IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Bentley Continental GT/GTC V8: Μικρότερος κυβισμός, ίδια απόλαυση
Τα νέα Continental GT και GTC V8 έκαναν το ντεμπούτο τους στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Βόρειας Αμερικής, στο Ντιτρόιτ των ΗΠΑ (Ιανουάριος 2012), συμπληρώνοντας τις ναυαρχίδες Continental GT/GTC W12 των 6.0 λίτρων.
Επιμέλεια: Δημήτρης Σπυράκης
Τα νέα Bentley Continental V8 αποκαλύφθηκαν για πρώτη φορά στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Βόρειας Αμερικής στο Ντιτρόιτ στις 9 Ιανουαρίου 2012. Τα νέα Continental GT (κουπέ) και GTC (κάμπριο) με twin-turbo V8 κινητήρα 4.0 λίτρων επιτυγχάνουν εξαιρετικές αποδόσεις ισχύος προς εκπομπές καυσαερίων στον τομέα των σπορ αυτοκινήτων πολυτελείας. Τα Continental V8 προσφέρονται με τα Continental W12, που συνεχίζουν να συναρπάζουν με έναν συνδυασμό μεταξένιας εκλέπτυνσης και απόλυτης δύναμης του W12 twin-turbo κινητήρα, που στην πιο ισχυρή μορφή του προσφέρει απόδοση 631 ίππων. Βολευτείτε στα υποστηρικτικά καθίσματα τύπου κόμπρας, πατήστε το κουμπί εκκίνησης και τα πάντα θα αποκαλυφθούν.
 
Σύγχρονος σπορ χαρακτήρας σχεδιασμού
Τα νέα Continental V8 διαθέτουν τη δομημένη και ισχυρή κομψότητα των W12, με το διακριτό πλατύ πίσω μετατρόχιο, τα έξοχα διαμορφωμένα φτερά αλουμινίου, το δυναμικό σχεδιασμό των πίσω φτερών και τη χαμηλή ισορροπημένη στάση. Αλλά υπάρχουν ορισμένες βασικές διαφορές από τις οποίες ξεχωρίζουν τα μέλη της οικογένειας Continental. Μία από τις πιο σημαντικές διαφορές είναι και η πιο μικρή. Όταν εμφανίζεται στη Mulsanne και στα W12 μοντέλα Continental, το υπόβαθρο του σήματος εντός των φτερών πάνω από τη μάσκα του ψυγείου είναι μαύρου χρώματος. Στα Continental V8, το υπόβαθρο είναι κόκκινου χρώματος. Αυτό αποτελεί μια λεπτομέρεια που χρονολογείται από τη δεκαετία του 1920, όπου το κόκκινο σήμα εμφανιζόταν στα μικρότερα αυτοκίνητα της εταιρίας, όπως το 3.0 λίτρων με το κοντό σασί, ενώ τα μαύρα σήματα συνήθως χρησιμοποιούνται στα μοντέλα με τους μεγαλύτερους κινητήρες.
 
Άλλα εξωτερικά ξεχωριστά χαρακτηριστικά είναι περισσότερο εμφανή. Η μάσκα ψυγείου των μοντέλων V8 αποτελείται από ένα γυαλιστερό μαύρο πλέγμα, που περιβάλλεται από ένα λεπτό πλαίσιο χρωμίου, αντί για το ανοιχτόχρωμο της Continental GT W12. Κάτω από τη μάσκα, ο κάτω προφυλακτήρας επίσης διαθέτει ένα μαύρο πλέγμα και διαιρείται από λωρίδες σε 3 διακριτά τμήματα. Το αποτέλεσμα, κυριολεκτικά και μεταφορικά, είναι μια Bentley με μια πιο σκοτεινή πλευρά στο χαρακτήρα της, δυναμική, ισχυρή και προκλητική. Στο πίσω μέρος, 2 σωλήνες εξάτμισης σε σχήμα «8» που δεν περνούν απαρατήρητοι, ένας σε κάθε πλευρά της σκούρας πίσω ποδιάς. αποκαλύπτουν στους γνώστες ότι αυτή η Bentley είναι εξοπλισμένη με το νέο V8 κινητήρα.
 
Τόσο η κουπέ όσο και η κάμπριο έκδοση λανσάρονται με τροχούς 20 ιντσών στο βασικό εξοπλισμό και οι πελάτες έχουν δυνατότητα να επιλέξουν 2 σχέδια τροχών 21 ιντσών που έχουν δημιουργηθεί ειδικά για τα Continental V8. Και οι 2 επιλογές διαθέτουν ζάντες αλουμινίου με 6 ακτίνες με δυναμικό, σπορ χαρακτήρα και το φινίρισμά τους είναι Diamond Black (αποκλειστικά για την Continental V8) ή Diamond Silver. Το σήμα της Bentley στα καπάκια του κεντρικού τιμονιού διαθέτει επίσης κόκκινο φινίρισμα.
 
Φρέσκια σπορ αίσθηση στο εσωτερικό
Στο εσωτερικό της καμπίνας, η οροφή από ύφασμα, οι νέες σύγχρονες επενδύσεις καπλαμά, η προαιρετική διχρωμία των δερμάτινων επενδύσεων και η μικρή κεντρική κονσόλα συνεχίζουν τη φρέσκια, σπορ έκδοση. Η θέση του οδηγού και στα Continental V8 διαθέτει σπορ εμφάνιση, με μια νέα επίστρωση καπλαμά για το ταμπλό και τις επενδύσεις. Τόσο το κουπέ όσο και το κάμπριο, διαθέτουν τεχνικό φινίρισμα οροφής από ύφασμα, αντί για δέρμα, που είναι στάνταρ στα μοντέλα με κινητήρα W12. Σε αντίθεση με την επιμήκη κονσόλα του W12, η κεντρική κονσόλα απλώς ξεχωρίζει τα καθίσματα του οδηγού και συνοδηγού, τονίζοντας το σπορ, απλό και απέριττο χαρακτήρα των μοντέλων V8. Και η κουπέ και η κάμπριο έκδοση προσφέρονται σε 4 χρώματα ενός τόνου για το δέρμα του εσωτερικού, 7 εξωτερικών φινιρισμάτων και στην περίπτωση του GTC, τριών χρωμάτων καπό.
 
Ωστόσο, οι κάτοχοι που επιθυμούν να αποκτήσουν πρόσβαση στην πλήρη παλέτα των 17 εξωτερικών φινιρισμάτων, των 17 χρωμάτων δέρματος, των μέχρι 7 εσωτερικών διχρωμιών και των 8 χρωμάτων καπό που διατίθενται για την Continental W12, θα έχουν αυτή την επιλογή. Επίσης, θα έχουν πρόσβαση στην πλήρη σειρά των επενδύσεων καπλαμά της Bentley και στο νέο σπορ σχεδιασμό καθισμάτων με διχρωμία. Άλλα προαιρετικά πακέτα περιλαμβάνουν τις προδιαγραφές οδήγησης, τις προδιαγραφές στιλ Mulliner, τις προδιαγραφές ταξιδιών και τις προδιαγραφές άνεσης. Ωστόσο, η εταιρία αναμένει πολλοί εκ των αγοραστών να προτιμήσουν τη σπορ, εστιασμένη απλότητα ενός μονόχρωμου εσωτερικού χώρου με τη σύγχρονη, απλή επένδυση και την οροφή με ύφασμα.
 
Μικρότερος κυβισμός, μέγιστη απόδοση
Ο νέος V8 κινητήρας της Bentley αποδίδει 500 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 660 Nm που κυριαρχεί σε όλες σχεδόν τις στροφές (1.700-5.000 σ.α.λ.), συνεχίζοντας την παράδοση της Bentley για συναρπαστική απόδοση και εύκολη παροχή ισχύος. Σε συνδυασμό με το νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με κοντές σχέσεις, το κουπέ GT έχει χρόνο επιτάχυνσης 4,8’’ στα 0-100 χ.α.ώ. και τελική ταχύτητα 303 χ.α.ώ. Ταυτόχρονα τα νέα Continental V8 πετυχαίνουν εξαιρετικές αποδόσεις στην εξοικονόμηση καυσίμου και τη μείωση εκπομπών CO2 για την κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων και μπορούν να διανύσουν περισσότερα από 800 χλμ. με ένα μόνο γέμισμα του ρεζερβουάρ. Η άφιξη των νέων Continental V8 εκπληρώνει την περιβαλλοντική δέσμευση της Bentley για την παραγωγή ενός νέου συστήματος κίνησης που θα αποφέρει 40% βελτίωση στην εξοικονόμηση καυσίμου και τη μείωση των εκπομπών CO2.
 
