IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Citroen C-Crosser - SUV αλά... Γαλλικά!
Η Citroen διευρύνει ακόμα περισσότερο την γκάμα της με την είσοδο του συγκεκριμένου, απρόσμενα πολυτελούς και κομψού αυτοκινήτου, σε μία διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά, των 4κίνητων SUV.
 
Παρουσιάστηκε το 2007 στο σαλόνι της Γενεύης και γνώρισε μεγάλη αποδοχή. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά πολύπλευρο SUV με απαράμιλλη οδική συμπεριφορά και κινητήρες υψηλών επιδόσεων που αποδεικνύει έμπρακτα ότι σέβεται σε πολύ μεγάλο βαθμό το περιβάλλον. Το C-Crosser αναπτύχθηκε από κοινού από την PSA Peugeot Citroën και την Mitsubishi, των οποίων το κοινό εγχείρημα είχε στόχο την κατασκευή ενός SUV για την Ευρωπαϊκή αγορά. Το εργοστάσιο Mizushima στην Ιαπωνία θα κατασκευάζει για τη Citroën κάθε χρόνο 15.000 C-Crosser. Ο κινητήρας πετρελαίου HDi της PSA Peugeot Citroën παράγεται στο Trémery της Γαλλίας, ενώ ο κινητήρας βενζίνης είναι προϊόν συνεργασίας μεταξύ των Mitsubishi, Hyundai και Chrysler. Η συγκεκριμένη συνεργασία επιτρέπει στην Citroën να διευρύνει την γκάμα των προϊόντων της με ένα SUV που πληροί όλες της απαιτήσεις της μάρκας. Οι τεχνικοί της Citroën εκμεταλλεύθηκαν την εμπειρία τους, εξέλιξαν και προσάρμοσαν για την αγορά της Ευρώπης αυτό το μοντέλο, πετυχαίνοντας την τέλεια ισορροπία μεταξύ άνεσης, οδικής συμπεριφοράς και εξαιρετικής οδηγικής ευχαρίστησης. Το σχεδιαστικό κέντρο της Citroën έδωσε στο C-Crosser όλα τα στοιχεία που συνθέτουν ένα μοναδικό αμάξωμα, φροντίζοντας παράλληλα να βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας.
Σχεδιασμός με συνέπεια εντός και εκτός
Οι καθαρές γραμμές του C-Crosser, αντανακλούν άμεσα τη δύναμη και την ζωντάνια, χαρίζοντας στο νέο αυτό μοντέλο ξεχωριστό στυλ και προσωπικότητα. Το C-Crosser είναι μία νέα εναλλακτική πρόταση στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων, και απευθύνεται σε ανθρώπους που αναζητούν την οδηγική ευχαρίστηση και την ζωντάνια, σε συνδυασμό με τις επιδόσεις ενός ξεχωριστού αυτοκινήτου που σχεδιάστηκε με γνώμονα την ελευθερία και την περιπέτεια. Με τέλειες αναλογίες (4,64 μέτρα μήκος, 1,81 πλάτος και 1,71 ύψος με τις μπάρες οροφής), την «χυτή» γραμμή της οροφής, τα μυώδη πλευρά και τα φουσκωμένα τόξα των φτερών του, το C-Crosser αντανακλά δυναμισμό και στιβαρότητα και από την πλαϊνή του πλευρά. Η σπορτίφ εικόνα SUV υπογραμμίζεται και από το σχήμα των προβολέων, οι οποίοι «τραβιούνται» βαθιά μέσα στο καπό ακολουθώντας τις γραμμές των φτερών, και από τη γραμμή του αμαξώματος που ανυψώνεται όσο πηγαίνει προς το πίσω μέρος. Ο δυναμισμός που πηγάζει από την εικόνα του αυτοκινήτου τονίζεται ακόμα περισσότερο από τα φουσκωμένα τόξα των φτερών που καλύπτουν τους τεράστιους τροχούς με τα λάστιχα επιδόσεων της Michelin που είναι σχεδιασμένα για τέλειο κράτημα. Η θέση του C-Crosser στην κορυφή της γκάμας ενισχύεται ακόμα περισσότερο και από το επίπεδο εξοπλισμού «Exclusive» (ή το αντίστοιχο της κάθε αγοράς), το οποίο διαθέτει σκούρα πίσω τζάμια και φιλέτα χρωμίου που διατρέχουν όλη την πλευρά και το κάτω μέρος του αμαξώματος. Στο επίπεδο εξοπλισμού Exclusive περιλαμβάνονται ζάντες αλουμινίου 2 αποχρώσεων που, μαζί με τις αλουμινένιες μπάρες οροφής, δίνουν στο αυτοκίνητο μία εικόνα στιβαρότητας και αξιοπιστίας. Ο δυναμισμός του εξωτερικού σχεδιασμού του