IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Η Volvo δεν ακολουθεί στο άνω άκρο τους Audi, BMW και Mercedes


Η Volvo δεν θα αναπτύξει μία sedan ναυαρχίδα για να ανταγωνιστεί τις BMW Σειρά 7, Mercedes S-Class και Audi A8. Σίγουρα όχι τώρα και ίσως όχι πάντα. Ο διευθύνων σύμβουλος της Volvo, κ. Hakan Samuelsson, δήλωσε ότι μια τέτοια ναυαρχίδα δεν ταιριάζει στην «πράσινη» εικόνα της Volvo και δεν είναι, στην πραγματικότητα, το είδος του οχήματος που οι πελάτες της Volvo θα εξετάσουν. «Δεν έχουμε φιλοδοξία να πάμε σε ένα τμήμα της αγοράς που ανταγωνίζονται τα οχήματα που έχουν V8 ή V12 κινητήρες. Δεν πιστεύουμε ότι θα ταιριάζει στην εικόνα της μάρκας μας», είπε ο κ. Samuelsson στις Automotive News Europe καιAutomotiveNewsChina κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου της Σαγκάης στην Κίνα, το Σάββατο 20 Απριλίου (2013).
 
Η συζήτηση για μια πολυτελή ναυαρχίδα της Volvo πρωτοεμφανίστηκε το 2010 μετά την εξαγορά της Σουηδικής φίρμας από την Κινεζική Zhejiang Geely Holding Group με 1,5 δις δολάρια (1,15 δις ευρώ) από τη Ford. Ο πρόεδρος της Geely, κ. Li Shufu στη συνέχεια, πρότεινε ότι η Volvo θα πρέπει να ανταγωνίζεται άμεσα με τις BMW, Mercedes και Audi. Όμως, ο διευθύνων σύμβουλος της Volvo τότε, κ. Stefan Jacoby, υποστήριξε ότι ένα πολυτελές sedan δεν θα ταιριάζει στην εικόνα της Volvo. Ο κ. Jacoby παραιτήθηκε το 2012 όταν υπέστη ένα ήπιο εγκεφαλικό επεισόδιο. Αλλά ο διάδοχός του δεν δείχνει την επιθυμία να μετατρέψει τη Volvo σε μια «wannabe» Γερμανική μάρκα πολυτελείας.
 
Ο κ. Samuelsson είπε ότι έχει κολλήσει με το σχέδιό του να χρησιμοποιήσει τη νέα πλατφόρμα SPA της Volvo για την υποστήριξη του επανασχεδιασμένου XC90 και να δημιουργήσουν τον αντικαταστάτη του sedan S80. Οι Volvo και Geely, επίσης, αναπτύσσουν από κοινού μια πλατφόρμα για μια οικογένεια συμπαγών αυτοκινήτων, το μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς της Κίνας, και αναμφισβήτητα, το τμήμα της αγοράς όπου η Geely θα μπορούσε να επωφεληθεί περισσότερο από την τεχνογνωσία της Volvo. Η πρώτη τους προσπάθεια, το 5-θυρο hatchback Volvo V40, παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου της Σαγκάης. Η Volvo θα ξεκινήσει το V40 στην Κίνα αργότερα μέσα στο 2013. Το αυτοκίνητο έκανε ντεμπούτο στην Ευρώπη το 2012.

Ο κ. Samuelsson λέει ότι προχωρούν τα σχέδια για να ξεκινήσει η παραγωγή Volvo το 2013 σε μονάδα συναρμολόγησης της Geely στη Νοτιοδυτική πόλη της Κίνας Chengdu, παραδέχθηκε όμως ότι δεν έχει εξασφαλιστεί ακόμη η τελική έγκριση της κυβέρνησης. Λέει ότι είναι βέβαιος ότι θα πάρει έγκριση, και σχεδιάζει να έχει 250 Volvo καταστήματα στην Κίνα για τα επόμενα 2 χρόνια, από 150 σήμερα. Ο κ. Samuelsson δεν είναι έτοιμος να εγκαταλείψει το στόχο της Volvo για να αυξήσει τις ετήσιες πωλήσεις στην Κίνα για 200.000 μονάδες από το 2015. Αυτός είναι ένας φιλόδοξος στόχος καθώς οι πωλήσεις στην Κίνα της Volvo ήταν 42.000 οχήματα το 2012, μία πτώση 11%. Ο κ. Samuelsson τίναξε την Κινεζική του οργάνωση και επιμένει ότι δεν βλέπει κανένα λόγο να αλλάξει αυτό το στόχο, άφησε όμως τον εαυτό του κενό. Αν η Volvo μπορεί να αναπτύξει καλά προϊόντα, καλές αντιπροσωπείες και καλή οργάνωση, ο στόχος πωλήσεων θα γίνει από μόνος του.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 23/04/2013, 01:22 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Toyota
ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΝ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Νέα Είσοδος, 241 00 Καλαμάτα
Τηλ.: +302721088610, Fax: +302721099760
E-mail: georgiadiservicetoyota@yahoo.gr
Δείτε μας στο παγκόσμιο χρυσό οδηγό AiYellow.
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.

 

 
Χρήσιμα