IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Peugeot 207 RC - Πάθος για σπορ οδήγηση
Η Peugeot, με ιστορική και αγωνιστική κληρονομιά στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, λανσάρει το νέο 207 RC, ως φυσική εξέλιξη της γκάμας του μοντέλου, για όσους έχουν πάθος για σπορ οδήγηση.
 
Το 207 RC θα γράψει το νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Peugeot στα μικρά αυτοκίνητα επιδόσεων, όπως το 205 GTi της δεκαετίας του ’80 και πιο πρόσφατα το 206 RC. Και τα δύο αυτά αυτοκίνητα ενθουσίασαν με την αγνή οδηγική ευχαρίστηση που παρείχαν, και προκάλεσαν τους οδηγούς, άλλων λιγότερο σπορ εκδόσεων. Το 207 RC είναι η μοντέρνα εξέλιξη ενός μικρού αυτοκινήτου με έντονο σπορ χαρακτήρα. Η εξελιγμένη τεχνολογία που διαθέτει είναι αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας της Peugeot στην κατασκευή αυτού του τύπου αυτοκινήτου. Είναι ένα πολυτάλαντο αυτοκίνητο που είναι εύκολο στην χρήση σε καθημερινή βάση, ενώ μπορεί να ικανοποιήσει παράλληλα και τον «αγωνιστικό τύπο» που κρύβουμε όλοι μέσα μας.
 
Εξωτερική εμφάνιση με έντονο σπορ χαρακτήρα
Το 207 RC έχει το ίδιο μήκος και δυναμικό προφίλ με το 3θυρο 207. Το εκφραστικό εμπρός μέρος διαθέτει μία εισαγωγή αέρα με μεταλλικές γρίλιες, κυκλικά φώτα ομίχλης με περίγραμμα χρωμίου και μεγάλα φωτιστικά σώματα που πλαισιώνουν το λογότυπο. Ως αναφορά στο 206 WRC, οι σπορ θόλοι τροχών του 207, τονίζουν τα μεγάλα μετατρόχια και δίνουν την υπόσχεση αεροδυναμικών και αγωνιστικών επιδόσεων. Το 207 RC ξεχωρίζει χάρη στα σπορ στοιχεία που ενισχύουν την αποτελεσματικότητά του. Μία ανυψωμένη αεροτομή στην πίσω πόρτα, που βελτιώνει τις αεροδυναμικές επιδόσεις σε μεγάλες ταχύτητες, με κέρδος 25 κιλά στα 200 χ.α.ώ. Τα ελαστικά είναι Bridgestone Potenza 205/45R17W με πρωτότυπες ζάντες «Pitlane» 17 ιντσών με 9 ακτίνες. Η εξάτμιση καταλήγει σ’ ένα τραπεζοειδές, χρωμιομένο διπλό ακροφύσιο εξάτμισης. Αυτά τα ισχυρά στοιχεία συνδυάζονται με αποκλειστικά φινιρίσματα που αποκαλύπτουν το χαρακτήρα και την προσωπικότητα του 207 RC. Τα ελλειπτικά φωτιστικά με στατικό κατευθυντικό φωτισμό και μάσκα σε μαύρο χρώμιο, δημιουργεί ένα «ατσάλινο» αποφασιστικό ύφος. Επίσης, υπάρχουν φιμέ πίσω τζάμι και πλαϊνά παράθυρα, κάλυμμα καθρέπτη με ματ φινίρισμα χρωμίου, αυτοκόλλητα σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα στις κολώνες των θυρών, ενώ η πλήρης βαφή του αμαξώματος καλύπτει τον πίσω προφυλακτήρα, πάνω στον οποίο είναι τοποθετημένο το ραντάρ ανίχνευσης εμποδίων κατά τη διαδικασία στάθμευσης.