C-Crosser συνεχίζεται και στο εσωτερικό του. Κάθε χειριστήριο στο άψογα σχεδιασμένο ταμπλό του είναι εργονομικά τοποθετημένο και εύκολο στη χρήση. Το σχήμα και ο σχεδιασμός των οργάνων που περιβάλλονται από αλουμινένια στεφάνια παραπέμπουν άμεσα σε σπορτίφ SUV. Το δερμάτινο τιμόνι και τα ημιμπάκετ καθίσματα προδιαθέτουν για οδηγική απόλαυση, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονο στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο. Το ίδιο ποιοτικά είναι και τα καθίσματα των υπολοίπων επιβατών. Η Citroën έδωσε μεγάλη προσοχή στην ποιότητα φινιρίσματος του εσωτερικού. Η μαλακή υφή και το χρώμα του ταμπλό, οι ειδικές ταπετσαρίες των καθισμάτων και οι πολυτελείς επενδύσεις των θυρών δημιουργούν την τέλεια αίσθηση ποιότητας μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια. Η πίσω πλευρά του μοντέλου εκπέμπει αντίστοιχο δυναμισμό και στιβαρότητα σε αρμονία με τον συνολικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου. Ο προφυλακτήρας που αγκαλιάζει ολόκληρο το πίσω μέρος ενσωματώνεται απόλυτα με τα φτερά δίνοντας στην πίσω πλευρά του αυτοκινήτου την εικόνα της δύναμης και της επιθετικότητας. Το χρωμιωμένο φιλέτο που διακοσμεί το τελείωμα της πίσω πόρτας συντελεί και αυτό στη κομψότητα του αυτοκινήτου. Τα πίσω φώτα «παντρεύουν» ιδανικά το στυλ με την λειτουργικότητα. Με την τεχνολογία LED, τα φώτα θέσης και stop, εξασφαλίζουν άριστη φωτεινότητα και χαμηλή κατανάλωση ενέργειας. Η ταυτότητα της μάρκας και του μοντέλου γίνεται αισθητή τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου με τα διακριτικά του λοχία σε εμφανή σημεία και με το ειδικό σήμα του C-Crosser που αναπαριστά την πυξίδα με τα 4 σημεία του ορίζοντα, όπου γίνεται ακόμα πιο ξεκάθαρος ο χαρακτήρας του μοντέλου ως όχημα ελεύθερου χρόνου / παντός εδάφους.
Λειτουργικότητα και άνεση
Το C-Crosser είναι ένα πραγματικό οικογενειακό αυτοκίνητο, με τη διάταξη των 5+2 καθισμάτων να εξασφαλίζει ευκολία στην διαμόρφωση του χώρου. Οι γενναιόδωρες διαστάσεις του αυτοκινήτου   (μεταξόνιο 2,67μ. ) εγγυώνται ένα άνετο και ευρύχωρο εσωτερικό περιβάλλον, με αναρίθμητους αποθηκευτικούς χώρους και ένα τεράστιο χώρο αποσκευών με αναδιπλούμενο κατώφλι για ευκολότερο φόρτωμα. Στην πρακτικότητα του C-Crosser έρχεται να προστεθεί και η ευχαρίστηση που προέρχεται και από την πλούσια γκάμα του εξοπλισμού άνεσης. Ο όγκος του χώρου αποσκευών μέχρι το ύψος της εταζέρας είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία. Στην πιο κοινή 5θέσια διάταξη των καθισμάτων (με την 3η σειρά εξαφανισμένη στο πάτωμα, και την 2η τραβηγμένη εντελώς μπροστά), το C-Crosser προσφέρει 510 λίτρα. Με την 2η σειρά εντελώς διπλωμένη, ο όγκος του χώρου αποσκευών φτάνει τα 1.686 λίτρα. Ένα άλλο δυνατό σημείο του C-Crosser είναι η διπλή πίσω πόρτα τύπου hobby. Ανοίγοντας το κάτω μέρος του χώρου αποσκευών γίνεται ευκολότερο το φόρτωμα, όπου μεγάλα και βαριά αντικείμενα μπορούν να τσουλήσουν πάνω στο κατώφλι και στη συνέχεια στο εντελώς επίπεδο πάτωμα. Το κατώφλι μπορεί να χρησιμεύσει ακόμα και για καθίσει κάποιος (σηκώνει μέχρι 200κιλά). Με τον τρόπο αυτό γίνεται ευκολότερη και η φόρτωση του πορτμπαγκάζ, καθώς το ύψος του χώρου φόρτωσης από το έδαφος, μειώνεται κατά 640mm. Η καμπίνα των επιβατών του C-Crosser αριθμεί συνολικά 22 αποθηκευτικούς χώρους ειδικά σχεδιασμένους για να εξυπηρετούν κάθε ανάγκη των επιβατών.
