IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Η Porsche επιστρέφει στον 24ωρο αγώνα Le Mans
 
Η Porsche θα επιστρέψει στον 24ωρο αγώνα Le Mans μ’ ένα πλήρως εργοστασιακό πρωτότυπο LMP1 το 2014, σύμφωνα με δήλωση της ίδιας της φίρμας κατασκευής σπορ αυτοκινήτων από τη Στουτγάρδη. Ως ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής του θεσμού, η εταιρία δεν εκπροσωπείται στην κατηγορία στο Le Mans από το 1998, όταν η Porsche κατέκτησε την τελευταία της εκ των 16 συνολικά, νίκη της με τους Allan McNish, Stephane Ortelli και Laurent Aiello στην 911 GT1. Από τότε όμως, έχει διατηρήσει μια ισχυρή παρουσία στην κατηγορία GT.
Ο πρόεδρος της εκτελεστικής επιτροπής της Porsche AG, κ. Matthias Muller, δήλωσε ότι η εταιρία είχε ανέκαθεν την πρόθεση να επιστρέψει στο Le Mans ως εργοστασιακή ομάδα και περίμεναν την κατάλληλη στιγμή για να ανακοινώσουν τις προθέσεις της. «Το motorsport ήταν πάντα ένα σημαντικό μέρος της μάρκας Porsche», δήλωσε ο κ. Müller και συμπληρώνει: «Έτσι, για μας, ήταν μόνο θέμα χρόνου πριν επιστρέψουμε ως εργοστάσιο στην κορυφαία διοργάνωση των αγώνων. Οι επιτυχίες της Porsche στο Le Mans είναι ασυναγώνιστες. Θέλουμε να δοθεί συνέχεια σε αυτό, με την 17η νίκη».
Η τελευταία συμμετοχή της Porsche ως εργοστάσιο στην κατηγορία πρωτοτύπων ήταν στο AMLS (American Le Mans Series), κερδίζοντας με την LMP2 RS Spyder, η οποία έτρεχε και αναπτύχθηκε από την Penske. Η εταιρία δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες για το νέο της έργο, αν θα είναι ένα κουπέ ή ένα ανοιχτό αυτοκίνητο, αλλά δήλωσε ότι ήθελε να κάνει το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματός της προσεγγίζοντας τις πράσινες τεχνολογίες.
 
 
Ο κ. Hartmut Kristen, διευθυντής της Porsche Motorsport, είπε: «Ανυπομονούμε για το έργο της ανάπτυξης νέων τεχνολογιών και να συνεχίσουμε με την επιτυχία της Porsche RS Spyder. Μετά την ολοκλήρωση των έργων που υποστηρίζονται από το πρόγραμμα μας πρωτότυπο σπορ στους Αμερικανικούς αγώνες Le Mans έχουμε συμβαδίσει με τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις. Τώρα θα αρχίσουμε με λεπτομερείς έρευνες, προκειμένου να αξιολογηθούν οι διάφορες εναλλακτικές λύσεις για το νέο αυτοκίνητό μας. Αυτές θα εξαρτηθούν από τους κανονισμούς για το έτος 2014 που θα εξετάσουμε λεπτομερώς. Κατ 'αρχήν, οι κανονισμοί αυτοί έχουν ενδιαφέρον για μας, επειδή η ενσωμάτωση της υβριδικής τεχνολογίας μας στην έννοια του οχήματος είναι μια πιθανή επιλογή».
Η Porsche δήλωσε ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το νέο έργο για την ανάδειξη νέων τεχνολογιών όπως έκανε πρόσφατα με την 911 GT3 R Hybrid, η οποία αγωνίστηκε στον πρόσφατο 24ωρο αγώνα του Nurburgring με το σύστημα βολάν KERS που αναπτύχθηκε από την Williams. «Με το RS Spyder αποδεικνύουμε ότι οι μηχανικοί του μηχανοκίνητου αθλητισμού μας στο Weissach είναι στην πρώτη γραμμή. Για παράδειγμα, ήμασταν οι πρώτοι που τρέξαμε μ’ έναν υψηλόστροφο αγωνιστικό κινητήρα με άμεσο ψεκασμό καυσίμου DFI, θέτοντας νέα πρότυπα στην απόδοση και την αποτελεσματικότητα. Πρόσφατα, με την 911 GT3 R Hybrid, υιοθετήσαμε μια εντελώς νέα τεχνολογία κίνησης για τους αγώνες και πέτυχε σημαντική μείωση στην κατανάλωση», δήλωσε ο κ. Wolfgang Hatz, μέλος του διοικητικού συμβουλίου για την έρευνα και την ανάπτυξη στην Porsche AG.
Οι νίκες της Porsche στο Le Mans ξεκίνησαν το 1970 με τους Richard Attwood και Hans Herrmann στη θρυλική 917. Η Γαλλική πίστα, στη συνέχεια, είδε την μάρκα να κυριαρχεί μέσα από τη δεκαετία του 1980, με διαδοχικές νίκες μεταξύ 1981 και 1987, τις τελευταίες 6 από αυτές με τις 956/962.
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 30/06/2011, 11:48 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Dacia
ΔΕΛΤΑ ΚΑΡ ΑΕ

Έκθεση: Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 33, 264 42 Πάτρα
Συνεργείο - Ανταλλακτικά - Φανοποιείο/Βαφείο - Αξεσουάρ
Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 47, 264 42 Πάτρα
Τηλ.: +302610420373, Fax: +302610423772
 
Χρήσιμα