IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Opel Astra Sedan - «Κληρώνει» στο... 7!
Με το 4-θυρο Astra, που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Κωνσταντινούπολης τον Νοέμβριο του 2006, η Opel επεκτείνει την επιτυχημένη της σειρά Astra πλέον σε 7 μοντέλα.
Αποστολή: Βασίλης Σαρημπαλίδης
Η νέα 4-θυρη έκδοση έρχεται να πλαισιώσει τα hatchback (5-θυρο), station wagon, GTC (3-θυρο), OPC, TwinTop (cabrio-coupé) και van. Βασισμένο στο μακρύ μεταξόνιο του station wagon, το νέο Astra sedan προσφέρει έξοχη δυναμική συμπεριφορά σε συνδυασμό με υψηλά αποθέματα ασφαλείας. Οι συνολικά 4 κινητήρες με ισχύ 90-140 ίππους, θα είναι μία σημαντική προσθήκη στη γκάμα, κυρίως στις ισχυρές, ακμάζουσες αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Το 67% των Τούρκων πελατών που αγοράζουν συμπαγές αυτοκίνητο επιλέγουν μοντέλο τριών όγκων (notchback). Στη Ρωσία, το ποσοστό αυτό είναι 65%. Η Opel εκτιμά ότι θα πουλήσει περίπου το 1/3 των μοντέλων Astra sedan στη Ρωσία και Τουρκία αντίστοιχα. Από 10% διεκδικούν επίσης η Ισπανία και η Ανατολική Ευρώπη. Το νέο Astra sedan προγραμματίζονται να λανσαριστεί αυτό το μήνα.
 
Σχεδιασμένο για ευρυχωρία και ένεση
Το νέο sedan υιοθετεί την προηγμένη συμμετρική σχεδίαση του Astra, με δυναμικές γραμμές, άριστη δυναμική συμπεριφορά και υψηλά αποθέματα ασφαλείας. Οι σχεδιαστές του νέου μοντέλου δανείστηκαν το μακρύ μεταξόνιο του station wagon (2,703 μέτρα) για μεγάλη ευρυχωρία πίσω κι ένα μεγάλο χώρο αποσκευών. Με αισθητά μεγάλες διαστάσεις (4,587 μ. μήκος, 1,743 πλάτος και 1,458 ύψος) και χώρο αποσκευών 490 λίτρα, το 4-θυρο sedan κατατάσσεται στην κατηγορία των ανώτερων οικογενειακών αυτοκινήτων.
 
Δύναμη και ασφάλεια
Με 4 προηγμένους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες ECOTEC θα διατίθενται για το 4-θυρο Astra, 2 βενζινοκινητήρες 1.6 και 1.8 λίτρων με 115 και 140 ίππους αντίστοιχα και 2 diesel 1.3 και 1.7 λίτρων με 90 και 100 ίππους αντιστοίχως. Η γκάμα κιβωτίων περιλαμβάνει 5άρια και 6άρια μηχανικά κιβώτια, ένα αυτόματο 4άρι, καθώς και βελτιωμένο αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο Easytronic. Το Astra προσφέρει κορυφαία ευελιξία και ακριβή οδική συμπεριφορά με υψηλά επίπεδα οδηγικής ασφάλειας, βάση των οποίων είναι το πλαίσιο IDS (Interactive Driving System), το οποίο έχει εμπρός άξονα με γόνατα McPherson και πατενταρισμένο ημιάκαμπτο πίσω άξονα. Στάνταρ χαρακτηριστικά ασφαλείας σε όλες τις εκδόσεις Astra περιλαμβάνουν εμπρός δισκόφρενα, ABS, Σύστημα Ελέγχου Φρεναρίσματος στις Στροφές CBC (Cornering Brake Control), brake assist καθώς και Σύστημα Διεύθυνσης με Ηλεκτροϋδραυλική Υποβοήθηση EHPS (Electro-Hydraulic Power Steering). Το ESP Plus διατίθεται προαιρετικά με όλα τα μοντέλα.
 
