IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Alfa Romeo 4C: Τέρμα τα παιχνίδια (No more games)
Η νέα Alfa Romeo 4C είναι το αποτέλεσμα της εμπειρίας από την υλοποίηση της Alfa Romeo 8C Competizione που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Maserati στην Modena και ανεβάζει πλέον τη μάρκα σε άλλο επίπεδο.
Επιμέλεια: Δημήτρης Σπυράκης
Η έκδοση παραγωγής της Alfa Romeo 4C έκανε ντεμπούτο στην 83η διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 5 Μαρτίου 2013. Αυτό το διθέσιο κουπέ με τον κινητήρα στο κέντρο και τη μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς, αντιπροσωπεύει την ουσία ενός σπορ αυτοκινήτου με το DNA της Alfa Romeo. Επιδόσεις, Ιταλικό στιλ και τεχνολογική υπεροχή, προσφέροντας τη μέγιστη οδηγική ικανοποίηση με πλήρη ασφάλεια. Σχεδιασμένο από τους μηχανικούς της Alfa Romeo, κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Maserati στη Modena. Το νέο μικρό supercar θα είναι διαθέσιμο στις αγορές το 2013 και θα είναι το αυτοκίνητο που θα φέρει ξανά την Alfa Romeo στην αγορά των ΗΠΑ, συμβάλλοντας έτσι στο παγκόσμιο πλάνο ανάπτυξης της εταιρίας. Η 4C προέρχεται απευθείας από το πρωτότυπο που έκανε αίσθηση στην έκθεση της Γενεύης το 2011 και κέρδισε 3 βραβεία, AutoBild Design Award 2011 (Γερμανία), Design Award for Concept Cars & Prototypes 2012 (Ιταλία) και Most Exciting Car of 2013 από το περιοδικό αυτοκινήτου What Car? (Βρετανία).
 
Ακρωνύμιο 4C
Το ακρωνύμιο 4C αντλεί την έμπνευσή του απ’ το ένδοξο παρελθόν της μάρκας, προβάλλοντας τις αξίες της τεχνολογίας και των συναισθημάτων στο μέλλον. Πράγματι, αναφέρεται στην τεράστια και σπουδαία σπορ παράδοση της Alfa Romeo. Τα ακρωνύμια 8C και 6C στις δεκαετίες 1930 και 1940, ήταν διακριτικά αυτοκινήτων, αγωνιστικών και εκδόσεων δρόμου, που έπαιρναν ισχύ από τον δυνατό 8-κύλινδρο και τον καινοτόμο 6-κύλινδρο κινητήρα. Επίσης το αυτοκίνητο επιτυγχάνει με την αρχιτεκτονική και την κατασκευή του το λόγο ισχύος/βάρους ενός αυθεντικού supercar, λιγότερο από 4 κιλά/ίππο, εστιάζοντας ωστόσο όχι μόνο στη μέγιστη ιπποδύναμη, αλλά και στον περιορισμό του βάρους, ώστε να εξασφαλίζεται μέγιστη ευελιξία και κορυφαία απόδοση.
 
Η Alfa Romeo 4C χρησιμοποιεί τεχνολογίες και υλικά κατευθείαν από τα supersport μοντέλα (συμπεριλαμβανομένης της Alfa Romeo 8C Competizione), ανθρακονήματα, αλουμίνιο, πίσω κίνηση και τεχνολογίες από τα τελευταία μοντέλα της, αναβαθμισμένα ώστε να ενισχύουν το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου ακόμα περισσότερο. Αυτό γίνεται απολύτως σαφές από τον εξ ολοκλήρου αλουμινένιο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού 1750 Turbo, το κορυφαίο σύστημα μετάδοσης διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT και τον επιλογέα Alfa DNA με την νέα πρωτοποριακή επιλογή Race.
 
Επιβλητική σχεδίαση μέσα/έξω
Σχεδιασμένη από το Alfa Romeo Style Centre, η 4C φέρνει άμεσα στο νου μερικά από τα παραδοσιακά εμβληματικά μοντέλα τα οποία έχουν αφήσει ανεξίτηλο σημάδι στην ιστορία της μάρκας. Από άποψη διαστάσεων και τις ομοιότητες της διάταξης, ένα απ' αυτά περισσότερο, η 33 Stradale, ένα αυτοκίνητο που συνδύασε εξαιρετική και καινοτόμα τεχνολογία με ένα ανυπέρβλητο στιλ. Η 4C ακολούθησε αυτό το δρόμο κι έτσι ολοκληρώνει ένα ταξίδι που είχε ξεκινήσει με την 8C Competizione, τονίζοντας κάποιες ιδιαίτερες έννοιες της μάρκας, όπως οι συμπαγείς διαστάσεις, ο δυναμισμός και η ευελιξία. Οι συμπαγείς διαστάσεις κάνουν αυτό το αυτοκίνητο εντελώς μοναδικό μεταξύ των ανταγωνιστών του. Είναι μόλις 4 μέτρα μακρύ, 2 μ. σε πλάτος, 1,18 μ. σε ύψος κι έχει μεταξόνιο 2,4 μ. Αυτές οι διαστάσεις τονίζουν το μικρό μέγεθος του μοντέλου και ενισχύουν την ευελιξία του.
 
Χάρη στη δουλειά των σχεδιαστών, το αυτοκίνητο επιτυγχάνει κορυφαία επίπεδα αεροδυναμικής, δημιουργώντας αρνητικό συντελεστή αρνητικής άντωσης (Cz) ο οποίος, όπως στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, συμβάλλει στην επίτευξη ενισχυμένης σταθερότητας στις υψηλές ταχύτητες. Η σχεδίαση και τα υλικά που διακρίνουν το εσωτερικό είναι όλα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα για να προσφέρουν τη μέγιστη οδηγική ικανοποίηση. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν αμέσως τα ανθρακονήματα, που χρησιμοποιούνται για να κατασκευαστεί ο ζωτικός χώρος των επιβατών, που έχει αφεθεί σε πλήρη θέα για να ενισχύσει την αίσθηση της μοναδικότητας, της τεχνολογίας και του ελαφρού βάρους.
 
Νέος 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας
Η εξέλιξη του κινητήρα που χρησιμοποιείται ήδη στην έκδοση Quadrifoglio Verde της Giulietta. Ο νέος 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1750 Turbo διαθέτει ένα καινοτόμο αλουμινένιο μπλοκ και ειδικά συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής, που έχουν βελτιστοποιηθεί για την ενίσχυση της σπορ εικόνας και αίσθησης του αυτοκινήτου. Επιπλέον, χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις όπως ο άμεσος ψεκασμός, ο διπλός συνεχώς μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, έναν υπερσυμπιεστή κι ένα επαναστατικό σύστημα σάρωσης για την ολοκληρωτική εξάλειψη του turbo lag.
 
Αυτόματο κιβώτιο με επιλογή Race
Ο βενζινοκινητήρας 1750 Turbo συνεργάζεται με το καινοτόμο αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT που είναι κορυφαίο στην κατηγορία του, τόσο για το ελαφρύ βάρος του, όσο και για την ταχύτητα απόκρισης. Οι ταχύτητες μπορούν επίσης να αλλάξουν από τα shift-paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Η Alfa Romeo 4C σημαδεύει επίσης την πρεμιέρα του νέου επιλογέα Alfa DNA, ο οποίος προσφέρει τις 3 στάνταρ επιλογές που έχουμε γνωρίσει έως τώρα (Dynamic, Natural, All Weather) αλλά προσθέτει μια ακόμη (Race), σχεδιασμένη για να βελτιώσει ακόμα πιο πολύ την οδηγική εμπειρία στις αγωνιστικές πίστες.

Με έμφαση στην παράδοση

Η κορυφαία τεχνολογική και βιομηχανική τεχνογνωσία των Alfa Romeo και Maserati χρησιμοποιήθηκε στην εξέλιξη της τελικής έκδοσης της 4C. Συγκεκριμένα, η συνεργασία των δυο εταιριών στόχευε στην ενσωμάτωση της δουλειάς του σχεδιαστικού τμήματος της Alfa Romeo στο εργοστάσιο της Maserati. Αυτό είναι ένα ακόμα ξεχωριστό γνώρισμα της Alfa Romeo, μιας μάρκα με ιστορία 100 χρόνων που εξακολουθεί να είναι ένας από τους πιο διάσημους και δημοφιλείς πρεσβευτές των Ιταλικών προϊόντων σε όλο τον κόσμο.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 24/03/2013, 08:44 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Toyota
ΠΑΣΠΑΛΙΑΡΗΣ ΑΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά - Ασφάλειες
Λεωφ. Αθηνών 226-230, 124 61 Χαϊδάρι Αττικής, Τηλ./Fax: +302105323700-3
E-mail: paspal@otenet.gr, website: www.toyota.gr/paspaliaris
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα