IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Λίγες συμμετοχές, πολύς κόσμος στην Ανάβαση Ριτσώνας 2012
 
Πρεμιέρα με ανταγωνισμό και θέαμα είχαμε για το πανελλήνιο πρωτάθλημα αναβάσεων που ξεκίνησε με τη θρυλική Ανάβαση Ριτσώνας. Οι λίγες συμμετοχές προβλημάτισαν αρχικά αλλά ο τρόπος με τον οποίο κύλησε ο αγώνας, το θέαμα και η αθρόα προσέλευση των θεατών αποζημίωσαν με τον καλύτερο τρόπο τους αγωνιζόμενους και τους οργανωτές από το Αγωνιστικό Τμήμα της ΕΛΠΑ. Ο αγώνας ξεκίνησε με ημίωρη καθυστέρηση λόγω της προσέλευσης αυτής και του γεγονότος ότι ο κόσμος έπρεπε να τακτοποιηθεί στις στροφές κι από εκεί και πέρα ουσιαστικά υπήρξε μια μεγάλη καθυστέρηση στην εγκατάλειψη του Διαμαντή Τζαμπάζη με το Mitsubishi EVO X. Η εγκατάλειψη συνέβη λίγο πριν το μέσο του 1ου σκέλους και η αιτία ήταν το σπασμένο κιβώτιο, το οποίο όπως δήλωσε ο οδηγός θα φροντίσει να διορθωθεί μέχρι το ράλι Θερμαϊκού. Ομαλά κύλησε και η εφαρμογή του νέου άρθρου του κανονισμού που αφορούσε την επιστροφή των αυτοκινήτων μετά το μέσο της διαδικασίας. Αυτό έγινε μετά το τέλος της Ομάδας Α, δηλαδή στη 43η διέλευση σε σύνολο 74 που ξεκίνησαν το 1ο σκέλος. Η αντίδραση των θεατών ήταν θετική και δεν δημιουργήθηκαν μεγάλα προβλήματα και καθυστερήσεις, ενώ στην πράξη συντομεύτηκε η διαδικασία για το 2ο σκέλος αφού τα σέρβις είχαν προλάβει να κάνουν τις απαραίτητες εργασίες στα πρώτα αυτοκίνητα.
 
 
Σε επίπεδο αποτελεσμάτων, στα Ιστορικά αυτοκίνητα ο Βαγγέλης Γεωργούλας με το Ford Escort MKII επικράτησε στην κατηγορία 3 σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση, ενώ στην κατηγορία 2 η νίκη πήγε στον Μάριο Σταφυλοπάτη με Ford Escort RS. Στην Ομάδα Ν η μάχη σε επίπεδο κορυφής δεν έγινε ποτέ λόγω της εγκατάλειψης του Τζαμπάζη. Αυτό άνοιξε το δρόμο στον Στέφανο Σπάρταλη με Mitsubishi EVO IX που είχε καιρό να εμφανιστεί στις αναβάσεις και το έκανε με αρκετό στιλ αφού σημείωσε καλούς χρόνους βελτιώνοντας την επίδοσή του στο 2ο σκέλος. Στη Ν2 έστω και με λίγες συμμετοχές είχαμε πολύ ενδιαφέρουσα κόντρα και έντονο ανταγωνισμό. Ο Ανδρέας Παπαγεωργίου ξεκίνησε δυναμικά και ήταν ταχύτερος από τον Παναγιώτη Σμυρναίο στο 1ο σκέλος, στη μάχη των Peugeot 106. Ωστόσο στο 2ο σκέλος ο Σμυρναίος βελτίωσε πολύ την επίδοσή του και υπερκάλυψε τη διαφορά παίρνοντας τελικά σχεδόν 4’’ από τον Παπαγεωργίου. Τα δίλιτρα της κατηγορίας δεν προσμετρούν στην τελική κατάταξη λόγω λίγων συμμετοχών.
 
