IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Fiat Bravo - Η μεγάλη επιστροφή
Αντικαταστάθηκε από το Stilo χωρίς την αναμενόμενη επιτυχία. Τώρα επιστρέφει και υπόσχεται τις πιο λαμπρές ημέρες του ομίλου Fiat, κάτι που τόσο πολύ έχει ανάγκη το «Γκρούπο».
 
Το νέο Fiat Bravo είναι άλλο ένα βήμα προς την προϊοντική αναβάθμιση της γκάμας της Fiat. Αυτή η περίοδος των αλλαγών σηματοδοτείται από το νέο λογότυπο, με το οποίο η Fiat αντιμετωπίζει τις προκλήσεις του μέλλοντος, χωρίς φυσικά να ξεχνάει την τεράστια ιστορική της διαδρομή. Το νέο λογότυπο συνδυάζει αρμονικά την ιστορική εξέλιξη της μάρκας με στοιχεία από το μέλλον που θέλει να έχει. Ιστορική ταυτότητα και εξαιρετικά μοντέρνες τεχνολογικές επιλογές, περηφάνια για το παρελθόν και δυναμική για το καινοτόμο μέλλον. Πάνω σ’ αυτές τις αξίες στηρίχτηκε το νέο Fiat Bravo στη διάρκεια της εξέλιξής του, ένα όμορφο ιταλικό χάτσμπακ, ευέλικτο, διασκεδαστικό στην οδήγηση με υψηλή ποιότητα κατασκευής και πλήρως ανταγωνιστικό, χάρη στην τέλεια ισορροπία μεταξύ εξοπλισμού και τιμής. Το νέο Fiat Bravo ακολουθεί πιστά τους αισθητικούς κανόνες που διέπουν το ιταλικό στυλ. Σχεδιάστηκε για να δίνει την έξοχη αίσθηση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας, σε συνάρτηση με μια ενθουσιώδη σπορτίφ οδήγηση, που όλος ο κόσμος περιμένει από ένα ιταλικό αυτοκίνητο.
Αυθεντική ιταλική φινέτσα
Σχεδιασμένο από το Fiat Style Centre, το αυτοκίνητο γίνεται ελκυστικό με τις αρμονικές γραμμές του, που επιβεβαιώνει την αποφασιστικότητα της Fiat να δημιουργήσει ένα νέο «οικογενειακό look» για τη μάρκα, που ξεκίνησε από το Grande Punto, χρησιμοποιώντας στιλιστικά στοιχεία από την ένδοξη ιστορία της Fiat χωρίς, από την άλλη, να καταφεύγει σε ακραίες λύσεις. Τόσο το εμπρός τμήμα με τα φωτιστικά σώματα και τη σπορ γρίλια με το νέο λογότυπο, αλλά και το χρώμα που επελέγη για την καμπάνια της παρουσίασης, γνωστό ως Maranello Red, το οποίο είναι ένας καθαρός φόρος τιμής για το κορυφαίο δείγμα της ιταλικής αυτοκινητικής υπεροχής, τη Ferrari. Το νέο Fiat Bravo γεννήθηκε μέσα από αυτήν την κουλτούρα και την στιλιστική κληρονομιά σαν ένα 5θυρο σεντάν με απαλές, επιθετικές γραμμές, που παραμένει ταυτόχρονα συμπαγές σε διαστάσεις. Έχει μήκος 4,34 μέτρα, πλάτος 1,79 και ύψος 1,49, με μεταξόνιο 2,6 μέτρα κι έναν κορυφαίο για την κατηγορία του χώρο αποσκευών, που φτάνει τα 400 λίτρα. Το Bravo φιλοδοξεί να κάνει τη διαφορά σε ποιότητα, άνεση, λειτουργικότητα και εργονομία στο εσωτερικό. Η ποιότητα των υλικών και ο χρωματικός συνδυασμός τους, η συμπαγής κατασκευή, η προσοχή στη λεπτομέρεια και η κορυφαία συναρμογή, όλα αντιπροσωπεύουν τα νέα κορυφαία ποιοτικά στάνταρ που θέτει η Fiat για κάθε μοντέλο.
 
