IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Η Toyota λέει «καλή χρονιά» με το νέο RAV4


Η Toyota ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που εισήγαγε ένα συμπαγές crossover στις ΗΠΑ, αλλά από το 1995 η κυριαρχία της Toyota σ’ αυτή την κατηγορία έχει διαβρωθεί. Τώρα βρίσκεται 4η σε πωλήσεις στην κατηγορία. Η Toyota ελπίζει ότι το επανασχεδιασμένο RAV4 θα επιστρέψει τη μάρκα στην κορυφή της κατηγορίας. Είναι μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις από το βασικό του αντίπαλο Honda CR-V. Οι τιμές ξεκινούν από περίπου 500 δολάρια (380 ευρώ) πιο πάνω. Ενώ ο 4-κύλινδρος κινητήρας είναι μεταφορά, το 2013 μοντέλο έχει αναβαθμιστεί μετάδοση του από ένα 4άρι αυτόματο σε ένα 6άρι αυτόματο με περίφραξη διαδοχικές βάρδιες. Οι 4-κίνητες εκδόσεις διαθέτουν σύστημα δυναμικού ελέγχου ροπής της Toyota, το οποίο μετατοπίζει αυτόματα την κίνηση από τους μπροστινούς τροχούς και στους 4 τροχούς κατά την επιτάχυνση, ή όταν οι αισθητήρες ανιχνεύσουν ολίσθηση των τροχών, σύμφωνα με την Toyota. Στο μεγαλύτερο διάστημα παραμένει στην ρύθμιση της εμπρός κίνησης.
 
Το σύστημα έρχεται επίσης με ένα Lock mode για συνθήκες λάσπης ή άμμου κάτω των 40 χ.α.ώ., στέλνοντας έως και 50% της ισχύος του κινητήρα στους πίσω τροχούς. Παρά το γεγονός ότι οι εμπρός και πίσω υστερούντες βραχίονες είναι επαρκείς, η Sport mode επιλογή δίνει μια πιο σκληρή ανάρτηση, εκτός από τη σπορ αλλαγή ταχυτήτων και την απόκριση του γκαζιού. Η Toyota έκανε μόνο εξελικτικές αλλαγές στο εξωτερικό στιλ. Οι σχεδιαστές έδωσαν περισσότερη προσοχή στο εσωτερικό, όπου χρησιμοποιούνται πιο μαλακά στην αφή υλικά. Τα καθίσματα είναι ψηλότερα και η 2η σειρά τους ρυθμίζεται ώστε 3 ενήλικες να χωρέσουν πιο εύκολα. Οι μηχανικοί της Toyota μετακίνησαν τον εφεδρικό τροχό (ρεζέρβα) από το πίσω μέρος, κάτω από το χώρο αποσκευών, ώστε το νέο RAV4 να έχει μια πίσω πόρτα, αντί μιας πλαϊνής. Για τους ιδιοκτήτες μικρών γκαράζ, στην έκδοση Limited ρυθμίζεται το πόσο ψηλά μπορεί να σηκωθεί η 5η πόρτα. Χωρίς τον εφεδρικό τροχό του παλιού μοντέλου, το νέο RAV4 είναι περίπου 15 χλστ. μακρύτερο.


 
Στα βασικά χαρακτηριστικά είναι οι ζάντες 17 ιντσών, 8 αερόσακοι, φιμέ κρύσταλλα, φώτα ημέρας, cruise control, εφεδρική κάμερα και χειριστήρια στο τιμόνι για τον ήχο και το Bluetooth. Το επίπεδο εξοπλισμού XLE προσθέτει αξία 2.000 δολάρια (0.000 ευρώ) σε επιπλέον εξοπλισμό, αλλά, απ’ ό,τι λέει η Toyota, προσφέρεται με μόλις 1.000 δολάρια (758 ευρώ). Η 4-κίνηση είναι διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις με 1.400 δολάρια (1.061 ευρώ) όπου θα αντιπροσωπεύει τα 2/3 των πωλήσεων του μοντέλου. «Θέλαμε να κρατήσουμε την εκπλήρωση του ονείρου του πελάτη ενός SUV που πηγαίνει παντού. Αλλά ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι ονειρεύονται να πάνε στα βουνά, είναι σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους. Θέλουν να ονειρεύονται, αλλά σκέφτονται πιο πρακτικά», λέει ο κ. Yoshikazu Saeki, αναπληρωτής αρχιμηχανικός του RAV4.
 
Η Toyota δεν θα προσφέρει V6 κινητήρα, που αντιπροσώπευε περί το 15% των πωλήσεων του μοντέλου τα τελευταία χρόνια, ενώ περιέκοψε την προαιρετική 3η σειρά καθισμάτων, που είχε σήμερα 5% ποσοστό των παραγγελιών. Η Toyota προτείνει σε όσους χρειάζονται μια 3η σειρά καθισμάτων το Highlander. Δεν υπάρχει διαθέσιμη υβριδική έκδοση, όπου οι καταναλωτές θα πρέπει να παραπέμπονται στο Prius V. Όσον αφορά την οδηγική εμπειρία, η σπανιότητα της ασφάλτου φύλλα στον τροχό πηγάδια μεταδίδει σημαντικό δρόμο και το θόρυβο των ελαστικών στην καμπίνα. Η 2η ταχύτητα έχει πάρα πολύ μακριά σχέση. Ένα kick-down κατέβασμα στα 40 χ.α.ώ. έχει αντίκτυπο στον «ήπιο» κινητήρα, καθιστώντας την επιτάχυνση στην πόλη επισφαλής. Αν ο οδηγός απενεργοποιεί το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, γίνεται επανεκκίνηση αυτόματα στα 56 χ.α.ώ.



Η Toyota πούλησε πάνω από 1.700.000 RAV4 από τότε που το μοντέλο εισήχθη στις ΗΠΑ το 1995 και το 80% αυτών κυκλοφορούν ακόμα. Το RAV4 είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο, καθώς πωλείται σε περισσότερες από 150 χώρες. Η Toyota ελπίζει να πουλάει περίπου 200.000 μονάδες ετησίως στις ΗΠΑ. Τα περισσότερα απ’ αυτά θα κατασκευαστούν στο Woodstock του Οντάριο. Το Νοέμβριο (2012) η Toyota είχε πουλήσει 157.526 RAV4, αντί 255.919 Honda CR-V, 240.877 Ford Escape και 199.070 Chevrolet Equinox. Έτσι, ακόμη κι αν η Toyota πετύχει το στόχο της, θα παραμείνει στην 4η θέση. Το RAV4 μπαίνει στην αγορά 7 Ιανουαρίου 2013, με τα πρώτα οχήματα στην Ιαπωνία. Η παραγωγή στο Woodstock ξεκινάει στις 16 Ιανουαρίου. Η Toyota έχει μειώσει τον αριθμό των επιλογών που ένα RAV4 μπορεί να εξοπλιστεί, που είναι πιθανό να αυξήσει την αποδοτικότητα της γραμμής συναρμολόγησης. Το αν οι πελάτες θα είναι ευχαριστημένοι με λιγότερες προσωπικές επιλογές, μένει να το δούμε.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 25/12/2012, 09:06 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Renault
ΔΕΛΤΑ ΚΑΡ ΑΕ

Έκθεση: Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 33, 264 42 Πάτρα
Συνεργείο - Ανταλλακτικά - Φανοποιείο/Βαφείο - Αξεσουάρ
Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 47, 264 42 Πάτρα
Τηλ.: +302610420373, Fax: +302610423772
 
Χρήσιμα