IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Ξεκίνημα με Ιταλική επικράτηση στο Ιστορικό Ακρόπολις
Ξεκίνησε η μάχη με το χρονόμετρο για το 10ο Mercedes-Benz Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις με τα πληρώματα της Sporting κατηγορίας να έχουν ολοκληρώσει τις 3 πρώτες ΕΔ της ημέρας. Μεγάλοι πρωταγωνιστές οι Ιταλοί Bianchini-Baldaccini που εκμεταλλευόμενοι και την ανωτερότητα της μαύρης Lancia 037 σημείωσαν τον απόλυτο χρόνο και στις 3 ΕΔ, χτίζοντας από νωρίς μια διαφορά 22’’ από τους 2ους Brazzoli-Trutalli με Porsche 911 SC. Την 1η 3άδα συμπλήρωναν οι Rossi-Beltrame ( Porsche 911 SC) και ακολουθούσαν οι Pasutti-Bisol (Porsche 911) που έκλειναν και τον κύκλο των Ιταλικών πληρωμάτων της κορυφής. Ακολούθησαν τα 2 πρώτα Ελληνικά πληρώματα με τους Βελάνη-Βελάνη και Σπάρταλη-Πολυζώη, αμφότεροι με Ford Escort RS 1600, με τη μεταξύ τους μάχη σ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας να κρίνεται στα δευτερόλεπτα. Τα πληρώματα επέστρεψαν για ανασυγκρότηση στα Καμένα Βούρλα απ' όπου και θα ξεκινούσαν και πάλι στις 21:00 για να επαναλάβουν τις 3 ΕΔ το βράδυ.
Το τέλος της 1ης μέρας βρήκε και πάλι τους Bianchini-Baldaccini με τη Lancia 037 στην κορυφή της κατηγορίας Sporting, κερδίζοντας άλλη μία ΕΔ από τις συνολικά 6 ΕΔ. Στη μάχη της κορυφής εξακολούθησαν να βρίσκονται τα Ιταλικά πληρώματα που ακολουθούν και το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Πρόκειται για τους Brazzoli-Trutalli και Rossi-Beltrame αμφότεροι με Porsche 911, με τους πρώτους να καταφέρνουν να κερδίσουν τις 2 τελευταίες βραδινές ΕΔ και να μειώνουν τη διαφορά τους από τους πρωτοπόρους στα μόλις 8,4’’. Στην 4η θέση ολοκλήρωσαν την ημέρα οι Σπάρταλης-Πολυζώης (Ford Escort RS 1600) που χάρη στις πολύ καλές τους επιδόσεις στις νυχτερινές ειδικές διαδρομές βρέθηκαν μπροστά από τους Pasutti-Bisol με την πιο δυνατή Porsche 911. Στην 6η θέση βρέθηκαν οι Harrach-Beck με το εργοστασιακό Mitsubishi Lancer 2000 και ακολούθησαν οι Janota-Dresler (Opel Kadett GT/E) και Πίτσος-Καραπαπάζης με την επίσης εργοστασιακή Toyota Celica 2000 GT Rally.
Στους άτυχους της ημέρας συμπεριλαμβάνονται οι Βελάνης-Βελάνης που προδόθηκαν από το κιβώτιο του Ford Escort RS 1600 λίγο πριν φύγουν από την ανασυγκρότηση για τις βραδινές ΕΔ, ενώ βρίσκονταν στην 5η θέση της κατάταξης και 1οι μεταξύ των Ελληνικών πληρωμάτων. Πάντως η βλάβη θα επισκευαστεί και οι νικητές του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις του 2009 θα επιστέψουν στο χωμάτινο αγώνα της Κυριακής. Το επίσης ασφάλτινο, 2ο σκέλος για τη Sporting κατηγορία περιλαμβάνει 6 ΕΔ (3 επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 71 χλμ. με τα αυτοκίνητα να ξεκινούν από τα Καμένα Βούρλα στις 10:00 πμ.
Δυνατή μάχη δίνεται όμως και στην κατηγορία Regularity, με τους Καρούμπα-Μάρκου (Fiat 124 Sport Spider) με 12,5 βαθμούς ποινής να προηγούνται ακολουθούμενοι σε απόσταση αναπνοής από τους πρωτοπόρους στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας Κατσαούνη-Μανσόλα (Porsche 911), οι οποίοι ολοκλήρωσαν το σκέλος με 14,7 βαθμούς ποινής. Έντονη είναι όμως είναι και η μάχη για την 3η θέση με τους Παπανίκο-Μπριλάκη (Triumph GT6+) να προηγούνται οριακά των Μακρυγιάννη-Φώτου (Mercedes-Benz W111 280SE) με 16,4 έναντι 16,6 βαθμών ποινής. Τα πληρώματα της κατηγορίας Regularity ξεκινούν για το 2ο σκέλος στις 9:00 πμ. για μια διαδρομή συνολικού μήκους 393 χλμ., με ενδιάμεσο σταθμό στην Ανάβρα.
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 07/05/2011, 10:10 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Opel
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΡΚΑΣ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ (Πωλήσεις Αυτοκινήτων)
Αετοφωλιάς & Πρεμέτης 20, 111 47 Αθήνα (Πανόραμα Γαλατσίου)
Τηλ.: +302102930867, Fax: +302102130018
E-mail: opelmparkas@gmail.com
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα