IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Νέο SUV από τη Lamborghini στοχεύοντας την Κινεζική αγορά
 
Η Lamborghini είναι κοντά στη δημιουργία ενός νέου SUV, ακολουθώντας τις Bentley και Maserati, στοχεύοντας φυσικά κι αυτή στην αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας. Η Ιταλική μάρκα σπορ αυτοκινήτων θα παρουσιάσει μια μελέτη SUV στο σαλόνι αυτοκινήτου του Πεκίνου τον προσεχή Απρίλιο (2012) σχεδόν 2 δεκαετίες μετά τη διακοπή της θηριώδους LM002. Η έκδοση παραγωγής μπορεί να είναι διαθέσιμη μέχρι το 2016, σύμφωνα με πρόσωπο που γνωρίζει τα σχέδια της φίρμας, αλλά αρνήθηκε να επιβεβαιώσει πριν από την επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας. «Οι Κινέζοι πελάτες λατρεύουν τα μεγάλα αυτοκίνητα τους. Όλες οι μάρκες κάνουν τα αυτοκίνητα πιο συγκεκριμένα για την Κινεζική αγορά», λέει χαρακτηριστικά ο κ. Christian Mastro, γενικός διευθυντής της Lamborghini για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Η Bentley θα εμφανίσει το δικό της SUV στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης (8-18 Μαρτίου 2012).
Το μοντέλο μπορεί να βρίσκεται στις εκθέσεις της μάρκας μέχρι το 2015 αν ο όμιλος VW εγκρίνει το πρόγραμμα αυτό φέτος. Οι Bentley και Lamborghini ανήκουν στον όμιλο VW. Η Maserati, που ανήκει στη Fiat, θα ξεκινήσει την παραγωγή ενός SUV βασισμένο σε πλατφόρμα Jeep το 2013, που ονομάζεται σήμερα Kubang, ενώ το 2011 η Ferrari πρόσθεσε στη γκάμα της το FF, 4-κίνητο οικογενειακού χαρακτήρα μοντέλο, το μεγαλύτερο στη γκάμα της φίρμας, στην τιμή των 260.000 ευρώ. Οι κινήσεις αντανακλούν μια ανατολική στροφή, σε αντίθεση με τη γκάμα μοντέλων που αναπτύσσονται στην Ευρώπη, σε αναζήτηση μιας νέας τάξης εύπορων καταναλωτών σε χώρες όπως οι Κίνα και Ρωσία. Τα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά με κύριο στόχο την αγορά της Κίνας. «Τα αυτοκίνητα πολυτελείας βρίσκονται στην κορυφή των επιθυμιών κατανάλωσης των πλούσιων Κινέζων.
Οι κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων μπορούν να τολμήσουν κάτι καινούργιο», δήλωσε ο κ. Giuliano Noci, αντιπρύτανης του πανεπιστημίου της Κίνας του Πολυτεχνείου του Μιλάνου. Οι πλούσιοι Κινέζοι καταναλωτές έχουν μια περιορισμένη ιστορία με τις Ευρωπαϊκές μάρκες. Οι πωλήσεις των υπερπολυτελών αυτοκινήτων μπορεί σχεδόν να διπλασιαστεί στην Κίνα, με 8.100 οχήματα και αύξηση πάνω από 5 φορές στη Ρωσία, στα 500 μέχρι το 2015, σύμφωνα με την IHS Automotive. Ο ρυθμός ανάπτυξης είναι υψηλός, σε σύγκριση με μια αύξηση 21% στην Ευρώπη με 11.700 αυτοκίνητα κατά την ίδια περίοδο. Ακόμη και με την ανάπτυξη της Κινεζικής αγοράς στα πολυτελή οχήματα να επιβραδύνεται φέτος, οι αυτοκινητοβιομηχανίες βλέπουν μακροπρόθεσμα θετικά αποτελέσματα. Η στροφή των Maserati, Bentley και Lamborghini προς τα SUV, ακολουθεί τη στρατηγική της Porsche. Η Γερμανική φίρμα αναπτύχθηκε υπέρμετρα όταν ξεκίνησε το Cayenne το 2002. Η Porsche βασίζεται πλέον στην κατηγορία των SUV για περίπου τις μισές από τις παραδόσεις της, με το μοντέλο έχει μια λίστα αναμονής για περίπου έναν χρόνο στην Κίνα.