Σπορ ύφος και στο εσωτερικό
Ο εξοπλισμός άνεσης του 207 RC παρέχει ευχαρίστηση μέσα στο αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως απόστασης, περιβάλλοντος και συνθηκών, όπως ο αυτόματος κλιματισμός, τα συστήματα ήχου και τηλεματικής και χρήσιμων βοηθειών κατά την οδήγησης όπως ο περιοριστής ταχύτητας. Με τις προφανείς αγωνιστικές καταβολές, ο χώρος επιβατών του 207 RC, δίνει σε 4 επιβάτες μία αυθεντική «γεύση» του κόσμου της αυτοκίνησης. Τα εμπρός μπάκετ καθίσματα με εργονομικά σμιλευμένα πλαίσια, προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη από τη βάση του σώματος ως τους ώμους. Τα ενσωματωμένα προσκέφαλα με το άνοιγμα, θυμίζουν αγωνιστικά μπάκετ για το πέρασμα των αγωνιστικών ζωνών, τονίζοντας έτσι τον σπορ χαρακτήρα. Πίσω, οι επιβάτες έχουν «σμιλευμένα» καθίσματα, που προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη, με αφαιρούμενα προσκέφαλα που δεν εμποδίζουν την ορατότητα προς τα πίσω. Ο πίνακας οργάνων, που προκύπτει από τον κόσμο των μοτοσικλετών με τις κυκλικές οθόνες και περίγραμμα χρωμίου, προσελκύει το βλέμμα με το μαύρο καρό φόντο, την τυπογραφία σε σχήμα βεντάλιας και τους κόκκινους δείκτες. Έχει 5 οθόνες ή ενδείξεις, περιλαμβανομένης και της θερμοκρασίας λαδιού. Το τιμόνι είναι ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθος κατά μία απόσταση 40 χλστ. και έχει θέσεις για τους αντίχειρες. Διαθέτει επένδυση σε λείο, περφορέ δέρμα που ενισχύεται από ένα διακοσμητικό δαχτυλίδι. Το ενεργό υποπόδιο έχει αλουμινένιο φινίρισμα με αντιολισθητική επιφάνεια, ακολουθώντας το παράδειγμα της επιφάνειας των 3 πεντάλ. Η διακόσμηση Indy είναι αποκλειστικό χαρακτηριστικό του RC και βρίσκεται στους 4 αεραγωγούς του ταμπλό και στις οριζόντιες διακοσμήσεις της κεντρικής κονσόλας.
Εγγυημένος σπορ χαρακτήρας
Ο 16βάλβιδος κινητήρας 1.6 των 175 ίππων είναι το νέο μέλος της οικογένειας κινητήρων βενζίνης και προκύπτει από τη συνεργασία μεταξύ PSA Peugeot Citroën και BMW Group. Ο σκοπός αυτής της συνεργασίας είναι να αναπτυχθούν κινητήρες που διαθέτουν καινοτόμες τεχνολογίες που προσφέρουν υψηλό επίπεδο επιδόσεων και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ενώ πληρούν τους περιορισμούς κόστους που επιβάλλονται στη μεσαία και κατώτερη κατηγορία στην οποία ανήκουν. Για να επιλύσουν αυτό το πρόβλημα, κάθε συνεργάτης έδωσε το πλήρες βάρος της εμπειρίας και τεχνογνωσίας του στον τομέα του σχεδιασμού κινητήρων και την εφαρμογή της κατασκευαστικής διαδικασίας. Οι κινητήρες παράγονται στο εργοστάσιο της PSA Peugeot Citroën, στο Douvrin της Γαλλίας. Ο κινητήρας αυτός (EP6DTS) είναι μία σπορ έκδοση του δυναμικού και ευέλικτου κινητήρα 1.6 των 150 ίππων (EP6DT) που εμφανίστηκε το φθινόπωρο του 2006 κάτω από το καπό του 207. Έχουν μεγάλη ομοιότητα αναφορικά με τα μηχανικά τους στοιχεία, αλλά η χαρτογράφηση έχει επαναρρυθμιστεί για ένα πιο «αγωνιστικό» ύφος, με αλλαγές στο κέλυφος του τούρμπο και στα υλικά κατασκευής του, επιτρέποντας την επίτευξη υψηλότερων επιπέδων ισχύος. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην ανάπτυξη της ροπής και το χρόνο απόκρισης. Ως αποτέλεσμα, ακόμη και στις 1.000 σ.α.λ. είναι διαθέσιμη μία ροπή 153 Nm. Η μέγιστη ροπή των 240 Nm αποκτάται από τις 1.600 σ.α.λ. και αυτή η τιμή παραμένει ίδια ως τις 4.500 σ.α.λ. Η ροπή είναι ακόμη 204 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Παρόλα αυτά, αυτή η μέγιστη ροπή μπορεί να αυξηθεί περαιτέρω χάρη στη λειτουργία overboost, που αυξάνει προσωρινά την πίεση της τουρμπίνας του κινητήρα, φτάνοντας τα 260 Nm κατά τη διάρκεια εντατικής χρήσης του πεντάλ επιτάχυνσης. Η λειτουργία οverboost ενεργοποιείται σε μία από τις 3 μεγαλύτερες ταχύτητες υπό πλήρες φορτίο και από χαμηλές στροφές κινητήρα έως τις 5.200 σ.α.λ. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού επιτρέπει ένα καλό επίπεδο κατανάλωσης, ενώ παράλληλα παρέχει εξαιρετικά αποτελέσματα αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων. Ο αγωνιστικός χαρακτήρας του 207 RC, είναι άμεσο αποτέλεσμα της τεχνολογίας κινητήρων και της υπεροχής του αμαξώματος. Έτσι, χρειάζονται μόλις 27,8’’ για να καλύψουν τα 1.000 μέτρα από στάση, ενώ τα 0-100 χ.α.ώ. είναι υπόθεση 7,1’’, έναντι 7,5’’ της αντίστοιχης έκδοσης του 206. Τα 80-120 χ.α.ώ. με την 5η σχέση απαιτούν 7’’, πολύ καλύτερη επίδοση από την αντίστοιχη του 206 RC (10,6’’). Η μέγιστη ταχύτητα επιτυγχάνεται με την 5η σχέση (220 χ.α.ώ.). Αυτή η έκδοση υιοθετεί το 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων BE4/5T που ήδη συνδυάζεται με μία μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel του ομίλου PSA Peugeot Citroën. Σ’ αυτόν τον νέο σπορ κινητήρα βενζίνης, το κιβώτιο διαθέτει ειδική κλιμάκωση και κοντύτερες σχέσεις ταχυτήτων που επωφελούνται κατά το μέγιστο από την μεγάλη ελαστικότητα του κινητήρα. Μόνο η 1η σχέση είναι πιο «μακριά» για να δώσει πιο δυναμικές αλλαγές σχέσεων σε στροφές με μειωμένη ταχύτητα, όπως σε μία φουρκέτα, βοηθώντας το αυτοκίνητο να οδηγείται στα 66 χ.α.ώ. χάρη στις μέγιστες στροφές κινητήρα που φτάνουν τις 6.800 σ.α.λ. για τις 2 πρώτες σχέσεις ταχυτήτων. Πρέπει να σημειωθεί ότι το αμπραγιάζ έχει ενισχυθεί για να υποστηρίξει την προσωρινή ροπή των 260 Nm όταν είναι ενεργοποιημένο το overboost. Μια αντλία υψηλής πίεσης με δύο πιστόνια, η οποία οδηγείται μηχανικά και τοποθετείται στην άκρη του εκκεντροφόρου εισαγωγής, τροφοδοτεί τα μπεκ μέσω μιας ανοξείδωτης μπεκιέρας. Τα μπεκ υψηλής πίεσης ψεκάζουν το καύσιμο άμεσα και με πλευρική διεύθυνση στον θάλαμο καύσης σε μέγιστη πίεση 120 bar. Το μείγμα κατανέμεται ομοιόμορφα στο θάλαμο, που σημαίνει ότι η καύση βελτιώνεται και η συνολικές επιδόσεις αυξάνονται. Επιπλέον, ο άμεσος ψεκασμός βοηθά στη μείωση της ποσότητας του καυσίμου που δεν έχει καεί εντελώς μειώνοντας την αντίστοιχη ποιότητα του καυσίμου που έρχεται σε επαφή με τα τοιχώματα του κυλίνδρου. Πρέπει να σημειωθεί ότι αυτός ο κινητήρας βενζίνης με τούρμπο φτάνει το σχετικά υψηλό ποσοστό συμπίεσης 10.5:1. Όπως και στον κινητήρα 1.6 THP των 150 ίππων, η χρήση ενός τουρμποσυμπιεστή Twin-Scroll είναι μία πρωτιά σε αυτό το επίπεδο κυβισμού. Όπως υπονοεί το όνομα (Twin-Scroll), το σύστημα ομαδοποιεί τους αυλούς εξαγωγής στην πολλαπλή εξαγωγής και στο τούρμπο σε ζεύγη. Οι αυλοί έτσι μεταβιβάζουν τα αέρια από τους κυλίνδρους 1 και 4 όπως επίσης και τους 2 και 3. Αυτές οι δύο «κολώνες» παλλόμενων καυσαερίων διοχετεύονται μέσω ελικοειδών αυλών, και οι ροές συνδυάζονται με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο, απευθείας στην τουρμπίνα για να δώσουν τη μέγιστη δυνατή ώθηση. Αυτή η διαμόρφωση, που διαχωρίζει τα καυσαέρια της εξαγωγής έως και την εισαγωγή της τουρμπίνας, εκμεταλλεύεται πλήρως την κινητική ενέργεια των καυσαερίων. Αυτό συντελεί σε ένα σημαντικό ποσοστό αύξησης της απόκρισης του κινητήρα, αφού η αύξηση της πίεσης ξεκινά από τις 1.000 σ.α.λ. και φθάνει στη μέγιστη ροπή από τις 1.600 σ.α.λ. Ο χρόνος απόκρισης, που συχνά επικρίνεται στους κινητήρες βενζίνης με τούρμπο (turbo lag), μειώνεται δραματικά. Ο χρόνος απόκρισης αναλύθηκε επίσης προσεκτικά αναφορικά με τη χαρτογράφηση του κινητήρα για να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η ροή των αερίων της εξάτμισης επιταχύνει την τουρμπίνα ως τις 220.000 σ.α.λ. Παράλληλα, οδηγεί τον συμπιεστή που συμπιέζει φρέσκο αέρα. Παρόλα αυτά, όταν ενεργοποιείται ο τουρμποσυμπιεστής, το άνοιγμα της wastegate καθυστερεί για να επιτευχθεί στιγμιαία πίεση 1 bar, αυξάνοντας έτσι τη μέγιστη ροπή σε 260 Nm (λειτουργία overboost). Λόγω της αύξησης της ισχύος, σε σχέση με τον κινητήρα 1.6 THP των 150 ίππων, το κέλυφος του τούρμπο της ΚΚΚ είναι από ατσάλι και όχι από χυτοσίδηρο. Η κυλινδροκεφαλή διαθέτει 2 κατεργασμένους εκκεντροφόρους επικεφαλής και επίσης υδραυλικά ωστήρια για την αυτόματη ρύθμιση του διάκενου των βαλβίδων. Χάρη στην ευρεία γωνία αυτών των βαλβίδων, είναι πιθανή μία σημαντική μείωση τριβής μέσω της χρήσης ζυγώθρων με ρουλμάν. Πραγματικά, μία από τις προτεραιότητες ήταν να μειωθούν οι απώλειες λόγω τριβής, για να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου. Το βάρος του συστήματος χρονισμού βελτιώθηκε επίσης για να διευκολύνει την αύξηση των στροφών του κινητήρα. Έχοντας αυτό υπόψη, τα στελέχη των βαλβίδων έχουν διάμετρο μόνο 5 χλστ. Ο συνεχώς μεταβαλλόμενος χρονισμός του εκκεντροφόρου εισαγωγής (VVT-Variable Valve Timing) διασφαλίζει την βέλτιστη ισχύ και ροπή, που συνδυάζεται με πολύ ευνοϊκές τιμές κατανάλωσης καυσίμων και εκπομπών ρύπων. Η αντλία με οδοντωτά γρανάζια, που οδηγείται από αλυσίδα, παρέχει τον ακριβή όγκο λαδιού που απαιτείται σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας. Χάρη στο βελτιωμένο έλεγχο που αποτρέπει την περιττή κατανάλωση ενέργειας, αυτή η αντλία ελεγχόμενης ροής καταναλώνει ως 160 Watts λιγότερη ενέργεια από μία συμβατική αντλία, ενώ μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 1% στον μικτό κύκλο. Στις 6.000 σ.