IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Αναθεώρηση σχεδίων έκαναν οι GM και PSA/Peugeot-Citroen


Η General Motors και ο όμιλος PSA/Peugeot-Citroen απέρριψαν τα σχέδια για ένα κοινό πρόγραμμα αυτοκίνητο μεσαίου μεγέθους, περιορίζοντας το πεδίο για κοινή χρήση οχημάτων εντός της συμμαχίας τους, προσθέτοντας παράλληλα τη συνεργασία σε κινητήρες. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είπαν την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου (2012) ότι είχαν υπογράψει συμφωνίες για να συνδυάσουν το μελλοντικό τους πρόγραμμα μικρού αυτοκινήτου, καθώς και ανάπτυξη πιο ευρύχωρων minivans και δύο διαστάσεων crossover. Τα σχέδια θα μοιράσουν μελλοντικές αντικαταστάσεις για τα μεγαλύτερα μοντέλα, καθώς το Citroen C5 και Opel Insignia της GM μπήκαν στο ράφι όταν οι εταιρίες δεν μπόρεσαν να καταλήξουν σε πειστικά επιχειρήματα επένδυσης, δήλωσε εκπρόσωπος του ομίλου PSA. Αλλά με τις δεσμευτικές συμφωνίες για άλλα 3 προγράμματα οχημάτων και τα νέα σχέδια για μια μελλοντική γενιά μικρών κινητήρων βενζίνης, η συμμαχία παίρνει μορφή και κίνηση ταχύτητα, δήλωσε ο εκπρόσωπος.
 
Ο κοινός 3-κύλινδρος κινητήρας, σχεδιασμένος για να συμμορφώνεται με το πρότυπο Euro 7 εκπομπών ρύπων που εισέρχεται από το 2019, θα επιφέρει μεγάλη εξοικονόμηση για τους δύο εταίρους, είπε ο όμιλος PSA, χωρίς να δώσει λεπτομέρειες. Οι εταιρίες είπαν στη δήλωσή τους ότι τα πρώτα μοντέλα που αναπτύχθηκαν από κοινού θα αρχίσουν να πωλούνται το 2016. Τα κοινά έργα θα είναι, ένα συμπαγές crossover για την Peugeot κι ένα συμπαγές πολλαπλών χρήσεων για την Opel/Vauxhall της GM, ένα όχημα πολλαπλών χρήσεων για τον όμιλο PSA και την Opel/Vauxhall κι ένα αναβαθμισμένο μικρομεσαίο συμπαγές χαμηλών εκπομπών CO2  σε πλατφόρμα που θα υποστηρίξει την επόμενη γενιά αυτοκινήτων στην Ευρώπη και σε άλλες περιοχές για τις Opel/Vauxhall και τον όμιλο PSA. Τα Opel/Vauxhall, Peugeot και Citroen μοντέλα θα διαφοροποιούνται σε μεγάλο βαθμό και θα συνάδουν πλήρως με τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά του εμπορικού τους σήματος, είπαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
 
Οι εταιρίες δήλωσαν ότι θα αναπτύξουν από κοινού μια νέα γενιά υψηλής απόδοσης και χαμηλής κατανάλωσης μικρών κινητήρων βενζίνης που προέρχεται από την σειρά ΕΒ του παγκόσμιου προγράμματος μικρών κινητήρων βενζίνης του ομίλου PSA. Ο Γαλλικός όμιλος εισήγαγε τη σειρά EB των 1,0 και 1.2 λίτρων 3-κύλινδρων κινητήρων για το Peugeot 208 νωρίτερα αυτό το χρόνο. Η οριστική συμφωνία για τη δημιουργία μιας κοινής οργάνωσης της αγοράς στην Ευρώπη υποστηρίζεται απ’ την κοινοπραξία που έχει υπογραφεί, ανέφερε η δήλωση, ενώ υπόκειται σε αντιμονοπωλιακή έγκριση. Εκτός από μικρά αυτοκίνητα που θα αντικαταστήσουν τα Opel Corsa και Peugeot 208, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μοιραστούν την ανάπτυξη ενός minivan subcompact, καθώς και μια νέα πλατφόρμα στη μικρομεσαία κατηγορία. Η νέα αρχιτεκτονική θα αναπαράγει ένα minivan της Opel που θα αντικαταστήσει το τρέχον Zafira κι ένα crossover Peugeot.
 
Η μεγαλύτερη κοινή παραγωγή αυτοκινήτων εγείρει επίσης μια σειρά από πολιτικά ερωτήματα σχετικά με το αν θα καταργηθεί η συναρμολόγηση του C5 στη Rennes της Δυτικής Γαλλίας, ή το Insignia, κορυφαίο μοντέλο της Opel, στο Ruesselsheim της Γερμανίας. «Το θέμα ήταν σαφώς πολύ συγκρουσιακό μεταξύ της Γαλλίας και της Γερμανίας», δήλωσε ο κ. Philippe Barrier αναλυτής της Societe Generale. «Τα έργα που ανακοίνωσαν απέχουν πολύ από το στόχο που είχε αρχικά η παγκόσμια συμμαχία», είπε. «Αλλά υπάρχει πρόοδος και η προσθήκη των κινητήρων Peugeot δείχνει ότι μπορεί να είναι χρήσιμοι στην GM». Οι αποφάσεις των εταιριών της παγκόσμιας συμμαχίας ήρθαν νωρίτερα αυτό το έτος (2012) καθώς και οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να σταματήσουν τις απώλειες της βαθιάς ύφεσης και της άκρως ανταγωνιστικής Ευρωπαϊκής αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων.
 
Δεδομένου ότι το σχέδιο της συμμαχίας είχε ανακοινωθεί τον Φεβρουάριο (2012), οι εταίροι έχουν βάλει στην άκρη κοινά σχέδια για την ανάπτυξη ενός μικρού αυτοκινήτου για τη Λατινική Αμερική, ένα διπλού συμπλέκτη κιβώτιο ταχυτήτων και τώρα το δοκιμαστικό πρόγραμμα ενός μεσαίου μεγέθους αυτοκινήτου. Με την πόρτα να παραμένει ανοικτή για τυχόν συνεργασία εκτός Ευρώπης, οι GM και PSA ανακοίνωσαν την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου (2012), περαιτέρω υποσχέσεις, με «εξερεύνηση του προϊόντος και βιομηχανικών πρωτοβουλιών στη Λατινική Αμερική ή άλλες αναπτυσσόμενες αγορές». Οι GM και PSA πρόκειται να δώσουν μια ενημερωμένη αναφορά τον Ιανουάριο του 2013 για τα σχέδια της συνεργασίας τους, καθώς και το 2 δις δολαρίων (1,517 δις ευρώ) πρόγραμμα ετήσιας εξοικονόμησης και για τις δύο εταιρίες, όταν η συμμαχία αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά.

Το σχέδιο της συμμαχίας έχει καταρτίσει σκεπτικισμό των επενδυτών καθώς οικονομικά επιδεινώνεται ο όμιλος PSA, προτρέποντας τη 2η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης μετά την VW, σε μείωση χιλιάδων εγχώριων θέσεων εργασίας και ανακοίνωση του κλεισίματος του εργοστασίου στο Aulnay, κοντά στο Παρίσι, που παράγει το Citroen C3. Η ανακοίνωση της Πέμπτης 20 Δεκεμβρίου (2012) αναφέρει: «Κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση και θα μπορούσαμε να δούμε τα πρώτα σημάδια των συνεργιών μόλις το 2013», σύμφωνα με δήλωση του κ. Xavier Caroen, αναλυτή της Kepler Capital Markets στο Παρίσι. «Με την πρώτη ματιά, αυτό μπορεί να φαίνεται λίγο απογοητευτικό, αλλά μπορεί να έχουν κι άλλες πρόσθετες ανακοινώσεις να κάνουν στις αρχές του επόμενου έτους (2013). Τίποτα δεν τους εμποδίζει στην προμήθεια εξαρτημάτων αυτοκινήτων απ’ όλο τον κόσμο και στο να αποκτήσουν πρόσβαση στο παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών της GM», είπε χαρακτηριστικά.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 23/12/2012, 08:53 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΡΚΑΣ

Συνεργείο & Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων (Audi, VW, Seat, Skoda)
Αετοφωλιάς & Πρεμένης 20, 111 47 Αθήνα (Πανόραμα Γαλατσίου)
Τηλ.: +302102913987, Fax: +302102130018
E-mail: opel.mparkas@gmail.com
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα