IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Με αξιώσεις στην αγορά η νέα Jaguar F-Type


Η Jaguar θα τιμολογήσει το νέο διθέσιο κάμπριο F-Type ανάμεσα στις Boxster και 911 της ανταγωνίστριάς της Porsche. Η F-Type θα ξεκινάει στα 73.400 ευρώ στη Γερμανία, περισσότερο από την ανοιχτή διθέσια Boxster S (59.120 ευρώ) και φθηνότερα από την 911, η οποία κοστίζει 88.037 ευρώ. Η F-Type είναι ένα μοντέλο που σχεδιάστηκε για να κλείσει το αρκετά μεγάλο χάσμα στις πωλήσεις της Jaguar με τους Γερμανούς premium αντιπάλους της. Η κορυφαία της γκάμας, F-Type S V8, θα είναι άμεσος ανταγωνιστής της 911 Carrera S.
 
Με 495 ίππους από έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 5.0 λίτρων κινητήρα, η F-Type S έχει επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ. σε 4,2’’ σε σύγκριση με τα 4,4’’ της 911 Carrera S. Η τελική ταχύτητα της Jaguar περιορίζεται στα 300 χ.α.ώ. Η βασική έκδοση της F-Type, η οποία τροφοδοτείται από έναν 3.0 λίτρων V6 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 340 ίππων, θα επιταχύνει σε 100 χ.α.ώ. από στάση σε 5,3’’. Μεταξύ των δύο παραπάνω εκδόσεων, η F-Type S, η οποία θα κοστίζει 84.900 ευρώ, θα χρησιμοποιεί τον ίδιο V6 κινητήρα, με αυξημένη την ισχύ στους 380 ίππους. Η F-Type θα αρχίσει να πωλείται την ερχόμενη άνοιξη (2013) ως το 4ο και μικρότερο μοντέλο Jaguar.
 
Η φίρμα λέει ότι η F-Type διαθέτει την πιο προηγμένη αρχιτεκτονική χρήσης του αλουμινίου. Η χρήση του άκαμπτου, ελαφρού μετάλλου εκτείνεται προς το εμπρός υποπλαίσιο, την εμπρός και πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και την κρεμαγιέρα. Ο πυρήνας του σώματος (σασί) ζυγίζει 261 κιλά. Η ελαφρύτερη V6 έκδοση είναι 1.597 κιλά. Παρά τη μείωση βάρους που προσφέρεται από τη δομή του αλουμινίου, το αυτοκίνητο εξακολουθεί να είναι βαρύτερο από το 1.470 κιλών Porsche 911 Cabrio και την Boxster των 1.380 κιλών.


 
Η Jaguar δήλωσε ότι εργάστηκε σκληρά για να κάνει την F-Type απολαυστική στην οδήγηση. Και τα δύο μοντέλα S εξοπλίζονται με ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η V8 S διαθέτει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ενεργό διαφορικό που διανέμει τη ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση. Τα δύο μοντέλα S έρχονται με Adaptive Dynamics της Jaguar που μεταβάλλει αυτόματα τη ρύθμιση απόσβεσης της κίνησης με βάση το πως οδηγείται το αυτοκίνητο. Όλα τα μοντέλα διαθέτουν 8άρι αυτόματο κιβώτιο με χειροκίνητη λειτουργία μέσω paddles. Μια καινοτομία που ονομάστηκε Αναγνώριση Γωνίας (Corner Recognition) σημαίνει ότι η σχέση μετάδοσης που πραγματοποιήθηκε στην στροφή παραμένει μέχρι να επιτευχθεί ίσιος δρόμος.
 
Ο σχεδιασμός του μοντέλου απηχεί Jaguar του παρελθόντος, με λεπτομέρειες κοντά στα E-Type coupe και roadster, όπως τα λεπτά, τοποθετημένα οριζόντια πίσω φώτα, αλλά και οι διπλές κεντρικές απολήξεις των V6 εκδόσεων. Η σύγχρονη εμφάνιση είναι πιστή στο στιλ του coupe πρωτότυπου C-X16, την προεπισκόπηση του αυτοκινήτου που είδαμε στο σαλόνι της Φρανκφούρτης το 2011. Μια έκδοση coupe παραγωγής είναι πιθανή αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί από την Jaguar. Τέλος, μια υβριδική έκδοση είναι επίσης πιθανή.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 29/09/2012, 01:55 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Mitsubishi
Κ. ΓΚΑΡΤΖΟΝΙΚΑΣ ΑΕΒΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
9ο χλμ. Ε.Ο. Ιωαννίνων-Αθηνών, 455 00 Ιωάννινα
Τηλ.: +302651085204, +302651085205, Fax: +302651090098

 

 
Χρήσιμα