IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Citroen Nemo Van - Ο «CaptainNemo» στους μίνι επαγγελματίες
H Citroën διευρύνει την γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών της μοντέλων λανσάροντας το νέο Nemo Van, με σκοπό να κατακτήσει την κορυφή στην κατηγορία των «μίνι» επαγγελματικών μοντέλων.
 
Η νέα αυτή πρόταση της Citroën, αποτελεί ένα εισαγωγικό μοντέλο στη κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων η οποία περιλαμβάνει ήδη τα μοντέλα C2 Enterprise, Berlingo, Jumpy και Jumper. Το Citroën Nemo Van είναι ήδη διαθέσιμο σε όλους τους επίσημους διανομείς της Citroën. Το μοντέρνο στιλ του, η εκπληκτική αναλογία εξωτερικών/εσωτερικών διαστάσεων, η χαμηλή τιμή απόκτησης αλλά και χρήσης καθώς και ο σεβασμός του προς το περιβάλλον αποτελούν αναμφίβολα σημαντικούς παράγοντες που θα καθιερώσουν το εν λόγω μοντέλο ως το απόλυτο εργαλείο για τους επαγγελματίες που κινούνται στους δρόμους της πόλης.
Συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις
Ένα από τα πλέον «συμμαζεμένα» αυτοκίνητα της κατηγορίας του, με μόλις 3,86 μέτρα μήκος (ίδιο με ένα C3), το Nemo είναι ένα από τα πλέον ευκολοοδήγητα αυτοκίνητα για χρήση μέσα στην πόλη. Με λιγότερο από 10 μέτρα κύκλο στροφής, κινείται με απίστευτη ευκολία στα στενά ενός αστικού κέντρου. Οι υπόλοιπες βασικές εξωτερικές διαστάσεις είναι ίδιες (1,72 μέτρα πλάτος και το ίδιο ύψος). Το ιδιαίτερα μοντέρνο και στιβαρό εμπρός μέρος του Nemo, το καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμο στην αγορά. Ο χαρακτήρας του τονίζεται από το σχήμα του καπό με τα τονισμένα νεύρα και το μεγάλο έμβλημα της μάρκας, τους προβολείς καθαρού κρυστάλλου σε ιδανική θέση για αποφυγή μικρο-χτυπημάτων, και τον μεγάλο προφυλακτήρα που αγκαλιάζει ολόκληρο το εμπρός μέρος για αποτελεσματικότερη προστασία. Το φαρδύ και ψηλό παρ-μπρίζ εξασφαλίζει τέλεια ορατότητα, επιτρέποντας παράλληλα και την ανεμπόδιστη είσοδο του φυσικού φωτός, στην καμπίνα των επιβατών.
Εκπληκτικές εσωτερικές διαστάσεις
Με τον εμπνευσμένο του σχεδιασμό, το Nemo έχει να επιδείξει μοναδικές ικανότητες σε ότι αφορά τη χωρητικότητα, με όγκο φόρτωσης 2,5 κυβικά μέτρα, ωφέλιμο φορτίο 610 κιλά και κάθισμα συνοδηγού Extenso που χάρη στις πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης δίνει τη δυνατότητα επέκτασης του συνολικού όγκου του χώρου φόρτωσης μέχρι τα 2,8 κυβικά και του συνολικού μήκους σχεδόν μέχρι τα 2,5 μέτρα. Στα δυνατά σημεία του Nemo συγκαταλέγεται και η ευκολία πρόσβασης τόσο στο χώρο φόρτωσης, όσο και στο χώρο επιβατών. Με την ευχάριστη και φιλόξενη θέση οδήγησης, τις μεγάλες πλευρικές συρόμενες πόρτες, τις ασύμμετρες πίσω αναδιπλούμενες, και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, το Nemo προσφέρει μία πληθώρα λύσεων ώστε να κάνει τη ζωή ευκολότερη και να ικανοποιήσει με αυτό τον τρόπο την πλειοψηφία των απαιτήσεων των πελατών του. Το μοντέλο διατίθεται σε 2 επίπεδα εξοπλισμού Professional και Professional+, έχοντας στάνταρ στη βασική έκδοση, ABS, αερόσακο οδηγού, τιμόνι υδραυλικής υποβοήθησης, σκάλα προστασίας οδηγού με μεταλλικές ράβδους και δίφυλλη πίσω πόρτα (60/40) με άνοιγμα 90ο και 180ο. Η έκδοση Professional+ διαθέτει επιπλέον κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, τιμόνι ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος και βάθος, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, υπολογιστή ταξιδιού, κάθισμα οδηγού με υποβραχιόνιο και ρυθμιζόμενο σε ύψος και μέση, εταζέρα συγκράτησης εγγράφων στο ταμπλό, πλήρες σταθερό διαχωριστικό χώρου φόρτωσης με πλέγμα στο επάνω μέρος και δίφυλλη πίσω πόρτα (60/40) με τζάμι. Με την τιμή του μοντέλου να ξεκινά από τα 10.490 ευρώ (1.4i Professional), η Citroën παρέχει μια άκρως ανταγωνιστική πρόταση στην κατηγορία των μικρών βαν. Το Nemo όπως και όλα τα επαγγελματικά της μάρκας, μπορεί να αποκτηθεί μέσω του ευέλικτου χρηματοδοτικού προγράμματος με προκαταβολή από 0%, διάρκεια αποπληρωμής 12-72 μήνες και ετήσιο επιτόκιο 7%. Το προστατευτικό διαχωριστικό μεταξύ επιβατών και χώρου φόρτωσης αποτελείται από διαφορετικά τμήματα και είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να προστατεύει την καμπίνα σε όλο της το πλάτος. Σε περίπτωση που το όχημα μεταφέρει μακριά αντικείμενα, το τμήμα πίσω από το κάθισμα (Extenso) του συνοδηγού, περιστρέφεται προς τον οδηγό ώστε να παρέχει την μέγιστη δυνατή προστασία. Η συγκεκριμένη λύση έχει διπλό πλεονέκτημα. Βελτιστοποίηση του μήκους και όγκου φόρτωσης χωρίς την ανάγκη αποσυναρμολόγησης τμημάτων και μέγιστη προστασία του οδηγού από μετακίνηση μεγάλων φορτίων. Στο Nemo υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα συμβατικού διαχωρισμού καμπίνας και χώρου φόρτωσης : διαχωριστικό με παράθυρο, ή σταθερό διαχωριστικό.
Οικονομικοί και αποδοτικοί κινητήρες
Το Nemo Van διατίθεται με 2 οικονομικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. O βενζινοκινητήρας που υπάρχει ήδη και σε άλλα μοντέλα της γκάμας, έχει χωρητικότητα 1.360 κ.εκ., αποδίδει 75 ίππους με μέση κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο 6,9 λίτρα / 100 χλμ. και εκπομπές CΟ2 164 γραμμ./χλμ. O κινητήρας πετρελαίου με χωρητικότητα 1.398 κ.εκ., αποδίδει 70 ίππους και επιτυγχάνει κατανάλωση της τάξης των 4,5 λίτρων /100 χλμ. σε μικτό κύκλο, ενώ την ίδια στιγμή οι εκπομπές ρύπων CΟ2είναι μόλις 119 γραμμ./χλμ., τιμή που δίκαια κατατάσσει το εν λόγω μοντέλο ως σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μικρών βαν. Και οι 2 κινητήρες συνοδεύονται από χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ενώ ο κινητήρας πετρελαίου διατίθεται και με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη.
Μία ισχυρή και πλούσια γκάμα
Το Nemo είναι το νέο βασικό μοντέλο στην γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών της Citroën. Με αυτό η Citroën ισχυροποιεί τη θέση της σαν ένας από μεγαλύτερους κατασκευαστές στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Η γκάμα είναι σχεδιασμένη ώστε να ικανοποιεί όλες τις ανάγκες των πελατών της συγκεκριμένης κατηγορίας (ωφέλιμο φορτίο μέχρι 2 τόνους και όγκος φόρτωσης μέχρι 17m3). Με τη συνεχή προσαρμογή της γκάμας των ελαφρών επαγγελματικών της οχημάτων στις σύγχρονες τάσεις της αγοράς η Citroën πέτυχε εξαιρετικά αποτελέσματα. Είναι ο ηγέτης στην συγκεκριμένη αγορά στην Ισπανία, Νο 2 στο Βέλγιο και Νο 3 στην Γαλλία και στην Πορτογαλία. Στο τέλος του 3ου 3μήνου του 2007, η Citroën έφτασε να καταλαμβάνει το 9,6% της Ευρωπαϊκής αγοράς ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, με παρουσία σε 27 χώρες. Η μάρκα καταλαμβάνει επίσης περισσότερο από 17% στην κατηγορία F1 των μικρών βαν, όπου εκπροσωπείται από το Nemo και το Berlingo. Σχεδόν σε κάθε 5 αυτοκίνητα Citroën που πωλούνται παγκοσμίως, το 1 είναι επαγγελματικό (18,4%), και 1 στα 10 επαγγελματικά που πωλούνται στις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής αγοράς, είναι Citroën. Έτσι, η αγορά των επαγγελματικών οχημάτων αποτελεί μεγάλη προτεραιότητα για την Citroën.
Με στόχο τον επαγγελματία
Σχεδόν το 90% των αγοραστών συμβατικών μικρών βαν είναι άντρες. Στο 80% των περιπτώσεων αυτοί οι αγοραστές είναι επαγγελματίες. Το 30% χρησιμοποιούν το επαγγελματικό τους αυτοκίνητο και για ιδιωτικές μετακινήσεις. Οι περισσότερες από τις εταιρίες που χρησιμοποιούν τέτοια οχήματα απασχολούν προσωπικό κάτω των 10 ατόμων. Οι πελάτες στους οποίους απευθύνεται το Nemo, ανήκουν κυρίως στους παρακάτω τομείς δραστηριότητας: λιανικό εμπόριο, υπηρεσίες, delivery, ελεύθεροι επαγγελματίες, εργολάβοι. Οι συγκεκριμένοι πελάτες είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι σε θέματα κόστους και αναζητούν ένα λειτουργικό όχημα, προσαρμοσμένο στις δικές τους επαγγελματικές ανάγκες. Οι κατηγορίες των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, διαχωρίζονται με κριτήρια όγκου και ωφέλιμου φορτίου. Οι κυριότερες Ευρωπαϊκές αγορές για τα μικρά βαν κατά σειρά δυναμικότητας είναι οι Γαλλία, Βρετανία, Ιταλία, Γερμανία και Ισπανία.
Προϊόν κοινοπραξίας
Το Nemo είναι ένα προϊόν που εξελίχθηκε από κοινού από τη συνεργασία του Fiat Group, της PSA Peugeot Citroën και της Tofas. Η συνολική επένδυση για την εξέλιξή και παραγωγή του έφτασε τα 380.000.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου και του ποσού των 190.000.000 ευρώ, που δαπανήθηκαν στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης. Το Nemo συναρμολογείται στο εργοστάσιο που ανήκει στους παραπάνω συνεργάτες στην Bursa της Τουρκίας. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο διαθέτει πιστοποίηση, ISO 14001. Η συνολική παραγωγική του δυναμική ανέρχεται στις 158.000 μονάδες ετησίως, με τα σήματα και των τριών εταιριών που αποτελούν την κοινοπραξία για το συγκεκριμένο έργο. Ο ετήσιος στόχος παραγωγής αποκλειστικά για το Nemo ανέρχεται στις 52.000 μονάδες. Η συνολική παραγωγική δυνατότητα του εργοστασίου στην Bursa ανέρχεται στις 300.000 μονάδες ετησίως. Δεξιοτίμονα μοντέλα, θα είναι διαθέσιμα στο 2ο 3μηνο του 2008.  
Αποτελεσματικό στην κίνηση
Το σύστημα ανάρτησης/τροχών είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να διασφαλίζει εξαιρετικές συνθήκες οδικής συμπεριφοράς σε κάθε κατάσταση φορτίου, διατηρώντας παράλληλα εξαιρετικά υψηλά επίπεδα άνεσης, ικανοποιώντας κάθε απαίτηση των πελατών. Η ανάρτηση είναι τύπου McPherson εμπρός και με αντιστρεπτική ράβδο πίσω. Το αυτοκίνητο πατά σε τροχούς 14 ιντσών και λάστιχα Michelin διαστάσεων 175/70. Μέρος του πακέτου «Worksite Pack», ή σαν προαιρετικός εξοπλισμός, διατίθενται και οι τροχοί των 15 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 185/65. Το σύστημα πέδησης με στάνταρτ ABS αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός (257x22 χλστ.) και ταμπούρα (203x38 χλστ.) πίσω.
Χρήσιμα βοηθήματα οδήγησης
Το Nemo είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να παρέχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν την οδήγηση μέσα αλλά και γύρω από την πόλη, ακόμα πιο ευχάριστη. Η υποβοήθηση του τιμονιού είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Στον προεραιτικό εξοπλισμό διατίθεται σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος με 4 αισθητήρες στον πίσω προφυλακτήρα αλλά και σύστημα προειδοποίησης υπέρβασης του ορίου ταχύτητας που προγραμματίζεται από το ταμπλό, και προειδοποιεί με ηχητικό και οπτικό σήμα τον οδηγό για υπέρβαση του προεπιλεγμένου ορίου ταχύτητας. Η λειτουργία υπέρβασης ορίου ταχύτητας/cruise control θα είναι διαθέσιμη μέσα στο 2008.
