IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
VW Passat Alltrack: Οι δύο πλευρές του νομίσματος
Πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων αναζητούν ένα πολύπλευρο αυτοκίνητο, που συνδυάζει την άνεση και την ευρυχωρία ενός επιβατικού με την στιβαρότητα και τις εκτός δρόμου δυνατότητες ενός SUV. Ένα αυτοκίνητο όπως το νέο Passat Alltrack.
Επιμέλεια: Αλέξανδρος Μοζ
Με το νέο Passat Alltrack η VW κλείνει το χάσμα μεταξύ των επιβατικών αυτοκινήτων και των SUV, μ’ ένα γρήγορο, οικονομικό, ευέλικτο και με off-road δυνατότητες μοντέλο. Σε αντίθεση με το Passat Variant, η σχεδιαστική off-road φιλοσοφία του νέου μοντέλου περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες και τονισμένα πλευρικά μαρσπιέ, ειδικές επενδύσεις περιφερειακά του αμαξώματος, καθώς και νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Επιπλέον, οι off-road ιδιότητες του έχουν τελειοποιηθεί, με μεγαλύτερη γωνία ράμπας και προσέγγισης, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και ειδικές προστατευτικές ποδιές, που κάνουν το Passat Alltrack μια ιδανική εναλλακτική λύση σε σχέση με τα SUV.
 
Ισχυροί και οικονομικοί κινητήρες
Το νέο Passat Alltrack έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μεγάλη ικανότητα ρυμούλκησης (έως 2.200 κιλά, ανάλογα με την επιλογή του κινητήρα) και να ανταποκρίνεται σε εκτός δρόμου επιφάνειες. Για το λόγο αυτό, η VW χρησιμοποιεί αποκλειστικά υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες άμεσου ψεκασμού με υψηλή ροπή, δύο κινητήρες βενζίνης (TSI) και δύο κινητήρες πετρελαίου (TDI). Η μέγιστη ροπή κυμαίνεται στα 250-350 Nm. Κανένας από τους κινητήρες δεν απαιτεί περισσότερο από 1.750 σ.α.λ. για να φτάσει στη μέγιστη ροπή του. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δύο κινητήρες βενζίνης TSI στα 1.8 και 2.0 λίτρα με απόδοση 160 και 210 ίππους αντίστοιχα, καθώς και δύο κινητήρες πετρελαίου TDI, και οι δύο στα 2.0 λίτρα, με απόδοση 140 και 170 ίππους αντίστοιχα. Οι κινητήρες TDI συνδυάζονται με τεχνολογία BlueMotion και διαθέτουν αυτόματη λειτουργία Stop/Start καθώς και σύστημα ανάκτησης της ενέργειας κατά τη φάση της επιβράδυνσης.
 
Σύστημα XDS και έξυπνη 4-κίνηση
Στο νέο Passat Alltrack όλοι οι δίλιτροι κινητήρες εξοπλίζονται με μόνιμη 4-κίνηση 4MOTION. Επιπλέον, οι κορυφαίες εκδόσεις 2.0 TSI 210 ίππων και 2.0 TDI 170 ίππων εξοπλίζονται με ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό (XDS) ενώ συνδυάζονται αποκλειστικά με κιβώτιο άμεσης αλλαγής ταχυτήτων (DSG) 6 σχέσεων. Οι τεχνολογίες XDS και 4MOTION συμπληρώνουν η μία την άλλη, καθιστώντας την οδηγική συμπεριφορά ακόμα πιο ασφαλή και ουδέτερη. Σε συνθήκες εκτός δρόμου ή στο χιόνι, το Passat Alltrack επιτυγχάνει επιδόσεις που ένα SUV δύσκολα μπορεί να υπερβεί. Η αποτελεσματική συνεργασία ανάμεσα στους κινητήρες του Passat Alltrack και το έξυπνο σύστημα 4-κίνησης 4MOTION, αναδεικνύεται στους δύο κινητήρες TDI. Η μέση κατανάλωση της έκδοσης 2.0 TDI των 140 ίππων είναι 5,7 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές CO2 στα 149 γραμμ./χλμ., ενώ στην 2.0 TDI των 170 ίππων είναι 5,9 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 155 γραμμ./χλμ. Για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την κίνηση εκτός δρόμου υπάρχει στο κάτω μέρος του αμαξώματος ένα ατσάλινο συμπαγές προστατευτικό (TWU), που προστατεύει τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων, το κάρτερ λαδιού, το σύστημα εξάτμισης (μπροστινό τμήμα) και τις διάφορες σωληνώσεις από πιθανά χτυπήματα.
 
