IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Πάνω από μισό δις ευρώ αποζημιώσεις της Ford στο Βέλγιο


Οι ωριαία εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της Ford στη Genk του Βελγίου θα πάρουν 750.000.000 δολάρια (583.350.000 ευρώ) σε απολύσεις, ως μέρος μιας συμφωνίας που επιτρέπει η αυτοκινητοβιομηχανία να κλείσει αυτό το εργοστάσιο μέχρι το τέλος του 2014, ανέφερε η εταιρία σε μια ρυθμιστική αρχή. Η Ford και οι 4.000 εργαζόμενοι ανά ώρα στο εργοστάσιο κατέληξαν σε συμφωνία πριν λίγες ημέρες που επιτρέπει η αυτοκινητοβιομηχανία να πάει κατευθείαν με το σχέδιό της να κλείσει το εργοστάσιο, το οποίο παράγει τώρα τα Mondeo, S-Max και Galaxy. Οι διαπραγματεύσεις για αποζημίωση λόγω απόλυσης μεταξύ της Ford και 300 μισθωτών του εργοστασίου βρίσκονται σε εξέλιξη. Τα χρήματα που θα καταβάλει η Ford ως πληρωμή μετρητών αναλογούν κατά μέσο όρο σε 187.500 δολάρια (145.838 ευρώ) ανά ωριαία εργαζόμενο.
 
Η αποζημίωση απόλυσης ανά εργαζόμενο είναι μικρότερη απ’ ό,τι έδωσε η General Motors το 2010 για να κλείσει το εργοστάσιό της στην Αμβέρσα του Βελγίου. Η GM είχε καταβάλει περίπου 527.000.000 δολάρια (409.900.000 ευρώ) σε 2.600 εργαζόμενους του εργοστασίου, που αναλογεί κατά μέσο όρο με πληρωμή 202.700 δολαρίων (157.660 ευρώ), σύμφωνα με την GM. Η Ford ανακοίνωσε στα τέλη Οκτωβρίου του 2012 ότι θα κλείσει η μονάδα στη Genk, καθώς και άλλες δύο στη Βρετανία, για να ανακόψει τη ζημιογόνο πορεία της στην Ευρώπη, όπου η οικονομική ύφεση έχει πλήξει τη ζήτηση για νέα αυτοκίνητα. Στοιχεία της αυτοκινητοβιομηχανίας που κυκλοφόρησαν την Τρίτη 19 Μαρτίου (2013), έδειξαν ότι η Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου καταγράφεται χειρότερη σε πωλήσεις τον Φεβρουάριο (2013) στα τελευταία 23 χρόνια.

Ford και GM, και οι δύο, σημείωσαν περίπου 1,8 δις δολάρια (1,4 δις ευρώ) απώλειες στην Ευρώπη το 2012. Η Ford αναμένει να χάσει άλλα 2 δις δολάρια (1,556 δις ευρώ) στην περιοχή το 2013. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, κ. Alan Mulally είχε δηλώσει ότι η Ford δεν θα αποκλείσει περαιτέρω μείωση της παραγωγικής ικανότητας, καθώς κι άλλες ενέργειες, αν η κατάσταση επιδεινωθεί στην Ευρώπη. Σε όλα της τα εργοστάσια, η Ford σχεδιάζει να περικόψει το 18% της χωρητικότητάς της στην Ευρώπη, ενώ θα μεταφέρει το έργο που επιτελείται τώρα στη Genk, στο εργοστάσιό της στη Βαλένθια της Ισπανίας. Η Ford θα καταγράψει τις αποζημιώσεις απόλυσης, ως ειδικό στοιχείο, για λογιστικούς σκοπούς. Οι δαπάνες θα πρέπει να απλώνονται πάνω στα επόμενα 3μηνα, ανάλογα με τη χρονική στιγμή της αναχώρησης των εργαζομένων, δήλωσε η εταιρία στην έκθεσή της 19 του μήνα.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 26/03/2013, 00:55 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Ford
ΕΛΦΟΡ - Δ. ΧΑΛΒΑΤΖΗΣ - Γ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΟΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Λιοσίων 302 (Τρεις Γέφυρες), 111 45 Αθήνα
Τηλ.: +302105719168, Fax: +302105712965
Έκθεση - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Στρατηγού Καλλάρη 71, 104 45 Κάτω Πατήσια
Τηλ.: +302108310800, Fax: +302108318222
E-mail: echalvatzis@yahoo.gr, Website: www.elfor.gr
 
Χρήσιμα