IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Daihatsu Cuore Auto: Διαχρονική αξία
Από τα πλέον ενδιαφέροντα μοντέλα που γεννήθηκαν (και μεγάλωσαν) στην πόλη. Κομψό και ευέλικτο, άνετο και σβέλτο ενώ διεκδικεί και τα σκήπτρα του πρωταθλητή οικονομίας σε συνθήκες πόλης. Ένα μοντέλο-θρύλος για την Daihatsu.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Σε βάθος χρόνου, το μικρό της Ιαπωνικής φίρμας συμπλήρωσε αισίως 35 χρόνια ζωής. Ήταν Μάιος του 1976 όταν το Cuore ήρθε για πρώτη φορά σ’ επαφή με το κοινό. Από το 2007, βρίσκεται στην παραγωγή το 7ης γενιάς μοντέλο, στην πιο εξελιγμένη του έκδοση. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ιαπωνία, κουβαλάει στις πλάτες του όλη την εμπειρία και γνώση της Daihatsu στην παραγωγή μικρών αυτοκινήτων πόλης, προσφέροντας πάντα το κάτι παραπάνω.
 
Συμπαγείς διαστάσεις
Το αμάξωμα του Cuore διαθέτει περιορισμένες διαστάσεις, ώστε να διεκδικεί μία θέση ανάμεσα στα γνήσια «παιδιά» της πόλης. Αποτέλεσε ένα 100% Ιαπωνικό στην κατασκευή μοντέλο, κόντρα στην πρόταση της «μητρικής» Toyota για συμμετοχή της Daihatsu στην κοινοπραξία με τον Γαλλικό όμιλο PSA Peugeot-Citroen, για την κατασκευή μίας ενιαίας πλατφόρμας πάνω στην οποία θα «χτίζονταν» τα Toyota Aygo, Peugeot 107, Citroen C1 και Daihatsu Cuore. Αν και παραχωρήθηκαν πολλά από τα απαραίτητα μηχανικά μέρη για τα μοντέλα που παρουσιάστηκαν από την κοινοπραξία, το νέο Daihatsu Cuore δεν συμμετείχε σ’ αυτή.
 
Ένα εντελώς νέο αμάξωμα δημιουργήθηκε, κάτω από τα 3,5 μέτρα, του οποίου οι εξωτερικές διαστάσεις είναι περιορισμένες, αλλά σ’ αντίθεση μ’ αυτό, οι εσωτερικοί του χώροι εντυπωσιάζουν, για τον όγκο και την κλάση του μοντέλου. Αν και τα μικρά αυτοκίνητα δεν διακρίνονται για την ελκυστική τους σχεδίαση, το 7ης γενιάς Cuore και καλαίσθητο είναι και λειτουργικό. Η σχεδίαση των μεγάλων κάθετων πίσω φώτων, προσθέτουν στη συνολική σχεδίαση του μοντέλου.
 
Υπέρμετρη άνεση στο εσωτερικό
Μ’ ένα αμάξωμα γεμάτο πόρτες κι αυτές των επιβατών ν’ ανοίγουν σχεδόν 90 μοίρες, η πρόσβαση στο εσωτερικό του Cuore είναι ευκολότερη από κάθε άλλο αυτοκίνητο της αγοράς, ανεξαρτήτου κατηγορίας και όγκου. Το σχεδόν επίπεδο πάτωμα εξυπηρετεί ακόμη πιο πολύ τους επιβάτες όσον αφορά την άνεση. Αν και οι πίσω επιβάτες θα δυσκολευτούν λίγο όταν θα είναι τρεις, έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν άνεση στα πόδια, με το συρόμενο πίσω κάθισμα. Από την άλλη, αυτό μπορεί να εξυπηρετήσει και στις ανάγκες του χώρου αποσκευών, αλλά, εκ των πραγμάτων, διαδοχικά και όχι ταυτόχρονα. Άλλωστε, δεν μπορεί να τα έχει κανείς όλα. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα «καθαρόαιμο» πόλης.
 
