IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Subaru Impreza WRX STI - Πιστό στην παράδοση
Το Impreza WRX STI 3ης γενιάς παρουσιάζει ριζικές αλλαγές στη σχεδίαση, τον κινητήρα, το αμάξωμα και σ’ άλλα σημαντικά σημεία, με σκοπό ο οδηγός να έχει τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου.
 
Με βασική τεχνολογία το προηγμένο σύστημα μόνιμης 4κίνησης Symmetrical All Wheel Drive και τον εξελιγμένο επίπεδο κινητήρα boxer, το νέο WRX STI είναι ένα πρωτοποριακό 4κίνητο σπορ αυτοκίνητο επιδόσεων, που προσφέρει στον κάτοχό του μια ακαταμάχητη οδηγική απόλαυση και συγχρόνως μια έντονη υπερηφάνεια για την επιλογή του. Το νέο 5θυρο hatchback διαθέτει όχι μόνο εξελιγμένο κινητήρα και αναρτήσεις, αλλά και νέα συστήματα ελέγχου, όπως το σύστημα DCCD, πολλαπλής ρύθμισης κεντρικού διαφορικού από τον οδηγό (multi-mode Driver’s Control Center Differential) και το σύστημα VDC, δυναμικού Ελέγχου Οχήματος (multi-mode Vehicle Dynamics Control). Επίσης, το σύστημα σχεδιασμού ελέγχου δυναμικού Ελέγχου Αμαξώματος Subaru DC3 (Dynamic Chassis Control Concept) εξελίχθηκε ειδικά για το WRX STI, ώστε να μεγιστοποιηθούν τόσο η απόδοση του αυτοκινήτου, όσο και η απόλαυση του οδηγού. Η εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση εκφράζουν μια απόλυτα σπορ προσέγγιση με ραφιναρισμένη λειτουργικότητα. Τα νευρώδη φτερά γοητεύουν και τραβούν την προσοχή. Ο εσωτερικός χώρος αποπνέει μια αίσθηση υψηλής ποιότητας και αληθινής σπορ διάθεσης. Επιπλέον, το Impreza WRX STI διακρίνεται για εξελιγμένα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με παράγοντες όπως είναι η ασφάλεια, η άνεση και το περιβάλλον, που αποτελούν υλοποίηση της δέσμευσης της FHI, ότι όλα τα αυτοκίνητα Subaru θα συνδυάζουν εξαιρετικές επιδόσεις, απολαυστική και συγχρόνως αξιόπιστη οδήγηση, με φιλική προς το περιβάλλον συμπεριφορά.
Η εξέλιξη της παράδοσης
Η 1η γενιά του μοντέλου WRX STI βασίστηκε στο 1ης γενιάς Impreza WRX και εξελίχθηκε από την Subaru Tecnica International (STI), θυγατρική της FHI με ειδίκευση στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Από την εμφάνισή του το 1994, το WRX STI θεμελίωσε τη φήμη ενός σπορ αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων. Στο παγκόσμιο Πρωτάθλημα ράλι WRC της FIA, που απαιτεί από τους συμμετέχοντες να αγωνιστούν με μοντέλα παραγωγής, τα μοντέλα WRX STI της Subaru, απέδειξαν την αξία τους με 3 συνεχόμενες νίκες στο Πρωτάθλημα κατασκευαστών, από το 1995 μέχρι και το 1997. Με αυτές τις περγαμηνές, η FHI είχε κάνει αίτηση συμμετοχής του WRX STI στο Πρωτάθλημα FIA, της κατηγορία Ν, την 1η Ιανουαρίου 2008.
