IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Εσύ είσαι στη λίστα;
 
Η κυβέρνηση έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα με τους μεγαλο-οφειλέτες του Ελληνικού Δημοσίου. Με μια γρήγορη ματιά καταλήγεις στο συμπέρασμα, ότι οι οφειλές προς το κράτος είναι σε μεγάλο βαθμό λογιστικές κι όχι πραγματικές.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Πολυποίκιλα συμπεράσματα μπορεί να βγάλει κανείς όταν ρίξει μια ματιά στη λίστα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση με τους μεγαλο-οφειλέτες του Ελληνικού δημοσίου. Σύμφωνα με την επίσημη λίστα που επισυνάπτεται εδώ (http://www.gsis.gr/debtors/kerdoskopika-np.html), αναφέρονται εταιρίες που ανήκουν στο δημόσιο. Δηλαδή, το κράτος χρωστάει στο κράτος. Το θέμα εδώ τώρα είναι, από ποια τσέπη σε ποια θα πάνε τα λεφτά, αν κι όποτε πληρωθούν (που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα πληρωθούν). Αξιοπερίεργο είναι και το γεγονός ότι αναφέρονται στην ίδια λίστα και εταιρίες οι οποίες έχουν πτωχεύσει εδώ και δεκαετίες, όπως το Μινιόν, η Πειραϊκή Πατραϊκή, η Κάρνα (αλλαντικά), ο Βοκτάς (κοτόπουλα) και πολλές άλλες. Μέσα στην περιβόητη λίστα, υπάρχουν αθλητικές και ποδοσφαιρικές εταιρίες με τεράστια ποσά (πχ. ΑΕΚ, Λάρισα, Πανιώνιος), τις οποίες φυσικά κανείς δεν πρόκειται να «αγγίξει».
 
 
Εμείς, ψάξαμε σχολαστικά για να βρούμε κάποια, ή κάποιες, εταιρίες από τον κλάδο του αυτοκινήτου. Η «παγωμένη» MAVA ΑΕ, την εταιρία του Αλέξανδρου Μανιατόπουλου, που εκπροσωπούσε επί 35ετίας τα αυτοκίνητα της Γαλλικής Renault, έχοντας ένα άνοιγμα (χρέος) πάνω από 250.000.000 ευρώ, δεν είναι στην επίμαχη λίστα! (Επισυνάπτεται η δικαστική απόφαση που εκδόθηκε από τα Ελληνικά δικαστήρια, βάσει της οποίας δεν δικαιώνεται σε όσα αξίωνε από τους αντίδικούς του, Renault Γαλλίας, PGA Motors και PGA Ελλάδα ΕΠΕ). Που σημαίνει ότι, ή δεν είχε χρέη στο κράτος ή το χρέος του προς το Ελληνικό δημόσιο είναι μικρότερο των 167.000 ευρώ (κάπου εκεί σταματάει η λίστα). Μέσα στην ίδια λίστα βρήκαμε την εταιρία Ντάνος ΕΠΕ, πρώην επίσημο κατάστημα του εμπορικού σήματος Skoda στο Ίλιον, με περίπου 246.000 ευρώ, και την εταιρία Καραρίζου ΕΠΕ, πρώην μέλος του επίσημου δικτύου Ford σε Εύβοια (Χαλκίδα), Βοιωτία (Θήβα) και Φθιώτιδα (Λαμία), με σχεδόν 195.000 ευρώ. Αυτές οι παραπάνω οφειλές τους προς το κράτος, δείχνουν ότι οι δύο παραπάνω εταιρίες πτώχευσαν ή «διαλύθηκαν» οικονομικά, με το χρέος τους και προς ιδιώτες, πέραν έναντι του Ελληνικού δημοσίου.
 
 
Ένα ακόμη συμπέρασμα που προκύπτει από τη λίστα αυτή, είναι ότι ο κ. Μανιατόπουλος, αν κι εφόσον δεν είχε χρέη προς το κράτος, φρόντισε να μην έχει ανοιχτές διαφορές με το Ελληνικό δημόσιο, παρασύροντας σε οικονομικό μαρασμό πολλούς ιδιώτες ή άλλες εταιρίες με τις οποίες είχε οικονομικές συναλλαγές. Και κλείνουμε συμπερασματικά με την επισήμανση του προλόγου, δηλαδή, ότι η λίστα είναι πλασματική κι όχι ουσιαστική. Δεν υπάρχει περίπτωση να εισπραχθούν τα αναγραφόμενα ποσά, ούτε στο 10%. Οπότε, το καλύτερο που έχει να κάνει η κυβέρνηση, εισπράττοντας το απόλυτο τίποτα από τους Έλληνες φορολογούμενους πολίτες, είναι να ζητήσει από τους ξένους «δανειστές» να διαγράψουν μέρος ή ολόκληρο το εξωτερικό χρέος. Γιατί, ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος.
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 17/09/2011, 09:47 μμ)
 
Κάνετε κλικ εδώ και δείτε την αναλυτική δικαστική απόφαση της δικαστικής διαμάχης μεταξύ των Αλέξανδρου Μανιατόπουλου και Renault Γαλλίας, PGA Motors, PGA Ελλάδα ΕΠΕ


 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΑΨΑΝΗΣ

Γενικό Συνεργείο Αυτοκινήτων, Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Γεωργίου Ψυχογιού 19, 173 41 Αγ. Δημήτριος
Τηλ.: +302109838850, E-mail: d.lapsanis@gmail.com
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα