IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Fiat Scudo - Στην υπηρεσία του επαγγελματία
Η Fiat παρουσιάζει το νέο Scudo, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Sevel Nord στη Valenciennes της Γαλλίας και θα αρχίσει να πωλείται και στην Ελληνική αγορά Φεβρουάριο με Μάρτιο.
 
Αποτέλεσμα της συνεργασίας ανάμεσα στη Fiat και την PSA Peugeot-Citroen, το νέο Scudo αποτελεί το διάδοχο ενός πετυχημένου μοντέλου, με 350.000 μονάδες από το 1995 και συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τις επιδόσεις, την ευκολία οδήγησης και την άνεση με τους γενναιόδωρους χώρους, την ευκολία φόρτωσης, την αξιοπιστία και προσιτό κόστος χρήσης που απαιτούνται από ένα τέτοιο επαγγελματικό όχημα. Το νέο Scudo κληρονομεί και βελτιώνει τα ισχυρά σημεία του προηγούμενου μοντέλου (ένα βαν με αρχιτεκτονική πολυμορφικού, εξαιρετική οδική συμπεριφορά, ευχάριστη οδήγηση και άνεση υψηλού επιπέδου) και αποτελεί το νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία του όσον αφορά την έκταση της γκάμα του (με αύξηση του όγκου και του ωφέλιμου φορτίου που μπορεί να μεταφέρει), τις επιδόσεις, την ποιότητα, την ευρωστία και την ασφάλεια, αλλά και την προστασία απέναντι στην κλοπή.
Κορυφαία πρακτικότητα
Οι ικανότητες του χώρου φόρτωσης του νέου Scudo έχουν αυξηθεί. Ο εσωτερικός όγκος βρίσκεται τώρα ανάμεσα σε 5-6 κυβικά μέτρα. Επίσης, το νέο Scudo έχει περιορισμένο ύψος (λιγότερο από 1,90 μέτρα με την αερανάρτηση), που του επιτρέπει να χρησιμοποιεί τα πολυώροφα γκαράζ. Το κατώφλι φόρτωσης έχει ύψος μόλις 49 εκατοστά από το έδαφος, κάτι που διευκολύνει την τοποθέτηση των φορτίων. Το νέο Scudo μπορεί επίσης να εφοδιαστεί με αερανάρτηση πίσω, που διατηρεί σταθερό το ύψος από το έδαφος. Αυτό το σύστημα εγγυάται τη μέγιστη δυνατή άνεση, σταθερό ύψος του οχήματος και ευθυγράμμιση του δαπέδου με το επίπεδο του δρόμου, ανεξάρτητα από το αν είναι φορτωμένο ή όχι το αυτοκίνητο και από τη συμμετρική ή ασύμμετρη τοποθέτηση του φορτίου. Σ' αυτή την περίπτωση το ύψος του δαπέδου από το έδαφος μπορεί να ρυθμιστεί χειροκίνητα (+/- 5 εκατοστά), για να διευκολύνει ακόμα περισσότερο τη φόρτωση ή την εκφόρτωση. Για λόγους ασφαλείας αυτή η ρύθμιση μπορεί να γίνει μόνο όταν το όχημα είναι σταματημένο και διατηρείται μέχρι την ταχύτητα των 10 χ.α.ώ., ενώ πάνω απ' αυτή την ταχύτητα, επανέρχεται αυτόματα το κανονικό ύψος από το έδαφος. Το νέο Scudo είναι, κατά συνέπεια, η ιδανική λύση για ένα μεγάλος εύρος αποστολών και εφαρμογών, διαθέτοντας και μια τεράστια γκάμα που περιλαμβάνει εκδόσεις για μεταφορά επιβατών και αγαθών, 2 μεταξόνια (κοντό 3 μέτρα και μακρύ 3,12 μέτρα), 2 διαφορετικά εξωτερικά μήκη (4,8 και 5,13 μέτρα), με ύψος 1,89 μέτρα με αερανάρτηση (1,94 μέτρα με μηχανική ανάρτηση), 2 μήκη φορτίων (2,25 και 2,58 μέτρα), εσωτερικό πλάτος 1,60 μέτρα, πλάτος μεταξύ των θόλων των τροχών 1,25 μέτρα, εσωτερικό ύψος 1,45 μέτρα, 2 όγκους φόρτωσης (5 και 6 κυβικά μέτρα), ύψος δαπέδου φόρτωσης 49-56 εκατοστά και φορτίο 1.000-1.200 κιλά (με τον οδηγό). Επιπλέον των βαν εκδόσεων, η γκάμα του νέου Scudo προσφέρει μια επιλογή εκδόσεων μεταφοράς επιβατών (Combi και Panorama), που μπορούν να φιλοξενήσουν 5-9 άτομα και προσφέρονται σε 2 διαφορετικές μορφές, ανάλογα με την απαιτούμενη χρήση. Η πρώτη (Combi Standard) είναι το ιδανικό όχημα για να μεταφέρει ομάδες εργατών με τα εργαλεία τους. Η άλλη (Panorama Family) προσφέρεται για μεγάλες οικογένειες.