Μοντέρνα σχεδίαση
Βασισμένο στην τάση «καθαρός σχεδιασμός για την οδήγηση», τα μεγάλα φτερά τονίζουν το 5θυρο αμάξωμα, που είναι εμπνευσμένο από το νέο Impreza. Μια σχεδιαστική χαρακτηριστική σχεδιαστική γραμμή, στα πλευρά τού αυτοκινήτου από τη μία άκρη μέχρι την άλλη, μαζί με ένα τολμηρό σχήμα που παίζει με το φως και τις σκιές, με αποτέλεσμα να αλλάζει η εικόνα του αυτοκινήτου συνεχώς σαν μια ζωντανή φόρμα. Αν και ακολουθεί μια αεροδυναμική γραμμή σε όλο του το μήκος του αμαξώματος, τα εμπρός και πίσω φτερά είναι νευρώδη και τολμηρά, προσδίδοντας στο αυτοκίνητο μια ισχυρή ταυτότητα και στο WRX STI μια παρουσία που δεν περνά απαρατήρητη. Η αεροδυναμική του αμαξώματος με τη χαρακτηριστική μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος ενισχύει την ισορροπία του αυτοκινήτου, μειώνοντας την αντίσταση του αέρα. Μια αεροδυναμικά κυρτή σχεδίαση από τον προφυλακτήρα μέχρι τα μπροστινά φτερά εκμηδενίζει την άντωση και συμβάλλει στη σταθερή συμπεριφορά τού αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες. Ο εξαερισμός του χώρου του κινητήρα εξασφαλίζεται τόσο από τις πλευρές του μπροστινού προφυλακτήρα όσο και από τα ανοίγματα στα πλευρά των φτερών πίσω από τους τροχούς. Η δυναμική μεταλλική μάσκα σε έντονο σχήμα φτερών αεροσκάφους υπογραμμίζει τα σπορ γονίδια του αυτοκίνητου ενώ τονίζεται η φαρδιά σχεδιαστική γραμμή του αυτοκινήτου. Το τελείωμα των μπροστινών φτερών, πλευρικά διακοσμείται με μεταλλικό σήμα STI. Το STI έχει 2 εξατμίσεις με διπλές απολήξεις. Οι 18άρες ζάντες κράματος αλουμινίου εντυπωσιάζουν με τις 5 ακτίνες τους και το γυαλιστερό τους φινίρισμα. Οι ζάντες τονίζουν το τολμηρό παρουσιαστικό τού αυτοκινήτου και εκφράζουν την ποιοτική του κατασκευή, την ταχύτητα και την άγρια γοητεία του. Επίσης, διατίθενται σπορ πολυακτινικές 18άρες ζάντες BBS. Το νέο αμάξωμα είναι διαθέσιμο σε 4 χρωματικές επιλογές. Στο νέο STI, το μεταξόνιο και τα μετατρόχια είναι διευρυμένα, εξασφαλίζοντας ασύγκριτη ισορροπία και ευελιξία. Το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 85 χλστ., ενώ το μπροστινό μετατρόχιο μεγάλωσε κατά 40 χλστ. και το πίσω κατά 45 χλστ. Η νέα 5θυρη σχεδίαση εξουδετερώνει την άντωση εμπρός και αυξάνει την επιθυμητή πίεση προς τα κάτω στο πίσω μέρος, επιτυγχάνοντας ιδανική ισορροπία αεροδυναμικών χαρακτηριστικών. Η μειωμένη απόσταση μεταξύ των άκρων του αμαξώματος (προφυλακτήρων) και προβόλων, μειώνει την αδράνεια και εξασφαλίζει άψογη οδική συμπεριφορά, διατηρώντας, όμως, την ευρυχωρία της καμπίνας επιβατών. Δομικά το αμάξωμα ενισχύθηκε για την άριστη απόδοσή του, που ακολουθεί τις αναβαθμισμένες προδιαγραφές του νέου μοντέλου. Επιπλέον, το βάρος του αυτοκινήτου παρέμεινε το ίδιο σε γενικές γραμμές, χάρη στον αεροδυναμικό σχεδιασμό τού νέου αμαξώματος.
