IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Audi A3 Sedan: Η οικογένεια βρίσκει το δρόμο της
Με το A3 Sedan, η Audi εισέρχεται στο μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς του κόσμου, την κατηγορία των συμπαγών sedan. Σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες, το νέο αυτό 4-θυρο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από το τέλος του καλοκαιριού του 2013.
Επιμέλεια: Δημήτρης Σπυράκης
Με την έναρξη του Α3 Sedan, η Audi εισέρχεται στο μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς αυτοκινήτου στον κόσμο, που είναι η κατηγορία των συμπαγών sedan. Το δυναμικό 4-θυρο αυτοκίνητο προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της σειράς Α3, με χαμηλό βάρος χάρη στον ελαφρύ σχεδιασμό, ισχυρούς και εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες, πολλές τεχνολογικές λύσεις για την ψυχαγωγία, καθώς και συστήματα υποστήριξης του οδηγού. Το κορυφαίο μοντέλο της σειράς θα είναι το S3 Sedan με 300 ίππους.
 
Γνήσια Audi εξωτερική σχεδίαση
Το A3 Sedan έχει μία σπορ στάση στο δρόμο και είναι ακριβές και πολύ εκφραστικό σε κάθε λεπτομέρεια. Το σχέδιό του είναι μια διασταύρωση μεταξύ της κλασικής ιδέας τριών όγκων και της κουπέ φιλοσοφίας. Η «γραμμή ανεμοστρόβιλος» στοιχείο του σχεδιασμού αποτελεί μια ξεχωριστή φωτός διαθλώνται άκρη-που τρέχει όλη την πλευρά. Οι προεξοχές είναι μικρές. Το 4-θυρο αυτοκίνητο έχει 2,64 μέτρα μεταξόνιο και συνολικό μήκος 4,46 μ. Πάνω από τα μαρσπιέ, η δυναμική γραμμή ανεβαίνει πιο έντονα απ’ ό,τι στα άλλα δύο μοντέλα A3 (Hatchback και Sportback). Οι πλευρικές επιφάνειες είναι πιο έντονα κυρτές και οι θόλοι των τροχών είναι ελαφρώς πιο φουσκωμένοι. Με πλάτος 1,80 μ., το Α3 Sedan είναι 11 χλστ. πιο φαρδύ από το Α3 Sportback. Το ύψος του των 1,42 μ. είναι ακόμη 11 χλστ. μικρότερο απ’ αυτό του Sportback.
 
Το 4-θυρο μοντέλο εκφράζει επίσης ανεξάρτητες γραμμές στο περίγραμμα του καπό, στις προσλήψεις προφυλακτήρες, τον αέρα και την εφαρμογή του από τη μάσκα singleframe. Στο πίσω μέρος, η αεροτομή έχει ενσωματωθεί στο πορτμπαγκάζ και τα φώτα τονίζουν τις οριζόντιες γραμμές του αυτοκινήτου, με ευρείς και χαμηλές περικοπές τους. Η τεχνολογία LED είναι διαθέσιμη ως επιλογή. Η Audi θα προσφέρει επίσης πλήρη LED φώτα στο λανσάρισμα στην αγορά, την καινοτόμο τεχνολογία και την διακριτική εμφάνιση που υπογραμμίζουν την εξαιρετική τοποθέτηση του Α3 Sedan. Με τον κινητήρα 1.4 TFSI, το Α3 Sedan έχει απόβαρο μόλις 1.250 κιλά. Η Audi χρησιμοποιεί πολλά τμήματα από επεξεργασμένο χάλυβα στην καμπίνα επιβατών για χαμηλό βάρος και μέγιστη αντοχή, ενώ το καπό του κινητήρα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το σώμα είναι πολύ άκαμπτο, ασφαλές σε περιπτώσεις πρόσκρουσης και ήσυχο. Ο αυστηρός ελαφρύς σχεδιασμός μεταφέρεται και στο εσωτερικό καθώς και στις μηχανές. Ο 4-κύλινδρος κινητήρας ζυγίζει μόλις πάνω από 100 κιλά.
 
Προσεγμένο και καλά εξοπλισμένο εσωτερικό
Το εσωτερικό του A3 Sedan χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακή προσοχή στη λεπτομέρεια. Οι γραμμές και επιφάνειες έχουν έναν καθαρό σχεδιασμό κι ένα μακρύ τόξο εκτείνεται στο πλάτος του παρμπρίζ. Ο πίνακας οργάνων με κυρτό μέτωπο είναι λεπτός, και η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό. Η προαιρετική έγχρωμη οθόνη του συστήματος πληροφόρησης οδηγού (DIS) δείχνει εικόνες σε εξαιρετικά λεπτομερή γραφικά 3D. Ξεκινώντας με το ραδιοσύστημα MMI, το λειτουργικό σύστημα MMI έχει μία ηλεκτρικά εκτεινόμενη οθόνη. Το τερματικό του στεγάζεται στην κονσόλα του κεντρικού τούνελ. Το ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο ενεργοποιείται από ένα κουμπί. Το τιμόνι διαθέτει 3 ή 4 ακτίνες, ανάλογα την έκδοση. Ο πελάτης μπορεί επίσης να παραγγείλει το τιμόνι με επίπεδο πυθμένα, πλήκτρα πολλαπλών λειτουργιών και χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων. Τα εμπρός σπορ καθίσματα είναι προαιρετική επιλογή, στάνταρ στην έκδοση Ambition, όπου τα S σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα είναι διαθέσιμα προαιρετικά.
 
Τα χρώματα στο εσωτερικό (μαύρο, γκρι τιτανίου, μπεζ και καστανό) βασίζονται στο βασικό πακέτο εξοπλισμού. Η διχρωμία σχεδιασμού Audi επιλογή σε καφέ, δημιουργεί ένα αποκλειστικό χρωματικό διάκοσμο. Το σπορ πακέτο S-Line, το οποίο μπορεί να παραγγελθεί στο A3 Sedan Ambition, βυθίζει τον εσωτερικό χώρο εξ ολοκλήρου στο μαύρο χρώμα. Διαθέσιμα υλικά ταπετσαρίας περιλαμβάνουν υφασμάτινα καλύμματα, ένα μείγμα ύφασμα και δερματίνη, δέρμα κι έναν συνδυασμό Pearl δέρματος nappa και Alcantara. Χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν επίσης άφθονο χώρο και άνετη είσοδο. Η μεταφορική ικανότητα του πορτμπαγκάζ είναι 425 λίτρα, που μπορεί να αυξηθεί με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων με ένα άνοιγμα για μεταφορά φορτίου ως επιλογή. Το πορτμπαγκάζ ανοίγει αυτόματα προς τα πάνω, αφού είναι ξεκλείδωτο
 
Infotainment και Audi Connect
Όπως και τα άλλα μοντέλα της γκάμας Α3, το Α3 Sedan κάνει χρήση του νέου αρθρωτού συστήματος ψυχαγωγίας και διασκέδασης (MIB). Το κορυφαίο σύστημα είναι το MMI Navigation plus με έναν σκληρό δίσκο SSD που προσφέρει 64 GB αποθήκευσης, μια μονάδα δίσκου DVD και φωνητικού ελέγχου. Μία υψηλής ανάλυσης 7 ιντσών οθόνη δείχνει την εικόνα του χάρτη σε λεπτομερή 3D γραφικά. Το MMI Navigation plus συνδέει το σύστημα με τα κινητά τηλέφωνα και τα παίκτες των κινητών τους μέσω Bluetooth. Ο τερματικός σταθμός χρήστη έχει μια στροφή/ώθηση ελέγχου που έχει σχεδιαστεί ως ένα touchwheel με MMI touch. Η άνω επιφάνεια του touchwheel είναι ευαίσθητη στην αφή για εισαγωγή γραμμάτων, αριθμών και συμβόλων.
 
