IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Jeep Cherokee - Νέο πρόσωπο, ίδιος χαρακτήρας
Εντελώς διαφορετικό στην όψη, αλλά με τον ίδιο «σκληρό» χαρακτήρα που ανέκαθεν παρουσίαζαν τα μοντέλα της φίρμας, έρχεται το νέο Cherokee, «χτίζοντας» εκ νέου την ισχυρή του προσωπικότητά.
 
«Το νέο Cherokee παραμένει πιστό στην κληρονομιά του χρησιμοποιώντας κλασσικά πρότυπα σχεδίασης Jeep όπως την τετράγωνη κατασκευή και την μάσκα με τις επτά γρίλιες. Στο εσωτερικό, ο χώρος αποσκευών και η χρηστικότητα έχουν αυξηθεί για να ικανοποιήσουν στο έπακρο τον τρόπο ζωής του δραστήριου σημερινού καταναλωτή».
Ralph Gilles, Αντιπρόεδρος Εσωτερικού Σχεδιασμού Jeep
 
Όταν παρουσιάστηκε το Jeep Cherokee το 2002, ένα τέτοιου μεγέθους και αναλογιών αυτοκίνητο, ήταν κάτι εντελώς καινούργιο στην αγορά των 4x4. Φυσικά η σχεδίασή του χρειαζόταν να είναι φιλική, προσιτή και εύχρηστη για να κερδίσει την αποδοχή των πελατών. Έκτοτε, η κατηγορία των 4x4 μεσαίου μεγέθους έχει διπλασιαστεί και οι ανάγκες των πελατών της συνεχώς αυξάνονται. Το ολοκαίνουργιο Cherokee του 2008 εκπροσωπεί τις ρίζες του, υιοθετώντας όμως μία πιο αρρενωπή, κλασσική σχεδίαση Jeep, η οποία στοχεύει να ενισχύσει την έλξη που ασκεί στους ήδη υπάρχοντες ιδιοκτήτες, αλλά και να διευρύνει την έλξη της και σε ένα νέο κοινό. Το νέο Cherokee είναι μεγαλύτερο τόσο σε μήκος όσο και σε πλάτος. Οι πελάτες του θα διαπιστώσουν ότι ο χώρος αποσκευών έχει επιμηκυνθεί και οι επιβάτες στην δεύτερη σειρά καθισμάτων θα κερδίσουν επιπρόσθετο χώρο για τα πόδια τους. Η μοναδική στην αυτοκινητοβιομηχανία ανοικτή υφασμάτινη οροφή Sky Slider πλήρους μήκους είναι ακόμη ένα χαρακτηριστικό της συνολικά αναβαθμισμένης σχεδίασης του αυτοκινήτου.
Κλασσική Jeep εξωτερική σχεδίαση
Η εξωτερική σχεδίαση του ολοκαίνουργιου Jeep Cherokee αντλεί τα πρότυπά της κατευθείαν από την θρυλική κληρονομιά των 65 και πλέον ετών της Jeep. Γνωστά χαρακτηριστικά σχεδίασης, όπως η μάσκα με τις επτά γρίλιες, τα τραπεζοειδή ανοίγματα των τροχών και η αρρενωπή, δυναμική του εμφάνιση, χαρίζουν στο Cherokee το κλασσικό στυλ της Jeep. Η χαρακτηριστική μάσκα της Jeep στο χρώμα του αμαξώματος και για τις δύο εκδόσεις, με τις 7 γρίλιες και τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα, περιβάλλει και «δένει» αρμονικά με την οριζόντια επιφάνεια του προφυλακτήρα. Επιπλέον είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη ασφάλεια για τους πεζούς αλλά και να ανταποκρίνεται συνολικότερα σε όλα τα στάνταρ ασφαλείας. Παράλληλα τα μπροστινά φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν τις λάμπες αλογόνου με τους προβολείς ομίχλης. Η χαρακτηριστική τετραγωνισμένη πλαϊνή όψη, προσδίδει στο αυτοκίνητο μια ανθεκτική, σκληρή και ικανή εμφάνιση. Παράλληλα τα τραπεζοειδή ανοίγματα των τροχών, στο χρώμα του αμαξώματος και στις 2 εκδόσεις, με τις ζάντες αλουμινίου, ενισχύουν στην πλευρική όψη του αυτοκινήτου την αίσθηση δυναμισμού. Τα προστατευτικά θυρών στην έκδοση Sport είναι στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ για την έκδοση limited, το φινίρισμα χρωμίου προσφέρει μια επιπλέον αίσθηση πολυτέλειας. Ο πλευρικός στο χρώμα του αμαξώματος αεραγωγός με τις 7 γρίλιες, βρίσκεται στο πλάι του επιμηκυμένου καπό, δένοντας ιδανικά με την κολόνα και το παράθυρο. Οι πλευρικές μπάρες οροφής είναι στάνταρ από την έκδοση Sport (σε μαύρο χρώμα), ενώ στην έκδοση Limited, έχουν φινίρισμα χρωμίου. Ένα ιδιαίτερα χρηστικό στοιχείο του αυτοκινήτου, είναι και το ανεξάρτητα ανοιγόμενο κρύσταλλο της πόρτας του χώρου αποσκευών. Με το πάτημα ενός κουμπιού που βρίσκεται είτε στο χερούλι της πόρτας είτε στο κλειδί, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα πρόσβασης στο πίσω μέρος του εσωτερικού χωρίς να χρειάζεται να ανοίξουν ολόκληρη την πόρτα του χώρου αποσκευών. Όσο για τη ρεζέρβα, βρίσκεται πλέον τοποθετημένη σε ειδικό χώρο κάτω από το αυτοκίνητο, αυξάνοντας έτσι ακόμη περισσότερο το χώρο αποσκευών. Το Cherokee διατίθεται στα μεταλλικά χρώματα: μαύρο, λευκό, ασημί, μπορντό, κόκκινο, πράσινο σκούρο, γκρίζο και μπλε.  
Ανοικτή υφασμάτινη οροφή Sky Slider
Η μοναδική ανοικτή υφασμάτινη οροφή Sky Slider πλήρους μήκους, χαρίζει μία ξεχωριστή εμπειρία άμεσης επαφής με τη φύση και το περιβάλλον. Με 4 φορές το μέγεθος μίας μέσης ηλιοροφής, η οροφή Sky Slider μπορεί να μετακινηθεί σε πολλές θέσεις, περιλαμβάνοντας τη θέση όπου βρίσκεται τελείως μπροστά, τελείως πίσω ή μερικό άνοιγμα της σε οποιαδήποτε ενδιάμεση θέση κι όλα αυτά με ένα βολικό γρήγορο διακόπτη μίας κίνησης. Η οροφή Sky Slider είναι κατασκευασμένη από ενισχυμένο ακρυλικό ύφασμα, παρόμοιο με αυτό μίας οροφής convertible, η οποία είναι ανθεκτική στον καιρό και στεγανή και διατίθεται προαιρετικά και στο Cherokee Sport και στο Cherokee Limited.Sport και στο Cherokee Limited.
Απλός και λειτουργικός εσωτερικός χώρος
Το εσωτερικό του νέου Cherokee, διαθέτει απλές και λειτουργικές σχεδιαστικές γραμμές, παρέχοντας ταυτόχρονα άνεση και αφθονία αξιοποιήσιμων χώρων φόρτωσης. Τα διαιρούμενα (60/40) και πλήρως αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις), καθώς και το πλήρως αναδιπλούμενο κάθισμα συνοδηγού (στάνταρ στην Limited), εξυπηρετούν με τον ιδανικότερο τρόπο την φόρτωση και μεταφορά αποσκευών και φορτίων. Τα μπροστινά και πίσω καθίσματα (υφασμάτινη επένδυση για την έκδοση Sport, δερμάτινη επένδυση σε διχρωμία για την έκδοση Limited) είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να παρέχουν στους επιβάτες τη μέγιστη αίσθηση άνεσης. Είναι ενισχυμένα με υλικά που εξασφαλίζουν την απαραίτητη υποστήριξη και ασφάλεια. Τα καθίσματα διαθέτουν υψηλούς και τετράγωνους «ώμους» ενώ το μήκος τους έχει αυξηθεί ώστε να παρέχεται πλέον μεγαλύτερη μηριαία υποστήριξη. Το Cherokee Limited διαθέτει, επίσης στον βασικό εξοπλισμό, ύφασμα καθίσματος YES Essentials ανθεκτικό στους λεκέδες, ανθεκτικό στις οσμές και αντιστατικό. Αυτό