IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Audi RS5 Cabrio: Με όριο τον ουρανό
Δυναμική παράσταση όπου ο ουρανός είναι το όριο. Η Audi παρουσιάζει το RS5 Cabrio, ένα 4-θέσιο convertible με μαλακή οροφή που προσελκύει με έναν μοναδικό συνδυασμό την κομψότητα και την εκρηκτική δύναμη.
Επιμέλεια: Δημήτρης Σπυράκης
Η Audi συνεχίζει να «βομβαρδίζει» την αγορά με νέα μοντέλα, διευρύνοντας αυτή τη φορά τη γκάμα του Α5 προς τα πάνω. Μετά το RS5, σειρά έχει η αντίστοιχη ανοιχτή έκδοση, με τον γνωστό V8 κινητήρα FSI των 4,2 λίτρων με ισχύ 450 ίππους, χαρίζοντας στο υψηλών επιδόσεων σπορ αυτοκίνητο μία επιτάχυνση από στάση στα 100 χ.α.ώ. σε 4,9’’.
 
Γνήσια RS σχεδίαση
Στο RS5 Cabrio, η δυναμική αποκτά μια ιδιαίτερα ελκυστική μορφή που ρέει στο προφίλ του αυτοκινήτου με τέλεια ισορροπημένες αναλογίες και ευκρινείς λεπτομέρειες. Οι πινελιές της λεπτομέρειας είναι αυτές που δίνουν τον διακριτικό χαρακτήρα του μοντέλου εξωτερικά. Το ματ αλουμίνιο στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα και η κυψελοειδής μάσκα με ένθετο το λογότυπο «RS5» σε ανθρακί χρώμα, δίνουν τη νότα που εκπέμπει το αυτοκίνητο από μπροστά. Οι σφηνοειδούς σχήματος προβολείς σαν κύμα στο κάτω άκρο, φωτίζουν με λάμπες xenon plus και LED ταινίες που σχηματίζουν τα φώτα ημέρας. Οι μεγάλες εισαγωγές αέρα ενσωματώνονται στο σχήμα της χαρακτηριστικής μπροστινής ποδιάς της οποίας τα άκρα εξαντλούνται σε splitter άκρες.
 
Οι πρόσθετες επεκτάσεις των φτερών των τροχών κυριαρχούν στην εμφάνιση του αυτοκινήτου από το πλάι. Τα περιβλήματα των εξωτερικών καθρεπτών έχουν μια ματιά από αλουμίνιο, ενώ η επιφάνεια του πλαισίου του παρμπρίζ και οι διακοσμητικές λωρίδες των καναλιών στα παράθυρα και το καπάκι του κουτιού της μαλακής οροφής είναι κατασκευασμένα από ματ ανοδιωμένο αλουμίνιο. Ένα ειδικό στρώμα αφρού στην οροφή προσφέρει υψηλή ακουστική άνεση. Με το πάτημα ενός κουμπιού, η μαλακή οροφή ανοίγει και κλείνει πλήρως αυτόματα σε 15’’ και σε 17’’ αντίστοιχα, ακόμη και κατά την οδήγηση σε ταχύτητες μέχρι 50 χ.α.ώ. Όταν είναι ανοικτή η οροφή, επηρεάζει ελάχιστα το χώρο αποσκευών, καθώς απαιτεί μόνο 60 λίτρα από τα 380 του συνολικού όγκου.
 
Η διαιρούμενη πίσω πλάτη μπορεί να διπλωθεί πάνω μεμονωμένα, κι ένα άνοιγμα για τη μεταφορά φορτίου από τον κορμό προς τα πίσω βελτιώνει την μεταβλητότητα του καθίσματος. Ειδικές ενισχύσεις συμβάλλουν στην υψηλή ακαμψία του μετατρέψιμου σώματος και τα εμπρός φτερά αλουμινίου αντισταθμίσουν εν μέρει το προστιθέμενο βάρος των ενισχύσεων. Οι κομψές LED λωρίδες φωτός ανάβουν στα πίσω φώτα, τα οποία λειτουργούν χωρίς συμβατικούς λαμπτήρες πυρακτώσεως. Όπως και τα φώτα, ο πίσω προφυλακτήρας έχει επίσης επανασχεδιαστεί. Ο διαχύτης του είναι τώρα πολύ υψηλότερα και περικλείει 2 μεγάλες ελλειπτικές απολήξεις της εξάτμισης. Στο πορτμπαγκάζ υπάρχει ένα λεπτό ματ άνθρακα σπόιλερ για περισσότερη κάθετη δύναμη που μπορεί να βαφτεί στο χρώμα του αμαξώματος.
 
Το RS5 Cabrio είναι 4,649 μέτρα μακρύ, 1,86 μ. πλατύ και 1,38 μ. ψηλό και το μεταξόνιο είναι 2,751 μ. Οκτώ εξωτερικά χρώματα είναι διαθέσιμα, ένα μονόχρωμο χρώμα, 4 μεταλλικά και περλέ χρώματα και 3 κρυσταλλικά χρώματα. Η μαλακή οροφή είναι διαθέσιμη σε μαύρο, γκρι, κόκκινο ή καφέ χρώμα. Ως επιλογές, η Audi εγκαθιστά ένα πακέτο styling σε ματ αλουμίνιο, καθώς κι ένα διαμέρισμα του κινητήρα που χρησιμοποιεί πολυμερή υλικά με ενισχυμένες ίνες άνθρακα. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας του αυτοκινήτου ανέρχεται στο 0,34 με τα πάνελ κάτω από το αμάξωμα να προσφέρουν μια σημαντική συμβολή στην αεροδυναμική βελτίωση.
 
Τυπικό RS εσωτερικό
Ένα τυπικό RS5 τριάκτινο τιμόνι με επίπεδο πυθμένα χείλους είναι ραμμένο σε διάτρητο δέρμα. Τα πλήκτρα πολλαπλών λειτουργιών είναι διαισθητικά, όπως όλα τα άλλα χειριστήρια στο RS5 Cabrio. Το προαιρετικό σύστημα πλοήγησης απαιτεί μόνο 6 μόνιμα πλήκτρα για το κύριο μενού κι ένα μόνο κουμπί ελέγχου αρκεί για το Audi drive select. Οι λευκοί αριθμοί σε μαύρο καντράν παρέχουν μια ισχυρή αντίθεση και είναι ευανάγνωστοι. Οι σπορ προσανατολισμού οδηγοί θα βρουν ένα χρονόμετρο για χρόνους γύρου (σε πίστα) κι έναν μετρητή θερμοκρασίας λαδιού στο σύστημα πληροφόρησης του οδηγού.
 
Τα σπορ καθίσματα διαθέτουν ισχυρές προσαρμογές, υψηλή πλαϊνά για καλύτερη πλευρική στήριξη, ενσωματωμένα προσκέφαλα, με οσφυϊκή υποστήριξη και μία πτυσσόμενη υποστήριξη μηρού. Είναι ενδεδυμένα με ένα συνδυασμό από δέρμα και alcantara ή σε προαιρετικό μαύρο ή ασημί σεληνιακό nappa δέρμα. Όλοι οι τύποι δέρματος χρωματίζονται ώστε να αναστέλλουν τη θέρμανση από την ηλιακή ακτινοβολία. Εναλλακτικές λύσεις ασφαλείας είναι τα χειροκίνητα ρυθμιζόμενα καθίσματα bucket ή τα κλιματιζόμενα αναπαυτικά καθίσματα με χαρακτηριστικό εξαερισμού. Το εσωτερικό του RS5 Cabrio είναι διακοσμημένο σε μαύρο και η εσωτερική επένδυση της μαλακής οροφής μπορεί να επιβληθεί με το προαιρετικό ασημένιο χρώμα.
 
Οι λεπτομέρειες χρωμίου, τα διακριτικά γυαλιστερά μαύρα τελειώματα και τα διακοσμητικά στοιχεία με αίσθηση carbon, υπογραμμίζουν τη δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Κατόπιν αιτήματος, η Audi μπορεί να παραδώσει τα ένθετα σε Race αλουμίνιο, μαύρο φινίρισμα piano, ματ αλουμίνιο ή ανοξείδωτο χάλυβα, χωρίς επιπλέον κόστος. Υπάρχουν τα λογότυπα RS στις πλάτες των καθισμάτων, τα ένθετα αλουμινίου στα μαρσπιέ των θυρών, το τιμόνι, το στροφόμετρο και την λαβή επιλογέα ταχυτήτων με το 7άρι S tronic κιβώτιο. Οι χειρολαβές θυρών στο εσωτερικό αποτελούνται από δύο λεπτές νευρώσεις και τα πεντάλ και πολλά άλλα αιχμαλωτίζουν το βλέμμα με πινελιές αλουμινίου. Η Audi προσφέρει εδώ πολλές άλλες επιλογές προσαρμογής.
 