Την παραπάνω ευελιξία συμπληρώνει η διαιρούμενη πλάτη του πίσω καθίσματος κατά 50/50. Το εσωτερικό είναι λιτό και απέριττο. Η θέση οδήγησης μπορεί να φιλοξενήσει ακόμη και μεγαλόσωμους οδηγούς. Η ορατότητα είναι καλή προς κάθε κατεύθυνση, κι αυτό οφείλεται στη σχεδίαση που προσφέρει μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες εμπρός, που μικραίνουν σταδιακά καθώς καταλήγουν στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Το αυτόματο Cuore της δοκιμής μας, διέθετε επίσης και δυνατότητα σύνδεσης πολυμέσων (AUX), πέραν του ικανοποιητικού βασικού του εξοπλισμού.
Με γνώμονα την οικονομία
Από ένα αυτοκίνητο πόλης πάντα περιμένουμε οικονομία καυσίμου. Το Cuore, ακόμη και στην αυτόματη έκδοσή του, παραμένει ένα οικονομικό μοντέλο πόλης, με μεγάλη αυτονομία, παρά το μικρό σχετικά δοχείο καυσίμου των 35 λίτρων. Το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου συμβάλλει υπέρμετρα στη χαμηλή κατανάλωση. Η αυτόματη έκδοση ζυγίζει μόλις 10 κιλά περισσότερο απ’ την αντίστοιχη με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Βέβαια, οι επιδόσεις σε αντιστοιχία με την έκδοση του μηχανικού κιβωτίου, δεν είναι καλύτερες, δεν αποτελούν όμως προτεραιότητα για την κατηγορία του οχήματος. Για τη διατήρηση της χαμηλής κατανάλωσης, επιλέχθηκαν τροχοί με μικρότερης διάστασης ζάντες και ελαστικά με μεγαλύτερο προφίλ.
 
Αυτό όμως που κάνει ξεχωριστό το αυτόματο Cuore, είναι η άνετη και ξεκούραστη οδήγηση που προσφέρει. Σε συνθήκες πόλης και για οδήγηση περίπου 2-3 ώρες, όσες συνήθως κάνουν οι περισσότεροι οδηγοί που κινούνται καθημερινά για τις επαγγελματικές τους και μη ανάγκες, αποφεύγονται εκατοντάδες αλλαγές ταχυτήτων, που στην περίπτωση του μηχανικού κιβωτίου, οι φθορές είναι περισσότερες και μεγαλύτερες. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός 3-κύλινδρος του 1.0 λίτρου, ισχυρός για την κλάση του, που αποδίδει καλύτερα στις μεσαίες και υψηλές στροφές, ως πολυβάλβιδος (4 βαλβίδες ανά κύλινδρο). Καταλήγοντας, το αυτόματο Cuore προσφέρει τη γνωστή άνεση και οικονομία της βασικής έκδοσης με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, με την ευκολία στην οδήγηση στο περιβάλλον της πόλης.
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 20/03/2011, 9:59 μμ.)
Daihatsu Cuore Auto
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 3,47/1,475/1,53 μέτρα
Μεταξόνιο & Μετατρόχια Ε/Π: 2,49 & 1,31/1,305 μέτρα
Χώρος αποσκευών: 160-415 λίτρα
Βάρος: 775 κιλά
Κυβισμός: 998 κυβικά εκατοστά
Διάμετρος x διαδρομή: 71 x 84 χλστ.
Σχέση συμπίεσης: 10,5:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 70/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 94/3.600
Επιτάχυνση (0-100 χ.α.ώ.): 14,1’’
Τελική ταχύτητα: 150 χ.α.ώ.
Ελαστικά Ε/Π: 155/65R14
Κατανάλωση σε αστικό κύκλο: 6,5 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε υπεραστικό κύκλο: 4,8 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο: 5,5 λίτρα/100 χλμ.
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 36 λίτρα
Εκπομπές ρύπων (CO2): 129 γραμμ./χλμ.



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Seat
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ. ΤΖΕΦΕΡΑΚΟΣ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ (Πωλήσεις Αυτοκινήτων)
Αμαρουσίου Χαλανδρίου 12, 151 25 Μαρούσι
Τηλ.: +302106180529, +302106196297, Τηλ. & Fax: +302106196328
Δείτε μας στο παγκόσμιο χρυσό οδηγό AiYellow.
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.

 

 
Χρήσιμα