Πλήρης ανανέωση στο εσωτερικό
Εσωτερικά, κυριαρχούν το μαύρο και το ασημί χρώμα, που τονίζουν την έντονα αεροδυναμική εικόνα τού αυτοκινήτου, αναδεικνύοντας παράλληλα, μια αυστηρά σπορ διάθεση. Ο σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας και των πλαϊνών τονίζουν την ευρυχωρία της καμπίνας των επιβατών. Η οθόνη πολλαπλής πληροφόρησης δείχνει την εξωτερική θερμοκρασία, τη μέση ωριαία ταχύτητα και την ώρα. Η οθόνη πολλαπλής πληροφόρησης και η οθόνη του συστήματος πλοήγησης με τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος είναι τοποθετημένα στην μπροστινή κονσόλα, για εύκολη ορατότητα και αυξημένη εργονομία. Τα μπροστινά σπορ καθίσματα είναι σχεδίασης bucket και είναι επενδεδυμένα με συνδυασμό Alcantara και δέρματος. Ο σχεδιασμός τους επιτρέπει την άνετη είσοδο και έξοδο από το όχημα και προσφέρει σε οδηγό και συνεπιβάτη μεταφορά με άνεση και ασφάλεια. Επίσης, διατίθενται καθίσματα bucket, που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για το STI σε συνεργασία με την RECARO. Τα καθίσματα προσφέρουν πλήρη στήριξη στα πλευρά και διακρίνονται για την άνετη θέση στην οποία συγκρατούν το σώμα, για μια αληθινή εμπειρία σπορ οδήγησης. Καθώς είναι ρυθμιζόμενου ύψους, επιτρέπουν να βυθιστεί ακόμη περισσότερο το σώμα για σωστή θέση σπορ οδήγησης. Το τριάκτινο τιμόνι, ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος και τηλεσκοπικά, έχει μοντέρνα δερμάτινη επένδυση, ενώ στο κέντρο του φέρει το λογότυπο STI. Η κονσόλα οργάνων διαθέτει 3 όργανα με το στροφόμετρο να βρίσκεται ανάμεσα στο ταχύμετρο και το δείκτη του ρεζερβουάρ. Οι ενδείξεις των οργάνων είναι του ίδιου ζωηρού κόκκινου χρώματος που περιβάλλει το λογότυπο STI, τονίζοντας τη δυναμική αισθητική και τον σπορ αέρα του μοντέλου. Με την εκκίνηση, οι βελόνες των οργάνων διαγράφουν στιγμιαία ένα πλήρες τόξο, πριν επανέλθουν στην κανονική τους θέση, αυξάνοντας τον ενθουσιασμό τού οδηγού. Το στροφόμετρο διαθέτει επίσης δείκτη ανώτατου ορίου στροφών, ένδειξη ροπής τού συστήματος πολλαπλής Ρύθμισης Κεντρικού Διαφορικού από τον οδηγό (DCCD) και υπόδειξη κλιμάκωσης των σχέσεων. Επιπλέον, κόκκινα φώτα τεχνολογίας LED χρησιμοποιούνται για να φωτιστούν τα μαρσπιέ και το βοηθητικό ντουλαπάκι. Η κεντρική κονσόλα είναι διακοσμημένη με το λογότυπο του STI, το οποίο φωτίζεται όταν είναι αναμμένα τα φώτα.
Άριστη κινητήρια μονάδα
Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι επιτυγχάνει τον ακριβή έλεγχο του υπερτροφοδοτούμενου turbo Boxer κινητήρα των 2.5 λίτρων, εξασφαλίζοντας άμεση και γραμμική επιτάχυνση στο πάτημα του γκαζιού. Με διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων Dual Active Valve Control System (Dual AVCS), ελέγχεται υδραυλικά ο χρονισμός των βαλβίδων εισαγωγής/εξαγωγής, ενισχύοντας τη ροπή στις χαμηλές στροφές και την επιτάχυνση στις υψηλές. To συγκεκριμένο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων αυξάνει και την αποτελεσματικότητα της καύσης, μειώνοντας, παράλληλα, την εκπομπή ρύπων. Αλλαγές στη γεωμετρία των εισόδων και των εξόδων του μίγματος ενισχύουν την απόδοση του κινητήρα και επιτρέπουν τη βελτιστοποίηση της καύσης, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της κατανάλωσης και τη μείωση των ρύπων. Επιπλέον, το ανανεωμένο σχήμα του συμπιεστή της μονάδας turbo συμβάλει επίσης, στην αποτελεσματικότερη λήψη αέρα, συμβάλλοντας έτσι στην στιγμιαία απόκριση του γκαζιού και τη γραμμική αίσθηση επιτάχυνσης που χαρακτηρίζουν το STI. Επίσης, ο τρόπος τοποθέτησης των εξατμίσεων διευκολύνει σημαντικά την έξοδο τού αέρα, επιτυγχάνοντας άριστο χρονισμό και αύξηση της ροής του αέρα μεταξύ εξόδου και υπερτροφοδότη (turbo), με αποτέλεσμα να συμβάλλει και αυτός στην απόδοση ιδανικής ροπής και απόκρισης του κινητήρα σε όλο το φάσμα στροφών. Μια βαλβίδα που ενεργοποιείται από το στροβιλισμό στο θάλαμο καύσης (tumble generated valve) έχει εγκατασταθεί την εισαγωγή. Ελέγχοντας τη ροή του μίγματος, συμβάλλει στην αποτελεσματικότητα της καύσης, κυρίως τη στιγμή τής ανάφλεξης. Ένα δευτερεύον σύστημα διοχετεύει αέρα στην έξοδο του θαλάμου, ώστε να καεί ό,τι υπόλειμμα καυσίμου δεν έχει καεί στον κανονικό κύκλο καύσης. Έτσι, αδρανοποιούνται βλαβερές ουσίες όσο ο κινητήρας είναι ψυχρός, ώστε να διευκολυνθεί η έγκαιρη ενεργοποίηση του καταλύτη. Η εξάτμιση έχει οριζόντια διάταξη ώστε να αποφευχθεί η αντίσταση των εξερχόμενων αερίων καύσης, με συνέπεια να υπάρχει μείωση του θορύβου και αποτελεσματικότερη απόδοση του κινητήρα.