Δυνατοί και ελαστικοί κινητήρες
Το νέο Scudo έχει πολύ χαμηλό κόστος χρήσης (κατανάλωση καυσίμου, διαστήματα μεταξύ σέρβις, κόστος επισκευών), καλές επιδόσεις και ελαστικότητα σε χαμηλές στροφές, ακόμα και με πλήρες φορτίο. Αυτό οφείλεται και στους 2 ελαστικούς κινητήρες τούρμπο ντίζελ Multijet (1.6 και 2.0 με 90 και 120 ίππους αντίστοιχα), που καλύπτουν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ρύπων Euro 4 και εγγυώνται υψηλή ισχύ και ροπή. Ο πρώτος συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο κι ο άλλος με χειροκίνητο 6άρι. Το μυστικό στην απόδοση και την εξαιρετική οικονομία των κινητήρων τεχνολογίας Common Rail, είναι το σύστημα Multijet 2ης γενιάς, που επιτυγχάνει υψηλή πίεση ψεκασμού (μέχρι 1600 bar) ανεξαρτήτως αριθμού στροφών του κινητήρα και ποσότητας ψεκαζομένου καυσίμου. Η πίεση δεν εξαρτάται μόνο από τον αριθμό στροφών, αλλά από μία σειρά παραμέτρων, που ελέγχονται από το κεντρικό σύστημα ελέγχου μέσω μιας σειράς αισθητήρων (θερμοκρασία αέρα και καυσίμου, αριθμός στροφών, θέση των πεντάλ του γκαζιού, των φρένων και του συμπλέκτη, ταχύτητα του οχήματος). Ανάλογα με τον κινητήρα, το νέο Scudo προσφέρει δύο διαφορετικούς τύπους υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης. Ένα υδραυλικό σύστημα (με τον Multijet 90) κι ένα ηλεκτροϋδραυλικό (με τον κινητήρα Multijet 120). Ανεξάρτητα από το σύστημα διεύθυνσης και τα λάστιχα της κάθε έκδοσης, το νέο Scudo έχει κύκλο στροφής 12,18 μέτρων (κοντό μεταξόνιο) και 12,59 μέτρων (μακρύ μεταξόνιο).
Ασφάλεια και άνεση χωρίς συμβιβασμούς
Το νέο Scudo προσφέρει στάνταρ 4 δισκόφρενα, το ABS με EBD, αερόσακο οδηγού και σταθερό διαχωριστικό καμπίνας/χώρου φόρτωσης (εκδόσεις van). Ανάλογα με την αγορά και την έκδοση είναι επίσης διαθέσιμα (στάνταρ ή έξτρα), ESP με ASR, αερόσακος συνοδηγού, πλευρικοί αερόσακοι και οι αερόσακοι τύπου κουρτίνας, όπως και συστήματα που προστατεύουν το αυτοκίνητο και το φορτίο από κλοπή. Στο νέο μοντέλο έχει επίσης δοθεί εξαιρετική προσοχή στην εργονομία και στη βελτίωση της άνεσης με τον περιορισμό των θορύβων και των κραδασμών και τον έλεγχο του εσωτερικού. Την ευχάριστη παραμονή στο εσωτερικό εξασφαλίζει η άνετη καμπίνα και η θέση οδήγησης επιπέδου επιβατικού αυτοκινήτου, με πολλούς χώρους αποθήκευσης (συρτάρια, ράφια και ντουλαπάκια), ακόμα και στα συστήματα ήχου και τηλεματικής, που κάνουν πιο ευχάριστη τη οδήγηση του οχήματος. Ο οδηγός βρίσκει όλους τους διακόπτες και τις πληροφορίες που χρειάζεται συγκεντρωμένους σε μια κονσόλα στο κέντρο του ταμπλό. Μια οθόνη πολλαπλών λειτουργιών παρέχει πληροφορίες για τα συστήματα ήχου και τηλεματικής με τα οποία μπορεί να εφοδιαστεί το αυτοκίνητο, καθώς και για το σύστημα αερισμού/κλιματισμού. Σχεδιασμένο με μεγάλη προσοχή, το κάθισμα εξασφαλίζει εξαιρετική εργονομία κορυφαία άνεση για τον οδηγό, ανεξάρτητα από τον σωματότυπο και το μέγεθός του. Τα εμπρός καθίσματα προσφέρονται σε δύο διαφορετικές διαρρυθμίσεις. Η πρώτη προβλέπει ανεξάρτητα καθίσματα για τον οδηγό και τον συνοδηγό, ενώ στη δεύτερη υπάρχει ένα ανεξάρτητο κάθισμα για τον οδηγό κι ένας διθέσιο «πάγκος» για τους επιβάτες (αυτή την έκδοση εξοπλίζεται μ' ένα «γραφείο» στο μεσαίο κάθισμα). Η ευελιξία των πίσω καθισμάτων είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα: Ανακλίνονται, και μπορούν ακόμα και ν' αφαιρεθούν εντελώς. Αυτό αυξάνει την ευελιξία διαμόρφωσης του χώρου φόρτωσης, το σχήμα και το μέγεθος του οποίου μπορεί να μεταβληθεί ανάλογα με τις ανάγκες. Το νέο Scudo προορίζεται να παίξει ηγετικό ρόλο στην κατηγορία του και είναι το τελευταίο βήμα στην αναβάθμιση της γκάμας των ελαφρών επαγγελματικών της Fiat, για τα οποία η μάρκα θέτει υψηλούς στόχους για τα επόμενα χρόνια. Στους πρώτους 9 μήνες του 2006 το μερίδιο ελαφρών επαγγελματικών της Fiat στη Δυτική Ευρώπη αυξήθηκε 11,1% (περίπου 168.000 ταξινομήσεις). Το Scudo βρίσκεται στην κορυφή μιας κατηγορίας με πάνω από 450.000 πωλήσεις πέρσι και 23% της Ευρωπαϊκής αγοράς ελαφρών επαγγελματικών.



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Audi
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ. ΤΖΕΦΕΡΑΚΟΣ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ (Πωλήσεις Αυτοκινήτων)
Αμαρουσίου Χαλανδρίου 12, 151 25 Μαρούσι
Τηλ.: +302106180529, +302106196297, Τηλ. & Fax: +302106196328
E-mail: georgejeferakos@gmail.com
Δείτε μας στο παγκόσμιο χρυσό οδηγό AiYellow.
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα