IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Διαφήμιση της Hyundai κατά των ρύπων με σκηνή αυτοκτονίας


Η Hyundai ζήτησε συγγνώμη για μια διαφήμιση που έχει στόχο να προωθήσει τις μηδενικές εκπομπές κυψελών καυσίμου που τροφοδοτείται το ix35 και χαρακτηρίζει έναν άνθρωπο παραλείποντας να αυτοκτονήσει χρησιμοποιώντας ένα σωλήνα που συνδέονται με την εξάτμιση. Το σποτ δημιουργήθηκε από τον οργανισμό Innocean Europe και να χρησιμοποιηθεί στη Βρετανία. Δείχνει μια αποτυχημένη απόπειρα αυτοκτονίας επειδή το όχημα είχε 100% εκπομπές του νερού, σύμφωνα με τη διαφήμιση. Η Hyundai είπε ότι δεν έχει ζητήσει ή εγκρίνει τη διαφήμιση και αφαιρέθηκε το βίντεο από το YouTube την Πέμπτη 25 Απριλίου (2013), μετά την κριτική του εξαπλώθηκε γρήγορα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
 
«Η Hyundai Motor βαθιά και ειλικρινά ζητάει συγγνώμη για την επιθετική ιογενή διαφήμιση», δήλωσε η εταιρία. «Είναι αντίθετη προς τις αξίες μας ως εταιρία και ως μέλη της κοινότητας. Ζητάμε ειλικρινά συγνώμη για οποιοδήποτε αδίκημα ή αγωνία προκαλείται από το βίντεο. Περισσότερο απ’ όλα, η Hyundai ζητάει συγγνώμη σε όσους έχουν προσωπικά επηρεαστεί από την τραγωδία». Η εταιρία Innocean ανήκει στον πρόεδρο της Hyundai Motor Group, κ. Chung Mong-koo και την κόρη του.
 
Η Hyundai αποκάλυψε την κυψελών καυσίμου έκδοση του SUV της ix35 στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο (2013). Το ix35 πωλείται σε διάφορες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, όπως το Tucson. Τον Μάρτιο, η Ford Motor Co. ζήτησε συγγνώμη για μια σειρά από μη εξουσιοδοτημένες διαφημίσεις που εμφανίζονται μισόγυμνες γυναίκες δεμένες και φιμωμένες στο πίσω μέρος του Ford Figo. Οι διαφημίσεις δημιουργήθηκαν από έναν οργανισμό στην Ινδία για να χρησιμοποιηθούν σε μια τοπική εκδήλωση βραβείων και δεν προορίζονταν να αποτελέσουν τμήμα μιας εκστρατείας της Ford, είχε δηλώσει η αυτοκινητοβιομηχανία εκείνη τη χρονική στιγμή.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ένας έμπορος αυτοκινήτων έχει πάρει το ζεστό νερό για μια αυτοκτονία σε διαφημιστικό. Σε αντίστοιχο διαφημιστικό της General Motors, ένα κίτρινο ρομπότ της γραμμής συναρμολόγησης ονειρεύεται ότι χάνει τη δουλειά του μετά την πραγματοποίηση ενός εργατικού του λάθους, να ρίξει έναν μικρό κοχλία, και αυτοκτονεί πηδώντας από μία γέφυρα. Το σποτ, στο οποίο η αυτοκινητοβιομηχανία ήθελε να δείξει την εμμονή της με την ποιότητα, επικρίθηκε από ομάδες πρόληψης των αυτοκτονιών, όπως το Αμερικανικό Ίδρυμα για την πρόληψη αυτοκτονίας, και μετά από συζητήσεις με τον όμιλο GM συμφωνήθηκε η αφαίρεση της σκηνής αυτοκτονίας. Το 2010 αναστατώθηκαν στελέχη της Audi όταν ένα από τα διαφημιστικά της γραφεία, χρησιμοποίησε αυτοκτονία ως βάση ενός διαφημιστικού. Η εταιρία είπε ότι δεν είχε πληρώσει ούτε εγκρίνει κάτι τέτοιο.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 29/04/2013, 10:09 μμ.)
 



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Toyota
ΠΑΣΠΑΛΙΑΡΗΣ ΑΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά - Ασφάλειες
Λεωφ. Αθηνών 226-230, 124 61 Χαϊδάρι Αττικής, Τηλ./Fax: +302105323700-3
E-mail: paspal@otenet.gr, website: www.toyota.gr/paspaliaris
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα