IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Porsche 911 Turbo/Turbo S: Το αίμα, νερό δε γίνεται!
Πιστή στην παράδοση, η Porsche παρουσιάζει τις νέες 911 Turbo και Turbo S, με εκπληκτικές επιδόσεις και τεχνολογία αιχμής, όπως αρμόζει στις εκδόσεις Turbo του θρυλικού μοντέλου, 40 χρόνια τώρα. Τελικά, το αίμα, νερό δε γίνεται!
Επιμέλεια: Δημήτρης Σπυράκης
Η παρουσίαση νέων μοντέλων από την Porsche, την επετειακή χρονιά της 911, κορυφώνεται.  Πριν από 50 χρόνια, η 911 πραγματοποίησε το ντεμπούτο της στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Μόλις 10 χρόνια αργότερα, το πρώτο πρωτότυπο της 911 Turbo παρουσιάστηκε στην ίδια έκθεση. Σ’ αυτή την 40ή επέτειο, η Porsche παρουσιάζει τη νέα γενιά 911 Turbo και Turbo S. Το νέο σύστημα 4-κίνησης, το ενεργό σύστημα διεύθυνσης στον πίσω άξονα, τα προσαρμοζόμενα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, οι προβολείς πλήρους τεχνολογίας LED και ο 6-κύλινδρος κινητήρας boxer biturbo που φτάνει τους 560 ίππους, προσδίδουν στη νέα 911 Turbo χαρακτηριστικά αγωνιστικού αυτοκινήτου, υιοθετημένα από ένα αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης. Καθοριστικός είναι και ο ρόλος του ολοκαίνουργιου πλαισίου μειωμένου βάρους, με 100 χλστ. πιο μακρύ μεταξόνιο και μεγαλύτερους τροχούς 20 ιντσών.
 
Το ενεργό σύστημα αντιστρεπτικών ράβδων PDCC, το οποίο τοποθετείται για πρώτη φορά σε μοντέλα 911 Turbo, αυξάνει τις δυναμικές επιδόσεις ακόμα περισσότερο. Το σύστημα αυτό περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό της 911 Turbo S, όπως και το πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono Plus με δυναμικές βάσεις κινητήρα και κεραμικά φρένα PCCB. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά διατίθενται και ως προαιρετικός εξοπλισμός στην 911 Turbo. Ως αποτέλεσμα, η νέα 911 Turbo S μειώνει το χρόνο γύρου στο βόρειο τμήμα του Nürburgring αρκετά κάτω από τα 7’30’’, φυσικά με ελαστικά παραγωγής. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το σύστημα διαφράγματος αντήχησης Sound Symposer. Μέσω αυτού ο ήχος της εισαγωγής του κινητήρα γίνεται άμεσα αντιληπτός επιτείνοντας την οδηγική εμπειρία.
 
Περισσότερη ισχύς, 16% περισσότερη οικονομία
Απόλυτα αρμονικά για τη μετάδοση ισχύος συνεργάζονται ο προηγμένος κινητήρας και το ολοκαίνουργιο σύστημα 4-κίνησης. Ο υπερτροφοδοτούμενος 6-κύλινδρος κινητήρας 3.8 λίτρων, με σύστημα άμεσου ψεκασμού βενζίνης, αποδίδει 520 ίππους στην 911 Turbo και 560 ίππους στην S. H Porsche συνεχίζει να είναι η μόνη κατασκευάστρια αυτοκινήτων που προσφέρει 2 υπερσυμπιεστές μεταβλητής γεωμετρίας στροβίλου σε βενζινοκινητήρα. Η ισχύς μετατρέπεται σε κίνηση μέσω του 7-τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (PDK) που πλέον επιτρέπει τη χρήση λειτουργίας start/stop με απενεργοποίηση του κινητήρα, η οποία ενεργοποιείται νωρίτερα κατά την ελεύθερη κύλιση μέχρι να σταματήσει το αυτοκίνητο. Ο συνδυασμός του νέου συστήματος διαχείρισης θερμότητας του κινητήρα, του κιβωτίου PDK και των υπολοίπων τεχνολογιών εξοικονόμησης καυσίμου που χρησιμοποιούνται, έχουν αποφέρει μείωση κατανάλωσης καυσίμου έως 16%, με αποτέλεσμα η τιμή της να μην υπερβαίνει τα 9,7 λίτρα/100 χλμ. και στα δύο μοντέλα.
 
Σύστημα 4-κίνησης ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενο
Για ακόμα ταχύτερη και ακριβέστερη μετάδοση της ισχύος στους 2 άξονες, η Porsche εξέλιξε ένα νέο σύστημα 4-κίνησης (PTM) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και ενεργοποιούμενο πολύδισκο συμπλέκτη. Το σύστημα διαθέτει μια νέα λειτουργία υδρόψυξης, έτσι ώστε να μπορεί να κατευθύνει ακόμα περισσότερη ροπή κίνησης στους εμπρός τροχούς αν χρειαστεί. Ταυτόχρονα, η βελτιστοποιημένη συνεργασία κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων και συστήματος 4-κίνησης προσφέρει στη νέα 911 ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες επιτάχυνσης. Η 911 Turbo με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono Plus, έχει τα 0-100 χ.α.ώ. σε 3,2’’, χρόνος βελτιωμένος 0,1’’ σε σχέση με την προηγούμενη 911 Turbo S. Η νέα 911 Turbo S έχει τα 0-100 χ.α.ώ. σε μόλις 3,1’’. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου αγγίζει τα 318 χ.α.ώ.
 
Το φαρδύτερο αμάξωμα 911 όλων των εποχών
Οι νέες 911 Turbo και Turbo S επιδεικνύουν τις δυνατότητές τους και οπτικά, περισσότερο από ποτέ. Τα επιβλητικά, χαρακτηριστικά των πίσω τμημάτων της 911 Turbo είναι 28 χλστ. φαρδύτερα απ' ό,τι στα μοντέλα 911 Carrera 4. Άλλα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν την 911 Turbo είναι οι δίχρωμοι χυτοί τροχοί 20 ιντσών. Η 911 Turbo S διατίθεται με κεντρικό μπουλόνι. Επιπλέον, η Τurbo S περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό νέους προβολείς πλήρους τεχνολογίας LED, οι οποίοι διαθέτουν φώτα ημέρας τεσσάρων σημείων και δυναμικό έλεγχο φωτεινής δέσμης της μεγάλης σκάλας με χρήση κάμερας. Προαιρετικά, διατίθεται και για την 911 Turbo.
 
Σύστημα ενεργής 4-διεύθυνσης στον πίσω άξονα
Η χρήση ενεργητικής 4-διεύθυνσης σε όλα τα μοντέλα turbo για πρώτη φορά βελτιώνει σε σημαντικό βαθμό τις επιδόσεις των δύο νέων κορυφαίων σπορ αυτοκινήτων, τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο. Αντί για τους συμβατικούς βραχίονες ελέγχου, το σύστημα αυτό περιλαμβάνει 2 ηλεκτρομηχανικούς ενεργοποιητές στην αριστερή και την δεξιά πλευρά του πίσω άξονα. Η γωνία στροφής των πίσω τροχών μπορεί να μεταβληθεί έως και 2,8 μοίρες, ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος.
 
Σε ταχύτητες έως 50 χ.α.ώ., όταν οι μπροστινοί τροχοί στρίβουν, το σύστημα στρίβει τους πίσω τροχούς προς την αντίθετη κατεύθυνση. Αυτό στην πράξη αντιστοιχεί σε μια εικονική μείωση του μήκους του μεταξονίου κατά 250 χλστ., πράγμα που προσφέρει στην 911 Turbo ασυναγώνιστες επιδόσεις στις στροφές. Το σύστημα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να στρίβει ταχύτερα στην είσοδο της στροφής, ενώ προσφέρει δυναμικότερη απόκριση του τιμονιού. Έτσι απλοποιείται αισθητά η διαδικασία πραγματοποίησης ελιγμών και στάθμευσης.
 
Όταν το αυτοκίνητο στρίβει σε ταχύτητες πάνω από 80 χ.α.ώ., το σύστημα στρίβει τους πίσω τροχούς παράλληλα με τους μπροστινούς. Αυτό αντιστοιχεί σε μια  εικονική μείωση του μήκους του μεταξονίου κατά 500 χλστ. και προσφέρει στο αυτοκίνητο εκπληκτική ευστάθεια, ειδικά στις υψηλές ταχύτητες. Ταυτόχρονα, η εντολή στροφής του οδηγού μέσω του τιμονιού, προκαλεί σημαντικά ταχύτερη απόκριση στον πίσω άξονα, επιταχύνοντας αρμονικότερα την αλλαγή κατεύθυνσης.
 
Αεροδυναμική για αποδοτικότητα και επιδόσεις
Η Porsche εξέλιξε ένα ενεργό αεροδυναμικό σύστημα για πρώτη φορά στις νέες 911 Turbo, το οποίο αποτελείται από μια στιβαρή, αναδιπλούμενη μπροστινή αεροτομή τριών θέσεων τα τμήματα της οποίας εκτείνονται με πνευματική λειτουργία αλλά και μια εκτεινόμενη πίσω αεροτομή με 3 θέσεις ρύθμισης. Έτσι, τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά της 911 Turbo μπορούν να ρυθμίζονται ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού, με γνώμονα είτε τη βέλτιστη αποδοτικότητα (θέση ταχύτητας) είτε τις κορυφαίες δυναμικές επιδόσεις. Στη θέση επιδόσεων, όλα τα τμήματα της μπροστινής αεροτομής εκτείνονται πλήρως και δημιουργούν σημαντική αρνητική άντωση στον μπροστινό άξονα. Ομοίως, η πίσω αεροτομή εκτείνεται στο μέγιστο ύψος της, με τη μεγαλύτερη δυνατή γωνία προσβολής. Έτσι δημιουργείται μεγαλύτερη αρνητική άντωση και στον πίσω άξονα Οι δυναμικές επιδόσεις βελτιώνονται σε τέτοιο βαθμό, ώστε οι χρόνοι γύρου στο βόρειο τμήμα του Nürburgring μειώνονται έως και κατά 2’’, εξαιτίας της χρήσης αυτού του συστήματος.
 
Νέο εσωτερικό
Το εσωτερικό έχει ανασχεδιαστεί πλήρως και στις δύο 911 Turbo, συνεχίζοντας τα βήματα της οικογένειας 911 Carrera. Η Turbo S διαθέτει εκτενέστερο εξοπλισμό, προσφέροντας στοιχεία όπως διχρωμία μαύρου/κόκκινου, σπορ καθίσματα με 18 διαφορετικές ρυθμίσεις και λειτουργία μνήμης. Επιπλέον, τα προσκέφαλα είναι δερμάτινα με διπλές ραφές και διάφορα στοιχεία ανθρακονημάτων. Όπως και στα προηγούμενα μοντέλα, το ηχοσύστημα Bose περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό ενώ, για πρώτη φορά, διατίθεται προαιρετικά κι ένα ηχοσύστημα της Burmester. Ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης σύστημα διατήρησης ταχύτητας με ραντάρ, καθώς και σύστημα αναγνώρισης προειδοποιητικών πινακίδων και ορίων ταχύτητας με κάμερα. Οι νέες 911 Turbo και Turbo S θα παρουσιαστούν στην αγορά στα τέλη Σεπτεμβρίου (2013). Στη Γερμανία, η τιμή της 911 Turbo ορίστηκε στα 162.055 ευρώ (τελική τιμή) και της 911 Turbo S στα 195.256 ευρώ.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 09/05/2013, 02:25 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Smart
Κ. ΓΚΑΡΤΖΟΝΙΚΑΣ ΑΕΒΕ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
9ο χλμ. Ε.Ο. Ιωαννίνων-Αθηνών, 455 00 Ιωάννινα
Τηλ.: +302651085204, +302651085205, Fax: +302651090098

 

 
Χρήσιμα