IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Ανεπηρέαστη η πορεία της Skoda στην αγορά από την οικονομική κρίση
 
Η Skoda δεν θεωρεί ότι τα οικονομικά προβλήματα της Ευρώπης θα σταθούν εμπόδιο στην ανάπτυξης της. Το 2011 ανέφερε παγκόσμιες πωλήσεις ρεκόρ, στα 879.200 οχήματα, με την Ευρώπη να αντιπροσωπεύει το 60% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας. «Το μερίδιό μας είναι σήμερα κάτω από το 3% στη Δυτική Ευρώπη. Βλέπω περισσότερες δυνατότητες για τη Skoda και ο στόχος μας είναι ξεκάθαρος. Δεν θέλουμε απλώς να μεγαλώσουμε στις αναδυόμενες αγορές αλλά το ίδιο και στις βασικές αγορές μας», δηλώνει ο κ. Juergen Stackmann, διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της μάρκας, προερχόμενος από ίδια θέση στη Ford.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Stackmann, στόχος της Skoda είναι η αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων της σε 1.500.000 μονάδες μέχρι το 2018, βοηθώντας την επίτευξη του στόχου του ομίλου VW κατά 10.000.000 πωλήσεις μέχρι το ίδιο έτος. Έως το 2018, η Skoda θέλει το 60% του όγκου της να προέρχονται από χώρες εκτός Ευρώπης, σε αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Κίνα και η Ινδία, σε σύγκριση με το σημερινό ποσοστό (40%). Το μερίδιο της Ευρώπης στο σύνολο των πωλήσεων της μάρκας διεθνώς θα μειωθεί στο 40%. Αυτό το σχέδιο φαίνεται πως ήδη «δουλεύει». Το 2011, η Κίνα έγινε η μεγαλύτερη ενιαία αγορά της Skoda με βάση τις πωλήσεις, ξεπερνώντας τη Γερμανία, μόλις 5 χρόνια μετά την έναρξη των πωλήσεων της μάρκας εκεί. Και τα 3 μοντέλα της Skoda που πωλούνται στην Κίνα (Fabia, Octavia και Superb), όλα παράγονται σε εργοστάσιο του ομίλου VW στη Σαγκάη. Η Skoda έχει επίσης δραστηριότητες παραγωγής με την VW στην Kaluga της Ρωσίας και την Pune της Ινδίας.
Ο κ. Stackmann είπε ότι η μάρκα δεν θα επεκταθεί σε νέες αγορές όπως η Βόρεια Αμερική, η Βραζιλία και η Αργεντινή. Η Skoda σχεδιάζει να προσθέσει αντιπροσώπους στην Κίνα και τη Ρωσία για να βοηθήσει τις πωλήσεις σ’ αυτές τις χώρες. Στην Κίνα, η Skoda θα προσθέσει άλλους 100 αντιπροσώπους στο ήδη υφιστάμενο δίκτυο των 300 καταστημάτων. Η εταιρία διαθέτει περίπου 4.500 αντιπροσώπους σ’ όλο τον κόσμο. Ο κ. Stackmann είπε ότι η Skoda θα συνεχίσει τη μεγαλύτερη επίθεση μοντέλων στην ιστορία της μάρκας. «Μέσα στα επόμενα χρόνια, θα παραδίδουμε ένα νέο προϊόν στους αντιπροσώπους μας κάθε 6 μήνες κατά μέσο όρο», είπε χαρακτηριστικά. Η Skoda ξεκίνησε πρόσφατα το συμπαγές Rapid στην Ινδία και το μίνι Citigo, το οποίο είναι ένας «κλώνος» του VW Up. Η φίρμα εργάζεται επίσης σ’ ένα συμπαγές, οικογενειακό sedan που βασίζεται στο πρωτότυπο Mission L. Αυτό το νέο μοντέλο θα ανταγωνιστεί αυτοκίνητα όπως το Renault Fluence, όταν κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρώπη, όπου μπορεί επίσης να κληθεί και το Rapid, κατά το 2ο 6μηνο του 2012.
Η Skoda εξετάζει επίσης τη δρομολόγηση αυτοκινήτων σε νέες κατηγορίες για την μάρκα. Κι αυτό μεταφράζεται από τα λεγόμενα του ίδιου του κ. Stackmann: «Μπορώ να φανταστώ κι ένα μεγαλύτερο αδελφό του Yeti στην κατηγορία SUV, καθώς κι άλλο ένα μικρομεσαίο sedan που θα παρουσιάσουμε από το 2ο 6μηνο του έτους (2012)». Μέχρι στιγμής, το μοντέλο Octavia είναι το πιο εμπορικό μοντέλο της Skoda, που αποτελεί περίπου το 42% των παγκόσμιων πωλήσεων της μάρκας, με το Fabia να ακολουθεί, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 30% του συνολικού όγκου πωλήσεων της μάρκας. Τα υπόλοιπα μοντέλα της συνολικής γκάμας της μάρκας είναι το Superb, το Yeti και το Roomster. Είναι πλέον σαφές, μετά και τα λεγόμενα του κ. Stackmann, ότι η Skoda αποτελεί το «κρυφό χαρτί» του ομίλου VW, στο (άτυπο) στοίχημα να ξεπεράσει την Toyota, ως ο κατασκευαστής με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο.
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 14/02/2012, 09:50 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΡΟΧΟΚΙΝΗΣΗ ΑΕΒΕ

Εμπορία & Αντιπροσώπευση Ανταλλακτικών Αυτοκινήτων
Θηβών 282, 122 41 Αιγάλεω
Τηλ.: +302104833980-2, +302104827766, Fax: +302104833983
E-mail: troxosa@otenet.gr, Website: www.kayabahellas.gr

 

 
Χρήσιμα