Και η φίρμα από τη Στουτγάρδη δε σταμάτησε εδώ. Μετά το πολυτελές σπορ sedan Panamera το 2009, η Porsche θα παρουσιάσει την Macan, ένα συμπαγές SUV, μέσα στο 2013. Οι παραδόσεις των SUV πολυτελείας, συμπεριλαμβανομένων των Porsche Cayenne και Mercedes GL-Class, προβλέπεται να αναρριχηθούν 49% στην Κίνα, στις 265.200 το 2015, σχεδόν 3 φορές το ποσοστό αύξησης 18% της παγκόσμιας ζήτησης για τα οχήματα αυτά, σύμφωνα με την IHS. «Τα SUV παρουσιάζουν ένα μεγάλο ενδιαφέρον για πολλούς ανθρώπους, λόγω της θέσης οδήγησης, πάνω από όλους τους άλλους, αλλά και τις οδικές συνθήκες σε μερικές ταχέως αναπτυσσόμενες οικονομίες», δήλωσε ο κ. Ian Fletcher, αναλυτής της IHS με έδρα το Λονδίνο. Η κατηγορία αυτή είναι επίσης κερδοφόρα, διότι οι επιπλέον χώροι και η άνεση προτάσσουν υψηλότερες τιμές, ενώ οι αναπτυξιακές δαπάνες διατηρούνται υπό έλεγχο, καθώς δανείζονται τεχνολογία από άλλα μοντέλα, συμπληρώνει ο κ. Fletcher.
Οι Bentley και Lamborghini μπορεί να χρησιμοποιήσουν μέρη από τη VW, αντιγράφοντας τη στρατηγική της Porsche με την Cayenne, ενώ η Maserati μπορεί να στηριχθεί στους πόρους της Fiat. «Με ένα SUV, υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία στις αναδυόμενες αγορές», δήλωσε ο κ. Rolf Frech, τεχνικός επικεφαλής της Bentley, ο οποίος μετακινήθηκε μετά από 28 χρόνια, τον περασμένο Νοέμβριο (2011) από την Porsche. Σκοπός είναι να γίνει η Bentley μια βιώσιμη επιχείρηση, το ίδιο που έγινε και με την Porsche, η οποία είχε επικεντρωθεί σε σπορ αυτοκίνητα πριν από το Cayenne. Η Bentley σκοπεύει να τοποθετήσει το δικό της SUV πάνω από την Cayenne Turbo, με μια τιμή πάνω από 100.000 ευρώ, δήλωσε τον Ιανουάριο (2012) ο επικεφαλής της Bentley, κ. Wolfgang Duerheimer. Η εταιρία επεκτείνει τη γκάμα της με την προσθήκη ενός 8-κύλινδρου κινητήρα για το κουπέ Continental. Το μοντέλο απευθύνεται σε μια νεώτερη πελατεία, καθώς ξεκινάει από τα 136.000 ευρώ, σε σύγκριση με τα περίπου 155.000 για την υφιστάμενη 12-κύλινδρη έκδοση.
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 27/02/2012, 01:04 πμ.)
(Το εικονιζόμενο μοντέλο είναι η Lamborghini LM002)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Smart
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΞΟΥΡΙΣΤΟΣ

Εισαγωγή & Εμπορία Μεταχειρισμένων Ανταλλακτικών & Αξεσουάρ
Λιοσίων 194 & Μωραϊτίνη, 104 45 Κάτω Πατήσια (Αθήνα)
Τηλ.: +302108542663, Fax: +302114110346
E-mail: kostas_ax@windowslive.com,
Website: www.smartaxouristos.com, www.axouristos.car.gr
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα