IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Πτώση κερδών της BMW για το 1ο 3μηνο του 2013


Η BMW ανέφερε 4,5% πτώση στα κέρδη του 1ου 3μήνου (2013), καθώς η βύθιση της Ευρωπαϊκής αγοράς ώθησε χαμηλότερα τις τιμές των αυτοκινήτων. Τα κέρδη προ φόρων και τόκων μειώθηκαν σε 2,04 δις ευρώ από 2,13 δις το 2012, είπε σε μία δήλωση η εταιρεία την Μεγάλη Πέμπτη 2 Μαΐου. Η BMW διατήρησε το στόχο της του 2013 για τα κέρδη προ φόρων στο ίδιο επίπεδο όπως και το 2012, καθώς η αύξηση της ζήτησης στην Κίνα και τις ΗΠΑ βοηθάει να προστατεύσει την αυτοκινητοβιομηχανία από τις επιπτώσεις της κρίσης χρέους στην αγορά αυτοκινήτων της Ευρώπης η οποία ολισθαίνει σε ένα 20ετές χαμηλό.
 
Τα κέρδη θα κρατηθούν σταθερά το 2013, καθώς η μείωση των κερδών που απορρέουν από την παραγωγή οχημάτων, το κόστος ανάπτυξης και της πίεσης των τιμών των προϊόντων, αντισταθμίζονται από την αύξηση στην οικονομική υπηρεσία Division, δήλωσε σε τηλεδιάσκεψη με δημοσιογράφους ο κ. Friedrich Eichiner, οικονομικός διευθυντής της εταιρίας. Η BMW είπε ότι οι καθαρές τιμές για τα αυτοκίνητά της στο 1ο 3μηνο του 2013 μειώθηκαν κατά περισσότερο από 0,5-1 ποσοστιαίες μονάδες από την προβλεπόμενη για το 2013, καθώς οι κατασκευαστές της Ευρώπης μάχονται απέναντι στην πτώση με όλο και πιο βαθιές εκπτώσεις.

«Οι τάσεις των τιμών φυσικά δεν είναι θετικές και σε κάποιο βαθμό, βαραίνουν στα περιθώρια», είπε ο κ. Eichiner, χωρίς περισσότερες διευκρινίσεις. Η BMW αναδιατάσσει τις δαπάνες της στην έρευνα και ανάπτυξη για τις τεχνολογίες της οικονομίας καυσίμων, καθώς και τα νέα μοντέλα, όπως το ηλεκτρικό i3. Οι σχετικές δαπάνες θα πρέπει να υποχωρήσουν μετά το 2014, σύμφωνα με τον κ. Eichiner. Υποστηριζόμενη από νέα μοντέλα όπως η Σειρά 4 και η Σειρά 3 GT, η BMW στοχεύει σε πωλήσεις-ρεκόρ το 2013, αλλά η συγκράτηση των δαπανών θα την διατηρήσουν σε ηγετική θέση πάνω από τις Audi και Mercedes και θα αυξήσουν τα κέρδη, είπε ο κ. Norbert Reithofer, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας.
 
«Λόγω των υψηλών επιπέδων των δαπανών για τις νέες τεχνολογίες και τα μοντέλα, καθώς και τις επενδύσεις στο δίκτυο παραγωγής, αναμένουμε τα κέρδη προ φόρων του ομίλου για το 2013 σε μια παρόμοια κλίμακα για το 2012», είπε ο κ. Reithofer στη δήλωσή του. Το 1ο 3μηνο για τα αυτοκίνητα της BMW το περιθώριο κέρδους μειώθηκε σε 9,9%, από 11,6% το 2012, έναντι ενός περιθωρίου 11,1% της Audi στην ίδια περίοδο. Η κερδοφορία στο τμήμα αυτοκινήτων της Mercedes μειώθηκε στο 3,3% των πωλήσεων από 8,2% έναν χρόνο νωρίτερα. Η BMW επανέλαβε ότι το EBIT στο τμήμα αυτοκινήτων το 2013 θα είναι της τάξης του 8-10% των πωλήσεων.
 
