IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Αύξηση πωλήσεων 15% στην Ευρώπη βλέπει η Mazda με το CX-5


Η Mazda υπολογίζει στην καλύτερη της αναμενόμενης επιτυχία του CX-5 crossover της για να βοηθήσει να αυξήσει τις πωλήσεις στην Ευρώπη 15% κατά το επόμενο οικονομικό έτος που αρχίζει την 1η Απριλίου (2013) είπε ο κ. Jeff Guyton, επικεφαλής της Mazda Ευρώπης, στην Automotive News Europe. Η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει να πουλήσει 150.000 οχήματα στην Ευρώπη κατά την περίοδο αυτή, με πωλήσεις 200.000 μονάδων να έχουν επιτευχθεί στα μέσα του χρόνου, δήλωσε ο κ. Guyton. «Σε παγκόσμιο επίπεδο το CX-5 έχει υπερβεί κατά πολύ τις προσδοκίες μας. Οι ομάδες μας ασχολούνται με την επέκταση της παραγωγικής ικανότητας του CX-5 και στοχεύουμε σε 50.000 μονάδες στην Ευρώπη το 2013», είπε.
 
Το crossover άρχισε να πωλείται στην Ευρώπη τον Μάρτιο του 2012 και ήδη είναι το 2ο σε πωλήσεις μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην περιοχή μετά το Mazda2. Ανταγωνίζεται μοντέλα όπως τα Kia Sportage, Nissan Qashqai και Ford Kuga, στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των συμπαγών οχημάτων crossover. Η ζήτηση για το CX-5 έχει οδηγήσει στην αναθεώρηση του παγκόσμιου στόχου πωλήσεων για το μοντέλο, σε 240.000 μονάδες από 160.000 για το οικονομικό έτος 2012 που λήγει στις 31 Μαρτίου (2013). Το crossover εισήγαγε τη νέα φιλοσοφία της εταιρίας και ξεκίνησε το σχεδιασμό των επόμενης γενιάς τεχνολογιών κινητήρα, μετάδοσης, σασί και πλαισίου, το οποίο η Mazda αναφέρεται συλλογικά ως Skyactiv.
 
Μέσα στον Φεβρουάριο (2013), η αυτοκινητοβιομηχανία ξεκίνησε την 3η γενιά του μεσαίου μεγέθους sedan Mazda6, το 2ο όχημα που διαθέτει τις τεχνολογίες Skyactiv. Η Mazda αναμένει να πουλήσει 40.000 μονάδες του Mazda6 το 2013, είπε ο κ. Guyton. Οι πωλήσεις της Mazda στην ΕΕ και τις ΕΖΕΣ αγορές αυξήθηκε 13,7% σε 10.032 τον Ιανουάριο (2013) σύμφωνα με την Ένωση των Ευρωπαϊκών Αυτοκινητοβιομηχανιών ACEA. Οι πωλήσεις του Mazda2 στην Ευρώπη το 2012 ήταν 30.073, από 38.251 το 2011, και του Mazda3 25.531, από 34.983 αντίστοιχα. Η σημαντική μείωση πωλήσεων των δύο αυτών μοντέλων στην Ευρώπη, διαμόρφωσε μείωση στο σύνολο της μάρκας, από 138.857 το 2011 σε 124.542 το 2012, παρά την ανάπτυξη του CX-5 (25.762 το 2012 από μόλις 14 το 2011).

Τα αρνητικά αποτελέσματα στα μοντέλα Mazda2 και Mazda3 έχουν να κάνουν με την έλλειψη diesel κινητήρων και για τα δύο μοντέλα, κατηγορία αγοράς που σε πολλές χώρες της Δυτικής Ευρώπης αλλά και άλλων αγορών, όπως η Ελληνική, καταλαμβάνει το 50-70% των συνολικών πωλήσεων. Στην Ελλάδα, για παράδειγμα, η Mazda ουσιαστικά εξαφανίστηκε, καθώς το Mazda3 δεν διατίθεται με κινητήρες βενζίνης μικρότερους των 1.6 λίτρων ή πετρελαιοκινητήρες, ενώ επίσης το Mazda2 είναι 1.3 λίτρων βενζίνης και χωρίς diesel κινητήρα. Να σημειωθεί ότι μοντέλα όπως τα Toyota Yaris και Opel Corsa, έχουν ζήτηση στην Ελλάδα αυτή την χρονική περίοδο στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους σε ποσοστό που αγγίζει το 90% των συνολικών πωλήσεων της γκάμας των μοντέλων.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 24/02/2013, 04:39 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Mitsubishi
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΙΟΥΛΜΠΑΛΟΓΛΟΥ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
(Τοποθετήσεις συστημάτων υγραερίου αυτοκίνησης)
Τατοΐου 64, 144 51 Μεταμόρφωση Αττικής
Τηλ.: +302102817216, +302102827157, Fax: +302102825539
E-mail: r64lou@otenet.gr, Website: www.r64lou.gr
 
Χρήσιμα