IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Opel Agila - Επιστροφή με διαφορετικό πρόσωπο
Το πιο πρόσφατο μοντέλο της Opel έχει 5 πόρτες και 5 κανονικά καθίσματα, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, με πλείστες πρακτικές χρήσεις, συμπαγείς διαστάσεις και άριστη σχέση αξίας/τιμής.
 
 «Νέες και δραστήριες γυναίκες είναι το πρωταρχικό targetgroup της Opel με το νέο Agila. Αυτό το σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης ταιριάζει άριστα στον τρόπο ζωής τους, καθώς συνδυάζει συμπαγείς διαστάσεις με ένα κομψό εξωτερικό, υψηλά επίπεδα λειτουργικότητας και άφθονη οδηγική απόλαυση».
AlainVisser, Εκτελεστικός Διευθυντής Ευρωπαϊκού Μάρκετινγκ Opel
 
Σχεδιασμένο για συγκεκριμένο κοινό
Μιλώντας για τον τρόπο ζωής των σύγχρονων δραστήριων γυναικών, η λέξη-κλειδί είναι η ισορροπία. Δουλειά, γυμναστήριο, ψώνια, παρέα και βόλτες, ένα αυτοκίνητο κάνει τα πάντα πιο εύκολα και κατά προτίμηση, κάποιο που είναι τόσο ευέλικτο όσο ο ιδιοκτήτης του. Το νέο Opel Agila ικανοποιεί όλες αυτές τις υψηλές απαιτήσεις. Είναι ένα κομψό αυτοκίνητο πόλης (ένα μίνι ενός όγκου) το οποίο, αν και συμπαγές και ευέλικτο για στενούς χώρους παρκαρίσματος, διαθέτει ένα ευρύχωρο εσωτερικό, ενώ μπορεί να μεταφέρει ογκώδη, σπορ εξοπλισμό ελεύθερου χρόνου. Επίσης, έχει αρκετά καθίσματα, για να ταξιδεύουν με άνεση η οικογένεια και οι φίλοι. Άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών θα εκτιμήσουν την εύκολη είσοδο και έξοδο από το νέο Agila, το ίδιο και τα παιδιά. Βάσεις τοποθέτησης παιδικών καθισμάτων ISOFIX είναι στάνταρ στο αυτοκίνητο για την ασφαλή μεταφορά των μικρών επιβατών.
 
«Το Agila ήταν ανέκαθεν πρακτικό. Αλλά τα σχέδια για το Agila 2ης γενιάς ήταν ακόμα πιο μεγαλεπήβολα. Θελήσαμε να χαρίσουμε στο μικρότερό μας αυτοκίνητο πολύ περισσότερη γοητεία, χωρίς να υπονομεύσουμε τη λειτουργικότητά του».
UweMüller, Επικεφαλής Σχεδίασης Opel
 
Απόλυτα μελετημένος εσωτερικός χώρος
Όλα όσα χρειάζεται μία γυναίκα για να επιβιώσει στη ζούγκλα της πόλης (και συχνά μερικά ακόμα), συνήθως υπάρχουν μέσα στην τσάντα της. Εξάλλου, η ίδια η τσάντα δηλώνει μία στιλιστική άποψη. Αυτή δεν είναι η μοναδική ομοιότητα με το νέο Opel Agila. Σαν αυτοκίνητο πόλης προσφέρει επίσης άφθονους αποθηκευτικούς χώρους και θήκες. Αποθηκευτικοί χώροι για τα μικρότερα και κάπως μεγαλύτερα, απαραίτητα είδη στις καθημερινές μετακινήσεις, είναι μεταξύ άλλων, ένα μεγάλο κλειστό ντουλάπι στο πάνω μέρος του ταμπλό με κερματοθήκη και χώρο για μέχρι 3 CD, μία θήκη στην πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού κι ένα ευρύχωρο ντουλαπάκι. Οι θήκες στις εμπρός πόρτες, μπορούν να φιλοξενήσουν οδικούς χάρτες ή ένα πλαστικό μπουκάλι του λίτρου. Ένας μικρός χώρος κάτω από τα χειριστήρια κλιματισμού χρησιμεύει για την τοποθέτηση ενός πορτοφολιού, κινητού τηλεφώνου ή κάποιου άλλου αντικειμένου, ανάλογου μεγέθους. Μία θήκη για μπουκάλια και ποτήρια στο κεντρικό τούνελ χωράει επίσης ένα πλαστικό μπουκάλι 1,5 λίτρου.
 
Ένας πρόσθετος χώρος (στην έκδοση Enjoy) βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, με ειδικά τμήματα για προειδοποιητικό τρίγωνο, και φαρμακείο, ενώ υπάρχει και μία θήκη γυαλιών στην πλευρά του οδηγού. Όμως δεν είναι μόνο τα απαραίτητα αυτά που χωράει το νέο Agila. Παρά τις συμπαγείς εξωτερικές του διστάσεις, το νέο μοντέλο πόλης της Opel προσφέρει έναν εκπληκτικά μεγάλο χώρο αποσκευών. Η στάνταρ χωρητικότητά του μέχρι το κάλυμμα είναι 225 λίτρα, αρκετά μεγάλη για ένα πτυσσόμενο παιδικό καρότσι, παραδείγματος χάριν. Περιστρέφοντας μία λαβή πέφτει η πλάτη της πίσω σειράς καθισμάτων, αυξάνοντας θεαματικά το χώρο φόρτωσης στα 1.050 λίτρα, κορυφαία τιμή για την κατηγορία. Αναδιπλώνοντας πλήρως την πίσω σειρά των διαιρούμενων καθισμάτων (60/40) δημιουργείται ένα τελείως επίπεδο πάτωμα φόρτωσης. Το στιλ και το ράψιμο των υλικών είναι επίσης πρωτοποριακά. Η ψηλή θέση των καθισμάτων διασφαλίζει άριστη ορατότητα, ενώ ο ψηλά τοποθετημένος επιλογέας ταχυτήτων και το ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος αυξάνουν την εργονομία. Το στροφόμετρο τοποθετείται ξεχωριστά στο ταμπλό. Όλες οι άλλες ενδείξεις προβάλλονται σε μεγάλα, στρογγυλά όργανα.
 
Η πιο ιδανική γκάμα κινητήρων
Δύο βενζινοκινητήρες κάνουν την παγκόσμια πρεμιέρα τους στο νέο Agila. Εξελιγμένοι από τη Suzuki, μοιράζονται την ίδια βασική σχεδίαση (μπλοκ και κεφαλή κυλίνδρων από αλουμίνιο, 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, ψεκασμό πολλαπλών σημείων) και διαφέρουν μόνο στον αριθμό των κυλίνδρων, τον κυβισμό και την ισχύ. Βασική μονάδα είναι ένας 3-κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 λίτρου. Η 16-βάλβιδη μονάδα παράγει 65 ίππους, έχει μέγιστη ροπή 90 Nm και χαρίζει στο Agila επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ. σε 14,8’’. Η έκδοση με 5-άρι μηχανικό κιβώτιο έχει τελική ταχύτητα 160 χ.α.ώ. Σε κατανάλωση, το Agila 1.0 είναι εξαιρετικά λιτό, καθώς χρειάζεται μόνο 5,3 λίτρα/100 χλμ., που συνεπάγεται εκπομπές CO2 μόλις 126 γραμμ./χλμ. Ο 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2 λίτρων με 16 βαλβίδες παράγει 86 ίππους και έχει μέγιστη ροπή 114 Nm. Το Agila 1.2 πετυχαίνει τα 0-100 χ.α.ώ. σε λιγότερο από 12’’ και έχει τελική ταχύτητα 174 χ.α.ώ. (επιδόσεις για το μοντέλο με μηχανικό κιβώτιο). Παρά την αυξημένη δυναμική του, ο 4-κύλινδρος κινητήρας με μηχανικό κιβώτιο παραμένει πολύ οικονομικός (5,7 λίτρα/100 χλμ. και 135 γραμμ./χλμ. εκπομπές CO2).
 
Νέα προσθήκη στη γκάμα του Agila είναι το 4-άρι αυτόματο κιβώτιο με τον μεγαλύτερο βενζινοκινητήρα, μία άκρως ελκυστική, εναλλακτική λύση για οδήγηση στην πόλη. Ο πιο οικονομικός κινητήρας του Agila είναι ο 1.3 common-rail turbo-diesel. Προϊόν της GM Powertrain, ο κινητήρας αυτός είναι πραγματικά χαρισματικός και αποτελεί μια αποτελεσματική εναλλακτική λύση για τις σειρές Corsa και Astra. Στο νέο Agila αποδίδει 75 ίππους, έχει τελική ταχύτητα 162 χ.α.ώ. και επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ. σε 13,5’’. Ο πανίσχυρος πετρελαιοκινητήρας με μέγιστη ροπή 190 Nm είναι πολύ οικονομικός, αφού, κατά μέσο όρο, καταναλώνει κάτω από 5 λίτρα/100 χλμ., που μεταφράζεται σε εκπομπές CO2 κάτω των 130 γραμμ./χλμ. (οι τελικές τιμές δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμα). Τα 45 λίτρα συνολικής χωρητικότητας που διαθέτει το ρεζερβουάρ, σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση, προσφέρουν μεγάλη αυτονομία.
 
Αισιόδοξη εμπορική πορεία
Περίπου 1.100.000 πελάτες στη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη αγόρασαν ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας μοντέλων πόλης το 2006, με το Agila να συγκεντρώνει ένα μερίδιο αγοράς 6.6%. Ερευνητές της αγοράς προβλέπουν επίσης ισχυρή ανάπτυξη σ’ αυτή την κατηγορία από το 2008, με ετήσιες μεσοπρόθεσμες πωλήσεις 1.300.000 μονάδων στη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη. Αυτή η προβλεπόμενη αύξηση υποστηρίζεται από δύο παράγοντες: ο 1ος είναι η άφιξη των νέων, ελκυστικών μοντέλων το 2008, όπως η 2η γενιά Agila. Και ο 2ος, το ότι οι διαστάσεις των αυτοκινήτων πόλης πλησιάζουν τώρα πολύ τις αντίστοιχες των μοντέλων που ανήκουν στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία, τα supermini. Οι περισσότερες προοπτικές για τα σύγχρονα αυτοκίνητα πόλης υπάρχουν στη Νότια Ευρώπη, όπου το Agila 1ης γενιάς είχε τη μεγαλύτερη βάση οπαδών του. Η Ιταλία ήταν με διαφορά, η μεγαλύτερη αγορά του Agila, με μερίδιο 57%, και ακολούθησε η Γερμανία με 23%. Από το 2000 που λανσαρίστηκε, πάνω από 440.000 Agila έχουν πουληθεί σε όλη την Ευρώπη.



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ BARKAS

Τοποθετήσεις Συστημάτων Υγραερίου
Πρωτοπαπαδάκη 62, 111 41 Γαλάτσι, Τηλ.: +302114110752

 
Χρήσιμα