IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Abarth - Η μεγάλη επιστροφή
Το ένδοξο παρελθόν συναντά το παρόν, ένα δυνατό πάθος που παραμένει έντονο και δυνατό όπως ήταν πάντα. Αυτή είναι η έμπνευση πίσω από την απόφαση της Fiat για επαναλανσάρισμα του Abarth.
 
Πάντοτε συνώνυμο των σκληρών, δυνατών, εμπνευσμένων αυτοκινήτων, η Abarth επιστρέφει με μια δυνατή γκάμα έτοιμη να ικανοποιήσει και να ενθουσιάσει τους φίλους των σπορ αυτοκινήτων. Αγώνες, πρωτότυπα, μόδα: ένα παρελθόν και ένα μέλλον με κοινές συνισταμένες, αξίες που χαρακτηρίζουν το στιλ της Abarth. Η νέα εταιρεία έχει ένα ευρύ πεδίο εφαρμογών και δραστηριοτήτων. Πρώτα από όλα, τον κόσμο των αγώνων, ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον, είτε μιλάμε για αγώνες είτε για προετοιμασία αυτοκινήτων ιδιωτών. Δεύτερον, το εμπορικό πεδίο, συμπεριλαμβάνοντας το «στήσιμο» και τις βελτιώσεις (με διάφορα κιτ μετατροπών) χωρίς να ξεχνάμε επίσης και τη δημιουργία διαφόρων προϊόντων με το σήμα της. Με λίγα λόγια, η Abarth δημιουργεί το δικό της κόσμο, βασισμένο στις αξίες που έφεραν τη μεγαλειώδη επιτυχία δεκαετίες πριν. Καινοτόμο ντιζάιν, κορυφαία υλικά, και αγάπη για τις λεπτομέρειες. Το πρώτο δείγμα γραφής της Abarth, που αργότερα θα εμπλουτιστεί με άλλα μοντέλα, ήταν το Grande Punto.
 
Όμως από σήμερα ως και το τέλος του 2008, τουλάχιστον 4 νέα προγράμματα έχουν δρομολογηθεί να παρουσιαστούν. Επίσης, χρειάζονται μόνο λίγοι μήνες για να εγκατασταθεί η Abarth στο νέο της σπίτι, που ολοκληρώνεται στο εργοστάσιο του Mirafiori. Αυτός ο γρήγορος βηματισμός προς τα εμπρός εξηγεί την απόφαση να δημιουργηθεί για την Abarth μια καινούργια μάρκα σε μια ανεξάρτητη εταιρεία (Abarth & C. S.p.A., η οποία ανήκει κατά 100% στη Fiat Group Automobiles) της οποίας η διανομή έχει ανατεθεί σε έναν εξειδικευμένο εμπορικό οργανισμό που καλύπτει το δίκτυο εμπορικών εκθέσεων, τις μετατροπές και τα συνεργεία. Η Abarth διοικείται από το Διευθύνοντα Σύμβουλο Luca De Meo και καλύπτει 3 τομείς δραστηριότητας. Εμπορικές δραστηριότητες, Τεχνικές και Κατασκευαστικές και τέλος, Αγωνιστικές δραστηριότητες.
 
Ο 1ος τομέας, καθοδηγούμενος από τον Antonino Labate, έχει την ευθύνη σχεδιασμού των προϊόντων και του customisation, αλλά και των βελτιώσεων των στάνταρ σπορ μοντέλων, την οργάνωση των πωλήσεων και του δικτύου, και την εμπορική διαχείριση του σήματος της Abarth. Στο 2ο τομέα την καθοδήγηση έχει αναλάβει ο Paolo Ollino. Είναι ο υπεύθυνος για την τεχνική και μηχανολογική εξέλιξη και παραγωγή, μαζί με το στήσιμο και τις υπηρεσίες για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, και την ανάπτυξη των ειδικών προϊόντων για τις βελτιώσεις. Το τμήμα έχει άμεση συνέργεια με το τμήμα Engineering & Design του Fiat Group Automobiles (υπό τον Harald Wester). Αντίστοιχα, το αγωνιστικό τμήμα, με επικεφαλής τον Claudio Berro, έχει την ευθύνη του συντονισμού για την εισαγωγή των αγωνιστικών αυτοκινήτων της Abarth σε τοπικό και διεθνές επίπεδο αγώνων.
Εξειδικευμένο δίκτυο διανομής και σέρβις
Το δίκτυο της Abarth θα αποτελείται από ένα μικρό αριθμό προσεκτικά επιλεγμένων συνεργατών (περίπου 40 στην Ιταλία), οι οποίοι θα παρέχουν στους πελάτες εξειδικευμένες υπηρεσίες. Εκτός όμως από τους επιλεγμένους εξουσιοδοτημένους εμπόρους, θα υπάρχουν και ειδικά επιλεγμένοι βελτιωτές (επίσης γύρω στους 40 στην Ιταλία) οι οποίοι θα είναι οι μόνοι εξουσιοδοτημένοι για την τοποθέτηση των ειδικών κιτ βελτιώσεων Abarth (ξεκινώντας με το κιτ esseesse). Τέλος, το δίκτυο θα συμπληρώνεται με τα εξειδικευμένα συνεργεία για το σέρβις των αυτοκινήτων (ήδη μέσα στο Σεπτέμβριο λειτουργούν 60 τέτοια συνεργεία, με το συνολικό αριθμό τους να προβλέπεται να ξεπεράσει τα 100).
Μια μεγάλη παράδοση στους αγώνες
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1949 από τον Αυστριακό Carlo Abarth και ξεκίνησε την αγωνιστική της δράση με το 204 A Roadster, που ήταν βασισμένο στο Fiat 1100 και κέρδισε αμέσως τα Ιταλικά πρωταθλήματα 1100 sport και Formula 2. Καθώς τα χρόνια περνούσαν η μάρκα έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής ανάμεσα στους Ιταλούς φίλους του αυτοκινήτου. Το 1956 ένα Fiat Abarth 750 σχεδιασμένο από τον Bertone πέτυχε μια σειρά από ρεκόρ ταχύτητας και αντοχής, όπως το ρεκόρ των 24 ωρών στη Μόντσα, καλύπτοντας 3.743 χλμ. με μέση ταχύτητα 155 χ.α.ώ. Το 1957 στο 24ο Mille Miglia συμμετείχαν 20 Abarth στην κατηγορία 750, από τα οποία τα 16 τερμάτισαν. Το 1958 ενισχύθηκε η σχέση της Abarth με τη Fiat και ακολούθησε ένας καταιγισμός επιτυχιών, με 10 παγκόσμια ρεκόρ, 133 διεθνή ρεκόρ και πάνω από 10.000 νίκες σε πίστες. Από το 1971 η Abarth πέρασε στην ιδιοκτησία της Fiat και το τελευταίο αυτοκίνητο στην εξέλιξη του οποίου ο ιδρυτής της έπαιξε ενεργό ρόλο ήταν το A112 Abarth. Στη δεκαετία του 1980 το Ritmo Abarth και το Fiat 131 Abarth κέρδισαν 3 παγκόσμια πρωταθλήματα ράλι, το 1977 και το 1978 με τον Μάρκου Άλεν (ο γιος του οποίου, Άντον Άλεν, είναι σήμερα οδηγός της ομάδας Abarth) και το 1980 με τον Βάλτερ Ρερλ. Σήμερα η Abarth αγωνίζεται και πάλι με επιτυχία στα ράλι. Tον περασμένο χρόνο το Grande Punto Abarth S2000 κέρδισε όλα τα πρωταθλήματα στα οποία συμμετείχε, διεθνή, Ευρωπαϊκά και Ιταλικά.
Grande Punto Abarth S2000
Ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο με αγωνιστικό πεπρωμένο, το Grande Punto Abarth S2000 παίρνει μέρος στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλι 2007 με οδηγό τον Giandomenico Basso και συνοδηγό τον Mitia Dotta. Παίρνει επίσης μέρος και στο IRC (Intercontinental Rally Challenge) με τους Anton Alen, Andrea Navarra και Umberto Scandola πίσω από το τιμόνι. Κινείται από έναν κινητήρα 1.997 κ.εκ., 4κύλινδρο εν σειρά, εγκάρσια τοποθετημένο, εξελιγμένο από την FPT Racing. Αποδίδει 270 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 222 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται και στους 4 τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου με ημιαυτόματο έλεγχο. Τα διαφορικά είναι μηχανικά εμπρός, στο κέντρο και πίσω, με το τελευταίο περιορισμένης ολίσθησης. Η ανάρτηση είναι McPherson εμπρός/πίσω με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Για την πέδηση φροντίζουν αεριζόμενοι δίσκοι με 4πίστονες δαγκάνες και στους 4 τροχούς, 300 χλστ. εμπρός/πίσω, με τους εμπρός στα 355 χλστ. όταν πρόκειται για ασφάλτινο αγώνα. Τα ελαστικά είναι διάστασης 20/65-18 για την άσφαλτο, 19/65-15 για το χώμα και 10/65-16 για το χιόνι. Θα πρέπει να υπενθυμίσουμε εδώ, ότι όσα αυτοκίνητα έχουν παραχθεί μέχρι σήμερα (περίπου 25), έχουν παραγγελθεί από γνωστούς αγωνιστικούς οίκους στην Ευρώπη και αλλού, για συμμετοχές σε αγώνες ράλι.



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
SIRIANOS EVOLUTION

Εξατμίσεις, Καταλύτες, Ανοξείδωτες Κατασκευές
Δεδούση 3 & Βουλιαγμένης 329, 163 46 Ηλιούπολη Αττικής
Τηλ.: +302109758448, E-mail: sirianosevolution@gmail.com
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.

 
Χρήσιμα