IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Pagani Zonda Revolucion: Η αναζήτηση της τελειότητας
Η εξέλιξη των ειδών, η επανάσταση στην έννοια της τέχνης, που εφαρμόζεται στην καθαρή ταχύτητα. Είναι πλέον δύσκολο να βρεις τις κατάλληλες λέξεις για να περιγράψεις την μοναδικότητα που χαρακτηρίζει κάθε μοντέλο Pagani.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Η Pagani Automobili παρουσίασε την τελική έκδοση του Pagani Zonda Revolucion προς τους πελάτες και τα μέλη της οικογένειας κατά τη διάρκεια της Vanishing Point 2013, η διεθνής συγκέντρωση Pagani. Το Zonda Revolucion αποτελεί το αποκορύφωμα του εορτασμού των επιδόσεων, της τεχνολογίας και της τέχνης που εφαρμόζεται σε ένα αυτοκίνητο. Ο κ. Horacio Pagani και η ομάδα του, δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε για να καταπλήξει τόσο στην πίστα όσο και σε μια συλλογή αυτοκινήτων. Πώς θα μπορούσε άλλωστε να είναι διαφορετικά; Κάθε μοντέλο που φέρει την υπογραφή «PAGANI» είναι ακόμη ένα έργο τέχνης που μένει στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
 
Ανθρακόνημα παντού και μοναδικές επιδόσεις
Το κεντρικό monocoque είναι σύνθεση άνθρακα-τιτανίου και η βελόνα στη ζυγαριά σταματάει στα 1.070 κιλά. Ο AMG Mercedes κινητήρας είναι μια εξέλιξη του κινητήρα που φοράει η Zonda R. Ο V12 6.0 λίτρων τώρα αναπτύσσει 800 ίππους και παράγει μέγιστη ροπή στα 730 Nm, με αποτέλεσμα μια δύναμη στην αναλογία βάρους 748 ίππους ανά τόνο. Το 6-τάχυτο μαγνησίου εγκάρσιο κιβώτιο ταχυτήτων με διαδοχικές αλλαγές, αλλάζει σχέσεις σε μόλις 20 χλστ. του 1’’ (20 ms). Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης αναπτύχθηκε από την Bosch με 12 διαφορετικές ρυθμίσεις και το ανανεωμένο σύστημα ABS, επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόσει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με το στιλ οδήγησής του.
 
Η υψηλότερη έκφραση της τεχνολογίας
Το Zonda R πρόγραμμα έχει εκπροσωπήσει πάντα την υψηλότερη έκφραση της τεχνολογίας της Pagani Automobili. Η αεροδυναμική διαθέτει σημαντικές καινοτομίες, όπως νέους εκτροπείς για το εμπρός καπό, καθώς και έναν κάθετο σταθεροποιητή τοποθετημένο στο πίσω καπό. Το Zonda Revolucion διαθέτει επίσης ένα DRS (Drag-Reduction-System) στην πίσω πτέρυγα. Το σύστημα έχει δύο διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας. Και οι δύο μπορούν να ενεργοποιηθούν από τον οδηγό οποιαδήποτε στιγμή. Το χειροκίνητο σύστημα ελέγχεται με το πλήκτρο DRS στο τιμόνι. Η πίσω πτέρυγα αλλάζει με ρυθμίσεις μεταξύ μέγιστης και ελάχιστης αεροδυναμικής πίεσης, κατά την εμφάνιση μιας πλευρικής επιτάχυνσης +/- 0,8 G και με μία ελάχιστη ταχύτητα 100 χ.α.ώ. Κρατώντας πατημένο το DRS για περισσότερο από 2’’, εμπλέκει το DRS να λειτουργεί αυτόματα σύμφωνα με τους αλγόριθμους που αναπτύχθηκαν από τους μηχανικούς της Pagani Automobili κατά τη διάρκεια της φάσης ανάπτυξης του μοντέλου. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που είναι πάντα γρήγορο, ένα ισχυρής απόδοσης μοντέλο, σε θέση να εμπλακεί σε οποιοδήποτε σιρκουί στον κόσμο.
 
Ένα στολίδι στο δρόμο
Από τα πρώτα χρόνια παρουσίας της Pagani Automobili στο διεθνές στερέωμα της αυτοκίνησης, έγινε αντιληπτό ότι αυτή η μικρή εταιρία από την πατρίδα της ταχύτητας (Modena), είχε σκοπό να δημιουργήσει κάτι ξεχωριστό, κάτι μοναδικό, που θα της έδινε παράλληλα μία ιδιαίτερη ταυτότητα. Κάθε μοντέλο Pagani αποτελεί κι ένα στολίδι στο δρόμο. Αυτό που κάνει τα αυτοκίνητα Pagani τόσο ξεχωριστά, είναι το άριστο πάντρεμα της αεροδυναμικής σχεδίασης, με την υψηλή αισθητική και τις επιδόσεις, είτε τα κοιτάζεις εξωτερικά, είτε από μέσα. Σε κάθε περίπτωση, όλοι όσοι λατρεύουμε τα αυτοκίνητα, αισθανόμαστε χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι, βλέποντας ότι υπάρχουν (ακόμη) άνθρωποι που μπορούν να δημιουργήσουν έργα τέχνης πάνω σε 4 ρόδες.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 06/06/2013, 01:26 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Mercedes
Κ. ΓΚΑΡΤΖΟΝΙΚΑΣ ΑΕΒΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
9ο χλμ. Ε.Ο. Ιωαννίνων-Αθηνών, 455 00 Ιωάννινα
Τηλ.: +302651085204, +302651085205, Fax: +302651090098

 

 
Χρήσιμα