«Το περιθώριο EBIT των αυτοκινήτων ήταν μια εντυπωσιακή απόδοση», δήλωσε ο κ. Frank Biller, ένας αναλυτής της LBBW στη Στουτγάρδη. «Εξαρτάται από τώρα και στο εξής το 2ο 3μηνο και οι αναμενόμενες βελτιώσεις κατά το 2ο 6μηνο του έτους, εφόσον μπορεί να φτάσει το ανώτερο άκρο του φάσματος των τιμών». Ο κ. Juergen Pieper, αναλυτής της Bankhaus Metzler στην Φρανκφούρτη, δήλωσε: «Τα θεμελιώδη μεγέθη της BMW είναι πολύ καλά ακόμα, το 2013 δεν θα είναι μια τέτοια συντριπτική χρονιά, καθώς πολλά προϊόντα του πυρήνα της BMW, όπως οι Σειρές 5 και 7 και η X5, είναι στο ​​αποκορύφωμά τους και στο τελευταίο μέρος του κύκλου ζωής τους».
 
Η BMW θέλει να διατηρήσει την 1η θέση στις πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων, όπου τόσο η Audi όσο και η Mercedes, έχουν ορκιστεί να αδράξουν από το τέλος της δεκαετίας. Η BMW θα επεκτείνει σταδιακά 25 νέα μοντέλα μέχρι το τέλος του 2014, με 10 από αυτά εντελώς νέα. Η Mercedes μιλάει για 13 εντελώς νέα μοντέλα μέχρι το τέλος της δεκαετίας, ενώ η Audi σχεδιάζει να διπλασιάσει τη γκάμα των SUV μοντέλων της σε 6 το 2020. Η BMW στοχεύει σε μια 3η συνεχόμενη χρονιά πωλήσεων-ρεκόρ το 2013, καθώς εισάγει παραλλαγές της Σειράς 3 και το τύπου coupe GT, ενώ ετοιμάζει το αυτοκίνητο πόλης i3 στο τέλος του 2013. Η εταιρία αναμένει τα οχήματα αυτά να αντισταθμίσουν την ολίσθηση της ζήτησης στην Ευρώπη. «Δεν περιμένουμε μια μεγάλη ώθηση από τις περισσότερες Ευρωπαϊκές αγορές κατά τη διάρκεια των επόμενων μηνών και οι οικονομικές συνθήκες στις περιοχές αυτές είναι πιθανό να παραμείνουν δύσκολες», δήλωσε ο κ. Reithofer.

Οι πωλήσεις οχημάτων BMW αυξήθηκαν το 1ο 3μηνο 7% σε 381.404, διατηρώντας προβάδισμα 11.904 οχημάτων στις παγκόσμιες πωλήσεις, μπροστά από την Audi, λόγω υψηλότερης ζήτησης για τα sedan και wagon της Σειράς 3, του κουπέ της Σειράς 6 και του συμπαγούς SUV X1. Η Mercedes ακολουθεί στην 3η θέση, με τις πωλήσεις να αυξάνονται 3,5% σε 324.898. Η BMW επενδύει 200.000.000 ευρώ σε ένα εργοστάσιο στη Βραζιλία για να παράγει 30.000 οχήματα ετησίως ξεκινώντας από το 2014 και βλέπει τη Ρωσία ως μια πιθανή περιοχή για να προσθέσει εργοστάσιο κατασκευής. Η Audi προσθέτει παραγωγή με ένα 150.000 μονάδων εργοστάσιο στο San Jose Chiapa στο Μεξικό, όπου θα αρχίσει την κατασκευή του μεσαίου SUV Q5 το 2016.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 05/05/2013, 11:17 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Audi
ΔΕΛΤΑ ΚΑΡ ΑΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 47, 264 42 Πάτρα
Τηλ.: +302610420373, Fax: +302610426027
Έκθεση - Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
3ο χλμ. Ε.Ο. Πύργου-Πατρών, 271 00 Πύργος
Τηλ.: +302621034863, Fax: +302621032272
E-mail: audis@deltacar.gr, Website: www.deltacar.gr
 
Χρήσιμα