α.λ. το κέρδος είναι 1,25 kW. Επειδή οι κινητήρες τούρμπο έχουν μεγάλα θερμικά φορτία, ένας εναλλάκτης θερμοκρασίας λαδιού / νερού που ενσωματώνεται στο φίλτρο λαδιού με τη βοήθεια ενός ελεγχόμενου θερμοστάτη διατηρεί τη θερμοκρασία λαδιού σε ασφαλές επίπεδο, ακόμη και με πλήρες φορτίο. Επιπλέον, με την γρηγορότερη θέρμανση του λαδιού, ο εναλλάκτης μειώνει τη διάρκεια της φάσης αύξησης της θερμοκρασίας του κινητήρα, ενώ μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και επομένως, των εκπομπών ρύπων. Η κατασκευή του θαλάμου στροφάλου από αλουμίνιο και σε 2 μέρη (μπλοκ κυλίνδρων και μπλοκ καβαλέτων στροφαλοφόρου), εξασφαλίζει εξαιρετική ακαμψία χάρη στα ενδυναμωμένα «αυλάκια» και εξαιρετική ηχομόνωση παρόμοια με αυτή ενός θαλάμου από χυτοσίδηρο που είναι πιο παχύς και επομένως πιο βαρύς. Το μπλοκ έχει χιτώνια από χυτοσίδηρο εισηγμένα κατά τη χύτευση. Το μπλοκ καβαλέτων του στροφαλοφόρου είναι βιδωμένο στο μπλοκ κυλίνδρων, περικλείοντας το στροφαλοφόρο άξονα. Χάρη σε σημαντικούς φυσικούς περιορισμούς αποτέλεσμα της ροπής που προκύπτει από την ύπαρξη τούρμπο, ατσάλινα ενισχυτικά ενθέματα είναι τοποθετημένα στο επίπεδο των καβαλέτων του στροφαλοφόρου. Πρόσθετα, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στη μείωση τριβής στο στροφαλοθάλαμο. Τέλος, ο θάλαμος είναι σχεδιασμένος για να διευκολύνει την κυκλοφορία του αέρα που προκύπτει από τις κινήσεις της μπιέλας για να μειώσει τις απώλειες άντλησης σε υψηλές στροφές του κινητήρα. Όπως σε όλα τα 207, οι αναρτήσεις εμπρός είναι τύπου McPherson. Για το RC, η εμπρός άρθρωση του ψαλιδιού παίρνει τη μορφή σφαιρικού συνδέσμου, στη θέση της ελαστικής άρθρωσης. Η πίσω άρθρωση, ενώ παραμένει ελαστική, είναι ενισχυμένη. Αυτό το σύνολο εγγυάται τέλεια πρόσφυση από τους μπροστινούς τροχούς για μέγιστη ακρίβεια υπό φορτίο. Η σκληρότητα του ημιάκαμπτου πίσω άξονα έχει αυξηθεί κατά 30% σε σχέση με το 207 με τον κινητήρα 1.6 THP 150 ίππων. Τα υδραυλικά αμορτισέρ, με βαλβίδες ρυθμισμένες σε πίεση 5 bar, είναι δομικά ίδια με αυτά της υπόλοιπης γκάμας και υπακούουν σε κανόνες λειτουργίας ειδικά σχεδιασμένους για τα 207 που έχουν αυτόν τον κινητήρα. Παρομοίως, η ακαμψία των εμπρός και πίσω ελατηρίων έχει αυξηθεί για να κάνει το αμάξωμα όσο πιο αποτελεσματικό γίνεται αναφορικά με το κράτημα στο δρόμο. Το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, αναγνωρισμένο για την ευελιξία του, προσφέρει καλή διαχείριση σε χαμηλή ταχύτητα και ακρίβεια σε μεγάλη, και είναι επαναρυθμισμένο σε αυτήν την έκδοση για να υπολογίσει την επίδοση του κινητήρα και να προσφέρει μέγιστη πληροφόρηση κατά την οδήγηση. Η πέδηση εξασφαλίζεται εμπρός από ειδικά αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 302 χλστ. και πάχους 26 χλστ. Η διάμετρος των εμβόλων των δαγκάνων σε αυτούς του δίσκους έχει αυξηθεί σε 57 χλστ. Πίσω χρησιμοποιούνται συμπαγείς δίσκοι 249 x 9 χλστ. Ένα σύστημα Teves Mk60 ESP (Electronic Stability Program) ανήκει στον βασικό εξοπλισμό αυτής της έκδοσης. Περιλαμβάνει ABS, ηλεκτρονική κατανομή πέδησης (EBD), σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος πανικού (EBA), ASR και έλεγχο ευστάθειας (CDS), που ανιχνεύει κάθε πιθανότητα τάσης υποστροφής ή υπερστροφής. Τέλος, επιτρέπει την ενσωμάτωση ενός εντελώς νέου συστήματος, του SSP (Steering Stability Program). Υπό ορισμένες συνθήκες πέδησης, αυτό το σύστημα λειτουργεί ως σύνδεσμος μεταξύ του ESP και του ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης του αυτοκινήτου. Ο σκοπός της επικοινωνίας μεταξύ αυτών των δύο συστημάτων είναι να βελτιώσει την ευστάθεια του αυτοκινήτου και να μειώσει την απόσταση πέδησης σε ευθεία γραμμή, όταν το όχημα φρενάρει σε επιφάνειες όπου η τριβή διαφέρει ανάμεσα στους δεξιούς και αριστερούς τροχούς (π.χ. η μία μεριά πατάει σε καλής ποιότητας άσφαλτο και η άλλη σε πάγο, λάσπη ή υγρό γρασίδι). Το ESP και οι λειτουργίες του (EBA, ASR, CDS) είναι πλήρως απενεργοποιήσιμες, για να επιτρέψουν σε απαιτητικούς και έμπειρους οδηγούς να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητες του 207 RC. Σε κανονικές συνθήκες, η λειτουργία ESP θα αναγνωρίσει αυτή την ασυμμετρία της επιφάνειας του δρόμου και θα περιορίσει το φρενάρισμα στην περιοχή μεγάλης πρόσφυσης. Αυτή η στρατηγική διατηρεί τη σταθερότητα του αυτοκινήτου αλλά δεν βελτιώνει την απόδοση της πέδησης. Σε αυτήν την κατάσταση, το σύστημα SSP εφαρμόζει μεγαλύτερη ισχύ πέδησης στους τροχούς με καλή πρόσφυση στο δρόμο, και αναμένοντας την αστάθεια του αυτοκινήτου λόγω της ανομοιόμορφης ισχύος πέδησης, εφαρμόζει ροπή στο σύστημα διεύθυνσης, για να βοηθήσει τον οδηγό να πετύχει την βέλτιστη γωνία στρέψης του τιμονιού. Η ροπή μεταφέρεται σε λιγότερο από 100 ms από το ξεκίνημα του φρεναρίσματος και η γωνία διόρθωσης του τιμονιού μπορεί να φτάνει έως και τις 80°. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να μην ακολουθήσει τις διορθώσεις του συστήματος. Σε αυτήν την περίπτωση, η πέδηση γυρνά σε μία κλασική στρατηγική που ευνοεί την ευστάθεια. Συνολικά, ανάλογα με τις συνθήκες, το σύστημα μειώνει την απόσταση φρεναρίσματος 4-10%, ενώ εγγυάται την ευστάθεια του αυτοκινήτου. Είναι η πρώτη φορά που το σύστημα εφαρμόζεται σε αυτήν την κατηγορία οχημάτων. Οι τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν σ’ αυτό τον κινητήρα και η επίδρασή τους στη διαθεσιμότητα ροπής σε χαμηλές στροφές, περιορίζουν την κατανάλωση καυσίμου. Τέλος, ανάλογα με τις συνθήκες χρήσης και τρόπο οδήγησης, το διάστημα αλλαγής λαδιού είναι 30.000 χλμ. ή 2 χρόνια. Τα μπουζί και το φίλτρο αέρα πρέπει να αλλαχθούν κάθε 60.000 χλμ. Η ενεργοποίηση των εκκεντροφόρων μέσω αλυσίδας δεν είναι μόνο ακριβές και αξιόπιστο, αλλά επίσης δεν χρειάζεται συντήρηση για όλη τη διάρκεια ζωής του κινητήρα και δεν χρειάζεται συντήρηση των βαλβίδων χάρη στην αυτόματη υδραυλική τους σύλληψη.
Υψηλές παροχές ασφάλειας
Όπως σε όλα τα 207, το 207 RC διαθέτει διπλή μπάρα απορρόφησης στο εμπρός μέρος του χώρου του κινητήρα που κατανέμει την απορρόφηση ενέργειας πιο αποτελεσματικά σε περίπτωση πρόσκρουσης για να διευκολύνει την διάχυση ενέργειας και ιδιαίτερα, να ενισχύσει την προστασία των πεζών. Αυτή η ιδέα προκύπτει άμεσα από το 407. Για πλευρικές συγκρούσεις, οι ενισχύσεις του αμαξώματος και της άνω δομής βοηθούν στην απορρόφηση ενέργειας και τη διατήρηση ενός κλωβού ασφαλείας. Οι ενισχύσεις στο κατώφλι και οι σωληνωτές ράβδοι στις πόρτες ενισχύουν την συνολική ακαμψία. ΟΙ ενισχύσεις στις πόρτες επίσης συμβάλλουν στην απορρόφηση της ενέργειας. Το 207 RC, όπως όλες οι 3θυρες εκδόσεις του 207, έχει ενισχύσεις για τις πλευρικές συγκρούσεις μέσω ενός πείρου συγκράτησης που εξασφαλίζει έναν μόνιμο σύνδεσμο μεταξύ της πόρτας και της μεσαίας κολώνας, διασφαλίζοντας την καλύτερη συνοχή του συνόλου. Οι εμπρός αερόσακοι, οι πλευρικοί και οι πλαϊνοί τύπου κουρτίνας επίσης, παίζουν ρόλο στην προστασία των εμπρός και πίσω επιβατών. Το 207 απέσπασε 5 αστέρια στις δοκιμές της παθητικής ασφάλειας που διενεργεί ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP για την προστασία ενηλίκων, 4 αστέρια για την προστασία των παιδιών και 3 για την προστασία των πεζών που έρχονται σε επαφή με το όχημα. Τέλος, το προαιρετικό σύστημα τηλεματικής RT3, παρέχει (πρόσθετα στις λειτουργίες ήχου, τηλεφώνου και πλοήγησης), πρόσβαση σε μία υπηρεσία παροχής βοήθειας και το Peugeot Emergency service. Αυτή η υπηρεσία παροχής τοπικής βοήθειας προσφέρεται δωρεάν για απεριόριστο χρόνο και μέχρι σήμερα ισχύει στις χώρες Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Βέλγιο και Λουξεμβούργο. Προσφέρει στους πελάτες την εγγύηση ότι θα τύχουν βοήθειας στη γλώσσα τους. Αυτή η υπηρεσία μπορεί να ενεργοποιηθεί μηχανικά ή αυτόματα (αν πυροτεχνικές συσκευές όπως αερόσακοι ενεργοποιηθούν), εξασφαλίζοντας την άμεση παρέμβαση των υπηρεσιών βοήθειας. Από το λανσάρισμά του το 2003, περισσότεροι από 1.000 χρήστες έχουν βοηθηθεί από την Peugeot Emergency. Αυτό το σύστημα τηλεφωνικής παροχής βοήθειας πρόσφατα πιστοποιήθηκε από τις Γαλλικές αρχές αφού το ενέκρινε η Διεύθυνση Άμυνας & Αστικής Ασφάλειας (DDSC) του Γαλλικού Υπουργείου Εσωτερικών.