Ισχυρό V8 σύνολο για επιδόσεις
Το RS5 Cabrio κινεί ένας υψηλόστροφος, ατμοσφαιρικό κινητήρα V8 FSI άμεσου ψεκασμού 4.163 κ.εκ. με 450 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 430 Nm στις 4.000-6.000 σ.α.λ. Το 4.2 FSI με βαμμένα κόκκινα τα καλύμματα της κυλινδροκεφαλής στο χέρι, συναρμολογούνται στο εργοστάσιο της Győr στην Ουγγαρία. Κάθε ίππος χρειάζεται για να κινήσει 4,267 κιλά από το βάρος του οχήματος. Ο μακριάς διαδρομής εμβολοφόρος κινητήρας με αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο αναπνέει ελεύθερα. Τα πτερύγια στα άκρα της εξάτμισης διαφέρει από την ηχηρή ακουστική. Ως επιλογή, η Audi μπορεί να προσφέρει ένα σύστημα σπορ εξάτμισης με μαύρο διακοσμητικό καυσαερίων. Το RS5 Cabrio εκτινάσσεται από στάση στα 100 χ.α.ώ. σε 4,9’’. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ώ. Κατόπιν αιτήματος του πελάτη, η Audi μπορεί να ανεβάσει τον κόφτη στα 280 χ.α.ώ. Η συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου είναι 10,9 λίτρα/100 χλμ. Τα χιτώνια των κυλίνδρων και η μετάδοση της κίνησης με αλυσίδα έχουν βελτιστοποιηθεί για ελάχιστη τριβή, και η αντλία λαδιού λειτουργεί μόνο όπως απαιτείται.
 
Σύστημα μετάδοσης στο ύψος των περιστάσεων
Οι διπλού συμπλέκτη μετάδοση και το 7άρι S tronic κιβώτιο του RS5 Cabrio διακρίνονται από ένα υψηλό επίπεδο απόδοσης, το οποίο βελτιώθηκε περαιτέρω σ’ αυτό το μοντέλο από τη μακρά σχέση του κιβωτίου ταχυτήτων. Οι αλλαγές των σχέσεων πραγματοποιούνται τόσο γρήγορα και ομαλά με την εναλλαγή στους συμπλέκτες να είναι ανεπαίσθητη. Ο οδηγός μπορεί να μετατοπίσει το S tronic αυτόματα στο D ή S πρόγραμμα, ή μπορεί να αλλάξει ταχύτητες χειροκίνητα με το μοχλό αλλαγής ταχυτήτων ή τα paddles στο τιμόνι. Η λειτουργία Launch Control είναι χρήσιμη σε μια γρήγορη επιτάχυνση. Επιτρέπει τη βέλτιστη εκκίνηση αφήνοντας τον συμπλέκτη σε μια ιδανική ταχύτητα κίνησης του κινητήρα.
 
Η μόνιμη 4-κίνηση του συστήματος quattro δίνει στο RS5 Cabrio ένα αποφασιστικό πλεονέκτημα σε πρόσφυση και σταθερότητα. Το τεχνολογικό της επίκεντρο, η κορώνα-γρανάζι του κεντρικού διαφορικού, είναι ελαφριά και συμπαγής. Κατά την κανονική λειτουργία οδήγησης, διανέμει τη ροπή μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα σε αναλογία 40/60. Αν είναι απαραίτητο, μπορεί να κατευθύνει την κίνηση έως 70% μπροστά ή το πολύ 85% πίσω. Η διανυσματοποίηση ροπής, μια έξυπνη λύση λογισμικού, συμπληρώνει τα καθήκοντα της εργασίας του κεντρικού διαφορικού.
 
Εάν ένας τροχός στο εσωτερικό της καμπύλης αρχίζει να χάνει την πρόσφυσή του σε στροφές με ταχύτητα, φρενάρει λίγο πριν από οποιαδήποτε ολίσθηση συμβαίνει. Αυτό κρατά το RS5 Cabrio ουδέτερο για ένα εξαιρετικά μεγάλο χρονικό διάστημα σε ακραίες συνθήκες οδήγησης. Ως επιλογή, η Audi εγκατέστησε ένα sport διαφορικό που κατανέμει ενεργά την ισχύ μεταξύ των πίσω τροχών μέσω δύο υπέρθετων ταχυτήτων. Ένα τέλειο συμπλήρωμα στο σύστημα μετάδοσης quattro, πιέζει το RS5 Cabrio στην καμπύλη στο χειρισμό των ορίων, που εξουδετερώνει κάθε τάση για υπερστροφή ή υποστροφή από την αρχή.
 
Σπορ υποπλαίσιο
Το σασί του 4-θέσιου convertible παρουσιάζει ένα υψηλό επίπεδο τεχνικής πολυπλοκότητας. Πολλά στοιχεία της εμπρός ανάρτησης 5 συνδέσμων και της τραπεζοειδούς πίσω ανάρτησης είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Η ταχύτητα εξαρτάται από το σύστημα του υδραυλικού τιμονιού που χρησιμοποιεί μια ηλεκτρομηχανική μονάδα κίνησης. Παρέχει άμεση ανατροφοδότηση και ευαίσθητο σύστημα διεύθυνσης και είναι πολύ αποδοτικό. Το αμάξωμα είναι 20 χλστ. πιο χαμηλό από το A5 Cabrio. Οι αναρτήσεις του είναι πιο σκληρές και οι αντιστρεπτικές δοκοί πιο μεγάλες και ισχυρότερες. Οι τυπικές ζάντες από σφυρήλατο αλουμίνιο 10 ακτινών, έχουν διάσταση 9Jx19 σε ελαστικά 265/35. Ζάντες 20 ιντσών σε 3 ελκυστικά σχέδια με ελαστικά 275/30 είναι προαιρετικά διαθέσιμες.
 
Το σύστημα πέδησης χρησιμοποιεί εσωτερικά αεριζόμενους και διάτρητους δίσκους σε κυματοειδή σχεδίαση για εξοικονόμηση βάρους. Οι εμπρός δίσκοι έχουν διάμετρο 365 χλστ. Το κυματοειδές σχήμα στο εξωτερικό περίγραμμα των δακτυλίων τριβής μειώνει την αναρτημένη μάζα με ένα σύνολο περίπου 3 κιλά. Pins χρησιμοποιούνται για τη συνένωση των δίσκων των φρένων σε βάσεις αλουμινίου, μια έννοια που εγκρίθηκε από το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Οι δαγκάνες των φρένων είναι βαμμένες μαύρες. Τα μπροστινά φρένα λειτουργούν με 8 έμβολα το καθένα. Το ESC (σύστημα σταθεροποίησης) έχει το Sport mode και μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί εντελώς. Η Audi μπορεί να παραδώσει το αυτοκίνητο με ενισχυμένους με ίνες άνθρακα κεραμικούς δίσκους μπροστά και 6-πίστονες δαγκάνες ως επιλογή.
 
Audi drive select είναι ένα τυπικό χαρακτηριστικό του RS5 Cabrio. Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτή τη λειτουργία για να διαφοροποιήσει τα χαρακτηριστικά του συστήματος διεύθυνσης, του 7-τάχυτου S tronic, των βαλβίδων γκαζιού και τα πτερύγια του συστήματος ήχου της εξαγωγής, σε μία από τις λειτουργίες comfort, auto ή dynamic. Αν ένα σύστημα πλοήγησης MMI Navigation είναι εγκατεστημένο, η ατομική λειτουργία επίσης προσφέρεται. Το σπορ διαφορικό, το προσαρμοζόμενο cruise control και το δυναμικό σύστημα διεύθυνσης, των οποίων η σχέση μετάδοσης μπορεί να μεταβάλλεται από σχεδόν 100% ως συνάρτηση της ταχύτητας του οχήματος, μπορεί επίσης να ενσωματωθεί στο σύστημα.
 
Μια άλλη επιλογή που ελέγχεται από το σύστημα Audi drive select είναι η σπορ ανάρτηση καθώς και ο δυναμικός έλεγχος της οδήγησης (DRC), ένα καθαρά μηχανικό σύστημα που λειτουργεί χωρίς οποιεσδήποτε καθυστερήσεις. Κάθε ζεύγος διαγωνίως αντίθετων αμορτισέρ είναι διασυνδεδεμένο μέσω γραμμών υδραυλικού λαδιού και μια κεντρική βαλβίδα. Σε στροφές με ταχύτητα, το σύστημα αυξάνει την υποστήριξη του ελατηρίου στον μπροστινό τροχό που εκτρέπεται στο εξωτερικό της καμπύλης. Η χαρακτηριστική αμορτισέρ μπορεί να ρυθμιστεί σε 3 επίπεδα.
 
Υπερπλήρης εξοπλισμός
Το RS5 Cabrio παραδίδεται με ένα εκτεταμένο σύνολο στάνταρ χαρακτηριστικών που περιλαμβάνουν το σύστημα στάθμευσης, τα θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, τους αυτόματους προεντατήρες των ζωνών ασφαλείας, τον ανεμοθραύστη, το πακέτο φωτισμού, το σύστημα πληροφόρησης οδηγού με τη σύσταση ξεκούραση κι ένα ολοκληρωμένο πακέτο συστημάτων συγκράτησης. Σε περίπτωση επικείμενης ανατροπής, ισχυρές πλάκες αλουμινίου αναπτύσσονται προς τα πάνω πίσω από τα πίσω προσκέφαλα. Σπορ και πολυτελείς επιλογές περιλαμβάνουν 3 στάδια θέρμανσης στο επίπεδο κεφαλής, «έξυπνο» κλειδί, προσαρμοζόμενο φωτισμό και αυτόματο κλιματισμό τριών ζωνών.
 
Όλα τα συστήματα ενισχύσεων που παρέχονται στη γκάμα του A5 είναι διαθέσιμες προαιρετικά στο RS5 Cabrio. Το σύστημα Adaptive Cruise Control διατηρεί το 4-θέσιο convertible στην επιθυμητή απόσταση από το όχημα μπροστά στην κυκλοφορία και υποστηρίζει τον οδηγό στο φρενάρισμα. Σε ταχύτητες κάτω των 30 χ.α.ώ., αρχίζει η πλήρης εφαρμογή του φρένου σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Το σύστημα Audi side assist παρακολουθεί το χώρο πίσω από το όχημα, το οποίο βοηθάει να εξασφαλίζεται η ασφαλής αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας. Το Audi active lane assist καθιστά ευκολότερο να παραμείνει το αυτοκίνητο σε μια λωρίδα οδήγησης. Το σύστημα στάθμευσης μπορεί να επεκταθεί για να συμπεριλάβει μια κάμερα οπισθοπορείας.
 
Στον τομέα των πολυμέσων, η Audi προσφέρει ένα ολοκληρωμένο αρθρωτό σύστημα. Στην κορυφή του εξοπλισμού υπάρχει το MMI navigation plus, το οποίο περιλαμβάνει ένα μεγάλο σκληρό δίσκο, DVD-ROM και 7 ιντσών έγχρωμη οθόνη. Ένα ιδανικό συμπλήρωμα είναι το σύστημα Audi connect με το τηλέφωνο του αυτοκινήτου, το οποίο συνδέει το RS5 Cabrio στο Internet. Το Audi connect επιτρέπει στους επιβάτες να σερφάρουν ελεύθερα στο διαδίκτυο με φορητές συσκευές, μέσω ενός ενσωματωμένου WLAN hotspot. Προσαρμοσμένες υπηρεσίες σε απευθείας σύνδεση από την Audi connect είναι επίσης στη διάθεση του οδηγού, που κυμαίνονται από τις πληροφορίες κυκλοφορίας Audi online για πλοήγηση με εικόνες Google Earth και του Street View. Κλείνοντας, οι παραδόσεις του RS5 Cabrio στους πελάτες της Audi θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2013 στη Γερμανία, με τιμή βάσης στην εγχώρια αγορά που θα ξεκινάει από τα 88.500 ευρώ.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 07/09/2012, 03:46 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ BARKAS

Τοποθετήσεις Συστημάτων Υγραερίου
Πρωτοπαπαδάκη 62, 111 41 Γαλάτσι, Τηλ.: +302114110752

 
Χρήσιμα