Άλλα infotainment στοιχεία περιλαμβάνουν μια μονάδα για ψηφιακή λήψη ραδιοφώνου (DAB+), το Audi phone box για βολική σύνδεση ενός κινητού τηλεφώνου στην κεραία του αυτοκινήτου και το ηχοσύστημα Bang & Olufsen. Ο κάθε 705W ενισχυτής οδηγεί τον ήχο σε 14 ηχεία, και LED φώτα φωτίζουν τις γρίλιες των woofers στις μπροστινές πόρτες. Το Audi connect καλύπτει όλες τις τεχνολογίες του δικτύου του οδηγού με το αυτοκίνητο, το διαδίκτυο, και την υποδομή για άλλα οχήματα. Η Audi έχει κάνει το σύστημα ακόμη πιο ελκυστικό. Όποτε είναι δυνατή η σύνδεση στο Internet τρέχει με το ταχύτατο πρότυπο LTE. Η μονάδα τηλεφώνου LTE αντικαθιστά την προηγούμενη μονάδα UMTS εδώ, η οποία επιτρέπει μια λήψη σε ποσοστό έως και 100 MBps στο αυτοκίνητο. Το Audi connect επιτρέπει στους επιβάτες να σερφάρουν εύκολα και να στέλνουν e-mail μέσω ενός ενσωματωμένου WLAN hotspot.
 
Για τον οδηγό, φέρνει εξατομικευμένες υπηρεσίες διαδικτύου από την Audi. Κυμαίνονται από την πλοήγηση με τη χρήση εικόνων από το Google Earth και το Google Street View με απευθείας πληροφορίες κυκλοφορίας του Audi connect και την εφαρμογή για smartphone, Audi music stream. Νέα και πληροφορίες για τις υπηρεσίες ολοκληρώσουν το σύστημα. Η online κοινότητα των υπηρεσιών Facebook και Twitter έχουν ενσωματωθεί σε έναν φιλικό τρόπο στο αυτοκίνητο. Μαζί με μία λειτουργία κειμενογράφου, μια πρακτική λειτουργία κειμένου παρέχεται με έτοιμες μονάδες κειμένου. Μια νέα Audi connect υπηρεσία που κάνει ντεμπούτο στο Α3 Sedan είναι οι πληροφορίες χώρων στάθμευσης. Δείχνει πληροφορίες σχετικά με τους χώρους στάθμευσης και τα υπόγεια γκαράζ κοντά σε έναν προορισμό που επιλέγεται από τον οδηγό. Όποτε είναι δυνατόν, η υπηρεσία αναφέρει τον αριθμό διαθέσιμων χώρων και τελών στάθμευσης, ενώ η ταχυδρομική διεύθυνση του χώρου στάθμευσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προορισμός πλοήγησης.
 
Υψηλής απόδοσης κινητήρες
Όταν το A3 Sedan θα λανσάρεται στην Ευρώπη, η γκάμα κινητήρων θα αποτελείται από 3 4-κύλινδρους κινητήρες. Πλήρως ανασχεδιασμένοι, φέρουν μαζί τεχνολογίες απόδοσης από την Audi, άμεσο ψεκασμό καυσίμου, υπερσυμπίεση, καινοτόμο θερμική διαχείριση και το σύστημα start-stop. Η γκάμα κινητήρων και κιβωτίων θα αυξηθεί περαιτέρω και θα περιλαμβάνει 2 νέους κινητήρες. Ο 2.0 TDI παράγει 150 ίππους και αναπτύσσει 320 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση στα 0-100 χ.α.ώ. σε 8,7’’ και τελική ταχύτητα 220 χ.α.ώ. Η κατανάλωση μικτού κύκλου είναι 4,1 λίτρα/100 χλμ. που ισοδυναμεί με εκπομπές CO2 από 108 γραμμ./χλμ.
 
Η απόδοση του 1.4 TFSI είναι 140 ίπποι και 250 Nm. Σε χαμηλό φορτίο του κινητήρα, το COD (κύλινδροι σε αναμονή), το σύστημα απενεργοποιεί 2 κυλίνδρους. Ο 1.4 λίτρων δίνει στο αυτοκίνητο μια συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμων μόλις 4,7 λίτρα/100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 είναι 109 γραμμ./χλμ, ενώ χρειάζονται μόλις 8,4’’ για τα 0-100 χ.α.ώ. Η τελική ταχύτητα του Α3 Sedan μ’ αυτόν τον κινητήρα είναι 213 χ.α.ώ. Ο 1.8 TFSI παράγει 180 ίππους και 250 Nm ροπής. Χρησιμοποιεί ένα εκτεταμένο πακέτο υψηλών τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένης της διπλής εγχύσεως εντός των θαλάμων καύσης και του συλλέκτη εισαγωγής. Επιτρέπει σπορ επιδόσεις, με 7,3’’ για τα 0-100 χ.α.ώ. και αγγίζει την τελική ταχύτητα των 235 χ.α.ώ. Η κατανάλωση μικτού κύκλου είναι 5,6 λίτρα/100 χλμ., που αντιστοιχεί σε ρύπους CO2 στα 129 γραμμ./χλμ.
 
Ανάλογα με τον κινητήρα, χρησιμοποιείται ένα χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο ή το S tronic. Το διπλού συμπλέκτη κιβώτιο αλλάζει ταχύτητες χωρίς αισθητή διακοπή της ισχύος, ενώ ελέγχεται είτε από τον επιλογέα ή τα πέδιλα στο τιμόνι. Η μετατόπιση D χάρτης που ορίζονται για τη μέγιστη αποδοτικότητα των καυσίμων, ενώ τα επίπεδα στροφών είναι κάπως υψηλότερα στη λειτουργία του S σπορ. Σε συνεργασία με το Audi drive select όχημα σύστημα δυναμικής, το S tronic προσφέρει δωρεάν λειτουργία με οχήματα στη λειτουργία της αποδοτικότητας της, η οποία μειώνει περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου.
 
Ένα εξαιρετικό πλαίσιο ανάρτησης
Το A3 Sedan παρέχει μια ισορροπημένη κατανομή φορτίου στους άξονες (60/40 μπροστά/πίσω που διαφέρει κάπως για διαφορετικούς κινητήρες). Όλοι οι κινητήρες έχουν κλίση 12 μοίρες προς τα πίσω. Οι εμπρός αναρτήσεις τοποθετούνται προς τα εμπρός. Εμπρός είναι τύπου McPherson με βραχίονες A και ρουλεμάν άξονα αλουμινίου, συνδεδεμένη με ένα υποπλαίσιο αλουμινίου. Το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης λειτουργεί με ευαισθησία και αποτελεσματικά σε συνεργασία με διάφορα συστήματα υποστήριξης. Στην τεσσάρων συνδέσμων πίσω ανάρτηση, η οποία χρησιμοποιεί μία τραβέρσα χάλυβα, τα ελατήρια και τα αμορτισέρ είναι τοποθετημένα ξεχωριστά. Οι σπορ αναρτήσεις στις Ambition και S line εκδόσεις χαμηλώνουν το αμάξωμα έως 25 χλστ. Το A3 Sedan έχει 16-18 ιντσών τροχούς. Η Quattro GmbH μπορεί να προσφέρει επίσης τροχούς έως και 19 ιντσών. Τα εμπρός δισκόφρενα είναι εσωτερικά αεριζόμενα. Ο ηλεκτρονικός έλεγχος σταθεροποίησης (ESC) περιλαμβάνει ένα ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό. Σε γρήγορη οδήγηση σε στροφές φρενάρει πολύ λίγο τον εσωτερικό εμπρός τροχό, για ελαχιστοποίηση της υποστροφής και βελτίωση της πρόσφυσης.
 
Συστήματα υψηλής τεχνολογίας, άνεσης και ασφάλειας
Το νέο A3 Sedan ξεκινά με ένα πλούσιο σύνολο βασικών χαρακτηριστικών. Το πακέτο ασφάλειας περιλαμβάνει επίσης αερόσακο γονάτου για τον οδηγό. Το DIS με έγχρωμη οθόνη στις εκδόσεις Ambition και Ambiente περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα απόδοσης, ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων και το υπόλοιπο χαρακτηριστικό σύσταση. Επιπλέον, η έκδοση Ambition έχει σπορ ανάρτηση, 17 ιντσών ζάντες αλουμινίου, σπορ καθίσματα και το σύστημα Audi drive select. Η έκδοση Ambiente προσθέτει ένα σύστημα cruise control, πακέτο εσωτερικού φωτισμού LED και πίσω υποβοήθηση στάθμευσης. Εκτός απ’ αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά, η Audi προσφέρει επίσης άλλες μεμονωμένες επιλογές άνεσης και ευκολίες, όπως μια πανοραμική γυάλινη οροφή, κλειδί ευκολία, βοηθητική θέρμανση και xenon προσαρμοζόμενα φώτα. Σε συνδυασμό με το MMI Navigation plus, το σύστημα φωτισμού χρησιμοποιεί τα δεδομένα της διαδρομής για να φωτίζει άριστα το οδόστρωμα, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.
 
Προαιρετικά συστήματα υποστήριξης οδηγού προέρχονται από την κατηγορία premium. Το προσαρμοζόμενο cruise control (ACC) διατηρεί την επιθυμητή απόσταση μεταξύ του A3 Sedan και του εμπρός οχήματος μέχρι την ταχύτητα των 150 χ.α.ώ. Με το πακέτο βοήθειας, το οποίο συνδυάζει πολλαπλά συστήματα, το εύρος του ελέγχου παρατείνεται έως και τα 200 ​​χ.α.ώ. Όταν συνδυάζεται με το S tronic, το ACC προσφέρει επίσης μια λειτουργία Stop & Go για χαμηλές ταχύτητες. Ο πίσω αισθητήρας ραντάρ των οθονών πλευρικής υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, ενώ η υποβοήθηση λωρίδας είναι ενεργή, βοηθά τον οδηγό να είναι εντός λωρίδας κάνοντας μικρές διορθώσεις το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, όποτε είναι απαραίτητο. Η κάμερα της υποβοήθησης λωρίδας χρησιμοποιείται επίσης για την αναγνώριση οδικών σημάτων. Μια υψηλής τεχνολογίας λύση για άνετη στάθμευση είναι η υποβοήθηση στάθμευσης με την οθόνη του περιβάλλοντα χώρου, που ανακουφίζει το έργο του οδηγού, με ελιγμούς παράλληλης και κάθετης στάθμευσης.
 
Άλλη μία υψηλής τεχνολογίας επιλογή είναι το σύστημα ασφαλείας Audi pre sense basic. Μπροστά είναι ενσωματωμένο στο σύστημα προσαρμοζόμενου ελέγχου πορείας. Σε περίπτωση επικείμενης οπίσθιας σύγκρουσης, το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό με μια σταδιακή στρατηγική αντίδραση. Αν είναι απαραίτητο, μπορεί να ξεκινήσει ακόμα και το απότομο φρενάρισμα. Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης σε ταχύτητες κάτω των 30 χ.α.ώ., το Audi pre sense εμπρός μπορεί να φρενάρει το όχημα με σχεδόν πλήρη ισχύ πέδησης. Αν συμβεί σύγκρουση, το σύστημα ενίσχυσης πέδησης αποτρέπει δευτερεύουσες συγκρούσεις με την εξασφάλιση ότι το αυτοκίνητο δεν ταξιδεύει ακόμη με ανεξέλεγκτο τρόπο.
 
Κορυφαία έκδοση η S3 Sedan
Μόλις λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα της νέας σειράς μοντέλων sedan, η Audi θα παρουσιάσει το κορυφαίο μοντέλο, S3 Sedan. Ο 2.0 TFSI παράγει 300 ίππους και 380 Nm ροπής. Ο υψηλής απόδοσης 4-κύλινδρος κινητήρας συνδυάζει εξαιρετικά προηγμένες τεχνολογίες απόδοσης, διπλό ψεκασμό καυσίμου, την πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, το σύστημα Audi valvelift και μια περιστροφική βαλβίδα για μονάδα θερμικής διαχείρισης. Το S3 Sedan, σε συνδυασμό με το S tronic κιβώτιο, φέρνει τα 0-100 χ.α.ώ. σε 4,9’’, ενώ με το χειροκίνητο κιβώτιο χρειάζεται 5,3’’. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ώ. Ο 4-κύλινδρος turbo έχει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου μόλις 6,9 λίτρα/100 χλμ. με το S tronic κιβώτιο και 7,0 λίτρα με το χειροκίνητο αντίστοιχα, με εκπομπές CO2 στα 159 και 162 γραμμ./χλμ. αντίστοιχα. Ο γρήγορης λειτουργίας πολύδισκος συμπλέκτης στο σύστημα μετάδοσης quattro κατανέμει τις δυνάμεις τους στους εμπρός και πίσω άξονες.

Η ανάρτηση χαμηλώνει το αμάξωμα 25 χλστ. Μεγάλα φρένα εργάζονται πίσω από τους 18 ιντσών τροχούς. Τα εμπρός είναι δίσκοι 340 χλστ. σε διάμετρο. Η ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης μεταβάλλει προοδευτικά τη σχέση μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης, που είναι κάπως πιο έμμεσο στη μεσαία θέση, αλλά πολύ άμεσο όταν γίνονται μεγάλες οι στροφές του τιμονιού. Το Audi drive select σύστημα δυναμικής είναι στο βασικό εξοπλισμό, και το σύστημα ελέγχου μαγνητικής ανάρτησης της Audi είναι διαθέσιμο προαιρετικά. Οπτικά, το κορυφαίο μοντέλο διακρίνεται από τροποποιήσεις στους προφυλακτήρες, τη μάσκα singleframe, την εισαγωγή αέρα, τους εξωτερικούς καθρέπτες, τον μαρσπιέ και την πίσω αεροτομή. Οι 4 οβάλ απολήξεις του συστήματος της εξάτμισης είναι επενδυμένες με χρώμιο. Στο εσωτερικό, το S3 Sedan προσφέρει σπορ καθίσματα (προαιρετικά σπορ καθίσματα S), με γκρι απόχρωση στο καντράν και διακοσμητικές λωρίδες σε μαύρη 3D εμφάνιση. Τέλος, η Audi καθόρισε την τιμή βάσης για το A3 Sedan 1.4 TFSI στα περίπου 25.000 ευρώ (τιμή στην αγορά της Γερμανίας).
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 01/04/2013, 5:18 πμ.)


Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi S3 Sedan
Audi S3 Sedan
Audi S3 Sedan
Audi S3 Sedan
Audi S3 Sedan
Audi S3 Sedan
Audi S3 Sedan
Audi S3 Sedan
Audi S3 Sedan
Audi S3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi S3 Sedan
Audi S3 Sedan
Audi S3 Sedan
Audi S3 Sedan
Audi S3 Sedan
Audi S3 Sedan
Audi A3 Sedan
Audi A3 Sedan

 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
SINIOROS - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

Γενικό Συνεργείο Αυτοκινήτων, Ευθυγραμμίσεις
(Τοποθετήσεις Συστημάτων Υγραερίου, Βελτιώσεις Chip Tuning by Overload)
Α' πάροδος Γιαννιτσών, 241 00 Καλαμάτα
Τηλ. & Fax: +302721069026, E-mail: mrsinioros@gmail.com

 
Χρήσιμα