Πλήρης εξοπλισμός άνεσης
Οι επιβάτες του 207 RC θα εκτιμήσουν τον εξοπλισμό άνεσης του βασικού ή προαιρετικού εξοπλισμού, σχεδιασμένου να αυξήσει κι άλλο την ευχαρίστηση αυτού του σπορ αυτοκινήτου. Ανακλινόμενα πίσω παράθυρα, αθερμικό εμπρός παρμπρίζ και διζωνικός κλιματισμός διασφαλίζουν μία καλά αεριζόμενη εσωτερική ατμόσφαιρα και θερμοκρασία, που ενισχύουν την ευημερία σε όλες τις θέσεις. Το ράδιο-CD φωτίζει το ταξίδι ή το συνοδεύει ευχάριστα. Μία έκδοση συμβατή με MPR και διπλό tuner, ή ένα σύστημα RT3 που συνδυάζει ράδιο RDS, δορυφορική πλοήγησης GPS και ένα τηλέφωνο GSM με έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών 16/9, διατίθενται στον προαιρετικό εξοπλισμό. Μία ηχητική εγκατάσταση JBL που συνδυάζεται με το ράδιο διπλού tuner ή το σύστημα RT3, θα ενθουσιάσει τους εραστές της μουσικής. Ένα σύστημα ανοικτής ακρόασης Bluetooth διατίθεται επίσης προαιρετικά με το ηχοσύστημα RD4. Αυτό το σύστημα συνδυάζει ένα κινητό τηλέφωνο με το ίδιο όνομα με τον ηχητικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου μέσω ραδιοκυμάτων. Οι οδηγοί/κάτοχοι του 207 RC επωφελούνται από αξιόλογες βοήθειες που ενισχύουν την άνεση και την οδική ασφάλεια, όπως το σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος, τον περιοριστή ταχύτητας που συνδυάζεται με cruise control, τον αισθητήρα ανίχνευσης χαμηλής πίεσης ελαστικών, τα ελλειπτικά φωτιστικά σώματα με στατικό κατευθυντικό φωτισμό, το αυτόματο άναμμα των φώτων, τους αυτόματους υαλοκαθαριστήρες με ανιχνευτή βροχής, τους μεγάλους καθρέπτες που διπλώνουν με τηλεχειρισμό κι έναν εσωτερικό καθρέπτης ηλεκτροχρωμίου.
Χρώματα και διακοσμήσεις
Η γκάμα των χρωμάτων του αμαξώματος αποτελείται από 6 αποχρώσεις, όλες με «αγωνιστικό» ύφος. Μερικά από αυτά τα χρώματα επιλέχθηκαν για να τονίσουν την αποκλειστικότητα του 207 RC. Με έμφαση στα υλικά από τον κόσμο των αγωνιστικών αυτοκινήτων, τα εμπρός καθίσματα έχουν επένδυση από σκούρο αλκαντάρα στο κέντρο, στις ράχες και στα προσκέφαλα. Τα πλευρικά μαξιλάρια που έρχονται σε επαφή με το σώμα έχουν φινίρισμα από 3D δίχτυ. Το υπόλοιπο του καθίσματος καλύπτεται με ειδικό υλικό χαμηλής συντήρησης. Τα καθίσματα ενισχύονται από ανοικτόχρωμες ραφές που αντανακλάται στο χώρο επιβατών στα εσωτερικά των πορτών με την επένδυση αλκαντάρα, τα πατάκια και τη φούσκα του επιλογέα ταχυτήτων. Η επένδυση του πίσω καθίσματος συνοδεύει τη σύνθεση.
τεχνικά χαρακτηριστικά - επιδόσεις
Μήκος
4,03 μέτρα
Πλάτος
1,72 μέτρα
Ύψος
1,47 μέτρα
Μεταξόνιο
2,54 μέτρα
Μετατρόχια Ε/Π
1,475/1,47 μέτρα
Χώρος αποσκευών
270-925 λίτρα
Βάρος
1.250 κιλά
Κυβισμός
1.598 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή
77 x 85,8 χλστ.
Σχέση συμπίεσης
10,5:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
175/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
240/1.600
0-100 χ.α.ώ.
7,1’’
0-1.000 μέτρα
27,8’’
80-120 χ.α.ώ. (με 4η)
5,5’’
80-120 χ.α.ώ. (με 5η)
7’’
Τελική ταχύτητα
220 χ.α.ώ.
Κατανάλωση εκτός πόλης
5,7 λ./100 χλμ.
Μικτή κατανάλωση
7,2 λ./100 χλμ.
Κατανάλωση στην πόλη
9,9 λ./100 χλμ.
Ρεζερβουάρ
50 λίτρα
Εκπομπές ρύπων (CO2)
171 γραμμ. / χλμ.
 



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Volkswagen
ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΙΛΙΠΠΑΙΟΣ ΑΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Ιερά Οδός 165, 122 42 Αιγάλεω Αττικής
Τηλ.: +302105157940, Fax: +302105157939
E-mail: vwinfo@filippaios.gr, Website: www.filippaios.gr

 

 
Χρήσιμα