Προηγμένη μετάδοση κίνησης
Σχεδιασμένο και εξελιγμένο από τη Subaru, το χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο τελειοποιήθηκε. Οι αλλαγές είναι ακριβείς και πραγματοποιούνται γρηγορότερα, ακριβώς τη στιγμή που επιθυμεί ο οδηγός. Οι τριβές έχουν μειωθεί σημαντικά, με την υιοθέτηση συγχρονιζέ τριών κώνων στην 1η σχέση και σχεδιαστικές παρεμβάσεις στις διαδρομές του λεβιέ. Το μπροστινό διαφορικό αποκρίνεται στιγμιαία στις αλλαγές της ροπής του κινητήρα. Το πίσω διαφορικό είναι τεχνολογίας Torsen με ρόλο τη κατανομή τής ροπής. Το σύστημα SI-Drive προσφέρει 3 επιλογές (Intelligent, Sport, Sport Sharp). Όταν ο οδηγός πατά έντονα και συνεχώς το γκάζι με ενεργοποιημένη την επιλογή Intelligent, ο κινητήρας αποδίδει αυτόματα το μέγιστο της ροπής που μπορεί να αποδώσει ανταποκρινόμενος έξυπνα στην επιθυμία του οδηγού. To σύστημα ρύθμισης του κεντρικού διαφορικού από τον οδηγό (Multi-mode DCCD) επιτρέπει στον οδηγό να ελέγξει το κεντρικό διαφορικό, προβαίνοντας στις ρυθμίσεις της επιλογής του. Έτσι, μπορεί να ελέγξει απολύτως τη συμπεριφορά τού αυτοκινήτου με μια μοναδική ισορροπία, που δεν υφίσταται σε κανένα άλλο 4κίνητο αυτοκίνητο. To Ρυθμιζόμενο Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Οχήματος (Multi-mode VDC) προσφέρει κι αυτό 3 επιλογές, που επιτρέπουν στον οδηγό να απολαύσει ένα μεγάλο φάσμα εμπειριών οδήγησης, διατηρώντας όλα τα χαρακτηριστικά της ασύγκριτης ασφαλείας που προσφέρει το VDC.
Το σύστημα DCCD επιτρέπει στον οδηγό τη ρύθμιση του κεντρικού διαφορικού. Στην επιλογή AUTO, ο κινητήρας ελέγχει αυτόματα τη ρύθμιση και τα διαφορικά σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Στην επιλογή AUTO+, αυξάνεται η δύναμη κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού, για αυξημένη ισορροπία και ευστάθεια, ενδείκνυται δε για αυξημένη πρόσφυση σε βρεγμένο ή ολισθηρό δρόμο. Στην επιλογή AUTO-, μειώνεται η δύναμη κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού, χαρίζοντας αυξημένη ευκινησία στις στροφές και άμεση ανταπόκριση του αυτοκινήτου σε δρόμους με πολλές στροφές. Με την επιλογή MANUAL ο οδηγός ελέγχει το κεντρικό διαφορικό χειροκίνητα. Το σύστημα VDC επιτρέπει τη ρύθμιση Δυναμικού Ελέγχου Οχήματος. Στην επιλογή NORMAL ελέγχεται το VDC, το Traction Control και το σύστημα ABS των φρένων. Στην επιλογή TRACTION καθυστερεί η παρέμβαση του VDC και ελέγχει το Traction Control χωρίς να μειώνει το ροπή, για μια δυναμική, σπορ οδήγηση με το προσωπικό στιλ τού οδηγού. Στην επιλογή Off mode, ελέγχεται μόνο το ABS και είναι χρήσιμη σε έκτακτες περιπτώσεις, όπως την αποδέσμευση από χιόνια και λάσπες.
Ασφαλές αμάξωμα
Το WRX STI φέρει ένα πλαίσιο αμαξώματος πραγματικό επίτευγμα της τεχνολογίας, προϊόν του συστήματος σχεδιασμού Subaru DC3. Εξοπλισμένο με μπροστινές αναρτήσεις ανεστραμμένου τύπου και με τις νέες πίσω αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια, το αυτοκίνητο προσφέρει άριστη σταθερότητα στις στροφές και τους ελιγμούς. Οι αναρτήσεις έχουν εξελιγμένη γεωμετρία και είναι μακράς διαδρομής, ώστε να παρέχουν κάθε στιγμή τη μέγιστη πρόσφυση στο οδόστρωμα, αντάξια ενός κορυφαίου σπορ 4κίνητου αυτοκινήτου. Οι πίσω αναρτήσεις είναι πολλαπλών συνδέσμων και συνδέονται με το αμάξωμα μέσα από το υποπλαίσιο, με αποτέλεσμα οδηγός και επιβάτες να απολαύσουν μεγαλύτερη άνεση με μειωμένα επίπεδα θορύβου. Ο κινητήρας Boxer είναι τοποθετημένος χαμηλότερα στο πλαίσιο του αμαξώματος, αυξάνοντας την ήδη μεγάλη σταθερότητα που εξασφαλίζει το χαμηλό κέντρο βάρους του και είναι 22 χλστ. χαμηλότερα από το προηγούμενο μοντέλο. Τα αεριζόμενα δισκόφρενα Brembo έχουν σωληνώσεις ιδιαίτερα χαμηλής διαστολής και έμβολα στο σερβομηχανισμό τους. Το σύστημα πέδησης, συνδυασμένο με το σύστημα SuperSports ABS και με ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης EBD, επεξεργάζεται στοιχεία από τους αισθητήρες G, γωνίας στροφής, περιστροφής και πίεσης, για να εξασφαλίσει ένα ισχυρό φρενάρισμα με απόλυτο έλεγχο. Συνεργάζεται επίσης με το σύστημα ρύθμισης κεντρικού διαφορικού από τον οδηγό (DCCD) για να εξασφαλίσει το σωστό φρενάρισμα και στους 4 τροχούς ανεξάρτητα, ενώ ελαχιστοποιεί την ολίσθηση. Τα ελαστικά DUNLOP SP600 (245/40R18) αποτελούν μέρος του στάνταρ εξοπλισμού. Το σύστημα Hill-Start Assist βοηθάει τον οδηγό που έχει να ξεκινήσει σε ανωφέρεια, διατηρώντας την πέδηση για ένα δευτερόλεπτο, ώστε να ξεκινήσει με σταθερότητα και ασφάλεια. O δομικός σχεδιασμός του WRX STI υιοθετεί την υψηλής τεχνολογίας τεχνική ατσάλινου δαχτυλιδωτού πλαισίου της Subaru, με ενίσχυση των κάθετων δοκών με πλαίσια που περικλείουν σαν δαχτυλίδι όλο το αμάξωμα. Ειδικές ενισχύσεις συνδέουν το κάτω τμήμα της μπροστινής δοκού με τα πλαίσια του επάνω μέρους δημιουργώντας μια άρρηκτη σύνδεση με το πλαίσιο. Ενισχύσεις έχουν ακόμα προστεθεί στο άνω μέρος του ανοίγματος του χώρου αποσκευών. Μέσα από την αεροδυναμικό σχεδιασμό τού αυτοκινήτου και τη χρήση ατσαλιού κατασκευασμένου υπό υψηλή πίεση για τα κύρια μέρη τού πλαισίου, το νέο STI προσφέρει μοναδική ακαμψία και κατά 11 κιλά ελαφρύτερη δομή. Εξελίσσοντας ακόμα περισσότερο τη δομή με ατσάλινο δαχτυλιδωτό πλαίσιο, το νέο WRX STI έχει επιτύχει κορυφαία ασφάλεια και υψηλές επιδόσεις στα crash test, καθώς απορροφά και διαχέει την ενέργεια που αναπτύσσεται από μια μετωπική, πλαγιομετωπική ή οπίσθια σύγκρουση. Το μπροστινό καπό, για παράδειγμα, έχει σχεδιαστεί ειδικά για να διαχέει τις δυνάμεις μιας μετωπικής σύγκρουσης. Το νέο μοντέλο έχει στα χαμηλά δομικά του σημεία πρόβλεψη ασφαλείας για σύγκρουση με πεζούς και μικροσυγκρούσεις με άλλα αυτοκίνητα. Όλα τα μοντέλα έχουν αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, πλευρικούς και τύπου κουρτίνας, αλλά και ζώνες ασφαλείας 3 σημείων. Το αναδιπλούμενο πεντάλ του φρένου σε όλα τα μοντέλα περιορίζει τον κίνδυνο τραυματισμού τού ποδιού, σε περίπτωση ατυχήματος. Το νέο STI έχει επιτύχει 50% μειωμένη εκπομπή ρύπων σε σύγκριση τις προδιαγραφές τού Ιαπωνικού Υπουργείου Περιβάλλοντος και Μεταφορών τού 2005. Αυτό επιτεύχθηκε κυρίως χάρη στο μειωμένο βάρος και την εξελιγμένη απόδοση του κινητήρα. Η πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εξασφαλίζει ένα πιο ευρύχωρο και μεγαλύτερο σε πλάτος χώρο αποσκευών, αυξάνοντας την ευχρηστία τού αυτοκινήτου. Το νέο μεγαλύτερο δάπεδο του χώρου αποσκευών χωράει 2 σάκους του γκολφ ή 5 ατομικά βαλιτσάκια. Το μεγαλύτερο άνοιγμα των πορτών με γωνία 75 μοιρών εξασφαλίζουν την εύκολη είσοδο και έξοδο από το αυτοκίνητο. Επίσης, διαθέτει στάνταρ αναδιπλούμενο σύστημα πλύσης των μπροστινών φώτων, αντικλεπτικό σύστημα συναγερμού με immobilizer, μηχανισμό κλεισίματος του μπροστινού καπό και σύστημα εισόδου με ασφαλή τηλεχειρισμό χωρίς κλειδί (Keyless Access) και σύστημα έξυπνης εκκίνησης με μπουτόν (Push-Button Start). Προαιρετικά, διατίθεται και με σύστημα πλοήγησης με DVD.
 
τεχνικά χαρακτηριστικά - επιδόσεις
Μήκος
4,415 μέτρα
Πλάτος
1,795 μέτρα
Ύψος
1,475 μέτρα
Μεταξόνιο
2,625 μέτρα
Μετατρόχια Ε/Π
1,53/1,54 μέτρα
Βάρος
1.505 κιλά
Κυβισμός
2.457 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή
99,5 x 79 χλστ.
Σχέση συμπίεσης
8,2:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
300/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
407/4.000
0-100 χ.α.ώ.
5,2’’
Τελική ταχύτητα
250 χ.α.ώ.
Κατανάλωση εκτός πόλης
8,2 λ./100 χλμ.
Μικτή κατανάλωση
10,3 λ./100 χλμ.
Κατανάλωση στην πόλη
13,8 λ./100 χλμ.
Ρεζερβουάρ
60 λίτρα
Εκπομπές ρύπων (CO2)
195-327 γραμμ./χλμ.



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Lancia
ΑΦΟΙ ΒΥΤΙΝΑΡΟΥ ΟΕ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Βουλιαγμένης 270, 173 43 Αγ. Δημήτριος Αττικής
Τηλ.: +302109751184, +302109707707, Fax: +302109712710
E-mail: butinaros@gmail.com, Website: www.vitinaroscars.gr
 
Χρήσιμα