Πλούσιος εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις
Το Astra sedan ικανοποιεί τις ανάγκες απαιτητικών πελατών με μία εκτενή γκάμα στάνταρ εξοπλισμού. Επίσης προσφέρει προαιρετικό εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας από την πλούσια γκάμα του Astra, όπως προβολείς bi-xenon, Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης σε Ανηφόρα HSA (Hill Start Assist), ηλεκτρικό πρόσθετο καλοριφέρ «Quickheat» και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω. Το νέο μοντέλο Astra διατίθεται σε 3 εκδόσεις εξοπλισμού, Essentia, Enjoy και Cosmo. Το Essentia ήδη διαθέτει σημαντικά χαρακτηριστικά ασφαλείας στάνταρ, όπως εμπρόσθιους και πλευρικούς αερόσακους καθώς και ABS και βάσεις παιδικών καθισμάτων ISOFIX πίσω. Άνετες και πρακτικές στάνταρ λεπτομέρειες περιλαμβάνουν κεντρικό κλείδωμα, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος καθώς και πίσω καθίσματα με διαιρούμενη πλάτη 60/40. Το Astra Enjoy προσφέρει ακόμα πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό, που περιλαμβάνει αιρκοντίσιον, θερμαινόμενους ηλεκτρικούς καθρέπτες, και CD-radio. Το κορυφαίο μοντέλο της σειράς, Cosmo, διαθέτει πρόσθετο εξοπλισμό υψηλής ποιότητας, όπως ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, δίχρωμη ταπετσαρία θυρών, κεντρική κονσόλα σε piano black με ένθετα διακοσμητικά σε matt chrome και δερμάτινο τιμόνι με ένθετα σε piano black.
 
Ευοίωνες προβλέψεις πωλήσεων
Η αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη αλλάζει ραγδαία. Σε 5 μόλις χρόνια (2002-2007), οι πωλήσεις στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη έχουν υπερδιπλασιαστεί. Ενώ το 2002, μόλις 2.700.000 αυτοκίνητα πουλήθηκαν σ’ αυτή την περιοχή, η τιμή αυτή αναμένεται να ξεπεράσει τα 5.500.000 μέχρι το τέλος της χρονιάς. Την ίδια περίοδο, το μερίδιο αγοράς της GM έχει υπερδιπλασιαστεί (8,9% αντί 4,35%) και με το λανσάρισμα του νέου Astra sedan, προβλέπεται περαιτέρω αύξηση του μεριδίου ως το τέλος του 2007. Με την προσθήκη του μοντέλου notchback στην πολύ επιτυχημένη σειρά Astra, που πούλησε 517.000 αυτοκίνητα σε όλη την Ευρώπη το 2006, θα υπάρξει περαιτέρω άνοδος το 2008.
Ως το τέλος του 2007, η Opel εκτιμά ότι θα πουλήσει περισσότερα Astra στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη από όσο στη Γερμανία, ανεβάζοντας αυτή την περιοχή στη 2η θέση, πίσω από τη Βρετανία. Με το μοντέλο notchback να χτυπά κορυφαίες θέσεις στους πίνακες ταξινομήσεων, η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη φαίνεται ότι πιθανότατα θα είναι 1η σε πωλήσεις Astra το 2008. Η Opel συνεχίζει μία παράδοση με το νέο μοντέλο Astra notchback, καθώς οι 2 πρώτες γενιές Astra κυκλοφορούσαν με 4 πόρτες κι ένα μεγάλο, ξεχωριστό χώρο αποσκευών. Το 1ο νέο Astra sedan έφυγε από τη γραμμή παραγωγής 23 Αυγούστου στο Gliwice της Πολωνίας, ιδανική θέση για την εξυπηρέτηση της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης για τις οποίες δημιουργήθηκε κυρίως το αυτοκίνητο. Το προηγούμενο μοντέλο notchback, Astra Classic, θα συνεχίσει επίσης να κατασκευάζεται εκεί.



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Γενικό Συνεργείο Αυτοκινήτων
Δημητρίου Βερελλή 47, 165 62 Γλυφάδα
Τηλ.: +302109603459
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα