IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Dunlop SP Sport Maxx TT- Το Kevlar αναλαμβάνει δράση
Η Dunlop, εκ των κορυφαίων κατασκευαστών ελαστικών υψηλών και υπέρ υψηλών επιδόσεων, παρουσίασε το SP Sport Maxx TT, το νέο ελαστικό υπέρ υψηλών επιδόσεων τεχνολογία DuPont Kevlar.
 
Το νέο Dunlop SP Sport Maxx TT διαθέτει μείγμα γόμας αγωνιστικής τεχνολογίας με νανοσωματίδια και την Τεχνολογία Επαφής. Το SP Sport Maxx TT, το οποίο είναι ο διάδοχος του βραβευμένου Dunlop SP Sport Maxx, διαθέτει ενισχυμένη και βελτιωμένη ποιότητα μεταφοράς δεδομένων από τον δρόμο, καλύτερο χειρισμό στο στεγνό και στο βρεγμένο, βελτιωμένες επιδόσεις στη διάρκεια ζωής, καθώς και περισσότερη σταθερότητα στις στροφές και στις υψηλές ταχύτητες για να προσφέρει στους λάτρεις της οδήγησης, απόλυτη οδηγική ακρίβεια. Και διαπιστώσαμε του λόγου το αληθές σε μία σύντομη δοκιμή του νέου αυτού ελαστικού, στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων.
Οδηγική ακρίβεια με Kevlar
Το υλικό DuPont Kevlar αποτελεί μία συνθετική ίνα 5 φορές πιο δυνατή από το ατσάλι, η οποία διατηρεί την ισχύ και την αντοχή της σε ένα μεγάλο εύρος θερμοκρασιών και χρησιμοποιείται σε μία ποικιλία απαιτητικών εφαρμογών, από τους αγώνες αυτοκινήτων και την ιστιοπλοΐα έως την αεροπλοΐα και τη διαστημική τεχνολογία. Χάρη σε έναν μοναδικό συνδυασμό ιδιοτήτων, η ίνα Kevlar αποτελεί την πρώτη επιλογή για έναν ολοένα αυξανόμενο αριθμό εφαρμογών, στις οποίες το μειωμένο βάρος, η ενισχυμένη δύναμη και η αντοχή στη διάβρωση βελτιώνουν σημαντικά την αποτελεσματικότητα των προϊόντων. Το SP Sport Maxx TT διαθέτει Μηχανικά Τροποποιημένο Ελαστομερές από Kevlar (Kevlar Engineered Elastomer - EE) σε όλη την αιχμή/κορυφή του ελαστικού (μία καινοτομία στην τεχνολογία ελαστικών. Η προσθήκη Kevlar EE στο μείγμα γόμας της κορυφής δημιουργεί πιο άκαμπτο πλευρικό τοίχωμα, το οποίο είναι πιο ανθεκτικό στις δυνάμεις στρέψεις, εφελκυσμού και στη θερμότητα, εξασφαλίζοντας έτσι αυξημένη σταθερότητα στις στροφές, καλύτερη μεταφορά δεδομένων από το δρόμο και περισσότερη ακρίβεια στην οδήγηση.
