IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Μία Toyota Celica κερδίζει το φεστιβάλ ταχύτητας Goodwood
 
Μόνο 48,07’’ χρειάστηκε μία Toyota Celica 800 ίππων για καλύψει τα 1,6 μίλια της πίστας του Goodwood House και να διεκδικήσει την 1η θέση της γενικής κατάταξης στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood για το 2011. Προηγουμένως, η Celica χρειάστηκε να αναμετρηθεί με πολλά διάσημα αγωνιστικά αυτοκίνητα, ανάμεσα στα οποία και πρόσφατα μονοθέσια της Formula 1. Το αυτοκίνητο οδήγησε και προετοίμασε ο δύο φορές νικητής του Βρετανικού πρωταθλήματος ράλι, Jonny Milner. Ο Milner είχε χάσει στο νήμα τις προηγούμενες χρονιές και επέστρεψε το 2011 με 100 επιπλέον ίππους για να πετύχει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, μπροστά σ’ ένα τεράστιο πλήθος στο οποίο ξεχώριζαν τρανταχτά ονόματα όπως ο πρωταθλητής της F1, Lewis Hamilton.
Η πίστα με υψομετρική διαφορά 100 μέτρων από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό είναι εξαιρετικά τεχνική και αποτελεί πραγματική πρόκληση, καθώς υποβάλλει σε σκληρή δοκιμασία την ικανότητα συγκέντρωσης και ταχύτητας μερικών από τους κορυφαίους οδηγούς και αναβάτες του κόσμου. Ένα μικρό λάθος στέρησε στον Milner τη νίκη στο απογευματινό σκέλος της Κυριακής που μεταδόθηκα ζωντανά από την τηλεόραση, αλλά ο χρόνος που είχε σημειώσει νωρίτερα ήταν ταχύτερος και από τα 200 αυτοκίνητα που είχαν λάβει μέρος στο 3ήμερο φεστιβάλ.
Βασισμένο στην 6η γενιά Celica, το αυτοκίνητο του Milner ζυγίζει μόλις 1.050 κιλά. Για καλύτερη κατανομή βάρους, η θέση του οδηγού έχει μετακινηθεί προς τα πίσω κατά 12 ίντσες περίπου, ενώ το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου έχει χαμηλώσει, ανεβάζοντας τους θόλους των τροχών και τις πάνω βάσεις της ανάρτησης. Το επίπεδο πάτωμα και ο πίσω διαχύτης συμβάλλουν στην αεροδυναμική απόδοση. Στο μειωμένο βάρος συμβάλει και το δοχείο καυσίμου, μόλις 15 λίτρων.
Ο κινητήρας προέρχεται από την ιστορική πλέον Corolla WRC, αλλά τώρα με τη βοήθεια του υπερτροφοδότη Rotrex και με πίεση 2 bar, η μέγιστη ισχύς υπερβαίνει στους 700 ίππους στις 5.700 σ.α.λ., αλλά με την προσθήκη νίτρου παίρνει άλλους 100 ίππους, φτάνοντας τους 800. Ένα σύστημα ψεκασμού πρωτοξειδίου του αζώτου (νίτρο) μειώνει την υστέρηση turbo lag για ταχύτερη επιτάχυνση στην εκκίνηση. Ο υπερσυμπιεστής καυσαερίων είναι Garrett GT35/42. Η διαχείριση του κινητήρα είναι Motec και η σχέση συμπίεσης σε αναλογία 9,7:1. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 5άρι μηχανικό της Mactrack με τρίδισκο συμπλέκτη Fensport.
Οι αναρτήσεις (εμπρός και πίσω) είναι Reiger Corolla WRC με ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες τριών δρόμων. Τα φρένα είναι 343 χλστ. μπροστά και 295 χλστ. πίσω από την Corolla WRC, φυσικά αεριζόμενοι δίσκοι, με δαγκάνες Alcon. Τα πολύ μαλακά ελαστικά (slick) προδιαγραφών rallycross της Michelin, προσαρμοσμένα σε τροχούς 18 ιντσών, έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη μεταφορά της ιπποδύναμης στο δρόμο.
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 10/07/2011, 01:05 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Opel
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΡΚΑΣ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ (Πωλήσεις Αυτοκινήτων)
Αετοφωλιάς & Πρεμέτης 20, 111 47 Αθήνα (Πανόραμα Γαλατσίου)
Τηλ.: +302102930867, Fax: +302102130018
E-mail: opelmparkas@gmail.com
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα