IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Rally Monte Carlo - ''5 αστέρων'' Citroen και Loeb
Ο Sébastien Loeb και ο Μονεγάσκος συνοδηγός του Daniel Elena πέτυχαν την 5η νίκη της Citroen στον αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι στο Monte Carlo, 24­-27 Ιανουαρίου.


Κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής των επάθλων που πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα μπροστά από το παλάτι του Πριγκιπάτου, το πλήρωμα της Citroen κατέγραψε ένα απίστευτο ρεκόρ στο μακροβιότερο και πιο φημισμένο αγώνα του WRC. Εν τω μεταξύ το άλλο πλήρωμα της φίρμας, Dani Sordo - Marc Martí, αναγκάστηκαν να εκμεταλλευτούν τον κανονισμό του SupeRally και ξαναπαίρνοντας εκκίνηση μετά από πρόβλημα που παρουσιάστηκε την 3η ημέρα του αγώνα, τερμάτισαν τελικά στην 11η θέση της τελικής κατάταξης, κερδίζοντας έτσι 1 βαθμό για τη Citroen στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα κατασκευαστών.
 
Η 2η αυτή συνεχόμενη νίκη του C4 WRC, στις φημισμένες ειδικές του ράλι Monte Carlo, αποτελεί συνέχεια των τριών νικών του προκατόχου του που ήταν το Xsara WRC. «Το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται κυρίως στο ταλέντο των Sébastien Loeb και Daniel Elena. Έκαναν ένα τέλειο αγώνα», δήλωσε ο Olivier Quesnel μετά τον τερματισμό. «Ακόμα μία νίκη της ομάδας στον ιδιαίτερα απαιτητικό αυτό αγώνα με τον οποίο ανοίγει η αυλαία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, είναι η καλύτερη ανταμοιβή για τη σκληρή δουλειά όλων των μελών της ομάδας της Citroen Sport». Είναι γεγονός ότι η ομάδα πήρε από την αρχή τα ηνία του αγώνα, ξεκαθαρίζοντας από νωρίς τις αξιώσεις της για τη νίκη στα βουνά του Vercors, όταν την Πέμπτη το απόγευμα το C4 WRC των Dani Sordo - Marc Martí κατέλαβε την 1η θέση μετά την ολοκλήρωση της 1ης ειδικής διαδρομής. Τα 5 συνεχόμενα 1-2 των επόμενων ειδικών, έκαναν πολλούς να πιστέψουν ότι τα 2 πληρώματα της Citroen, θα πήγαιναν για επανάληψη του θριαμβευτικού 1-2 του τελευταίου αγώνα της περσινής χρονιάς, αλλά ο Dani Sordo αναγκάστηκε τελικά να κάνει χρήση του κανονισμού SupeRally ώστε να μπορέσει να συνεχίσει τον αγώνα μετά από την εμφάνιση ενός μηχανικού προβλήματος στην 11η ειδική.

 
Ο αγώνας της Κυριακής που περιλάμβανε μόνο 69,65 χλμ. ειδικών διαδρομών, με την περίφημη δοκιμασία στο Col du Turini να επαναλαμβάνεται 2 φορές, θα μπορούσε να επιφυλάσσει εκπλήξεις στα πληρώματα αλλά ο Sébastien Loeb και ο Daniel Elena έμειναν απόλυτα συγκεντρωμένοι. Απέφυγαν και το παραμικρό λάθος στις 4 «πραγματικές» ειδικές, πριν να ολοκληρώσουν με τους 2 γύρους της υπερειδικής μέσα στους δρόμους του Πριγκιπάτου, το Σαββατοκύριακό τους. Η νίκη αυτή κατατάσσει τους Sébastien Loeb και Daniel Elena σαν το μοναδικό πλήρωμα που έχουν κατακτήσει τον αγώνα 5 φορές, μία παραπάνω από τον Walter Röhrl, τον Sandro Munari και τον Tommi Mäkinen. Τα πλατιά χαμόγελα στα πρόσωπα των Sébastien Loeb και Daniel Elena, ήταν αδύνατον να κρύψουν τον ενθουσιασμό τους, τόσο στο βάθρο των νικητών όσο και κατά την διάρκεια των συνεντεύξεων στον τερματισμό στο λιμάνι του Monaco. «Περισσότερο και από το γεγονός ότι αυτή ήταν η 37η νίκη μας στο WRC και η 5η στον συγκεκριμένο αγώνα, πιστεύω ότι το πιο σημαντικό είναι ο τρόπος που κερδίσαμε φέτος», δήλωσε ο Sébastien Loeb.
 
«Tο C4 δούλεψε περίφημα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και οι ρυθμίσεις που επιλέξαμε στην αρχή αποδείχθηκαν ιδανικές, πράγμα που αποδεικνύει για ακόμα μία φορά την θαυμάσια δουλειά που γίνεται σε κάθε αγώνα. Το C4 συνεργάστηκε θαυμάσια με τα Pirelli που δούλεψαν τέλεια στις γλιστερές ασφάλτινες ειδικές. Είναι πάντα πολύ καλό να ξεκινάς την σαιζόν με νίκη, αλλά δεν θα ήθελα να παρασυρθώ γιατί ακολουθούν δύσκολοι αγώνες». Ξεχνώντας για λίγο τη στεναχώρια του, ο Dani Sordo πρόσθεσε με θετικό τρόπο: «Είμαστε το μοναδικό πλήρωμα που κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του Sébastien Loeb. Για άλλη μία φορά το αυτοκίνητό μας ήταν εκπληκτικά γρήγορο στην άσφαλτο και είμαι πολύ ευχαριστημένος με την απόδοση των ελαστικών μας. Αυτός ήταν και ένας από τους άγνωστους παράγοντες πριν την εκκίνηση. Τελικά, είμαι ευχαριστημένος που έδωσα στην ομάδα μου έστω και έναν βαθμό στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών». «Είναι μεγάλη ικανοποίηση για εμένα να ξεκινάω την δουλειά μου σαν Διευθυντής της Citroen Sport με νίκη στο Rally Monte Carlo. Αυτό μας δίνει μία γερή βάση στη διεκδίκηση και των δύο Πρωταθλημάτων», συμπέρανε ο Olivier Quesnel. «Παραμένω όμως προσγειωμένος γιατί η ομάδα μας έχει συχνά επιτυχίες σε ασφάλτινους αγώνες. Στη Σουηδία μας περιμένει μία τελείως διαφορετική πρόκληση. Οι αντίπαλοί μας θα είναι χωρίς αμφιβολία, πολύ δυνατοί στα γλιστερά χώματα των ειδικών, και ο συναγωνισμός προβλέπεται πιο ανοιχτός». Πρώτη φορά επισήμως στο WRC είδαμε και τη Suzuki, όπου ήρθε και ο 1ος βαθμός για το SX4 και τον P.G. Andersson.
 
 
Παρότι ο Σουηδός οδηγός έχει ελάχιστη εμπειρία σε τετρακίνητα WRC και η ομάδα ακόμα «ροντάρεται» στο να συνεργάζεται, κατάφεραν να φέρουν το υπό εξέλιξη SX4 WRC στην όγδοη θέση της γενικής κατάταξης και να κατακτήσουν ένα βαθμό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, στον πρώτο επίσημο αγώνα τους. Αυτό το «επίτευγμα» έδωσε μεγάλη ώθηση στην ψυχολογία της ομάδας της Suzuki, ενώ παράλληλα, είναι η απόδειξη για τη σωστή κατεύθυνση της εξέλιξης του αυτοκινήτου, αλλά και για την ικανότητα των οδηγών του. Ο έτερος οδηγός της Suzuki, ο πολύπειρος Toni Gardemeister, πάλεψε κι αυτός για μια βαθμολογούμενη θέση, ωστόσο ένα πρόβλημα υπερθέρμανσης του κινητήρα δεν του επέτρεψε να τερματίσει. Ο εξαιρετικά δύσκολος αγώνας του ράλι Μόντε Κάρλο έκρυβε και φέτος αρκετές παγίδες που πρόσθεταν εκπλήξεις κατά την οδήγηση στις στενές και παγωμένες ασφάλτινες «ειδικές».
 
Ο ιδιαίτερα ταλαντούχος P.G. Andersson αντιμετώπισε την 1η μέρα του αγώνα ένα πρόβλημα στη μετάδοση, μένοντας σε μια ειδική με κίνηση μόνο στους 2 τροχούς. Ενώ λοιπόν στην 5η ειδική την 1η ημέρα ήταν 14ος, σταδιακά άρχισε να κερδίζει θέσεις, οδηγώντας με σύνεση αλλά και ταχύτητα. Καλύτερο αποτέλεσμά του σε όλο τον αγώνα ήταν η 5η θέση στην 9η ειδική διαδρομή. Αντίστοιχα καλά αποτελέσματα είχε και ο Gardemeister, που είχε φτάσει στη 10η θέση της γενικής κατάταξης μέχρι την 14η ειδική, την τελευταία πριν την εγκατάλειψή του. Συνολικά η πρώτη εμφάνιση του Suzuki SX4 WRC, των οδηγών και της ομάδας ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς ο στόχος στο στάδιο αυτό είναι η εξέλιξη και όχι τα καλά αποτελέσματα, τα οποία, ωστόσο, είναι πάντα ευπρόσδεκτα.
 


Γενική κατάταξη
1. Loeb- Elena                                    F              Citroen C4            3.39’17’’0
2. Hirvonen - Lehtinen                       FIN           Ford Focus RS      3.41’51’’4
3. Atkinson - Prévot                          AUS          Subaru Impreza    3.42’15’’6
4. Duval - Chevailler                          B              Ford Focus RS       3.42’16’’7
5. Solberg - Mills                                 N             Subaru Impreza    3.43’57’’9
6. Galli - Bernacchini                           I              Ford Focus RS       3.48’03’’5
7. Cuoq - Janvier                               F              Peugeot 307         3.49’41’’8
8. P-G Andersson - J. Andersson      S              Suzuki SX4             3.50’36’’5
9.  H. Solberg - Menkerud                 N              Ford Focus RS       3.52’00’’6
10. Wilson - Martin                            GB            Ford Focus RS       3.53’17’’1
Πρωτάθλημα οδηγών
1. S Loeb              10 βαθμοί
2. M Hirvonen      8 βαθμοί                               
3. C Atkinson       6 βαθμοί                               
4. F Duval             5 βαθμοί                               
5. P Solberg         4 βαθμοί                               
6. G Galli              3 βαθμοί  
             
Πρωτάθλημα κατασκευαστών
1. Citroen Total                     11 βαθμοί
2. Subaru                              10 βαθμοί
3. BP Ford Abu Dhabi             8 βαθμοί
4. Stobart VK M-Sport            8 βαθμοί
5. Suzuki                                2 βαθμοί



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
SINIOROS - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

Γενικό Συνεργείο Αυτοκινήτων, Ευθυγραμμίσεις
(Τοποθετήσεις Συστημάτων Υγραερίου, Βελτιώσεις Chip Tuning by Overload)
Α' πάροδος Γιαννιτσών, 241 00 Καλαμάτα
Τηλ. & Fax: +302721069026, E-mail: mrsinioros@gmail.com

 
Χρήσιμα