Καινοτομία, αξιοπιστία και ποιότητα
Στόχος της Fiat με το νέο Bravo είναι οι επιδόσεις, η ασφάλεια και η τεχνολογία. Η παρουσίαση του νέου Fiat Bravo είναι μια ευκαιρία να αναδειχτούν και οι νέοι υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες της οικογένειας T-JET (120 και 150 ίπποι από τον 1.4 Turbo), οι οποίοι συνδυάζουν οικονομία καυσίμου, χαμηλά επίπεδα ρύπων και εξαίρετη δύναμη (θα παρουσιαστούν λίγο αργότερα από την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου). Η γκάμα των κινητήρων συμπληρώνεται από τους γνωστούς turbo diesel common rail Multijet (1.9 8V 120 ίππων και ο 1.9 16V με 150 ίππους) και τον 16βάλβιδο κινητήρα βενζίνης 1.4 λίτρων με 90 ίππους. Σύντομα θα παρουσιαστούν οι νέοι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες βενζίνης, γνωστοί ως T-JET, που χαρακτηρίζονται από εξαιρετική δύναμη, άμεση απόκριση στο πάτημα του «γκαζιού», χαμηλή κατανάλωση, δομική απλότητα, ανθεκτικότητα και αξιοπιστία. Ο νέος 16βάλβιδος τούρμπο κινητήρας 1.4 λίτρων θα είναι διαθέσιμος σε 2 εκδόσεις. Η πρώτη, πιο σπορτίφ, αποδίδει 150 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., ενώ η 2η έκδοση είναι πιο «τουριστική» και αποδίδει 120 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. Και οι δυο τους αποδίδουν μέγιστη ροπή 21 χλγμ. (στις 2.000 σ.α.λ. στην έκδοση των 150 ίππων και στις 1.750 σ.α.λ. στην έκδοση των 120 ίππων), αλλά στο αυτοκίνητο με τον κινητήρα των 150 ίππων η ροπή μπορεί να φτάσει και στα 23,4 χλγμ. στις 3.000 σ.α.λ. με το πάτημα ενός μπουτόν στο ταμπλό (στην έκδοση SPORT). Ο κινητήρας είναι πολύ ελαστικός, απαιτώντας λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων, για ένα διασκεδαστικό, άνετο οδηγικό στιλ, αλλά θα ανταποκριθεί δυναμικά όταν ο οδηγός πατήσει το πόδι του στο πάτωμα. Αυτή είναι η επίδραση της μικρής αδράνειας του τούρμπο, που επιτρέπει στον κινητήρα να αποδίδει κορυφαία δύναμη χωρίς καμιά είδους υστέρηση, που είναι γνωστή σε αυτού του είδους τους κινητήρες. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά σπορτίφ και συνδυάζεται με μεγάλη οικονομία καυσίμου. Η εκπληκτική αξιοπιστία των κινητήρων είναι εγγυημένη από τα εκατοντάδες χιλιόμετρα που οδηγήθηκαν τα πρωτότυπα κατά τη διάρκεια της εξέλιξής τους και από τις χιλιάδες ώρες στατικών και δυναμικών τεστ. Το πρώτο προγραμματισμένο σέρβις συντήρησης είναι στα 30.000 χλμ., και κανένα άλλο ενδιάμεσο σέρβις δεν είναι απαραίτητο. Ανάλογα με τον κινητήρα, το Bravo θα εξοπλίζεται και με το αντίστοιχο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο 1.4 16V των 90 ίππων και ο 1.9 Multijet 16V θα φορούν 6άρι κιβώτιο και ο 1.9 Multijet 8V κιβώτιο 5 σχέσεων.
 
Άνεση και ασφάλεια
Η άνεση προσδιορίζεται και από το απολύτως ακριβές τιμόνι και τον εξαιρετικό έλεγχο στο δρόμο, καθώς και από την επιλογή δυο δοκιμασμένων συστημάτων ανάρτησης, ανεξάρτητο σύστημα MacPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο της Fiat στην κατηγορία C, τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 20 εκατοστά, ενώ οι τροποποιήσεις στη γεωμετρία της ανάρτησης και η νέα αντιστρεπτική ράβδος εμπρός, σε συνδυασμό με την ακαμψία του αμαξώματος, που είναι κορυφαία για την κατηγορία, εξασφαλίζουν εξαιρετική οδική συμπεριφορά και σταθερότητα στο δρόμο. Ταυτόχρονα, και παρά τα αυξημένα μετατρόχια, η γεωμετρία της ανάρτησης και η σχεδίαση του συστήματος διεύθυνσης επέτρεψαν τη συγκράτηση της διαμέτρου του κύκλου στροφής του αυτοκινήτου στα 10,5 μέτρα (11 μέτρα ανάμεσα σε τοίχους), τιμή επίσης κορυφαία για την κατηγορία. Το Fiat Bravo σχεδιάστηκε για να επιτύχει κορυφαία αποτελέσματα στα τεστ παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, χάρη στην πληθώρα αερόσακων (τουλάχιστον 7) και στις ζώνες τριών σημείων με προεντατήρες που διαθέτει. Το νέο μοντέλο έχει εξοπλιστεί με την καλύτερη σύγχρονη τεχνολογία για την παθητική ασφάλεια, για τη λειτουργία των αερόσακων, τις μετωπικές και πλευρικές συγκρούσεις. Το Bravo έχει σχεδιαστεί για να κρατάει ασφαλείς τόσο τους εμπρός όσο και τους πίσω επιβάτες του και γι' αυτό έχει περάσει με επιτυχία εκατοντάδες crash-test. Άλλη μια όψη της ασφάλειας είναι και η προστασία πεζών, για την οποία υπήρξε πρόνοια ήδη από τη φάση της σχεδίασης του αυτοκινήτου. Οι γραμμές του αμαξώματος είναι ομαλές και «στρογγυλεμένες» και δεν υπάρχουν αιχμηρές ακμές που θα μπορούσαν να τραυματίσουν τους πεζούς. Τα πιο σκληρά τμήματα του κινητήρα απέχουν αρκετά από το καπό, επιτρέποντάς του να απορροφήσει την ενέργεια από ένα πιθανό χτύπημα του κεφαλιού ενός πεζού πάνω σ' αυτό. Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί επίσης και τα τελειότερα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής ασφάλεια, όπως το ABS με EBD, το ιδιαίτερα εξελιγμένο ESP με το Hill Holder και το ASR. Το Fiat Bravo ενσωματώνει και όλες τις δυνατότητες που δίνει η σημερινή τεχνολογία, φροντίζοντας για την άνεση των επιβαινόντων, τομέας ιδιαίτερης σημασίας για τη Fiat. Έτσι, στο νέο αυτοκίνητο ο επιβάτης θα ενθουσιαστεί με το σύστημα «Blue&Me», το διζωνικό σύστημα κλιματισμού, την επιλογή ανάμεσα σε δύο Hi-Fi συστήματα, την πανοραμική γυάλινη οροφή που ανοίγει, το Cruise Control, τους αισθητήρες βροχής και παρκαρίσματος ή τον αισθητήρα πίεσης των ελαστικών, που εξασφαλίζει την έγκαιρη ειδοποίηση σε περίπτωση απώλειας αέρα.
 
Εμφάνιση κουπέ, χώροι σεντάν
Το Bravo είναι ένα αυτοκίνητο που θα ενθουσιάσει με το 5θυρο αμάξωμα και τους χώρους που προσφέρει στο εσωτερικό του, οι οποίοι είναι αντίστοιχοι ενός σεντάν. Επιπλέον, οι σπορτίφ γραμμές του εγγυώνται τη στιβαρή εικόνα του και προδίδουν τη δυναμική του και την ισχυρή προσωπικότητά του. Η τελευταία αποδεικνύεται και από το εμπρός τελείωμά του, που μοιάζει με αυτό ενός μικρού GT. Τα πίσω φωτιστικά σώματα φέρνουν στο νου τα αντίστοιχα του προηγούμενου Bravo, μια δουλειά επίσης της Magneti Marelli Automotive Lighting. Η κομψότητα που αναδεικνύεται από τις γραμμές του δένει αρμονικά με τις σπορτίφ υποσχέσεις τους. Κι αν το Fiat Bravo κομίζει ένα νέο σπορτίφ στιλ εξωτερικά, το εσωτερικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από εξαιρετική ποιότητα και εκπληκτική προσήλωση στη λεπτομέρεια, χαρίζοντας την αίσθηση της εξαιρετικής αξιοπιστίας και ευρυχωρίας. Τα εμπρός και πίσω καθίσματα του Bravo αξίζουν ειδικής μνείας. Σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή άνεση σε όλους τους επιβάτες, σε συνεργασία με τους καλύτερους ειδικούς. Μεγάλη προσοχή δόθηκε στην σχεδίαση του πίνακα οργάνων (παραγωγής Magneti Marelli) και του ταμπλό, ώστε να διαθέτουν ξεχωριστή αισθητική και ποιότητα, ενώ και οι χρωματικοί συνδυασμοί συνάδουν απόλυτα με τη γενικότερη αισθητική του εσωτερικού. Το βράδυ ο φωτισμός είναι πορτοκαλί, για να επιτρέπει την πιο εύκολη ανάγνωση από τον οδηγό.
 
Εργονομία και ευρυχωρία
Τα εργονομικά κριτήρια τέθηκαν υπόψη των μηχανικών εξέλιξης από την αρχή της διαδικασίας, ώστε το Bravo να επιτυγχάνει ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα άνεσης κι εργονομίας: εσωτερικοί χώροι, ευρυχωρία, προσβασιμότητα, ορατότητα, χώρος αποσκευών και ευκολία χειρισμών. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι κορυφαία και είναι πολύ πιο σημαντικά σήμερα, αφού περνάμε περισσότερο χρόνο μέσα στο αυτοκίνητό μας και η άνεση και η εργονομία κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη. Στο νέο Bravo τα εργαστήρια μέτρησαν κορυφαία αποτελέσματα στον παράγοντα NVH (Noise-Vibration-Harshness), αποδεικνύοντας την εξαιρετική ησυχία και την απουσία κραδασμών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Τέλος, το εσωτερικό σύνολο πλαισιώνουν οι πολλαπλοί διαθέσιμοι χώροι για αποθήκευση μικροαντικειμένων, που βρίσκονται κυριολεκτικά παντού και καλύπτουν τις ανάγκες όλων των επιβατών και δημιουργώντας τις ιδανικότερες συνθήκες ταξιδιού για τους επιβάτες.
 
Τον Σεπτέμβριο στην Ελλάδα
Το νέο Fiat Bravo θα είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και ο πιο βασικός λόγος γι’ αυτό είναι η επιλογή της Fiat Auto Hellas να λανσάρει το μοντέλο στη χώρα παράλληλα με την παραγωγή των εκδόσεων 1.4 turbo των 120/150 ίππων για... ευνόητους λόγους. Οι τιμές για τη χώρα μας δεν είναι (φυσικά) ακόμη γνωστές. Οι «δυνατές» εκδόσεις Emotion και Sport θα έχουν από 21.400 και 22.800 ευρώ αντίστοιχα (στην Ιταλία). Η έκδοση Dynamic θα ξεκινάει από 17.400 ευρώ, η Active από 15.900 και η βασική έκδοση Bravo από 14.900 ευρώ. Ως το τέλος του 2007, 60 χώρες θα έχουν το νέο Bravo, εκ των οποίων και η Κίνα. Στο Β’ 3μηνο του έτους αναμένεται το σεντάν Linea και το νέο «500ράκι». Από το 2007-2010 αναμένονται 23 νέα μοντέλα από τον Όμιλο Fiat, με σκοπό να φτάσει τα 2.800.000 αυτοκίνητα το 2010. Προγραμματίζονται και εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο σε κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ 3-4 χρόνια αργότερα, θα υπάρξουν πιθανές νέες εκδόσεις αμαξώματος του μοντέλου.
 
τεχνικά χαρακτηριστικά - επιδόσεις
τύπος
Bravo 1.4 16V
Bravo 1.9 8V M-JET
Bravo 1.9 16V M-JET
Μήκος
4,336 μέτρα
4,336 μέτρα
4,336 μέτρα
Πλάτος
1,792 μέτρα
1,792 μέτρα
1,792 μέτρα
Ύψος
1,498 μέτρα
1,498 μέτρα
1,498 μέτρα
Μεταξόνιο
2,60 μέτρα
2,60 μέτρα
2,60 μέτρα
Μετατρόχιο Ε/Π
1,538/1,532 μέτρα
1,538/1,532 μέτρα
1,538/1,532 μέτρα
Χώρος αποσκευών
400-1.175 λίτρα
400-1.175 λίτρα
400-1.175 λίτρα
Βάρος
1.205 κιλά
1.320 κιλά
1.360 κιλά
Κυβισμός
1.368 κ.εκ.
1.910 κ.εκ.
1.910 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή
72 x 84 χλστ.
82 x 90,4 χλστ.
82 x 90,4 χλστ.
Σχέση συμπίεσης
11:1
18:1
17,5:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
90/5.500
120/4.000
150/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
128/4.500
255/2.000
305/2.000
0-100 χ.α.ώ.
12,5’’
10,5’’
9’’
Τελική ταχύτητα
179 χ.α.ώ.
194 χ.α.ώ.
209 χ.α.ώ.
Φρένα εμπρός (αερ. δίσκοι)
257 x 22 χλστ.
284 x 22 χλστ.
281 x 26 χλστ.
Φρένα πίσω (δίσκοι)
251 x 10 χλστ.
251 x 10 χλστ.
251 x 10 χλστ.
Τροχοί
195/65R15
195/65R15
205/55R16
(ανάλογα την έκδοση)
205/55R16
205/55R16
225/45R17
 
225/45R17
225/45R17
225/40R18
Κατανάλωση εκτός πόλης
5,6 λ. / 100 χλμ.
4,3 λ. / 100 χλμ.
4,5 λ. / 100 χλμ.
Μικτή κατανάλωση
6,7 λ. / 100 χλμ.
5,3 λ. / 100 χλμ.
5,6 λ. / 100 χλμ.
Κατανάλωση στην πόλη
8,7 λ. / 100 χλμ.
6,9 λ. / 100 χλμ.
7,6 λ. / 100 χλμ.
Ρεζερβουάρ
58 λίτρα
58 λίτρα
58 λίτρα
Εκπομπές ρύπων (CO2)
158 γραμμ. / χλμ.
139 γραμμ. / χλμ.
149 γραμμ. / χλμ.
 



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ

Εμπόριο Λιπαντικών & Ειδών Αυτοκινήτου (Χονδρική Πώληση)
Ασπρόχωμα Καλαμάτας, 241 00 Καλαμάτα
Τηλ.: +302721063520, E-mail: vag_zaxarakis@yahoo.gr

 
Χρήσιμα