το εξελιγμένο νέο ύφασμα μπορεί να αντισταθεί σε ατελείωτα καθαρίσματα (ακόμη και στην ίδια περιοχή) και δεν θα τριφτεί, δεν θα αλλάξει υφή ούτε την άνεση των καθισμάτων και των επιφανειών καθ’ όλη τη διάρκεια της κτήσης του αυτοκινήτου. Το νέο Cherokee διαθέτει τετράκτινο τιμόνι, γεγονός που προσδίδει στο ύφος του μοντέλου μια ισχυρή αίσθηση δυναμισμού. Η έκδοση Limited διαθέτει στάνταρ δερμάτινο τιμόνι, με ενσωματωμένα τηλεχειριστήρια του ηχοσυστήματος. Σε όλες τις εκδόσεις του νέου Cherokee το τιμόνι διατίθεται ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος. Ο πίνακας οργάνων του νέου Cherokee διαθέτει 4 μετρητές οργάνων, με φινίρισμα χρωμίου στην περιφέρειά τους, με τις ενδείξεις σε λευκό χρώμα, πάνω σε μαύρο φόντο, και πορτοκαλί δείκτες. Για την έκδοση Limited, ο πίνακας οργάνων διαθέτει ενσωματωμένη οθόνη ενδείξεων από το ηλεκτρονικό κέντρο πληροφοριών του οχήματος (Electronic Vehicle Information Center EVIC, στάνταρ στην έκδοση Limited). Το ντουλαπάκι συνοδηγού είναι εξαιρετικά ευρύχωρο και διαθέτει χειρολαβή στήριξης. Η κεντρική κονσόλα (στάνταρ μαύρη σε πλαίσιο χρωμίου για την έκδοση Sport, στάνταρ με φινίρισμα και πλαίσιο χρωμίου σε απόχρωση satin silver για την έκδοση Limited), περιλαμβάνει τα χειριστήρια του συστήματος αυτόματου κλιματισμού, τους αεραγωγούς, το ραδιόφωνο με DVD/CD/mp3, τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος (4 ηχεία για την έκδοση Sport, 6 ηχεία για την έκδοση Limited), καθώς και επιπλέον διακόπτες στην βάση της, ανάλογα με την έκδοση (alarm, διακόπτης απενεργοποίησης ESP, κλπ.). Το σχεδιαστικό ύφος έχει στόχο την εργονομία και την οργάνωση, ώστε να εξυπηρετεί ακόμα καλύτερα τις όποιες ανάγκες του οδηγού, με τρόπο σαφή και εύχρηστο. Στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας διατίθεται επίσης ένας μικρός, ανοικτός αποθηκευτικός χώρος, με ελαστική εσωτερική βάση, ιδανικός για την αποθήκευση κινητού τηλεφώνου, κερμάτων, κλειδιών ή άλλων μικρών αντικειμένων. Ένας επιπλέον αποθηκευτικός χώρος, κλειστός αυτή τη φορά, διατίθεται κάτω από την αριστερή πλευρά του τιμονιού, προσφέροντας στον οδηγό ακόμη μια χρηστική επιλογή αποθήκευσης. Η κεντρική κονσόλα δαπέδου, περιλαμβάνει αποθηκευτικό χώρο CD/DVD, καθώς και θήκες ποτηριών για τους εμπρός και πίσω επιβάτες. Επιπλέον μικροαποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν στις πόρτες οδηγού/συνοδηγού, καθώς και μια θήκη για χάρτες στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού. Το νέο Cherokee διαθέτει μια σειρά από πρωτότυπα χαρακτηριστικά που αναβαθμίζουν την σχεδιασμό και τη λειτουργικότητα του χώρου αποσκευών. Με τα πίσω καθίσματα αναδιπλούμενα σε οριζόντια θέση, διαθέτει 1.830 λίτρα χώρου φόρτωσης, ενώ όταν τα καθίσματα βρίσκονται σε όρθια θέση υπάρχουν διαθέσιμα 884 λίτρα. Ο χώρος φόρτωσης διαθέτει άγκιστρα και στις 2 πλευρές του δαπέδου, για την ασφαλή στήριξη των αποσκευών. Η αριστερή πλευρά του χώρου αποσκευών διαθέτει ενσωματωμένο μικροαποθηκευτικό χώρο, ιδανικό για την φύλαξη των εργαλείων του αυτοκινήτου. Το πάτωμα του χώρου αποσκευών καλύπτεται από μοκέτα και διαθέτει επιπλέον κάλυμμα χώρου αποσκευών, 2 όψεων, με αδιάβροχο χώρο αποθήκευσης από κάτω. Το αναστρεφόμενο αυτό κάλυμμα, αποσπάται με τη χρήση 2 μικρών γάντζων στήριξης, και μπορεί να επανατοποθετηθεί ανάποδα, παρέχοντας έτσι ένα αξιοποιήσιμο χώρο αποθήκευσης, για αντικείμενα που απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή (μια ανθοδέσμη για παράδειγμα) ή άλλα που δεν θα θέλαμε να έρθει σε επαφή με τις υπόλοιπες αποσκευές (π.χ. ένα ζευγάρι λασπωμένες μπότες). Το πάτωμα του χώρου φόρτωσης έχει δυνατότητα στήριξης φορτίου μέχρι 182 κιλά.
 
«Το ολοκαίνουργιο Cherokee θα εξακολουθήσει να είναι ο ηγέτης της κατηγορίας, προσφέροντας την τέλεια ισορροπία άνεσης και κρατήματος στο δρόμο και ταυτόχρονα εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες. Είτε βρίσκονται σε μία εκτός δρόμου περιπέτεια είτε σε μία καθημερινή μετακίνηση εν ώρα αιχμής, οι ιδιοκτήτες του Cherokee θα αισθάνονται σιγουριά και άνεση πίσω από το τιμόνι».
Craig Love, Αντιπρόεδρος Ομάδας 4κίνησης Jeep
 
Εντελώς νέα ανάρτηση
Η εξ' ολοκλήρου νέα ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση καθώς και η πίσω, επίσης νέα, 5 συνδέσμων αλλά και το σύστημα διεύθυνσης με κρεμαγιέρα με υποβοήθηση, συνεισφέρουν στον άριστο συνδυασμό οδηγικής άνεσης, δύναμης και σταθερότητας που εμπνέει και χαρίζει αυτοπεποίθηση στο δρόμο. Η ανεξάρτητη μπροστινή ανάρτηση με ελικοειδή ελατήρια, κοντά και μακριά ψαλίδια, παρέχει στον οδηγό τον άριστο συνδυασμό άνεσης, κρατήματος και απόκρισης τιμονιού, κάτι που δεν επιτυγχάνεται με τις τυπικές αναρτήσεις τύπου γονάτων. Η αντιστρεπτική ράβδος βοηθά στον έλεγχο της κλίσης του αμαξώματος, στις στροφές και στους ελιγμούς αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας. Μία νέα πίσω ανάρτηση 5 συνδέσμων, που συμπεριλαμβάνει επάνω και κάτω υστερούντες βραχίονες και διαγώνια ράβδο Panhard, παρέχει μεγαλύτερη πλευρική ακαμψία, κάνοντας το αυτοκίνητο να έχει ακόμα μεγαλύτερη ικανότητα ελιγμών. Ο άκαμπτος άξονας χαρίζει σταθερό κράτημα και μεγάλη ευστάθεια όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο ή όταν ρυμουλκεί ένα τρέιλερ. Με στόχο την άριστη ποιότητα κύλισης, απόκρισης και σταθερότητας στο δρόμο, οι μηχανικοί του νέου Cherokee επικεντρώθηκαν και στο σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου, το οποίο με υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα, προσδίδει μεγάλη αίσθηση ακριβείας και παρέχει κύκλο στροφής παρόμοιο με αυτόν αυτοκίνητων με μικρότερο μεταξόνιο.επικεντρώθηκαν και στο σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου, το οποίο με υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα, προσδίδει μεγάλη αίσθηση ακριβείας και παρέχει κύκλο στροφής παρόμοιο με αυτόν αυτοκίνητων με μικρότερο μεταξόνιο.
Εξελιγμένο σύστημα 4κίνησης
Το εντελώς νέο σύστημα Selec-Trac II είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα 4κίνησης στην κατηγορία των 4x4. Πρόκειται για ένα συνεχές σύστημα, ενεργό κατά απαίτηση, το οποίο προβλέπει και εμποδίζει την ολίσθηση των τροχών πριν καν αυτή να παρουσιαστεί. Ιδανικό για μία ποικιλία συνθηκών στο δρόμο, που συμπεριλαμβάνει και συνθήκες στεγνού οδοστρώματος κάτι που παραδοσιακά, δεν ισχύει στα συμβατικά συστήματα μερικής 4κίνησης. Το εξαιρετικό αυτό σύστημα προσφέρει μία λειτουργία αυτόματης 4κίνησης 4WD Auto, η οποία είναι ιδανική για συνεχή οδήγηση. Όταν εμπλακεί η λειτουργία 4WD Auto, το σύστημα χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του αυτοκινήτου για να ρυθμίσει και να κατανείμει εκ νέου την ροπή μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα, με βάση τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Σε περιπτώσεις με ακόμα δυσκολότερες συνθήκες, όπως όταν υπάρχουν απότομες κλίσεις, ανώμαλο έδαφος ή επιφάνειες εξαιρετικά κακής πρόσφυσης, το κιβώτιο 4κίνησης περιλαμβάνει την αργή λειτουργία (4WD Low). Αυτή η επιλογή, πολλαπλασιάζει την ροπή του κινητήρα κατά 2,72 φορές εξασφαλίζοντας μέγιστη ελκτική δύναμη. Η ηλεκτρική εναλλαγή μεταξύ της λειτουργίας 4WD Auto και της 4WD Low επιτυγχάνεται με έναν ηλεκτρονικό διακόπτη που βρίσκεται τοποθετημένος στην κονσόλα. Ένα μπουτόν χρησιμοποιείται για να αλλάξει στη λειτουργία της Νεκράς. Το Selec-Trac II διατίθεται και στις 2 εκδόσεις του Cherokee. Τα συστήματα 4κίνησης του Cherokee είναι Jeep Trail Rated. Το λογότυπο Jeep Trail Rated στο νέο Cherokee δείχνει ότι το αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να ξεπερνά μία ποικιλία προκλητικών εκτός δρόμου συνθηκών, που χαρακτηρίζονται από 5 βασικές κατηγορίες απόδοσης, προσανατολισμένες πάντα στις ανάγκες των καταναλωτών: Ελκτική Δύναμη, Απόσταση από το Έδαφος, Δυνατότητα Ελιγμών, Άρθρωση και Πέρασμα Νερών. Jeep Trail Rated είναι η μοναδική μεθοδολογία που χρησιμοποιείται από τους μηχανικούς της Jeep για να μετρήσει και να προβλέψει την εκτός δρόμου απόδοση για όλα τα Jeep, στο παρελθόν, σήμερα αλλά και στο μέλλον. Μέσα από έναν συνδυασμό φυσικών και ελεγχόμενων/τεχνιτών δοκιμών, η μεθοδολογία Jeep Trail Rated παρέχει μία συνεπή μέτρηση της εκτός δρόμου απόδοσης για όλα τα Jeep. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνον τα Jeep χρησιμοποιούν μία τέτοια μεθοδολογία.
Με ισχυρούς κινητήρες
Ο ολοκαίνουριος κινητήρας πετρελαίου 2.8 CRD άμεσου ψεκασμού χρησιμοποιεί καινούριο μπλοκ μικρότερο σε διαστάσεις, ελαφρύτερο και με υψηλότερη απόδοση σε σχέση με αυτό του προηγούμενου 2.8 CRD που εξόπλιζε το προηγούμενο μοντέλο. Ο νέος κινητήρας προσφέρει συνολικά υψηλότερη απόδοση, σχεδιάστηκε να πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων (Euro IV καθώς και πρόβλεψη για μελλοντικές), και είναι απλούστερος και ευκολότερος στην επισκευή και την συντήρηση. Τέλος, παρά την υψηλότερη απόδοση, η κατανάλωση παραμένει στα ίδια επίπεδα με τον προκάτοχό του. Ο βασικός κινητήρας του Cherokee είναι ο βενζινοκινητήρας 3.7 V6, ο οποίος αποδίδει ανταγωνιστικές τιμές ροπής και ισχύος, προσφέροντας ήσυχη και ομαλή λειτουργία ενώ παράλληλα είναι δοκιμασμένη η αξιοπιστία του. Αλλαγές στο σχεδιασμό των βαλβίδων και του θαλάμου καύσης βελτίωσαν την απόδοση της ροπής στις χαμηλές στροφές ενώ ελαττώθηκε ο θόρυβος του κινητήρα και έγινε ομαλότερη η λειτουργία του στο ρελαντί. Το μηχανικό 6άρι κιβώτιο εξοπλίζει μόνο τις εκδόσεις με κινητήρα πετρελαίου. Διαθέτει νέο μοχλό επιλογής σχέσης που είναι ευκολότερος στη χρήση και προσφέρει θετικότερη αίσθηση και ακρίβεια στις αλλαγές. Όλες οι σχέσεις είναι συγχρονισμένες και ο υδραυλικός συμπλέκτης απαιτεί μικρή προσπάθεια για την σύμπλεξη και αποσύμπλεξη. Το αυτόματο 4άρι κιβώτιο εξοπλίζει μόνο τα μοντέλα με κινητήρα βενζίνης. Προσφέρει υψηλή οικονομία και ομαλή λειτουργία. Ένας νέος ηλεκτρονικά ελεγχόμενος μετατροπέας ροπής κάνει αποδοτικότερη την λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου ενεργοποιούμενος από χαμηλότερες στροφές σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση. Επίσης χρησιμοποιούνται νέα αποδοτικότερα υλικά τριβής. Τέλος είναι εξοπλισμένο με την λειτουργία Tow/Haul, κατά την οποία ενεργοποιείται ένα διαφορετικό πρόγραμμα διαχείρισης του κιβωτίου για αποδοτικότερη, ασφαλέστερη και ανετότερη ρυμούλκηση. Το κιβώτιο NAG1 είναι ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτόματο 5άρι κιβώτιο με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη μετατροπέα ροπής. Είναι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται στο Grand Cherokee και εξοπλίζει μόνο τις εκδόσεις με κινητήρα πετρελαίου. Οι 5 πραγματικές σχέσεις του ισορροπούν καλύτερα μεταξύ απόδοσης και οικονομίας σε σχέση με ένα κιβώτιο 4 σχέσεων. Η 5η σχέση είναι η overdrive βοηθώντας έτσι στην οικονομία καυσίμου και την άνεση σε συνθήκες ταξιδιού. Όπως και το αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων είναι εξοπλισμένο με την λειτουργία Tow/Haul. Τέλος έχει μειωμένες ανάγκες συντήρησης με αντίστοιχο χαμηλό κόστος συντήρησης.
Παραδοσιακά σκληρή δοκιμασία Jeep
Η διατήρηση της φήμης του Cherokee σαν ένα από τα πιο συνεπή και σταθερά προϊόντα της μάρκας έξω από τα μέτρα ποιότητας, δεν ήταν μία πρόκληση την οποία πήραν ελαφρά οι μηχανικοί όταν ανέλαβαν την αποστολή και τη δημιουργία ενός εξ' ολοκλήρου καινούριου μοντέλου το 2008. Το νέο Cherokee σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε κάτω από το Σύστημα Εξέλιξης της Chrysler (CDS), την εκτενή, συνδυασμένη και με πειθαρχία διαδικασία, η οποία βελτιώνει την ποιότητα και την ταχύτητα της παρουσίασης στην αγορά, ενώ μειώνει τις δαπάνες και ενθαρρύνει την πρακτική καινοτομία στα νέα προϊόντα. Στο CDS δίδεται έμφαση στα συστήματα κατασκευής, στην σχεδίαση και στον εκ των προτέρων προγραμματισμό για να αποφεύγονται χρονοβόρες και πολυδάπανες δοκιμές ή αλλαγές κατά τη διάρκεια των τελευταίων φάσεων του κύκλου εξέλιξης του προϊόντος. Με το CDS, όλος ο προγραμματισμός του προϊόντος και της διαδικασίας ολοκληρώνεται και ενσωματώνεται πλήρως πριν να ξεκινήσει η παραγωγή και η κατασκευή των εργαλείων. Επιπρόσθετα, το CDS έχει ενισχυθεί από την διαδικασία των Πυλών Ποιότητας. Ένα σύστημα το οποίο απαιτεί μία επιθεώρηση ελέγχων και αξιολόγησης του προϊόντος σε 12 βήματα και σε συγκεκριμένα, κρίσιμα, στάδια της εξέλιξης. Σαν μέρος της διαδικασίας, το νέο Cherokee πραγματοποίησε σχεδόν 7.000.000 μίλια ισότιμα αυτών των πελατών, τα οποία περιελάμβαναν δοκιμή ανθεκτικότητας και αξιοπιστίας σε μοντέλα πριν την παραγωγή. Τα μοντέλα πριν την παραγωγή πέρασαν από εξαιρετικές δοκιμές, σε παραδοσιακές μονομαχίες της Jeep όπως στο Moab, στην Utah, στην Death Valley, στο Colorado, στην Manitoba, στην Indiana και στην Pensylvania για αξιολογήσεις σε ικανότητα εκτός δρόμου, υψηλά και χαμηλά υψόμετρα, ρυμούλκηση τρέιλερ και θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Αυτές οι ακραίες καιρικές συνθήκες περιελάμβαναν θερμοκρασίες από -4 C μέχρι πάνω από 43 C. Το νέο Cherokee παράγεται στο εργοστάσιο συναρμολόγησης του Toledo (Ohio) μαζί με το Dodge Nitro.
 
τεχνικά χαρακτηριστικά - επιδόσεις
τύπος
Cherokee 3.7 Auto
Cherokee 2.8 CRD
Μήκος
4,50 μέτρα
4,50 μέτρα
Πλάτος
1,84 μέτρα
1,84 μέτρα
Ύψος
1,80 μέτρα
1,80 μέτρα
Μεταξόνιο
2,70 μέτρα
2,70 μέτρα
Χώρος αποσκευών
780-1.500 λίτρα
780-1.500 λίτρα
Έλξη με φρένα
2.660 κιλά
2.660 (2.775) κιλά
Έλξη χωρίς φρένα
750 κιλά
750 κιλά
Βάρος
2.010 κιλά
2.055 (2.060) κιλά
Κυβισμός
3.701 κ.εκ.
2.777 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή
93 x 90,8 χλστ.
94 x 100 χλστ.
Σχέση συμπίεσης
9,6:1
17,5:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
211/5.200
177/3.800
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
314/4.000
410/2.000-2.800 (460/2.000)
0-100 χ.α.ώ.
8,9’’
9,2’’ (9,7’’)
Τελική ταχύτητα
195 χ.α.ώ.
190 (188) χ.α.ώ.
Γωνία προσέγγισης
40˚
40˚
Γωνία φυγής
33˚
33˚
Γωνία προσπέλασης
25˚
25˚
Εδαφική ανοχή Ε/Π
189/196 χλστ.
189/196 χλστ.
Γωνία αναρρίχησης
45˚ ή 100%
45˚ ή 100%
Γωνία μέγιστης κλίσης
18˚ ή 32%
18˚ ή 32%
Βάθος υδάτινου κωλύματος
50 εκατ. με 8 χ.α.ώ.
50 εκατ. με 8 χ.α.ώ.
Κατανάλωση εκτός πόλης
8,9 λ./100 χλμ.
7,3 (7,8) λ./100 χλμ.
Μικτή κατανάλωση
11,7 λ./100 χλμ.
8,6 (9,4) λ./100 χλμ.
Ρεζερβουάρ
75 λίτρα
75 λίτρα
Εκπομπές ρύπων (CO2)
283 γραμμ./χλμ.
228 (250) γραμμ./χλμ.
( ) Χαρακτηριστικά αυτόματης έκδοσης



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Kia
ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
2ο χλμ. Τρίπολης-Άργους, 221 00 Τρίπολη
Τηλ.: +302710242858, Fax: +302710241115
E-mail: tzavaras-sa@tri.forthnet.gr, Website: www.tzavaras.com.gr

 

 
Χρήσιμα