Κορυφαίος εξοπλισμός
Για μεγαλύτερη άνεση των επιβατών, ο προαιρετικός εξοπλισμός του C-Crosser περιλαμβάνει πληθώρα συστημάτων υψηλής τεχνολογίας. Στον προαιρετικό εξοπλισμό του C-Crosser περιλαμβάνεται το ειδικά σχεδιασμένο από την Rockford Fosgate ηχοσύστημα που παρέχει στους επιβάτες μοναδική ακουστική εμπειρία. Το σύστημα αποτελείται από 8 ηχεία σε ειδικά επιλεγμένες θέσεις στην καμπίνα, ένα subwoofer (στην αριστερή πλευρά του χώρου αποσκευών) και ενισχυτή ισχύος 650-watt που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Έτσι, οδηγός και επιβάτες απολαμβάνουν την αγαπημένη τους μουσική με την ακουστική μιας αίθουσας συναυλιών, κάτω από όλες τις συνθήκες. Το C-Crosser μπορεί να εξοπλιστεί με δορυφορικό σύστημα πλοήγησης που περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής και σκληρό δίσκο χωρητικότητας 30 GB. Τα 2/3 του δίσκου καταλαμβάνουν οι χάρτες ολόκληρης της Ευρώπης, ενώ το υπόλοιπο είναι διαθέσιμο για την αποθήκευση μουσικών κομματιών (με δυνατότητα αποθήκευσης μέχρι 2.500 τραγούδια σε μορφή MP3/WMA. Για παρκάρισμα χωρίς κόπο σε στενούς χώρους το C-Crosser μπορεί να εξοπλιστεί με κάμερα οπισθοπορείας που συνδέεται με το προαιρετικό σύστημα δορυφορικής πλοήγησης. Η κάμερα που βρίσκεται κάτω από τον αριθμό κυκλοφορίας ενεργοποιείται αυτόματα μόλις ο οδηγός επιλέξει την όπισθεν και η εικόνα εμφανίζεται στην οθόνη του συστήματος πλοήγησης. Δύο πράσινες γραμμές πληροφορούν τον οδηγό για τον διαθέσιμο χώρο και την θέση που θα πάρει το αυτοκίνητο μόλις παρκάρει.
Κινητήρας στο ύψος των περιστάσεων
Ο 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 2.359 κ.εκ. με μέγιστη ισχύ 170 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή στα 232 Nm στις 4.100 σ.α.λ. εκμεταλλεύεται τη λειτουργία του μεταβλητού χρονισμού των εκκεντροφόρων ώστε να επιτυγχάνει πιο ομαλή λειτουργία στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργίας του. Για να ταιριάζει ακόμα καλύτερα στις απαιτήσεις της αγοράς, το C-Crosser με τον κινητήρα βενζίνης εφοδιάζεται με 2 τύπους κιβωτίων ταχυτήτων, ένα μηχανικό 5 σχέσεων κι ένα τύπου CVT (συνεχούς μεταβλητής μετάδοσης), του οποίου η ιδιαιτερότητα είναι στον θεωρητικά απεριόριστο αριθμό σχέσεων που έχει στη διάθεσή του ο οδηγός μέσω ενός μετατροπέα ροπής που προσαρμόζει σε μόνιμη βάση, το ποσοστό υποπολλαπλασιασμού. Η λειτουργία του είναι εντελώς ομαλή και χαρακτηρίζεται από την παντελή απουσία του φαινόμενου του «σκορτσαρίσματος» στις αλλαγές και των διακοπών στην παροχή ισχύος. Με το κιβώτιο αυτό είναι δυνατή και η χειροκίνητη επιλογή μέχρι και 6 σχέσεων, όπως σε ένα παραδοσιακό σύστημα αυτόματης μετάδοσης. Η αλλαγή ταχυτήτων μπορεί να γίνεται είτε από τον κλασσικό λεβιέ ταχυτήτων, ή από τα γνωστά χειριστήρια στο τιμόνι. Το πέρασμα στην επόμενη ταχύτητα γίνεται στιγμιαία, ώστε να μην χάνεται η απαραίτητη ζωντάνια στις αλλαγές. Σημείο που διαχωρίζει το C-Crosser από τους ανταγωνιστές του είναι και ο ζωηρός ντίζελ κινητήρας HDi με 156 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. Βασισμένος στον HDi FAP των 173 ίππων των C5 και C6, ο κινητήρας αυτός διαθέτει μονό υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, για να αποδίδει άφθονη ροπή σε χαμηλές στροφές (380 Nm στις 2.000 σ.α.λ.). Ο κάθε οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί όλα τα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου κινητήρα των 2.2 λίτρων, χάρη και στο χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο που είναι εφοδιασμένο το αυτοκίνητο. Για τον περιορισμό των ρύπων, ο κινητήρας αυτός εφοδιάζεται με το τελευταίας γενιάς φίλτρο μικροσωματιδίων (FAP). Δεδομένων των επιδόσεων και της ροπής του κινητήρα, αξιοθαύμαστη για αυτοκίνητο τέτοιου μεγέθους είναι επίσης και η κατανάλωση αλλά και οι εκπομπές ρύπων CO2 (7,2 λ./100 χλμ. και 191 γραμμ./χλμ. με τροχούς 16 ιντσών, ή 7,3 λ./100 χλμ. και 194 γραμμ./χλμ. με τροχούς 18 ιντσών). Ο κινητήρας στηρίζεται πάνω σε υδραυλικές βάσεις και διαθέτει 2 αντικραδασμικούς άξονες ώστε να ελαχιστοποιούνται οι δονήσεις και να αυξάνεται το επίπεδο άνεσης των επιβατών. Ιδιαίτερη επίσης φροντίδα έχει δοθεί από τους μηχανικούς της Citroën και στην ηχομόνωση του διαμερίσματος του κινητήρα, ώστε να εξασφαλίζεται η απόλυτη ηρεμία στο χώρο των επιβατών.
Υποδειγματική οδική συμπεριφορά
Tο C-Crosser, πιστό στις αξίες της Citroën, επιτυγχάνει τον απόλυτο συγκερασμό μεταξύ της άνεσης και των επιδόσεων στον ανοιχτό δρόμο. Η Citroën έφτιαξε ένα πιο «άμεσο» σύστημα διεύθυνσης και τελειοποίησε την ανάρτηση, σε βαθμό που το αυτοκίνητο να συνδυάζει κορυφαία αίσθηση στο δρόμο και αξεπέραστο κράτημα. Τα λάστιχα, η υποβοήθηση προοδευτικής απόσβεσης του συστήματος διεύθυνσης και η πρόσθετη ενίσχυση στο τούνελ του κεντρικού άξονα μετάδοσης που αυξάνει την στρεπτική ακαμψία του C-Crosser, παρέχουν κάθε στιγμή στον οδηγό μία μοναδική αίσθηση και ακριβή πληροφόρηση για τις κινήσεις και τη συμπεριφορά των τροχών. Οι παραπάνω βελτιώσεις κάνουν το C-Crosser εξαιρετικά ευκολοδήγητο και ευχάριστο, αλλά ταυτόχρονα και αποτελεσματικό. Στον τομέα των αναρτήσεων το C-Crosser είναι εφοδιασμένο με σύστημα McPherson με αντιστρεπτική δοκό πάχους 22 χλστ. εμπρός και σύστημα multi-link πολλαπλών συνδέσμων με αντιστρεπτική δοκό πάχους 20 χλστ. πίσω. Η συγκεκριμένη διάταξη εξασφαλίζει μεγάλη σταθερότητα στον δρόμο αλλά και υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας. Τα πίσω αμορτισέρ απομονώθηκαν από τα ελατήρια και η Citroën επέλεξε να ρυθμίσει έτσι την ανάρτηση, ώστε να πετύχει και απίστευτο κράτημα με ακρίβεια στην αίσθηση του δρόμου, αλλά και μοναδική άνεση. Τα παραπάνω χαρακτηριστικά ενισχύονται και από την ύπαρξη των τροχών των 18 ιντσών με ελαστικά Michelin ειδικών διαστάσεων 225/55 R18, που είναι στάνταρ και στα δύο επίπεδα εξοπλισμού στα οποία διατίθεται το C-Crosser στην ελληνική αγορά (απλή και Exclusive έκδοση). Τέλος, το C-Crosser διαθέτει οροφή από αλουμίνιο, που χαμηλώνει το κέντρο βάρους για ακόμη καλύτερο κράτημα. Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί επίσης και στην εξέλιξη του συστήματος των φρένων του C-Crosser, ώστε να αποδίδει κορυφαία αποτελεσματικότητα και αίσθηση στο πεντάλ και να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Οι μηχανικοί της Citroën κατάφεραν να πετύχουν τα παραπάνω εφοδιάζοντας το C-Crosser με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 294 και πάχους 24 χλστ., δαγκάνες διπλών εμβόλων μπροστά, και δίσκους 302 χλστ. πίσω. Το σύστημα περιλαμβάνει επίσης ABS με ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης (EBD).
Έξυπνη 4κίνηση
Η γενναιόδωρη ροπή των κινητήρων του C-Crosser κατανέμεται ηλεκτρονικά μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα των τροχών. Αισθητήρες δίνουν στην κεντρική μονάδα του συστήματος πληροφορίες όπως είναι η διαφορά ταχύτητας περιστροφής των εμπρός και πίσω τροχών, η θέση του πεντάλ του γκαζιού, και η ταχύτητα του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται κάθε στιγμή το κράτημα και το τράβηγμα κάτω από όλες τις συνθήκες. Ένα κιβώτιο μεταφοράς που βρίσκεται στην έξοδο του κιβωτίου ταχυτήτων στέλνει τη ροπή στους πίσω τροχούς μέσω ενός διαμήκους άξονα. Ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος συμπλέκτης μπροστά από τον πίσω άξονα διανέμει μέρος της ροπής στους πίσω τροχούς. Το μεγάλο προτέρημα αυτού του συστήματος είναι ότι ο οδηγός επωφελείται, όποτε είναι απαραίτητο, από όλα τα πλεονεκτήματα ενός 4κίνητου αυτοκινήτου (κράτημα, τράβηγμα), ενώ ταυτόχρονα δεν επιβαρύνεται με την αντίστοιχη κατανάλωση, τη στιγμή που το ποσοστό της ροπής που μοιράζεται στους πίσω τροχούς είναι όσο ακριβώς χρειάζεται για την κάθε περίσταση. Για μεγαλύτερη ασφάλεια και βελτιστοποίηση της απόδοσης, η διαχείριση της κίνησης συνδυάζεται και με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP) που απενεργοποιείται, και με το traction control (ASR). Tα παραπάνω συστήματα είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού σε όλες τις εκδόσεις. Ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης και το οδηγικό στυλ, ο κάθε οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών προγραμμάτων μετάδοσης. Την επιλογή κίνησης σε 2 τροχούς, σε 4 τροχούς και την επιλογή Lock. Η αλλαγή γίνεται από έναν διακόπτη πίσω από τον μοχλό ταχυτήτων, με ταυτόχρονη ένδειξη της αντίστοιχης επιλογής στον πίνακα οργάνων. Η επιλογή 2WD χρησιμοποιείται όταν οι συνθήκες πρόσφυσης είναι καλές, μειώνει την κατανάλωση και αυξάνει την ευελιξία. Η επιλογή 4WD με κίνηση και στους 4 τροχούς, χρησιμεύει σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Μοιράζει αυτόματα τη ροπή στους 2 άξονες. Μία ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) στέλνει μέρος της ροπής στους πίσω τροχούς, ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης, διασφαλίζοντας το καλύτερο κράτημα σε όλες τις συνθήκες, χωρίς επίπτωση στην κατανάλωση. Στην επιλογή LOCK, η ηλεκτρονική μονάδα (ECU) στέλνει ροπή στους πίσω τροχούς 1,5 φορά περισσότερη από ότι στην επιλογή 4WD. Η επιλογή LOCK ταιριάζει καλύτερα σε οριακές συνθήκες οδήγησης.
Παθητική ασφάλεια υψηλού επιπέδου
Η Citroën δούλεψε πάρα πολύ στην δομή του αμαξώματος του C-Crosser ώστε να καλύπτονται και τα αυστηρότερα κριτήρια σε ό,τι αφορά την παθητική ασφάλεια. Η μάρκα προχώρησε σε ενισχύσεις του αμαξώματος χρησιμοποιώντας χάλυβα υψηλής αντοχής για να περιοριστούν οι παραμορφώσεις σε περίπτωση σύγκρουσης. Το C-Crosser είναι εφοδιασμένο με ειδικά σχεδιασμένα πλευρικά τμήματα που απορροφούν περισσότερη ενέργεια, όπως συμβαίνει με το εσωτερικό των θυρών και τις ράβδους ενίσχυσης που προστατεύουν τους επιβάτες από πλευρικές συγκρούσεις. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά δίνουν στο C-Crosser την απαραίτητη ακαμψία που θα προστατέψει τους επιβάτες στην περίπτωση ατυχήματος με μεγάλη ταχύτητα, αλλά και την ευλυγισία που χρειάζεται ώστε να απορροφήσουν μεγάλος μέρος της ενέργειας σε λιγότερο σοβαρές συγκρούσεις. Το εμπρός τμήμα του C-Crosser είναι με τέτοιο τρόπο σχεδιασμένο που σε περίπτωση σύγκρουσης με συμβατικό αυτοκίνητο, θα προστατέψει αποτελεσματικά τους επιβάτες του, μειώνοντας την ίδια στιγμή και τους κινδύνους τραυματισμού των επιβατών και του άλλου αυτοκινήτου. Τέλος, για να περιορίσει τις συνέπειες μίας σύγκρουσης με πεζό, το C-Crosser διαθέτει καπό και φτερά ειδικά σχεδιασμένα να τσαλακώνονται, δημιουργώντας αρκετό χώρο μεταξύ των τμημάτων του αμαξώματος και της εσωτερικής δομής του πλαισίου ώστε να απορροφά μεγάλο ποσοστό της ενέργειας από την σύγκρουση και προφυλακτήρες γεμισμένους με αφρό πολυουραιθάνης, ώστε και σε αυτή την περίπτωση να απορροφούν την ενέργεια και να μειώνονται οι πιθανότητες τραυματισμού των ποδιών του πεζού. Στον βασικό εξοπλισμό του C-Crosser περιλαμβάνονται 2 μετωπικοί αερόσακοι οδηγού/συνοδηγού, 2 πλευρικοί και 2 πλαϊνοί τύπου κουρτίνας που καλύπτουν και τους εμπρός και τους πίσω επιβάτες. Οι 2 μετωπικοί είναι προοδευτικού ανοίγματος, με την πίεση και τον όγκο ανοίγματος, να είναι σε συνάρτηση με την σφοδρότητα της σύγκρουσης. Ο αερόσακος του συνοδηγού μπορεί να απενεργοποιηθεί με το κλειδί της μίζας, ώστε να είναι δυνατή η τοποθέτηση παιδικού καθίσματος μπροστά. Για την απενεργοποίηση του αερόσακου υπάρχει φωτεινή ένδειξη στον πίνακα των οργάνων. Όλα τα καθίσματα του C-Crosser (5+2) διαθέτουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων. Οι ζώνες του οδηγού και συνοδηγού διαθέτουν πυροτεχνικούς προεντατήρες και περιοριστή φορτίου που μειώνει την πίεση στο θώρακα τη στιγμή της σύγκρουσης. Εάν οι ζώνες των εμπρός καθισμάτων δεν δεθούν, ή κάποια από τις ζώνες της πίσω σειράς καθισμάτων λυθεί κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, ειδοποιείται ο οδηγός με ηχητική και φωτεινή ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Τέλος για την στήριξη παιδικών καθισμάτων, τα δύο πίσω πλευρικά καθίσματα διαθέτουν άγκιστρα Isofix.



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ Η. ΕΥΤΥΧΙΑΚΟΣ

Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ Παντός Τύπου (Φανοποιΐας/Αναλώσιμα) & Μάρκας
Αθηνών 105, 241 00 Καλαμάτα
Τηλ.: +302721020401, Τηλ. & Fax: +302721092221
E-mail: info@eftihiakos.gr, Website: www.eftihiakos.gr

 
Χρήσιμα