Με πραγματικές Off Road δυνατότητες
Το νέο Passat Alltrack είναι το μοναδικό επιβατικό αυτοκίνητο της VW με πρόγραμμα οδήγησης Off Road Mode, που υπογραμμίζει το γεγονός ότι το μοντέλο τοποθετείται ανάμεσα στα επιβατικά αυτοκίνητα και τα SUV. Με το πάτημα ενός κουμπιού, το συγκεκριμένο πρόγραμμα συντονίζει τα βασικά δυναμικά συστήματα του αυτοκινήτου με τα νέα συστήματα υποβοήθησης που προσφέρει η 4-κίνηση. Τα συστήματα και οι νέες ρυθμίσεις περιλαμβάνουν το ABS, με το διάστημα ενεργοποίησης να έχει αυξηθεί έτσι ώστε σε συνθήκες κατάβασης λόφου, το μικρό μπλοκάρισμα των τροχών να δημιουργεί τεχνητά ένα όγκο από πέτρες ή χαλίκια εμπρός από τα ελαστικά, βελτιώνοντας την πρόσφυση, το Hill Descent Control (σύστημα ελέγχου ταχύτητας καθόδου), το Hill Climb Assist (σύστημα υποβοήθησης ανόδου), το EDS (πιο άμεση απόκριση στο ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικών), τη μεταβολή της απόκρισης στο πεντάλ γκαζιού (πιο προοδευτικό για καλύτερο έλεγχο και μείωση των απότομων επιταχύνσεων) και το κιβώτιο ταχυτήτων DSG, με υψηλότερα σημεία αλλαγής των ταχυτήτων και χωρίς αυτόματη επιλογή μεγαλύτερης σχέσης στο μέγιστο όριο στροφών του κινητήρα.
 
Μέχρι τώρα, η VW προσέφερε το πρόγραμμα οδήγησης Off Road Mode μόνο σε SUV αυτοκίνητα, όπως το Tiguan και το Touareg. Τώρα, το σύστημα εξοπλίζει για πρώτη φορά κι ένα κλασικό επιβατικό αυτοκίνητο, το Passat Alltrack. Το μοντέλο διαθέτει ακριβώς το ίδιο μήκος (4,771 μέτρα) και το ίδιο πλάτος (1,82 μ.) με το Passat Variant παρά τους μεγαλύτερους θόλους των τροχών που διαθέτει. Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί από τα 135 στα 165 χλστ. Η γωνία προσέγγισης έχει μεγαλώσει από 13,5 σε 16 μοίρες, ενώ στο πίσω μέρος, η γωνία διαφυγής έχει μεγαλώσει από 11,9 σε 13,6 μοίρες. Μια άλλη παράμετρος που δεν είναι λιγότερο σημαντική σε κίνηση εκτός δρόμου είναι η γωνία ράμπας του αυτοκινήτου για τη διέλευση πάνω από ένα λόφο, και αυτή μεγαλύτερη, από 9,5 σε 12,8 μοίρες.
 
Κορυφαία ευρυχωρία και εξοπλισμός
Το αυτοκίνητο έχει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 656 κιλά. Επιπλέον, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών (έως το ύψος του πίσω παραθύρου) είναι 588 λίτρα, ενώ με πλήρως αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα κι ως την οροφή φτάνει τα 1.716 λίτρα. Με αναδιπλωμένα τα πίσω κάθισμα το μήκος της επιφάνειας του χώρου φόρτωσης αυξάνεται στα 1,94 μ. Το Passat Alltrack διατίθεται σε ένα επίπεδο εξοπλισμού, με ιδιαίτερη εμφάνιση και χαρακτηριστικά οχήματος off-road. Το εσωτερικό του ξεχωρίζει χάρη στα κατώφλια θυρών εμπρός-πίσω με επένδυση αλουμινίου και λογότυπο «Alltrack», τα καθίσματα με επένδυση ύφασμα/alcantara, τις διακοσμητικές λεπτομέρειες σε ασημί Titanium, και τα πεντάλ αλουμινίου.
 
Επιπλέον, το Passat Alltrack προσφέρει ένα υψηλού επιπέδου σύνολο χαρακτηριστικών εξοπλισμού, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 17άρες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά τύπου self-sealing διάστασης 225/50R17, Off-road ανάρτηση, προβολείς ομίχλης εμπρός με στατικό φωτισμό στροφών, Fatigue detection (σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού), μετωπικούς αερόσακους, εμπρός πλευρικούς, και αερόσακους οροφής τύπου κουρτίνας, ESP, ΑΒS με Brake Assist, ASR, MSR, XDS, πρόγραμμα οδήγησης Off-Road Mode, προσκέφαλα εμπρός με ρύθμιση ύψους και μήκους, απασφάλιση πλάτης πίσω καθισμάτων με διακόπτη στο χώρο αποσκευών, αυτόματη λειτουργία απενεργοποίησης και εκκίνησης κινητήρα stop/start (στην έκδοση TDI), σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση (στο μοντέλο TDI), Climatronic (ηλεκτρονικός κλιματισμός με ξεχωριστή ρύθμιση οδηγού/συνοδηγού), ηχοσύστημα ράδιο/CD με ΜΡ3 player με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών και ενσωματωμένο cd-changer, υπολογιστή ταξιδίου με οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, αισθητήρα βροχής και φωτός με αντιθαμβωτικό εσωτερικό καθρέπτη, ηλεκτρικό χειρόφρενο με λειτουργία Auto-Hold και σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών.

Οι τιμές του νέου Passat Alltrack ξεκινούν από 30.360 ευρώ για το 1.8 TSI των 160 ίππων, από 36.940 για το 2.0 TSI των 210 ίππων με κιβώτιο DSG και 4-κίνηση (4MOTION), από 35.890 για το 2.0 TDI των 140 ίππων (έκδοση BMT 4MOTION) και από 44.480 ευρώ για το 2.0 TDI με 170 ίππους (BMT DSG 4MOTION).
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 17/06/2012, 04:06 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Opel
ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΕ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
2ο χλμ. Τρίπολης-Άργους, 221 00 Τρίπολη
Τηλ.: +302710242858, Fax: +302710241115
E-mail: tzavaras-sa@tri.forthnet.gr, Website: www.tzavaras.com.gr
 
Χρήσιμα