IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Εκτενής ανανέωση κινητήρων από την Opel


Η Opel λανσάρει 3 νέες οικογένειες κινητήρων και 13 νέους κινητήρες 2012-2016, ανανεώνοντας το 80% της γκάμας της. Το ίδιο διάστημα η εταιρία θα λανσάρει και μία σειρά νέων κιβωτίων. Η Opel ξεκινά την ανανέωση της γκάμας κινητήρων, με τους νέους 1.6 βενζίνης και diesel και με την επόμενη γενιά κιβωτίων 5 και 6 σχέσεων. Μέχρι το τέλος του 2013, θα προστεθεί μία νέα οικογένεια βενζινοκινητήρων μικρού κυβισμού. Όλοι θα έχουν εξελιχθεί με γνώμονα τις κορυφαίες επιδόσεις και την πολιτισμένη λειτουργία. Στοχεύοντας στην ικανοποίηση των αυξανόμενων απαιτήσεων των πελατών για κινητήρες μικρού κυβισμού που προσφέρουν υψηλή ιπποδύναμη με μειωμένη κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές CO2, οι νέοι κινητήρες βενζίνης και diesel θα λανσαριστούν σταδιακά σε όλη την προϊοντική γκάμα της Opel. Η άριστη κατανάλωση σε σχέση με την απόδοση και η εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία είναι τα κύρια χαρακτηριστικά και των 2 οικογενειών κινητήρων 1.6, ενώ τα βελτιωμένα κιβώτια προσφέρουν ποιοτική διαδικασία αλλαγών σχέσεων, σύμφωνα με τα πρότυπα του ανταγωνισμού της Opel.
 
Ένα νέο μηχανικό 6άρι κιβώτιο κι ένα αυτοματοποιημένο μηχανικό θα ακολουθήσουν στο άμεσο μέλλον. Υιοθετώντας σύστημα Spark Ignition Direct Injection (SIDI), ο νέος 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας κυκλοφορεί σε 2 εκδόσεις. Η έκδοση Eco Turbo, που αποδίδει 170 ίππους και μέγιστη ροπή 280 Nm, εστιάζει στη βελτιστοποιημένη κατανάλωση, στην υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές και στην άριστη ελαστικότητα. Ο Performance Turbo, με 200 ίππους και μέγιστη ροπή 300 Nm, προσφέρει ειδική ισχύ 125 ίππων/λίτρο, η καλύτερη στην κατηγορία σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Συγκριτικά με τον προηγούμενο 1.6 turbo της Opel, οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση έχουν μειωθεί 13%, ενώ η μέγιστη ισχύς και ροπή έχουν αυξηθεί μέχρι 30%. Η ελαστικότητα του Eco Turbo φαίνεται στην βελτιωμένη κατά 20% επιτάχυνση με 5η σχέση για τα 80-120 χ.α.ώ., ενώ ο Performance Turbo προσδίδει ακόμα πιο σπορ αίσθηση στο χαρακτήρα του νέου κινητήρα.
 
Ανάμεσα στα πιο αξιόλογα τεχνικά χαρακτηριστικά, είναι η εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία (ο μοναδικός κινητήρας στην κατηγορία του με αντικραδασμικούς άξονες για αθόρυβη λειτουργία). Επίσης, το καινοτόμο μπλοκ κυλίνδρων λεπτών τοιχωμάτων με διαιρούμενο, ελαφρού βάρους στροφαλοθάλαμο και χυτή με αλουμινένια πλάκα έδρασης. Ξεχωρίζουν τα μέτρα διαχείρισης ήχου για μειωμένα επίπεδα θορύβων και κραδασμών, με ειδικές ρυθμίσεις για κάθε όχημα και η βέλτιστη απόδοση καυσίμου με ελάχιστες εκπομπές ρύπων (μπουζί/μπεκ κεντρικά τοποθετημένα στον κορυφή του θαλάμου καύσης). Η ταχεία απόκριση γκαζιού με δυναμική στρατηγική ελέγχου υπερπλήρωσης προσφέρει ταχεία απόκριση, εφάμιλλη μιας σχεδίασης twin-scroll, συν της βελτιωμένης χωροταξίας. Ένας συμπιεστής με αντηχεία χαμηλής και υψηλής πίεσης ελαχιστοποιούν το σφύριγμα και τους παλμικούς θορύβους.
 
Ο νέος 1.6 turbo diesel προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις σε όλες τις βασικές παραμέτρους. Λανσάρεται με το Zafira Tourer και θα αντικαταστήσει τους σημερινούς 1.7 diesel και 2.0 χαμηλότερης ισχύος σε μία ευρεία γκάμα μοντέλων Opel, ενώ θα ακολουθήσουν ισχυρότερες εκδόσεις. Αποδίδοντας 136 ίππους και ροπή 320 Nm, ο πρώτος αλουμινένιος κινητήρας diesel της Opel προσφέρει μία εξαιρετική αναλογία κατανάλωσης σε σχέση με την απόδοση (85 ίπποι/λίτρο), ασυναγώνιστη στην κατηγορία. Τα χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2 ήδη επιβεβαιώνονται στο Zafira Tourer. Όπως ο αντίστοιχος βενζινοκινητήρας, ο 1.6 CDTI ωφελείται από μία σειρά τεχνολογιών διαχείρισης ήχου για ελαχιστοποίηση θορύβων, κραδασμών και τριγμών. Έχουν καταγραφεί οι χαμηλότερες τιμές θορύβων σε συγκριτικές δοκιμές του Zafira Tourer με άλλα οχήματα που είχαν κινητήρες 1.6 turbo diesel. Με το σύστημα BlueInjection selective catalytic reduction (SCR) της Opel ή την τεχνολογία lean nox trap (LNT), ο 1.6 CDTI πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6 και είναι καθαρός όσο ένας βενζινοκινητήρας.
 
Ανάμεσα στα πιο αξιόλογα τεχνικά χαρακτηριστικά, είναι το μπλοκ κυλίνδρων και η πλάκα έδρασης από αλουμίνιο που προσφέρουν εξοικονόμηση βάρους πάνω από 20 κιλά, οι βελτιστοποιημένες επιδόσεις με έλεγχο καύσης κλειστού βρόγχου και πολλαπλούς ψεκασμούς καυσίμου (μέχρι 10/κύκλο), για αποδοτική, καθαρή και αθόρυβη λειτουργία, η ταχεία απόκριση γκαζιού με υγρόψυκτο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, που λειτουργεί με υψηλή μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης 1.7 bar και οι χαμηλότερες τριβές κινητήρα εσωτερικής καύσης, με ελεγχόμενη αντλία νερού και αντλία λαδιού μεταβλητής παροχής που συμβάλλουν στην οικονομία καυσίμου και στις μειωμένες εκπομπές CO2.

Με πολυάριθμες αναβαθμίσεις εσωτερικά και στο μηχανισμό επιλογής σχέσεων, η επόμενη γενιά κιβωτίων 5 και 6 σχέσεων, προσφέρει ανώτερη ποιότητα αλλαγών σε σχέση με τα πρότυπα του ανταγωνισμού και λανσάρονται για τα Adam, Corsa, Meriva, Mokka, Astra, Antara, Zafira  και Insignia με κινητήρες που έχουν ροπή άνω των 130 Nm. Η Opel σχεδίασε ένα νέο 6άρι κιβώτιο για τα μικρά και την υποκατηγορία των συμπαγών μοντέλων με κινητήρες μέγιστης ροπής έως 235 Nm. Αισθητά ελαφρύτερο από παρόμοια κιβώτια, ενσωματώνει πολλές από τις αναβαθμίσεις της επόμενης γενιάς. Για τα Adam και Corsa, υπό εξέλιξη είναι ένα νέο αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο με σειριακή λειτουργία αλλαγών και start/stop, καθώς και αυτόματη λειτουργία 5 σχέσεων. Μελλοντικά, τις βελτιώσεις της τρέχουσας γενιάς στο 6άρι αυτόματο κιβώτιο της Opel θα ακολουθήσει το ντεμπούτο ενός νέου κιβωτίου 8 σχέσεων. Η ευρύτερη κλιμάκωση σχέσεων θα βελτιώσει κατά μέσο όρο την κατανάλωση πάνω από 3%.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 27/04/2013, 10:34 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Alfa Romeo
ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ ΑΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Κουτουμάτσα Αρχαίας Κορίνθου, 201 00 Κόρινθος
Τηλ.: +302741076100, Fax: +302741074155
E-mail: moustakas@kor.forthnet.gr
 
Χρήσιμα