβώτιο Sportronic και των εκδόσεων πετρελαίου 1.6 με το ημιαυτόματο κιβώτιο Selectronic, θα εξοπλιστεί με το νέο μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων (C635). Το νέο κιβώτιο είναι το πιο εξελιγμένο μηχανικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης που διαθέτει σήμερα η Lancia και είναι ικανό να αντεπεξέλθει με επιτυχία στη μετάδοση έως και 35 κιλά ροπής. Στον κινητήρα 1.4 Multiair των 140 ίππων τη λειτουργία του εν λόγω κιβωτίου συμπληρώνει η ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων GSI (Gear Shift Indicator) στο ταμπλό της Delta, που βοηθά τον οδηγό να κάνει τη βέλτιστη αλλαγή σχέσεων συνεισφέροντας παράλληλα στην πιο οικονομική λειτουργία του κινητήρα.
 
 
Η νέα έκδοση Hardblack, είναι μια ειδική έκδοση που τοποθετείται πάνω από τη μεσαία και πιο δημοφιλή έκδοση Oro. Η έκδοση αυτή ξεχωρίζει γιατί διαθέτει παραπάνω πρώτα απ’ όλα την αποκλειστική βαφή σε χρώμα μαύρο ματ (μη γυαλιστερό). Συνεχίζοντας την παράδοσή της στην τεχνολογία χρωμάτων και στη χρήση του χρώματος ως ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά εξατομίκευσης των αμαξωμάτων της, η Lancia είναι ο μοναδικός μαζικός κατασκευαστής αυτοκινήτων που διαθέτει τη συγκεκριμένη βαφή, καθώς επίσης και ο μοναδικός κατασκευαστής που διαθέτει τέτοια βαφή ως μέρος της κανονικής παραγωγικής διαδικασίας του αυτοκινήτου, αλλά και εντός του εργοστασίου στο οποίο παράγεται κανονικά το αυτοκίνητο. Η συγκεκριμένη βαφή απαιτεί μια επίπονη παραγωγική διαδικασία που κρατάει περίπου 4 ώρες και συνοδεύεται από πολλούς και εκτενείς ποιοτικούς ελέγχους που διασφαλίζουν την ποιοτικά άψογη υπόστασή της.
Εκτός από τη μαύρη ματ βαφή για το κυρίως μέρος του αμαξώματος, η έκδοση Hardblack φέρει μαύρη γυαλιστερή οροφή που δημιουργεί μία ευδιάκριτη και συνάμα καλαίσθητη αντίθεση. Την εξωτερική όψη του αυτοκινήτου συμπληρώνουν οι επιχρωμιωμένοι εξωτερικοί καθρέπτες, η διπλή χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης (στους κινητήρες 1.8 και 1.9) και οι 18 ιντσών σπορ ζάντες αλουμινίου, οι οποίες διατίθενται (προαιρετικά) και με μαύρο ματ φινίρισμα. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει το σύστημα τηλεματικής Blue&Me με χειριστήρια στο τιμόνι, θύρα USB για media player, φωνητική καθοδήγηση και σύνδεση έως 5 κινητών τηλεφώνων. Τα καθίσματα της Hardblack διαθέτουν τον πιο σπορ συνδυασμό δέρματος και Alcantara Starlite, σε μαύρο χρώμα με διακριτικές ασημί ραφές και λεπτομέρειες.
 
 
Η Delta Hardblack διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση RSS (Reactive Suspension System), συνεργασία της Lancia με την Magnetti Marelli. Το σύστημα RSS μεταβάλλει μέσω ειδικών αισθητήρων τις ρυθμίσεις της ανάρτησης εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή συμπεριφορά του αυτοκινήτου αναλόγως του τύπου του οδοστρώματος και του τρόπου οδήγησης που θα επιλέξει ο οδηγός. Τον ηλεκτρονικό έλεγχο της ανάρτησης συνοδεύει η λειτουργία Sport που μπορεί να επιλεχθεί μέσω του ομώνυμου πλήκτρου στην κεντρική κονσόλα της Delta. Στην επιλογή Sport γίνεται πιο άμεση η απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού, βαραίνει αντίστοιχα το τιμόνι ενώ διατίθεται και στιγμιαία μεγαλύτερη ροπή (overboost) σε απότομο πάτημα του γκαζιού. Η ίδια η ανάρτηση, ελέγχοντας τις διαμήκεις και εγκάρσιες ταλαντώσεις του αμαξώματος, εξασφαλίζει ακόμη περισσότερη σταθερότητα στη σπορ οδήγηση, αυξάνοντας τη συνολική πρόσφυση και την ταχύτητα εισόδου στις στροφές. Τέλος, να αναφέρουμε ότι όλες οι εκδόσεις κινητήρων και εξοπλισμού της Delta, προσφέρονται με 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη, 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, 3 χρόνια εγγύηση βαφής και 8 χρόνια εγγύηση αντισκωρικής προστασίας.
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 19/01/2011, 2:08 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Fiat
ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ ΑΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Κουτουμάτσα Αρχαίας Κορίνθου, 201 00 Κόρινθος
Τηλ.: +302741076100, Fax: +302741074155
E-mail: moustakas@kor.forthnet.gr
 
Χρήσιμα