 
Στην Ομάδα Α ο Μιχάλης Ευθυμίου με το Ford Escort WRC δεν δυσκολεύτηκε να πάρει τη νίκη. Η διαφορά του ήταν σχεδόν 4’’ από τον Αργύρη Τσούλο που ήταν 2ος και λίγο περισσότερο από τον Μανώλη Πιτσάκη που πήρε την 3η θέση. Αμφότεροι με Mitsubishi EVO VIII και αμφότεροι προσπάθησαν να μείνουν κοντά στον νικητή δημιουργώντας μια ωραία μονομαχία μεταξύ τους για τη 2η θέση. Στα δίλιτρα της Ομάδας Α νικητής ήταν ο Χρήστος Μάντεσης με Honda Civic Type-R και εκπληκτικές επιδόσεις. Ο οδηγός από τη Ζαχάρω του νομού Ηλείας, έγραψε τον 4ο χρόνο στο σύνολο της ομάδας Α. Πίσω του για την Α7 βρέθηκε τελικά ο Γιώργος Αναδιώτης με το Renault Clio και 3ος ήταν ο Στράτος Φωτεινέλης ο οποίος έκανε κακό 2ο σκέλος και έχασε το προβάδισμα που είχε κερδίσει από το 1ο σκέλος έναντι του Αναδιώτη. Στην Α6 το ενδιαφέρον ήταν μεγαλύτερο. Ο Γιάννης Ζάγαρης με Peugeot 106 ολοκλήρωσε τελικά στην κορυφή. Η πολύ μικρή διαφορά από τον Γιάννη Κακεπάκη με το Citroen Saxo είναι ουσιαστικά πλασματική, ωστόσο ο Κρητικός οδηγός ήταν εντυπωσιακός ιδίως στο 2ο σκέλος όπου σημείωσε την καλύτερη επίδοση της κλάσης, καλύτερη και από εκείνη του αντίπαλού του στο 1ο. 3ος έμεινε ο Βαγγέλης Τσιούρης με Peugeot 106 μόλις 1,7’’ πίσω από τον νικητή σε μια τριπλή μονομαχία.
 
 
Η Α5 με 2 εκκινήσαντες δεν προσμέτρησε. Στην ομάδα Ε νικητής ήταν ο Λεωνίδας Κύρκος με Ford Escort WRC. Σημείωσε τους καλύτερους χρόνους της ημέρας και ήταν πάλι ο ταχύτερος όλων. Πίσω του έγινε μια μικρή μονομαχία έστω και άνισου χαρακτήρα. Ο Μάριος Ηλιόπουλος με Ford Escort WRC ήταν τελικά 2ος χάρη στο χρόνο του στο 2ο σκέλος γιατί στο 1ο ήταν αργότερος απ’ τον Παναγιώτη Ευθυμίου με το δικίνητο BMW M3. Ο Ευθυμίου εντυπωσίασε με τους χρόνους του και σημείωσε μια από τις ταχύτερες επιδόσεις που έχουν κάνει ποτέ στη Ριτσώνα δικίνητα αυτοκίνητα. Επικράτησε ασφαλώς στην Ε12 αφήνοντας πίσω του τον πολύπειρο Διονύση Τροβά με BMW M3 που κάνει ακόμη πιο σημαντική την προσπάθειά του. Στην Ε11 ο Θανάσης Κουρνιάτης με Ford Escort MKII πρόσθεσε άλλη μια νίκη στη Ριτσώνα στην καριέρα του, ωστόσο αισθάνθηκε την πίεση του Παναγιώτη Μπίμπικα με VW Golf GTI πίσω του.
 
 
Τέλος στην Ε10 με μόλις 3 συμμετοχές, ο Παντελής Βασιλειάδης δεν αντιμετώπισε πρόβλημα και πίσω του έμεινε ο Κώστας Κουνιάκης. Αμφότεροι συμμετείχαν με Citroen AX. Αρκετά απολαυστικά ήταν και τα αυτοκίνητα της Formula Saloon που έκλεισαν το πρόγραμμα της ανάβασης. Εκεί ο Τάκης Καμπύλης με Audi A4 STW κινήθηκε ταχύτατα σε επίπεδο κορυφής και μάλιστα σημείωσε καλύτερο χρόνο ακόμη και από τον Κύρκο στο 2ο σκέλος. Έτσι επικράτησε στα ατμοσφαιρικά της Saloon όπου ακόμη τερμάτισε ο Σταύρος Σταμέλος με το VW Scirocco. Στα Turbo της Saloon η νίκη πήγε στον Νικόλα Περατινό με Ford Escort Cosworth εμπρός από τον Γεράσιμο Κυπραίο με Ford Focus RS.
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 05/03/2012, 02:02 πμ.)
 
 



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
SINIOROS - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

Γενικό Συνεργείο Αυτοκινήτων, Ευθυγραμμίσεις
(Τοποθετήσεις Συστημάτων Υγραερίου, Βελτιώσεις Chip Tuning by Overload)
Α' πάροδος Γιαννιτσών, 241 00 Καλαμάτα
Τηλ. & Fax: +302721069026, E-mail: mrsinioros@gmail.com

 
Χρήσιμα