Ασύμμετρες πίσω αναδιπλούμενες πόρτες
Οι συχνές στάσεις είναι μέρος της καθημερινότητας σε κάθε μικρό βαν, ως εκ τούτου λοιπόν, η ευκολία πρόσβασης στο χώρο φόρτωσης αποτελεί κυριαρχικό στοιχείο. Έτσι και το Nemo διαθέτει στον στάνταρτ εξοπλισμό του ασύμμετρες αναδιπλούμενες πόρτες, με την στενότερη να βρίσκεται στην δεξιά μεριά, ώστε να γίνεται ευκολότερη η πρόσβαση στον χώρο φόρτωσης σε περιπτώσεις περιορισμένου χώρου στάθμευσης. Και οι δύο μπορούν να ανοίξουν μέχρι 180°. Σε χώρες όπου η νομοθεσία το επιτρέπει, η δεξιά πόρτα, που βρίσκεται στην ίδια πλευρά με το αναδιπλούμενο κάθισμα του συνοδηγού, μπορεί να παραμείνει ανοιχτή, ώστε να μεταφέρονται τα πολύ μακριά αντικείμενα, χωρίς να κρύβεται ο αριθμός κυκλοφορίας και το 3ο στοπ, που είναι τοποθετημένα στην αριστερή πόρτα. Το Nemo διατίθεται επίσης με μία ή δύο συρόμενες πλευρικές πόρτες, για τη φόρτωση εμπορευμάτων μεγάλου όγκου. Το ωφέλιμο ύψος φτάνει τα 1,041 μέτρα, ενώ το πλάτος ανοίγματος φτάνει τα 644 χλστ.
WorksitePack για ικανοποίηση κάθε απαίτησης
Για ακόμα καλύτερη προσαρμογή σε οδηγικές ανάγκες εντός και περιφερειακά της πόλης, το Nemo διατίθεται και με το πακέτο "Worksite Pack". Το συγκεκριμένο πακέτο περιλαμβάνει υπερυψωμένη ανάρτηση, τροχούς 15 ιντσών, προστατευτική ποδιά κάτω από τον κινητήρα, και ενισχυμένη πλευρική προστασία (πλευρικά σκαλοπάτια και πλαστικά προστατευτικά, προστατευτική ενίσχυση εμπρός προφυλακτήρα και λασπωτήρες). Έτσι το Nemo μπορεί να ανταπεξέλθει με άνεση ακόμα και σε δύσκολα εδάφη τόσο στην πόλη, όσο και στην εξοχή.
Ασφάλεια προσαρμοσμένη στις συνθήκες χρήσης
Εκτός από το στάνταρ αερόσακο για τον οδηγό, το Nemo μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με αερόσακο συνοδηγού, καθώς και με πλευρικούς αερόσακους. Επίσης παρέχεται η δυνατότητα απενεργοποίησης του αερόσακου του συνοδηγού σε περίπτωση μεταφοράς παιδικού καθίσματος. Οι ζώνες ασφαλείας διαθέτουν περιοριστή φορτίου και πυροτεχνικούς προεντατήρες. Βασικό μέλημα του κάθε χρήστη επαγγελματικού οχήματος είναι και η προστασία των εμπορευμάτων. Έτσι λοιπόν και το Nemo, όπως και τα μεγαλύτερα επαγγελματικά οχήματα της αγοράς, παρέχει τη δυνατότητα κλειδώματος του χώρου φόρτωσης ανεξάρτητα από την καμπίνα, είτε με το εξωτερικό τηλεχειριστήριο, είτε με το πάτημα ενός πλήκτρου από το ταμπλώ. Παράλληλα το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα που κλειδώνει αυτόματα τις πόρτες όταν ξεκινάει. Μία φωτεινή ένδειξη στον πίνακα οργάνων προειδοποιεί τον οδηγό για περίπτωση που τουλάχιστον μία από τις πόρτες έχει μείνει ξεκλείδωτη.
Η δομή του αμαξώματος του Nemo υπερκαλύπτει τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές που αφορούν την προστασία των επιβατών. Για παράδειγμα, στον εμπρός προφυλακτήρα υπάρχει μία εγκάρσια ράβδος από υψηλής αντοχής χάλυβα η οποία διαθέτει αμορτισέρ ώστε να περιορίζει την εισχώρηση στην καμπίνα των επιβατών σε περιπτώσεις μετωπικής σύγκρουσης.



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
SINIOROS - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

Γενικό Συνεργείο Αυτοκινήτων, Ευθυγραμμίσεις
(Τοποθετήσεις Συστημάτων Υγραερίου, Βελτιώσεις Chip Tuning by Overload)
Α' πάροδος Γιαννιτσών, 241 00 Καλαμάτα
Τηλ. & Fax: +302721069026, E-mail: mrsinioros@gmail.com

 
Χρήσιμα