Ο νέος V8 κινητήρας διαθέτει μεταβλητό εκτόπισμα και υψηλά εξελιγμένο σύστημα ελέγχου κινητήρα, διασφαλίζοντας μια άψογη και ανεπαίσθητη μετάβαση από την ταχύτητα V8 στην V4 μ’ ένα ελαφρύ πάτημα του γκαζιού. Η υψηλή τεχνολογία V8 διαθέτει άμεση έκχυση υψηλής πίεσης, ρουλεμάν χαμηλής τριβής, σύστημα διαχείρισης θερμότητας, ανάκτηση ενέργειας μέσω του συστήματος φόρτισης και καινοτόμο συσκευασία υπερτροφοδότη για μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Με το χαρακτηριστικό του γρύλισμα, ο νέος V8 κινητήρας διακρίνεται εύκολα από τους άλλους κινητήρες της Bentley. Είναι διαθέσιμος σε δύο μοντέλα, στο Continental GT και το Continental GTC.
 
Υψηλή τεχνολογία με μεταβλητό εκτόπισμα
Για να πετύχει την 40% βελτίωση αποδοτικότητας που είχε βάλει στόχο το διοικητικό συμβούλιο της Bentley το 2008, η ομάδα μηχανικών της Bentley δεν άφησε καμία λεπτομέρεια χωρίς να την εξετάσει. Η μείωση του εκτοπίσματος από W12 6.0 λίτρων σε V8 4.0 λίτρων ήταν το πρώτο σημείο έναρξης, αλλά ένας κινητήρας μικρότερης χωρητικότητας από μόνος του δεν θα είχε τη δυνατότητα να αποδώσει τους φιλόδοξους στόχους ισχύος και εκπομπών. Το μεταβλητό εκτόπισμα απενεργοποίησης κυλίνδρων σε μια ομαλή ταχύτητα πορείας ή με το ελαφρύ πάτημα του γκαζιού, ήταν ήδη ένας τομέας στον οποίο η Bentley ήταν ήδη εξειδικευμένη. Παρότι η Bentley Mulsanne V8 των 6,75 λίτρων μοιάζει στη μορφή με το αρχικό Bentley V8 του 1959, διαθέτει μεταβλητό εκτόπισμα ως μέρος των τεχνολογικά εξελιγμένων προδιαγραφών της.
 
Ο V8 4.0 λίτρων της Bentley είναι τώρα εξοπλισμένος με παρόμοια τεχνολογία. Όταν ο μικροεπεξεργαστής ελέγχου του κινητήρα ανιχνεύσει ελαφρύ πάτημα του γκαζιού καθώς ο οδηγός διατηρεί σταθερή ταχύτητα πορείας ή ομαλή επιτάχυνση ή ομαλή επιβράδυνση κλείνει τις βαλβίδες σε 4 απ’ τους 8 κυλίνδρους ώστε να ενεργούν απλώς ως ελατήρια αέρα. Αυτό προσφέρει δύο άμεσα οφέλη. Οι υπόλοιποι 4 κύλινδροι ενεργούν σε υψηλότερο επίπεδο αποδοτικότητας και μειώνονται οι απώλειες μεταφοράς τριβής και αερίων του κινητήρα. Μόλις ο οδηγός πατήσει πιο δυνατά το γκάζι, ο κινητήρας μεταβαίνει αμέσως στην πλήρη λειτουργία  και των 8 κυλίνδρων.
 
Οι υδραυλικές μεταβλητές βάσεις στήριξης του κινητήρα αντισταθμίζουν το διαφορετικό συντονισμό των V8 και V4, καθώς η βάση στήριξης μεταβαίνει σε ομαλή κατάσταση κατά το ρελαντί για ελαχιστοποίηση των κραδασμών. Η αψεγάδιαστη διαχείριση της μετάβασης μεταξύ των τρόπων λειτουργίας και η διατήρηση της βέλτιστης αποδοτικότητας σε όλο το εύρος λειτουργίας του V8 επιτυγχάνεται μέσω ενός υψηλά εξελιγμένου συστήματος ελέγχου κινητήρα (EMS). Ένας μικροεπεξεργαστής 32-bit TriCore εκτελεί έως 180.000.000 οδηγίες/1’’, παρέχοντας απαράμιλλη ακρίβεια στον έλεγχο της διαδικασίας  καύσης. Το σύστημα EMS επίσης ελέγχει το σύστημα διαχείρισης θερμότητας που διασφαλίζει πιο γρήγορη προθέρμανση του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων, καθώς και το μεταβλητό σύστημα ελέγχου του λαδιού, καθένα από τα οποία συνεισφέρει στο συνολικό 40% του κέρδους αποδοτικότητας του νέου μοντέλου.
 
Ένα άλλο βασικό σημείο του καινοτόμου συστήματος κίνησης V8 είναι το νέο, αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με κοντές σχέσεις. Δεν παρέχει μόνο πιο γρήγορη και πιο ομαλή αλλαγή ταχυτήτων, αλλά είναι υπεύθυνο για το 6% από το συνολικό 40% του κέρδους αποδοτικότητας που πετυχαίνει ο νέος V8. Ο μεγαλύτερος αριθμός σχέσεων μετάδοσης διασφαλίζει ότι ο κινητήρας θα λειτουργεί συνεχώς στην πιο αποδοτική ταχύτητα, ενώ οι απώλειες από τη ροπή αδράνειας έχουν ελαχιστοποιηθεί εντός του κιβωτίου ταχυτήτων. Το νέο σύστημα διαχείρισης θερμότητας διασφαλίζει ότι ο V8 θα φτάσει την πιο αποδοτική θερμοκρασία λειτουργίας το συντομότερο δυνατό, ελαχιστοποιώντας τις απώλειες μέσω ανεπιθύμητης επιπλέον αδράνειας των κρύων λιπαντικών και ρουλεμάν.
 
Μια βαλβίδα ταχείας προθέρμανσης διατηρεί το ψυκτικό στο εσωτερικό του κινητήρα μέχρι την επίτευξη μιας προκαθορισμένης θερμοκρασίας. Στη συνέχεια διοχετεύει το ζεστό ψυκτικό στο κιβώτιο ταχυτήτων και το θερμαίνει ταχέως μειώνοντας συνεπώς τις απώλειες ενέργειας. Μόνο όταν και τα δύο κύρια συστήματα κίνησης έχουν φτάσει την πιο αποδοτική θερμοκρασία λειτουργίας τους, το ψυκτικό εισέρχεται στο σύστημα πλήρους ψύξης. Με γνώμονα την αποδοτικότητα, οι μηχανικοί της Bentley έλαβαν υπόψη το σχεδιασμό κάθε συστατικού μέρους για την ελαχιστοποίηση των απωλειών ενέργειας χωρίς να επηρεαστεί η ισχύς ή η αντοχή. Αυτή η διαδικασία βελτιστοποίησης κινητήρα περικλείει τα πάντα, από το ιξώδες του λιπαντικού, τη μεταβλητή πίεση λιπαντικού και την έμμεση ενδιάμεση ψύξη, μέχρι τη χρήση ρουλεμάν χαμηλής τριβής. Παραδόξως, εκτός από τεχνικά απαιτητικό στην επίτευξη, οι υπερτροφοδότες είναι στερεωμένοι εντός του V του V8, συνεισφέροντας στην αποδοτικότητα και τη μείωση του βάρους, μια διεργασία που οι μηχανικοί της Bentley περιγράφουν ως θερμή πλευρά στο εσωτερικό.
 
Επίσης, οι μηχανικοί της Bentley σχεδίασαν το ηλεκτρικό σύστημα ώστε να λειτουργεί με πιο αποδοτικό τρόπο, μειώνοντας την ενέργεια που αναλώνεται από το δυναμό. Χρησιμοποιώντας την αρχή της ανάκτησης, η έξοδος του δυναμό συμπληρώνεται από την μπαταρία σε χαμηλές στροφές κινητήρα, ενώ στη συνέχεια η διαδικασία αντιστρέφεται μέσω ανάκτησης ενέργειας κατά τα χρονικά διαστήματα που το όχημα επιβραδύνεται. Στη διάρκεια ενός τυπικού κύκλου οδήγησης, αυτό μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου 4%, ενώ το υδραυλικό τιμόνι με μεταβλητή υποβοήθηση κατ’ απαίτηση, προσθέτει επιπλέον κέρδος αποδοτικότητας 3%. Και οι προδιαγραφές των ελαστικών συνεισφέρουν επιπλέον 1% κέρδος αποδοτικότητας, χωρίς φυσικά να επηρεάζουν τα χαρακτηριστικά σταθερότητας πρόσφυσης και εύκολου χειρισμού της Bentley. Το μηχανικό σύνολο συμπληρώνεται από το σύστημα 4-κίνησης με ένα εξελιγμένο διαφορικό Torsen και κατανομή ισχύος εμπρός/πίσω 40/60, διασφαλίζοντας ασφαλή και δυναμικό χειρισμό σε όλες τις οδικές συνθήκες.
 
Διεύρυνση των πελατών Bentley
Από την αρχική GT το 2003, η σειρά Continental με τον κινητήρα W12 μεγαλώνει συνεχώς με πάνω από 50.000 πωλήσεις παγκοσμίως, καθιστώντας το εργοστάσιο της Bentley, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή 12-κύλινδρων κινητήρων σε όλο τον κόσμο. Η ιστορία των W12 συνεχίζει να ξετυλίγεται και παραμένει η απόλυτη έκφραση της μηχανολογικής δύναμης της Bentley. «Με τα νέα μοντέλα V8, αρπάζουμε την ευκαιρία να διευρύνουμε περαιτέρω την επιρροή της σειράς Continental», λέει ο κ. Dirk van Braeckel, διευθυντής σχεδιασμού της Bentley, ενώ ο κ. Alasdair Stewart, μέλος του διοικητικού συμβουλίου, και υπεύθυνος για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ της φίρμας δηλώνει: «Είμαστε σίγουροι ότι η νέα σπορ σειρά V8 θα διευρύνει την επιρροή μας σε όσους οδηγούς δεν εξέταζαν προηγουμένως το ενδεχόμενο αγοράς μιας Bentley». Είναι πλέον σαφές, ότι η σειρά V8 της οικογένειας Continental, θα φέρει νέους πελάτες στο Crewe της Αγγλίας.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 11/07/2012, 01:55 πμ.)
 
Bentley Continental GT/GTC V8
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Ύψος): 4,806 x 1,945 x 1,404/1,403 μέτρα
Μεταξόνιο & Μετατρόχια Ε/Π: 2,746 & 1,665/1,655 (1,625/1,605) μέτρα
Χώρος αποσκευών: 358/260 λίτρα
Βάρος: 2.295/2.470 κιλά
Κυβισμός: 3.993 κυβ. εκατοστά
Διάμετρος x Διαδρομή: 84,5 x 89 χλστ.
Σχέση συμπίεσης: 9,3:1
Μέγιστη ισχύς (ίπποι): 507/6.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή (Nm): 660/1.700 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ.: 4,8’’/5’’
Τελική ταχύτητα: 303/301 χ.α.ώ.
Κατανάλωση σε αστικό κύκλο: 15,4/15,8 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε υπεραστικό κύκλο: 7,8/8 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο: 10,5/10,9 λίτρα/100 χλμ.
Ρεζερβουάρ: 90 λίτρα
Αυτονομία: 857/826 χλμ.
Εκπομπές ρύπων CO2: 246/254 γραμμ./χλμ.
 



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Toyota
ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ ΑΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ - Ασφάλειες
6ο χλμ. Ε.Ο. Ηρακλείου-Μοιρών, 715 00 Ηράκλειο Κρήτης
Τηλ.: +302810543324, Fax: +302810542200
2ο χλμ. Ε.Ο. Αγίου Νικολάου-Ηρακλείου, 721 00 Άγιος Νικόλαος Κρήτης
Τηλ.: +302841091220, Fax: +302841027007
E- mail: info@toyotacrete.gr, Website: https://papakaliatis.toyota.gr

 

 
Χρήσιμα