IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Audi TT RS plus: Γιατί η δύναμη μετράει
Τα διακριτικά «RS» χαρακτηρίζουν τις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων της κάθε σειράς της Audi. Πόσο περιθώριο όμως υπάρχει για κάτι ακόμη πιο πάνω απ’ αυτές; Την απάντηση δίνει η ίδια η εταιρία, με το νέο TT RS plus.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Πάνε αρκετά χρόνια (δεκαετία του 1980) από τότε που εμφανίστηκε το RS2 Avant, ένα μοντέλο που ταίριαζε αρμονικά τις ανέσεις ενός τυπικού οικογενειακού αυτοκινήτου, με ένα απόλυτα σπορ μοντέλο. Προϊόν συνεργασίας με την Porsche, το μοντέλο που βασιζόταν στο αντίστοιχο αμάξωμα του Audi 80, δημιούργησε μια σειρά μοντέλων, που καθιέρωσαν τη μάρκα ως κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων στη συνείδηση των αγοραστών. Σήμερα, η Audi έχει να επιδείξει κι από ένα μοντέλο RS, σε κάθε σειρά μοντέλων της, με εξαίρεση τα SUV μοντέλα της και το Α1, του οποίου την έκδοση RS δεν αποκλείεται να τη δούμε στο μέλλον, καθώς είναι ήδη «φρέσκο» το μοντέλο της σειρά S (S1), προπομπός των εκδόσεων RS και των υπολοίπων μοντέλων της μάρκας.
Επεμβάσεις αισθητικής και ουσίας
Η μάσκα Singleframe βελτιώνει οπτικά το TT RS plus και στα τελειώματα του πλαισίου έχει φινίρισμα ματ αλουμίνιο. Το περίβλημα των εξωτερικών καθρεπτών είναι από ενισχυμένο πολυμερές ανθρακόνημα (CFRP). Η διπλή σπορ εξάτμιση έχει μαύρες οβάλ απολήξεις. Ένα πτερύγιο ήχου εντείνει περαιτέρω τον ήχο του κινητήρα. Το πακέτο σχεδιασμού του ανθρακονήματος, ολοκληρώνεται στο χώρο του κινητήρα με μια πιο ιδιαίτερη εμφάνιση. Ο επιλογέας ταχυτήτων διαθέτει μια αλουμινένια εμφάνιση και το σήμα «TT RS plus».
Πιο ισχυρό και άμεσα στην αγορά
Αρχές του 2012 θα έχουμε την άφιξη του Audi TT RS plus. Αυτό το συμπαγές σπορ αυτοκίνητο, και στις δύο εκδόσεις Coupe και Roadster, ξεχωρίζει για την επιβλητική απόδοση του. Ο 5-κύλινδρος turbo κινητήρας αποδίδει 360 ίππους, αρκετοί για μια τελική ταχύτητα στο μοντέλο που αγγίζει τα 280 χ.α.ώ. Ο 2.5 λίτρων TFSI κινητήρας του TT RS plus είναι ένας υψηλής απόδοσης κινητήρα. Σε σύγκριση με τον κινητήρα στον οποίο βασίζεται, αυτό ο υπερτροφοδοτούμενος άμεσου ψεκασμού κινητήρας αποδίδει 20 άλογα περισσότερη δύναμη και παράγει 465 Nm ροπής, 15 Nm περισσότερο από πριν. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο και το 7-τάχυτο S Tronic με αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων. Ο διπλός συμπλέκτη διαθέτει μια λειτουργία ελέγχου του τεράστιου αποθέματος ροπής κατά την εκκίνηση, που βελτιστοποιεί την επιτάχυνση από στάση. Η σύστημα μόνιμης 4-κίνησης Quattro, το οποίο λειτουργεί με έναν πολύδισκο συμπλέκτη, μεταφέρει την ισχύ του κινητήρα στο δρόμο με υπέρτατο στιλ.
Επιδόσεις με... οικονομία
Το TT RS plus ενώνει τη δυναμική και την αποτελεσματικότητα με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο. Το ισχυρό κουπέ με το S Tronic κιβώτιο πετυχαίνει τα 0-100 χ.α.ώ. σε 4,1’’ (με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 4.3’’). Το Roadster, ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία σε 4,2’’ και 4,4’’ αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 280 χ.α.ώ. για όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου. Το Coupe με το S Tronic κιβώτιο πετυχαίνει μέση κατανάλωση καυσίμου 8,5 λίτρα/100 χλμ., ενώ το Roadster λίγο πιο πάνω, στα 8,6 λίτρα/100 χλμ. Παράλληλα με τις πολλές βελτιώσεις απόδοσης, αυτά τα κορυφαία χαρακτηριστικά οφείλονται κυρίως στο εξαιρετικά ελαφρύ Audi Space Frame (ASF) αμάξωμα, κατασκευασμένο από αλουμίνιο στο μπροστινό μέρος και φύλλα χάλυβα στο πίσω. Το Coupe μοντέλο με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, συμπεριλαμβανομένης της μόνιμης 4-κίνησης Quattro, ζυγίζει μόλις 1.450 κιλά, με αναλογία σχέσης ισχύος/βάρους στα 4 κιλά/ίππο. Η αναλογία ισχύος/βάρους του Roadster είναι στα 4,2 κιλά/ίππο. Το υψηλής απόδοσης σύστημα πέδησης είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τη δύναμη του κινητήρα ανά πάσα στιγμή, με 4-πίστονες σταθερές δαγκάνες, σε συνδυασμό με διάτρητους δίσκους φρένων που έχουν τοποθετηθεί στον μπροστινό άξονα.
Απόλυτη επαφή με το δρόμο
Το TT RS plus εφοδιάζεται με 19άρες ζάντες με 5 χυτούς βραχίονες σε μαύρο χρώμα και φινίρισμα κόκκινου χρώματος περιμετρικά. Αυτός ο χρωματικός συνδυασμός συμβάλει σε μια πιο επιθετική όψη αυτού του σπορ μοντέλου. Οι τροχοί είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά 255/35R19. Το προσαρμοζόμενο σύστημα απόσβεσης είναι γνωστό ως μαγνητική ανάρτηση Audi και είναι διαθέσιμο ως προαιρετική επιλογή. Μία μεγάλη, σταθερή πίσω πτέρυγα, αυξάνει αισθητά την αεροδυναμική πίεση στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, παρέχοντας βελτιωμένη πρόσφυση, κυρίως στους πίσω τροχούς. Η έκδοση Coupé με χειροκίνητο κιβώτιο του TT RS plus κοστίζει 60.650 ευρώ (στη Γερμανία με όλους τους τοπικούς φόρους) και 62.800 ευρώ με το 7-τάχυτο κιβώτιο S Tronic. Το TT RS Roadster τιμάται στα 63.500 ευρώ και η αντίστοιχη έκδοση S Tronic στα 65.650 ευρώ. Προς το παρόν, είναι άγνωστο αν και πότε θα εισαχθεί αυτό το μοντέλο στην Ελληνική αγορά και επομένως, δεν είναι ανακοινώσιμη καμία τιμή.
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 12/02/2012, 05:00 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά (Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth)
Ταξίλου 53, 157 71 Άνω Ιλίσια (Αθήνα)
Τηλ.: +302107750832, Fax: +302107750833
E-mail: pthanopoulos@ath.forthnet.gr, Website: www.fiatservizio.gr
 
Χρήσιμα