Μείγμα γόμας αγωνιστικής τεχνολογίας
Τα νανοσωματίδια θεωρούνται ευρέως ως σημαντικά δομικά στοιχεία για την παραγωγή υλικών υπερυψηλών επιδόσεων. Ορισμένα εντυπωσιακά παραδείγματα περιλαμβάνουν υλικά με βάση τα νανοσωματίδια, η σύνθεση των οποίων παρουσιάζει σκληρότητα που ανταγωνίζεται επάξια ή ακόμα και ξεπερνά αυτή του διαμαντιού. Χρησιμοποιώντας μείγμα γόμας αγωνιστικής τεχνολογίας και στοιχεία πλήρωσης με μέγεθος σωματιδίων μικρότερο από 100 Nanometers, όπου το ένα Nanometer ισοδυναμεί με το ένα εκατομμυριοστό του χιλιοστού, το SP Sport Maxx TT εξασφαλίζει καλύτερη χημική σύνδεση μεταξύ του στοιχείου πλήρωσης και της γόμας βάσης, αυξάνοντας έτσι τη συνολική επιφάνεια, στοιχείο που με τη σειρά του διασφαλίζει ότι το ελαστικό προσφέρει καλύτερες επιδόσεις τόσο στην πρόσφυση όσο και στην αντοχή στη φθορά. Τα συγκεκριμένα οφέλη αυτής της καινοτομίας είναι πολλά. Βελτιωμένο κράτημα και φρενάρισμα στο στεγνό και στο βρεγμένο, καθώς και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Τεχνολογία Επαφής
Η ουσία της απόλαυσης της οδήγησης είναι να έχει κανείς τον έλεγχο. Όταν ο οδηγός λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες έγκαιρα, αυτό συνεπάγεται ότι μπορεί να αντιδράσει κατάλληλα. Η σωστή και έγκαιρη μεταφορά των δεδομένων από τον δρόμο που προσφέρει το ελαστικό υπέρ υψηλών επιδόσεων SP Sport Maxx TT με την Τεχνολογία Επαφής της Dunlop, εγγυάται μία εξαιρετική αμφίδρομη επικοινωνία, δηλαδή οι λάτρεις της οδήγησης μπορούν να συγκεντρωθούν σε αυτό που έχει πραγματικά σημασία, την απόλαυση της οδήγησης. Η Τεχνολογία Επαφής της Dunlop συνδυάζει έναν αριθμό προηγμένων τεχνολογιών ελαστικών όπως την Τεχνολογία Πολυακτινικού Πέλματος (MRT), ένα ειδικό σύστημα βάσης (έδρασης) στεφάνης, ένα πιο επίπεδο προφίλ πέλματος και ασύμμετρη σχεδίαση πέλματος σε συνδυασμό με τον μεταβλητό δείκτη επαφής ελαστικού σε σχέση με τις αυλακώσεις.
Τεχνολογία πολυακτινικούπέλματος
Η πιο άκαμπτη σχεδίαση πέλματος βασίζεται στην Τεχνολογία Πολυακτινικού Πέλματος της Dunlop (MRT). Συνήθως, το σχέδιο του πέλματος διαμορφώνεται με βάση 3 διαφορετικές ακτίνες. Η σχεδίαση MRT της Dunlop χρησιμοποιεί 10 διαφορετικές ακτίνες και κατά συνέπεια επιτυγχάνει μεγαλύτερη ακρίβεια. Η διαχείριση της πίεσης σε όλο το ελαστικό είναι αποτελεσματικότερη. Το αποτέλεσμα είναι σημαντικά καλύτερος έλεγχος στην διαμόρφωση του αποτυπώματος στις διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Η μεταβολή του σχήματος του ελαστικού είναι πιο ομαλή όταν κινείται από ευθεία σε στροφή, οδηγώντας σε αντιδράσεις που αναπτύσσονται προοδευτικά και με μεγαλύτερη ακρίβεια.
Πιο επίπεδο προφίλ
Η νέα γενιά ελαστικών Dunlop χαρακτηρίζεται από ένα πιο επίπεδο προφίλ πέλματος με μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής 4-8%, ανάλογα τη διάσταση και τον τύπο του ελαστικού. Ένα πιο επίπεδο προφίλ με μεγαλύτερο αποτύπωμα προσφέρει καλύτερη ώθηση, καλύτερη μεταφορά δεδομένων από το δρόμο και περισσότερη σταθερότητα, επιτρέποντας στα ελαστικά να αντιδράσουν με ταχύτητα και ακρίβεια.
Ασύμμετρησχεδίαση πέλματος
Η ασύμμετρη σχεδίαση πέλματος με τον μεταβλητό δείκτη επαφής ελαστικού σε σχέση με τις αυλακώσεις προσφέρουν καλύτερη αντίσταση στην υδρολίσθηση. Η συνεχής κεντρική λωρίδα αυξάνει τη σταθερότητα και την ακρίβεια. Η ασύμμετρη διάταξη των αυλακιών βελτιώνει το κράτημα σε βρεγμένες και στεγνές επιφάνειες. Το συμπαγές εξωτερικό τμήμα των ώμων παρέχει κορυφαία σταθερότητα στις στροφές. Οι οδηγοί θα απολαύσουν μια σαφώς πιο άνετη οδήγηση χάρη στις βελτιωμένες επιδόσεις του ελαστικού τόσο στην οδήγηση σε ευθεία όσο και στις απαιτητικές στροφές.
Ειδικό σύστημα βαφής στεφάνης
Το ειδικό σύστημα βάσης της στεφάνης ενισχύει έναν στενό δεσμό μεταξύ ελαστικού και ζάντας για μέγιστο έλεγχο και αίσθηση οδήγησης με μεγαλύτερη ακρίβεια. Ο στενός δεσμός εξασφαλίζει καλύτερο έλεγχο και ενισχύει την μεταφορά ευαίσθητων δεδομένων από τον δρόμο. Καθώς τα ελαστικά με Τεχνολογία Επαφής αγγίζουν την επιφάνεια του δρόμου, παρέχουν ένα κορυφαίο επίπεδο πληροφοριών από τον δρόμο. Οι οδηγοί αισθάνονται τη μεταφορά των δεδομένων από το δρόμο σε όλο τους το σώμα καθώς οδηγούν. Το εσωτερικό αυτί, το οποίο ελέγχει την ισορροπία του σώματος, ερμηνεύει την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου. Αν το αυτοκίνητο δεν κινείται στην σωστή πορεία, ο οδηγός θα αισθανθεί την έλλειψη ισορροπίας και θα τη διορθώσει. Όταν τα χέρια του οδηγού αγγίζουν το τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να αισθανθεί τη ροπή στρέψης, λιγότερη ροπή σημαίνει χειρότερο κράτημα. Μέσω του καθίσματος, επίσης, ο οδηγός λαμβάνει δεδομένα από το δρόμο, επειδή το κάθισμα είναι συνδεδεμένο με το σύστημα ανάρτησης και με την ευθυγράμμιση των αξόνων εμπρός και πίσω σε σχέση με τα ελαστικά. Η μεταφορά δεδομένων από το δρόμο γίνεται ακόμα αντιληπτή και από τα πόδια μέσω των πεντάλ, επιτρέποντας στον οδηγό να αισθανθεί το επίπεδο κρατήματος μέσω του σασί του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα. Η όλη εμπειρία οδήγησης Dunlop γίνεται πιο απτή, παρέχοντας στον οδηγό ζωτικής σημασίας πληροφορίες και κάνοντας τη διαφορά στην οδήγηση.
Διαβάζοντας άριστα το δρόμο
Το SP Sport Maxx TT διαθέτει ευμεγέθη, φαρδιά και συμπαγή εξωτερικά τακούνια ώμων, μεγάλο όγκο αυλακώσεων στην κεντρική περιοχή και πιο άκαμπτα τακούνια πέλματος στην εσωτερική περιοχή των ώμων, εξασφαλίζοντας πολλά χειροπιαστά πλεονεκτήματα για τον οδηγό, από το καλύτερο κράτημα στο βρεγμένο και στο στεγνό και την ενισχυμένη σταθερότητα στις στροφές, ως την καλύτερη αντίσταση στην υδρολίσθηση και την βελτιωμένη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Το SP Sport Maxx TT σημειώνει επίσης εξαιρετικές επιδόσεις σε σύγκριση με τους βασικούς ανταγωνιστές του, αφήνοντάς τους πίσω σε πολλές δοκιμές βασικών σημείων επιδόσεων, κυρίως στο χειρισμό στο βρεγμένο και στο στεγνό καθώς και στις συγκρίσεις στην πλευρική υδρολίσθηση. «Τα ελαστικά υπερ υψηλών επιδόσεων της Dunlop αποτελούν εδώ και χρόνια το σημείο αναφοράς στην οδήγηση επιδόσεων. Στην Dunlop το βασικό μας κίνητρο είναι η δημιουργία καινοτομιών στην τεχνολογία των ελαστικών. Συνεπώς παρουσιάζουμε με υπερηφάνεια το νέο SP Sport Maxx TT με τεχνολογία DuPont Kevlar, καθώς συνιστά μία ακόμα επιβεβαίωση της καινοτομίας στην τεχνολογία των ελαστικών για εμάς», ανέφερε ο Frédéric Schilling, Διευθυντής Προϊόντος της Dunlop Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. Συνέχισε προσθέτοντας ότι: «το SP Sport Maxx TT προσφέρει στους λάτρεις της οδήγησης τόσους πολλούς συγκεκριμένους λόγους για να απολαύσουν την οδήγηση ακόμα περισσότερο. Περισσότερος έλεγχος, καλύτερος χειρισμός (μεγαλύτερη σταθερότητα στις στροφές και καλύτερη μεταφορά δεδομένων από το δρόμο), η απόλυτη ακρίβεια στην οδήγηση δεν αποτελεί πλέον μοναδικό προνόμιο των οδηγών αγώνων με το Sport Maxx TT η καθημερινή οδήγηση σε συνήθεις συνθήκες μπορεί να είναι εξίσου ακριβής και απολαυστική». «Η DuPont δέχθηκε με ενθουσιασμό την νέα εφαρμογή του Μηχανικά Τροποποιημένου Ελαστομερούς από Kevlar στο ελαστικό SP Sport Maxx TT της Dunlop. Αποτελεί πραγματική καινοτομία στην τεχνολογία των ελαστικών», σχολίασε ο Richard Brooks, Διευθυντής Μάρκετινγκ για τον ευρύτερο κλάδο του αυτοκινήτου των επιχειρήσεων DuPont Προηγμένα Συστήματα Ινών.
Στην πίστα...
Είχαμε στη διάθεσή μας 3 διαφορετικά σπορ μοντέλα... Opel(;) Η αλήθεια είναι ότι θα θέλαμε πιο πολλά μοντέλα και από διαφορετικούς κατασκευαστές, πολύ περισσότερο για να δούμε πώς δουλεύει το νέο αυτό ελαστικό σε διαφορετικά φορτία και διαφορετική μετάδοση της κίνησης (εμπρός/πίσω/4κίνηση). Και το λέω αυτό, γιατί εγώ προσωπικά, έχω δοκιμάσει το 1ης γενιάς ελαστικό (SP Sport Maxx) σε εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας μοντέλα (Alfa Romeo GTV 3.2, Mazda RX-8 και Volvo S60R) και για πολλά χιλιόμετρα. Αυτό που μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση από το προηγούμενης γενιάς ελαστικό, ήταν τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, ακόμη και σε αρκετά υψηλές ταχύτητες, ενώ οι θερμοκρασίες δεν ήταν τόσο υψηλές, για τη χρήση που υπέστησαν και τις καιρικές συνθήκες (οι γνωστές, υψηλές, «καλοκαιρινές» θερμοκρασίες). Ένα Corsa, ένα Astra κι ένα Zafira, όλα της οικογένειας σπορ μοντέλων της φίρμας OPC, ήταν στη διάθεσή μας για ελάχιστους γύρους. Εκ των πραγμάτων, δεν μπορώ να πω περισσότερα από μία σύντομη αίσθηση από τη συμπεριφορά του ελαστικού σε υψηλούς ρυθμούς αλλά και στην διαδικασία slalom (που με δική μου πρωτοβουλία έκανα για λογαριασμό μου). Το πιο διασκεδαστικό της παρέας μας αυτοκίνητο ήταν το Corsa. Λόγω των ιδιαίτερα συμπαγών διαστάσεών του, πλασαριζόταν στα κλειστά κομμάτια της πίστας με τρόπο που σε προκαλούσε να μπαίνεις όλο και πιο γρήγορα στον επόμενο γύρο. Και το πιο σημαντικό, είναι ότι το SP Sport Maxx TT ανταποκρινόταν. Το Astra, μπορεί να εκμεταλλευόταν την μεγαλύτερη δύναμη και ροπή του στις ευθείες, όμως στις στροφές, το Corsa «μάζευε» τη διαφορά. Το SP Sport Maxx TT, λειτούργησε άψογα, όσο και ουδέτερα, ανάμεσα σ’ αυτή την άτυπη «κόντρα». Και ήρθε αμέσως μετά η ώρα του Zafira. Αυτό το αυτοκίνητο είναι ίσως το μοναδικό στον κόσμο πολυμορφικό με τόσο έντονο σπορ χαρακτήρα. Το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, όπως αποδείχθηκε, δεν είναι ένας προσφιλής χώρος για το Zafira OPC, το οποίο λόγω του αυξημένου μεταξονίου του, αρέσκεται σε πιο ανοιχτές καμπές. Οι τάσεις υποστροφής εδώ ήταν σαφώς πιο έντονες, κάθε φορά που πλησίαζαν τα «κλειστά» κομμάτια. Το SP Sport Maxx TT όμως, δεν άφησε το μοντέλο στην... τύχη του. Φρόντιζε να ελαχιστοποιεί της απώλειες πρόσφυσης, λες και ήθελε να προσαρμόσει την πίστα στα δεδομένα του αυτοκινήτου(!) Και η κορύφωση ήρθε κατά τη διαδικασία των slalom, όπου με το Zafira έγιναν με πιο υψηλές ταχύτητες για να «προκαλέσουμε» το ελαστικό. Η εφαρμοσμένη τεχνολογία του, έγινε εδώ απόλυτα εμφανής, αφού, σε συνδυασμό με τα τεχνολογικά, ηλεκτρονικά βοηθήματα του μοντέλου, μεγιστοποιήθηκε η απόδοσή του και οι ελιγμοί πανικού με υψηλές ταχύτητες φάνταζαν πλέον ένα ευχάριστο οδηγικό παιχνίδι. Τέλος, όσον αφορά τον θόρυβο του ελαστικού, δεν είχαμε τεχνικώς τη δυνατότητα να τον μετρήσουμε, για να δούμε τυχόν διαφορές (προς το καλύτερο πιστεύω), μεταξύ του SP Sport Maxx TT και του SP Sport Maxx.
Προσφερόμενες διαστάσεις DunlopSPSportMaxxTT
205/50ZR17 93Y XL
215/50ZR17 91Y
215/45ZR17 91Y XL
225/55ZR17 101Y XL
225/50ZR17 98Y XL
225/45ZR17 91Y
225/45ZR17 94Y XL
235/45ZR17 94Y
235/45ZR17 98Y XL
245/40ZR17 91Y
225/40ZR18 92Y XL
235/40ZR18 95Y XL
245/40ZR18 93Y
245/40ZR18 97Y XL
255/35ZR18 94Y XL



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ Η. ΕΥΤΥΧΙΑΚΟΣ

Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ Παντός Τύπου (Φανοποιΐας/Αναλώσιμα) & Μάρκας
Αθηνών 105, 241 00 Καλαμάτα
Τηλ.: +302721020401, Τηλ. & Fax: +302721092221
E-mail: info@eftihiakos.gr, Website: www.eftihiakos.gr

 
Χρήσιμα