IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Η Ford απολογείται για διαφημιστικά δείγματα με δεμένες γυναίκες


Η Ford Motor Co. και μια μονάδα της WPP ζήτησε συγγνώμη για ανεπίσημες διαφημίσεις του μοντέλου Figo στην Ινδία, συμπεριλαμβανομένης μιας που απεικονίζει τον πρώην Ιταλό πρωθυπουργό κ. Silvio Berlusconi να έχει δέσει και φιμώσει 3 νέες γυναίκες. «Λυπούμαστε βαθύτατα αυτό το περιστατικό», δήλωσε Ford Ινδίας. «(Οι διαφημίσεις) είναι σε αντίθεση με τα πρότυπα του επαγγελματισμού και αξιοπρέπειας στους κόλπους της Ford και τους συνεργάτες του γραφείου μας. Μαζί με τους εταίρους μας, επανεξετάζουμε την έγκριση και την εποπτεία των διαδικασιών ώστε να διασφαλιστεί ότι τίποτα σαν αυτό δεν θα συμβεί ποτέ ξανά». Η Ford, επίσης, διερευνά κατά πόσον κάποιος στην εταιρία είδε ποτέ τις διαφημίσεις, ανέφερε το Associated Press, επικαλούμενο έναν εκπρόσωπο της Ford Ινδίας.
 
Η JWT WPP Group της Ινδίας δημιούργησε τις καρικατούρες και ανάρτησε το υλικό στην ιστοσελίδα adsoftheworld.com, ένας δικτυακός τόπος που παρουσιάζει το δημιουργικό των διαφημίσεων, ανέφερε η εφημερίδα Hindu το Σάββατο 23 Μαρτίου (2013). Οι διαφημίσεις έχουν διαγραφεί από τότε και δεν χρησιμοποιήθηκαν για εμπορικούς σκοπούς, ανέφερε η εφημερίδα. Οι διαφημίσεις χαρακτήριζαν μια διασημότητα, με δεμένα 3 άτομα και τοποθετημένα στο πορτμπαγκάζ του Ford Figo. Εκτός του κ. Berlusconi, μία εκδοχή παρουσίαζε την Paris Hilton με δεμένες στο χώρο αποσκευών τις Kourtney, Kim και Khloe Kardashian, ενώ μία άλλη, τον Michael Schumacher να έχει δεμένους στο πορτμπαγκάζ, τους Sebastian Vettel, Lewis Hamilton και Fernando Alonso. Η εφημερίδα Wall Street Journal ανέφερε ότι το σλόγκαν της Ford για το αυτοκίνητο αναδείκνυε τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών του αυτοκινήτου.


 
Ο κ. Chris Preuss, ένας εκπρόσωπος της Ford, είπε ότι οι διαφημίσεις ήταν μέρος της δημιουργικής άσκησης από την μονάδα της JWT στην Ινδία, με σκοπό, ως έννοιες, να δοκιμάσουν τις αντιδράσεις για μία ανταγωνιστική διαφήμιση. Επανέλαβε ότι δεν ανατέθηκαν από τη Ford, ούτε προορίζονται να αποτελέσουν τμήμα μιας εκστρατείας της μάρκας. Η WPP της Βρετανίας εξέδωσε ανακοίνωση αποκαλώντας τις διαφημίσεις δυσάρεστο γεγονός και σε αντίθεση με τα πρότυπα του επαγγελματισμού και της αξιοπρέπειας μέσα στο WPP Group, σύμφωνα με την αναφορά του Associated Press. «Αυτές ποτέ δεν προορίζονταν για δημοσίευση και δεν θα έπρεπε ποτέ να έχουν δημιουργηθεί, πόσο μάλλον να αναρτηθούν στο διαδίκτυο. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα ατόμων που ενεργούν χωρίς την κατάλληλη εποπτεία και οι κατάλληλες ενέργειες έχουν ληφθεί εντός του οργανισμού όπου εργάζονται, για την αντιμετώπιση της κατάστασης», ανέφερε η δήλωση.
 
Η παρέλευση έρχεται στον απόηχο της οργής σε εθνικό επίπεδο σε ολόκληρη την Ινδία κατά τη διάρκεια ενός αποτρόπαιου γεγονότος, του ομαδικού βιασμού και της δολοφονίας μιας μαθήτριας στο Νέο Δελχί τον Δεκέμβριο του 2012, που είχε ως αποτέλεσμα κλιμακωτές αντιδράσεις και διαδηλώσεις από ανθρωπιστικές και νεανικές οργανώσεις. Το περιστατικό έρχεται επίσης εβδομάδες μετά, όταν η Hyundai Motor Co. κι ένας αντιπρόσωπος της Buick, μάρκα της General Motors, αναγκάστηκαν να ζητήσουν συγγνώμη για δημοσίευση σε Κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για μια έντονη κατακραυγή για τη δολοφονία ενός μωρού 2 μηνών.

«Αυτή είναι μία πραγματικά διεστραμμένη καμπάνια, ειδικά με όλα τα επεισόδια σε βάρος των γυναικών στην Ινδία. Το διαδίκτυο έχει τη δύναμη να κάνει ένα ηλίθιο πράγμα ιογενές κι έτσι οι εταιρίες πρέπει να είναι πολύ-πολύ προσεκτικές, καθώς τέτοια περιστατικά μπορεί να δημιουργήσουν ψεγάδι στην εικόνα μιας μάρκας», δήλωσε ο κ. Deepesh Rathore, διευθύνων σύμβουλος της IHS Automotive στην Ινδία. Το 2012, όταν ξέσπασαν εντάσεις μεταξύ Ιαπωνίας και Κίνας κατά τη διάρκεια μιας διαμάχης δεκαετιών για ένα σύμπλεγμα νησιών, η Audi ζήτησε από έναν Κινέζικο αντιπρόσωπο να αφαιρέσει ένα πανό που υποστήριζε τη δολοφονία των Ιαπώνων, ενώ παράλληλα, στην ιστοσελίδα της Audi στην Ιαπωνία, η εταιρία εξέφρασε τη λύπη της για το περιστατικό.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 27/03/2013, 02:17 πμ.)
 



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Ford
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΙΤΑΡΑΚΗΣ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ - Βελτιώσεις
Πόντου 71, 164 52 Αργυρούπολη
Τηλ.: +302109958545, Fax: +302109945639, E-mail: g.pitarakis@hotmail.gr
 
Χρήσιμα