IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Κιβώτιο 7 σχέσεων DSG με διπλό συμπλέκτη για τη VW



Παγκόσμια πρεμιέρα κάνει το κιβώτιο 7 ταχυτήτων DSG με διπλό συμπλέκτη ξηρού τύπου της LuK το οποίο μπαίνει στη γραμμή παραγωγής για τη VW. Το νέο 7τάχυτο κιβώτιο DSG της VW αντιπροσωπεύει την τεχνολογία του μέλλοντος, διπλού συμπλέκτη, για μια δυναμική, σπορτίφ και άνετη οδηγική εμπειρία. Σε στενή συνεργασία με τη VW, οι ειδικοί της LuK σε συστήματα συμπλεκτών και κιβωτίων ταχυτήτων, έχουν αναπτύξει ένα διπλό συμπλέκτη ξηρού τύπου για το νέο DSG κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό σημαίνει μείωση κατανάλωσης καυσίμου μέχρι και 10%, σε σύγκριση με τα υπάρχοντα συστήματα διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου και μέχρι 6% σε σύγκριση με τα μηχανικά κιβώτια. Ο διπλός συμπλέκτης της LuK βρίσκεται στην καρδιά του νέου κιβωτίου ταχυτήτων DSG και κάνει το «κλότσημα» που ένιωθαν οι επιβάτες στο όχημα, όποτε ο οδηγός άλλαζε ταχύτητα, να ανήκει στο παρελθόν. Η αρχή λειτουργίας του είναι απλή.

Ο διπλός συμπλέκτης LuK αποτελείται από 2 συμπλέκτες που βρίσκονται σε 2 κινητήριους άξονες. Ένας συμπλέκτης ενεργοποιεί τα μονά γρανάζια (το 1ο, 3ο, 5ο και 7ο) ενώ ο 2ος ελέγχει τη δέσμευση και την αποδέσμευση των ζυγών γραναζιών (2ο, 4ο και 6ο) καθώς και την όπισθεν. Ας πάρουμε για παράδειγμα τη διαδικασία επιτάχυνσης με 2η. Σε αυτή την περίπτωση το 3ο γρανάζι επιλέγεται εκ των προτέρων στο άλλο υπο-κιβώτιο έτσι ώστε η αλλαγή ταχύτητας να είναι πλέον μια ιδιαίτερα γρήγορη, σπορτίφ διαδικασία που δεν περιλαμβάνει οποιαδήποτε απώλεια στη μετάδοση κίνησης. Η αλλαγή σχέσης ενεργοποιείται ηλεκτρονικά και εφαρμόζεται με τη βοήθεια υδραυλικών ενεργοποιητών. Οι υπερθέσεις ροπής κατά την αλλαγή ταχυτήτων και το γεγονός ότι οι μεμονωμένοι συμπλέκτες ανοίγουν και κλείνουν σε κλάσματα δευτερολέπτου, σημαίνουν ότι ο οδηγός δύσκολα θα αντιληφθεί την αλλαγή. Σε αντίθεση με τον υγρό συμπλέκτη στο 6τάχυτο κιβώτιο DSG 6, το οποίο η VW έχει προσφέρει για μια σειρά μοντέλων από το 2004, ο διπλός συμπλέκτης LuK είναι αποκαλούμενης «ξηράς» κατασκευής.

Ενώ, όταν πρόκειται για τους διπλούς συμπλέκτες υγρού τύπου, η ροπή μεταδίδεται μέσω δίσκων βυθισμένων σε λιπαντικό, στην περίπτωση των ξηρών διπλών συμπλεκτών η δύναμη μεταδίδεται μέσω των θερμουί στους δίσκους του συμπλέκτη. Η απουσία υδραυλικών συστημάτων υποστήριξης και ο υψηλός βαθμός της αποδοτικότητας του ξηρού συμπλέκτη επιτρέπουν την επίτευξη σημαντικής οικονομίας καυσίμων. Έτσι, παραδείγματος χάριν, η συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμων του κιβωτίου ταχυτήτων DSG 6 είναι από 10% παραπάνω από αυτήν του νέου 7τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων DSG σε ένα κινητήρα 1.9TDI (105 ίππων). Το βολάν διπλής μάζας, που παράγεται επίσης από τη LuK, ενεργεί ως αποσβεστήρας στρέψης στο νέο κιβώτιο ταχυτήτων DSG. Οι ειδικοί της LuK στη Γερμανία, έχουν εργαστεί στενά μαζί με τη VW για την ανάπτυξη των υλικών από τα μέσα του 2004. Οι εγκαταστάσεις παραγωγής του κιβωτίου ταχυτήτων της VW στο Kassel έχουν προμηθευτεί τον διπλό συμπλέκτη της LuK, από την αρχή του έτους. Στην έδρα της LuK στη Bühl είναι έτοιμοι για να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε αύξηση της ζήτησης. Το κιβώτιο 7 ταχυτήτων DSG με το διπλό συμπλέκτη της LuK είναι διαθέσιμο για τα μοντέλα Golf, Golf Plus, Golf Variant και Jetta με κινητήρες 1.4 TSI (122 ίππων) και 1.9 TDI (105 ίππων). Με το 7τάχυτητο DSG και τον κινητήρα 1.4 TSI στο Golf, επιτυγχάνονται εκπομπές CO2 της τάξης των 139 γραμμ./χλμ. Σε συνδυασμό με πετρελαιοκινητήρες και φίλτρα μορίων diesel είναι δυνατό να επιτευχθούν ακόμα και 137 γραμμ./χλμ.




 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΧΑΙΑΣ
ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Συνεργείο Αυτοκινήτων (BMW, Mini, Mercedes-Benz), Μετατροπές & Εμπορία Ανταλλακτικών
Σταματίου Κλεάνθη 38 (φανάρια Αρέθα Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών), 264 42 Πάτρα
Τηλ.: +302610427903, Τηλ. & Fax: +302610429780

 
Χρήσιμα