IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Η Toyota επιβεβαιώνει ότι θα έχει κέρδη στην Ευρώπη το 2012


Ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota Ευρώπης, κ. Didier Leroy, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία θα έχει κερδοφορία, για πρώτη φορά μέσα σε 5 χρόνια. «Παρά τη δύσκολη αγορά, είμαστε σε καλό δρόμο για να έχουν οι δραστηριότητές μας των αυτοκινήτων κέρδος κατά το τρέχον οικονομικό έτος», δήλωσε στην Automotive News Europe. Ο κ. Leroy έκανε για πρώτη φορά πρόβλεψη κερδοφορίας στις αρχές του τρέχοντος έτους, πριν οι οικονομικές συνθήκες στην Ευρώπη να επιδεινωθούν. Η Ευρώπη είναι η 4η μεγαλύτερη αγορά της Toyota, μετά τις Βόρεια Αμερική, Ασία (εκτός Ιαπωνίας) και Ιαπωνία. Η εταιρία πιστώνει μια βαθιά αναδιάρθρωση που ξεκίνησε στα μέσα του 2010 με την οικονομική ανάκαμψη των Ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της. Οι περικοπές έχουν καταστήσει εφικτό για την Toyota στην Ευρώπη να γυρίσει σε κέρδος με όγκο λίγο περισσότερο από 800.000 οχήματα, αυτά που η εταιρία αναμένει να πουλήσει στην Ευρώπη το οικονομικό έτος που θα λήξει τον Μάρτιο του 2013.
 
Στο παρελθόν, η Toyota Europe πούλησε περισσότερα αυτοκίνητα, αλλά τα οικονομικά της παρέμεναν στο «κόκκινο». Η εταιρία πραγματοποίησε τα περασμένα κέρδη το 2007, με σχεδόν 1.300.000 πωλήσεις, αριθμός-ρεκόρ, σε συνολικά 56 χώρες στη Γηραιά ήπειρο. Αλλά η εταιρία έχει χάσει χρήματα από τότε. Για χρόνια η Toyota έχει μετρήσει την επιτυχία της μονάδας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών της για να βοηθήσει την εταιρία σε συνδυασμένα ενοποιημένα κέρδη στην Ευρώπη. Ο κ. Leroy, ένα 55χρονος Γάλλος γνώστης της αυτοκινητοβιομηχανίας ο οποίος προσχώρησε στην Toyota το 1998, αναμένεται να κάνει όλα τα τμήματα της επιχείρησης επικερδή και βλέπει θετικά σημάδια για την επιτυχία. Στο 1ο 6μηνο που έληξε 30 Σεπτεμβρίου 2012, οι πωλήσεις της Toyota στην Ευρώπη αυξήθηκαν 14,1% σε 412.000 μονάδες και τα λειτουργικά κέρδη για την ενοποιημένη επιχείρηση ανήλθαν σε 12 δις γιεν (114.000.000 ευρώ), από ζημιές 1,9 δις γιεν (16.673.000 ευρώ) την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Χωρίς να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες, ο κ. Leroy επιβεβαίωσε ότι η μονάδα αυτοκινήτων γύρισε σε κέρδος το 1ο 6μηνο. «Είμαι βέβαιος ότι θα κρατήσει η τάση αυτή για το υπόλοιπο του τρέχοντος έτους», είπε ο κ. Leroy. Για να πετύχει τον οικονομικό στόχο της η Toyota στηρίζεται λιγότερο στην αύξηση του όγκου, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει τις Ευρωπαϊκές πωλήσεις της να αυξηθούν μόνο κατά 10.000, από τα 822.000 που πουλήθηκα το οικονομικό έτος του 2012, απ’ ό,τι για τον εξορθολογισμό του κόστους. Ένα παράδειγμα είναι ότι η Toyota έχει μεταφέρει την παραγωγή του Auris στη Βρετανία αντί της Τουρκίας, έτσι ώστε το Τουρκικό εργοστάσιο να μπορεί να κάνει την Corolla για την τοπική αγορά, καθώς και τις αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
 
Προηγουμένως, η Corolla είχε εισαχθεί από την Ιαπωνία και τη Νότια Αφρική, μια πιο ακριβή επιλογή, όχι μόνο λόγω του κόστους της εφοδιαστικής, αλλά και λόγω του ισχυρού γιεν. Στην Ευρώπη η Toyota μπορεί να αντισταθμίσει την άνοδο του Ιαπωνικού νομίσματος, αλλά στηρίζεται περισσότερο σε 6 εργοστάσια αυτοκινήτων με παραγωγική ικανότητα 600.000 μονάδες, και 3 εργοστάσια κινητήρα στην περιοχή. Αν και τα Ευρωπαϊκά εργοστάσια της Toyota κάνουν σχεδόν το 67% των οχημάτων που πουλάει στην περιοχή, εξακολουθεί να εισάγει έναν μεγάλο όγκο των εξαρτημάτων από την Ιαπωνία. Για να μειώσει περαιτέρω την εξάρτησή της από την Ιαπωνία, η Toyota θέλει να ενισχύσει τις τοπικές μονάδες της να αντιπροσωπεύουν το 75% των Ευρωπαϊκών πωλήσεών της, είπε ο κ. Leroy.

Η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ως στόχο την προώθηση των Ευρωπαϊκών της πωλήσεων σε 1.000.000 οχήματα από το 2015. Αυτό περιλαμβάνει και τις πωλήσεις Lexus, είπε ο κ. Leroy. «Σκοπός μας είναι η κερδοφόρα ανάπτυξη, αλλά με το σημερινό υψηλό επίπεδο αβεβαιότητας στην αγορά, είναι δύσκολο να προβλεφθεί το πότε θα φτάσουμε το στόχο του 1.000.000 πωλήσεων», είπε. Η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει επίσης να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στην Ευρώπη στο 5% και στο 5,5% κατά τα επόμενα 5 χρόνια, από περίπου 4,2% που ήταν το 2011. Στην Ελλάδα, αναμένεται να κλείσει το 2012 κοντά στο 10% της τοπικής αγοράς, χάνοντας την 1η θέση των πωλήσεων για πρώτη φορά μετά από 6 χρόνια, από το 2006.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 28/12/2012, 00:49 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Suzuki
ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
2ο χλμ. Τρίπολης-Άργους, 221 00 Τρίπολη
Τηλ.: +302710242858, Fax: +302710241115
E-mail: tzavaras-sa@tri.forthnet.gr, Website: www.tzavaras.com.gr

 
Χρήσιμα