IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Οι νέοι diesel κινητήρες της Opel με δυνατότητα υβριδοποίησης
Η νέα οικογένεια κινητήρων πετρελαίου της Opel θα μπορούσε να υβριδοποιηθεί αν χρειαστεί για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση των αυστηρότερων κανόνων εκπομπών ρύπων CO2 στην Ευρώπη, που αναμένονται το 2020 και το 2025, είπε ο κ. Pierpaolo Antonioli, επικεφαλής των κινητήρων πετρελαίου της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Automotive News Europe. «Όταν σχεδιάζεις μια νέα αρχιτεκτονική, σκέφτεσαι ότι ίσως στο μέλλον θα πρέπει να έχεις έναν κινητήρα που να μπορεί να ηλεκτροδοτείται», δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο κ. Antonioli, ο οποίος ηγείται παράλληλα και του μηχανολογικού κέντρου της μητρικής της Opel, της General Motors, στο Τορίνο της Ιταλίας. Το 2025 θα έχουμε μια πολύ μεγάλη αλλαγή. Τότε όλοι θα κάνουμε κάτι σαν ηλεκτροδότηση για να καλύψουμε τους κανονισμούς για τις εκπομπές CO2 του στόλου, είπε.
 
Την Τετάρτη 10 Απριλίου 2013, η Opel είπε σε μία δήλωση ότι θα ανανεώσει το 80% του χαρτοφυλακίου των κινητήρων της, μεταξύ 2012 και 2016 με 3 νέες οικογένειες κινητήρων και 13 νέες μηχανές, καθώς και νέες μεταδόσεις. Η ανανέωση ξεκινά το 2013 με τους νέους 1.6 λίτρων κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, μαζί με το νέα κιβώτια ταχυτήτων 5 και 6 σχέσεων. Θα ακολουθήσουν μέχρι το τέλος του 2013 με μια νέα μικρού κυβισμού οικογένεια βενζινοκινητήρων. Ο κ. Antonioli δήλωσε ότι οι νέοι πετρελαιοκινητήρες της Opel, ξεκινούν με έναν 136 ίππων 1.6 λίτρων CDTI, που θα κάνει ντεμπούτο στο Zafira Tourer αργότερα μέσα στο 2013, θα βοηθήσει την αυτοκινητοβιομηχανία να πληροί τον μέσο όρο της ΕΕ των εκπομπών CO2 που θα είναι 130 γραμμ./χλμ. έως το 2015. Πρόσθεσε επίσης ότι η νέα οικογένεια κινητήρων πετρελαίου είναι τόσο αποτελεσματική που δεν θα πρέπει να υβριδοποιηθεί για να συμμορφωθεί με τους κυβερνητικούς στόχους των 95 γραμμ./χλμ. έως το 2020. Ο στόχος των εκπομπών CO2 του 2025 δεν έχουν ρυθμιστεί ακόμη.
 
«Με τη σημερινή τεχνολογία που έχουμε σε αυτή τη μηχανή μπορούμε να επιτύχουμε αυτό που ήδη θα πρέπει μέχρι το 2020, χωρίς ηλεκτροδότηση», δήλωσε ο κ. Antonioli. Ο νέος 1.6 λίτρων πετρελαιοκινητήρας, ο οποίος θα κατασκευαστεί παράλληλα με έναν 1.6 λίτρων βενζίνης στο εργοστάσιο κινητήρων της Opel στην Ουγγαρία, θα αντικαταστήσει τον 1.7 λίτρων κινητήρα CDTI της αυτοκινητοβιομηχανίας καθώς και τις χαμηλότερης ισχύος εκδόσεις των κινητήρων πετρελαίου 2.0 λίτρων. Η Opel λέει ότι ο νέος κινητήρας θα συμβάλει στη μείωση των εκπομπών CO2 στο Zafira Tourer στα επίπεδα των 109 γραμμ./χλμ. από ένα σημερινό χαμηλό όριο των 119 γραμμ./χλμ. Ο νέος πετρελαιοκινητήρας έχει σχεδιαστεί για να περάσει τους Euro 6 κανονισμούς εκπομπών ρύπων, οι οποίοι ρυθμίζουν και τα σωματίδια και οξείδια του αζώτου.
 
Στο Zafira Tourer το προωθητικό σύστημα έχει επιλεκτική καταλυτική τεχνολογία μείωσης που εγχέει το AdBlue, ο συνδυασμός της ουρίας και του νερού σε καυσαέρια για τη μείωση των οξειδίων του αζώτου. Ο κ. Antonioli, χωρίς να είναι συγκεκριμένος, είπε ότι το επιπλέον κόστος της προσθήκης επιλεκτικής καταλυτικής τεχνολογίας μείωσης, μετριάστηκε από το εσωτερικό σχεδιασμό και την κατασκευή του κινητήρα. Ο νέος κινητήρας diesel σχεδιάστηκε για να πωληθεί σε παγκόσμιο επίπεδο, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, είπε. Επί του παρόντος η GM πουλά μια παραλλαγή του συμπαγούς Chevrolet Cruze με κινητήρα πετρελαίου 2.0 λίτρων που κατασκευάζεται στη Γερμανία. Ο ίδιος κινητήρας χρησιμοποιείται στο Insignia και άλλα μοντέλα της Opel.

Ο κ. Antonioli προέβλεψε ότι το μερίδιο των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων που θα πωλούνται στην Ευρώπη, που σήμερα είναι περίπου 50%, θα παραμείνει υψηλό, παρά τις ανησυχίες ότι το κόστος της προσθήκης της τεχνολογίας για την περαιτέρω μείωση των οξειδίων του αζώτου και των σωματιδίων θα γίνει πάρα πολύ ακριβό, δίνοντας πλεονέκτημα στους κινητήρες βενζίνης. «Στο παρελθόν υπήρχε πάντα αυτή η συζήτηση, ότι ο τομέας diesel θα πεθάνει λόγω του περιορισμού των εκπομπών ρύπων και του κόστους», είπε. «Οι diesel κινητήρες θα είναι ένας καλός παίκτης, όχι επειδή έχουμε μια πρόκληση για τις εκπομπές ρύπων, αλλά επειδή έχουμε μια πρόκληση για τις εκπομπές CO2. Παραμένουν ένας βασικός παίκτης, γιατί είναι πολύ πιο αποτελεσματικοί, με αποτέλεσμα χαμηλότερες εκπομπές CO2 από κινητήρες βενζίνης με συγκρίσιμο κυβισμό».
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 15/04/2013, 01:21 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Fiat
ΑΦΟΙ ΒΥΤΙΝΑΡΟΥ ΟΕ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Βουλιαγμένης 270, 173 43 Αγ. Δημήτριος Αττικής
Τηλ.: +302109751184, +302109707707, Fax: +302109712710
E-mail: butinaros@gmail.com, Website: www.vitinaroscars.gr
 
Χρήσιμα