IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Corvette εκρηκτικών επιδόσεων από την Tikt
 
Παρά την «στέρεα» τεχνολογία της, ακόμη και μία εργοστασιακή Corvette Z06 δεν είναι αδύναμη. Με 648 ίππους και 810 Nm ροπής, είναι αρκετά ισχυρή για να «παίζει» στο πρωτάθλημα των σούπερ σπορ αυτοκινήτων και να κάνει καλή εντύπωση. Αν μία υψηλής τεχνολογίας και ακρίβειας εταιρίας όπως η Tikt αποφασίζει να δώσει εδώ την υποστήριξή της, τότε δικαιολογημένα μπορεί κανείς να εξετάσει με ενδιαφέρον τα αποτελέσματα. Πρώτα απ’ όλα η απόδοση βελτιώθηκε με τη χρήση τροποποιημένων κυλινδροκεφαλών, εκκεντροφόρων, ενισχυμένων ελατηρίων βαλβίδων, τροποποιημένων αναλογιών συμπιεστή, μεγαλύτερης βαλβίδας γκαζιού και μιας εντελώς τροποποιημένης εξάτμισης. Μετά από μια λεπτομερή ρύθμιση των ελέγχων του κινητήρα, η μέγιστη ισχύς των 769 ίππων και η κορυφαία ροπή των 910 Nm καταγράφηκε στο σταθμό ελέγχου των επιδόσεων.
 
 
Σε 2ο στάδιο, η ισχύς και η ροπή έχουν σταθεροποιηθεί με επιδιορθώσεις και λεπτή προσαρμογή των εδρών των βαλβίδων. Ακόμη μεγαλύτερες προσαρμογές έγιναν στο σύστημα ψύξης του Z06 και χάρη στις πολυάριθμες ειδικές τροποποιήσεις, τώρα η ώθηση στο υγρό ψύξης είναι έως και 4 φορές περισσότερο στη μηχανή αυτού του σούπερ σπορ αυτοκινήτου. Επιπλέον, το ψυγείο ήταν «έγκλειστο» και εγκαταστάθηκε συνδυαστικά με μια νέα εμπρός πτέρυγα. Ακούγεται απλό, αλλά λόγω της στοχοθετημένης ροής του αέρα προς την πλευρά του, μια πραγματική επίδραση τύπου venturi δημιουργείται. Ένα πραγματικό πλεονέκτημα για την αεροδυναμική του Corvette του. Για να μην επηρεάσει αρνητικά την ανάρτηση και για να εξακολουθεί να αυξάνεται ταυτόχρονα η απόδοση στην πίστα, αντί των φύλλων σούστας στον πίσω άξονα, επελέγησαν νέες αναρτήσεις που έφεραν το όχημα περίπου 30 χλστ. προς το έδαφος χωρίς καμία μείωση στην απόδοση.
 
 
Μαζί με ένα νέο σετ ανάρτησης που αποτελείται από νέους αγωνιστικούς αποσβεστήρες, το σπορ αυτοκίνητο παρουσιάζεται περίπου 50 χλστ. πιο κοντά στο δρόμο, όπου ο ισχυρός κινητήρας μπορεί να μετατρέψει πλέον την απόδοσή της ανάρτησης σε καλύτερη από πριν συμπεριφορά. Καλύτερη πρόσφυση μπορεί επίσης να επιτευχθεί με τις πολύ ελαφριές ζάντες Zerra Ultralight Evo 2, όπου για μια ακόμη φορά επιτυγχάνεται η μείωση της συνολικής μη αναρτώμενης μάζας. Προκειμένου να διατηρηθεί ο έλεγχος των τόσο υψηλών επιδόσεων, πέραν ενός έμπειρου και ικανού οδηγού, είναι αναγκαία και εξαιρετικά σταθερά φρένα με το κατάλληλο μέγεθος, τοποθετημένα πίσω από τις πολύ ελαφριές ζάντες. Το αεροδυναμικό βοήθημα στην πίσω αεροτομή είναι επίσης κατασκευασμένο από ίνες άνθρακα για εξοικονόμηση βάρους. Όλες αυτές οι επεμβάσεις έχουν μετατρέψει την Corvette σ’ ένα Triple X ZR «μηχάνημα», με τις βελτιώσεις που έχουν γίνει στο αυτοκίνητο να το χρίζουν κατάλληλο για όλες τις επιλογές της σπορ οδήγησης, από επαρχιακούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους, μέχρι και αγωνιστικά κομμάτια.
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 18/01/2012, 3:23 πμ.)
 



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
SINIOROS - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

Γενικό Συνεργείο Αυτοκινήτων, Ευθυγραμμίσεις
(Τοποθετήσεις Συστημάτων Υγραερίου, Βελτιώσεις Chip Tuning by Overload)
Α' πάροδος Γιαννιτσών, 241 00 Καλαμάτα
Τηλ. & Fax: +302721069026, E-mail: mrsinioros@gmail.com

 
Χρήσιμα