IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Renault Clio 1.5 dCi 5d: Η μούσα ωρίμασε
Η Γαλλίδα μούσα εξελίχθηκε όσο ποτέ κι έρχεται πλέον να «μαγέψει» το κοινό της και να υψώσει ανάστημα στους φιλόδοξους ανταγωνιστές της, προσφέροντας ασφάλεια, άνεση, τεχνολογία, αισθητική, επιδόσεις και οικονομία.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Όλοι οι κατασκευαστές, στην προσπάθειά τους να προσφέρουν όλο και πιο άνετα αυτοκίνητα σε όλες τις κατηγορίες, κάθε φορά που παρουσιάζουν τον αντικαταστάτη ενός μοντέλου, λανσάρουν ένα όλο και μεγαλύτερο αμάξωμα, με όλες τις επί μέρους εξελίξεις και βελτιώσεις που το συνοδεύουν. Η Renault δεν ακολουθεί αυτή την τακτική (πλέον) και εστιάζει την προσοχή της στο να εξελίσσει και να βελτιώνει τα οχήματά της στους τομείς που το ενδιαφερόμενο κοινό αναζητάει, όπως η ποιότητα στην κατασκευή, η άνεση και η ασφάλεια συνδυαστικά με την τεχνολογία, οι επιδόσεις χωρίς να επηρεάζουν την οικονομία και φυσικά, η αισθητική. Το νέο Clio που καλείται να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία του, των μικρών συμπαγών μοντέλων, φαίνεται να είναι εξελιγμένο σημαντικά σε όλους τους τομείς, κάτι που αντιλαμβάνεται κανείς από την πρώτη κιόλας ματιά, πριν ανοίξει την πόρτα και βρεθεί στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
 
Υψηλή αισθητική
Είναι πλέον κοινώς αποδεκτό ότι το στιλ και η υψηλή αισθητική στην αυτοκίνηση φέρουν τις περισσότερες υπογραφές από την Ιταλία. Η Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να είχε στο παρελθόν κάποιες στιλιστικές αναλαμπές, αλλά δεν δημιούργησε ποτέ παράδοση στον τομέα αυτό. Η Renault, στα πλαίσια της ριζικής αναβάθμισης των προϊόντων της, που ορίζουν και την αναβαθμισμένη εταιρική της ταυτότητα, έχει αρχίσει να λανσάρει μοντέλα που, πέραν των γνωστών τους παραδοσιακών πλεονεκτημάτων, όπως η ενεργητική και παθητική ασφάλεια, έχουν να επιδείξουν κι άλλα προτερήματα, όπως η σχεδιαστική τους άποψη.
 
Βέβαια, ανέκαθεν η Renault πειραματιζόταν σχεδιαστικά, όπως φάνηκε σε παλαιότερα μοντέλα της σαν τα Avantime, Vel Satis και Megane II. Η νέα σχεδιαστική της αντίληψη όμως, προσαρμόζεται στις ιδιαιτερότητες της κάθε κατηγορίας, που διαμορφώνονται από τους ίδιους τους αγοραστές σε βάθος χρόνου. Το νέο Clio, προσφέρει μία σχεδιαστική άποψη που είναι βέβαιο ότι θα τραβήξει το βλέμμα ακόμη και των πιο οπαδών των «μεσογειακών» στιλ. Από όποια πλευρά κι αν το κοιτάξεις, το νέο Clio έχει να σου πει κάτι. Η επιθετική του όψη γαληνεύει από τη χρωματική σύνθεση που προσφέρεται, η οποία συναντάται εξ ίσου έντονα και στο προφίλ του μοντέλου, στο πίσω μέρος του σε πιο ήπια μορφή.
 
Εσωτερικό με χρώμα και στιλ
Η υψηλή αισθητική που σε κερδίζει με την εξωτερική εμφάνιση, μεταφέρεται αρμονικά και στο εσωτερικό. Ανοίγεις την πόρτα κι αμέσως σε κατακτά μία χρωματική σύνθεση που ρέει στο ξεχωριστό στιλ του αυτοκινήτου και στο εσωτερικό του. Το μεγάλο ηχείο στην πλαϊνή πόρτα, σε προδιαθέτει για το υψηλής ποιότητας ηχητικό αποτέλεσμα που θα σου προσφέρει το ηχοσύνολο. Τα καθίσματα διαθέτουν την απαραίτητη, για την κατηγορία του, πλευρική στήριξη και άνεση, καθώς και την ιδανική ρύθμιση για μία άνετη και ασφαλή οδήγηση. Το τιμόνι σου δίνει την αίσθηση ενός ανώτερης κατηγορίας και κλάσης οχήματος. Ο πίνακας οργάνων ξεφεύγει από τα τετριμμένα, με το δικό του σχεδιαστικό στιλ. Το ίδιο και η κεντρική κονσόλα, που συγκεντρώνει πολλές λειτουργίες με απλό χειρισμό μέσω μιας μεγάλης οθόνης αφής. Έτσι, περιορίζονται οι πολλοί διακόπτες που θα αποσπούσαν περισσότερο την προσοχή του οδηγού από την οδήγηση. Οι μέχρι 5 επιβάτες έχουν την απαιτούμενη άνεση όσον αφορά τους χώρους, αν και ο πίσω μεσαίος επιβάτης κάνει κάποιες μικρές παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών είναι στα επίπεδα της κατηγορίας του μοντέλου.
 
Επιδόσεις παράλληλα με οικονομία
Η επιλογή του πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λίτρων στο νέο Clio αποτελεί την ιδανική λύση για το μοντέλο. Είναι ικανός να φέρει σε πέρας με οικονομία και επιδόσεις, τόσο τις αστικές ανάγκες μετακίνησης, όσο και τις υπεραστικές. Τα μεγάλα του αποθέματα σε ροπή και μάλιστα από τις χαμηλές του στροφές, κάνουν το αυτοκίνητο ευέλικτο σε κάθε μορφής κίνηση. Αν κάποιος τυγχάνει να έχει «βαρύ πόδι», δεν θα το πληρώσει ακριβά, καθώς η κατανάλωση περιορίζεται σε τόσο χαμηλά επίπεδα, που σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 55 λίτρων, μπορείς να ξεπεράσεις και τα 1.000 χλμ. αυτονομίας. Το βασικότερο εδώ είναι ότι το νέο Clio με τον 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα μπορεί να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις ακούραστα και απροβλημάτιστα, κάνοντάς το ιδανικό για ταξίδια και πρωταθλητή στην οικονομία.
 
Εξαίρετη οδική συμπεριφορά και ασφάλεια
Η Renault ποτέ δεν έκανε συμβιβασμούς στην οδική συμπεριφορά και την ασφάλεια. Πλέον, όλα της τα νέα μοντέλα κατακτούν κορυφαίες κριτικές στις αξιολογήσεις παθητικής ασφάλειας κι αυτό κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι. Η εταιρία έχει επενδύσει υπέρογκα ποσά στην εξέλιξη των οχημάτων της, έτσι ώστε να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή ασφάλεια στους επιβάτες. Βέβαια, το εξαιρετικό αποτέλεσμα στη συνολική κριτική του αυτοκινήτου έρχεται με την εξ ίσου εξαίρετη οδική συμπεριφορά. Το νέο Clio συνεχίζει μία παράδοση πολύ πίσω στο χρόνο. Άμεση απόκριση στο τιμόνι, σαφές και ακριβές, μία ανάρτηση στο ύψος των περιστάσεων κι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που συνεργάζεται ιδανικά με τον υψηλόροπο κινητήρα, συνθέτουν ένα σύνολο που δεν θα περάσει απαρατήρητο από τους αγοραστές της κατηγορίας του μοντέλου. Η σύγχρονη σχεδιαστική αντίληψη μέσα κι έξω του αυτοκινήτου και η ιδανική χρωματική σύνθεση, με το άριστο φινίρισμα, θα βάλουν σε σκέψεις ακόμη και τον πιο δύσπιστο.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 20/06/2013, 00:19 πμ.)
Renault Clio 1.5 dCi 5d
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Ύψος): 4,06 x 1,73 x 1,45 μέτρα
Μεταξόνιο & Μετατρόχια Ε/Π: 2,59 & 1,505/1,505 μέτρα
Χώρος αποσκευών: 300-1.145 λίτρα
Βάρος: 1.070 κιλά
Κυβισμός: 1.461 κυβικά εκατοστά
Διάμετρος x Διαδρομή: 76 x 80,5 χλστ.
Σχέση συμπίεσης: 15,6:1
Μέγιστη ισχύς (ίπποι): 90/4.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή (Nm): 220/1.750 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ.: 11,7’’
Τελική ταχύτητα: 178 χ.α.ώ.
Κατανάλωση σε αστικό κύκλο: 4,1 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε υπεραστικό κύκλο: 3,3 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο: 3,6 λίτρα/100 χλμ.
Ρεζερβουάρ: 55 λίτρα
Εκπομπές ρύπων CO2: 93 γραμμ./χλμ.



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Ford
Ε. Ι. ΒΑΡΟΥΞΑΚΗΣ & ΣΙΑ ΟΕ

Έκθεση - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ: Γέφυρα Κλαδισού 3, 731 31 Χανιά
Τηλ. Έκθεσης: +302821073793, Fax Έκθεσης: +302821095159
Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο: Φυντίκι 11, 731 31 Χανιά
Τηλ. Servive/Ανταλλακτικών: +302821074539, +302821099683
Fax Service/Ανταλλακτικών: +302821095159
E-mail: gkelakis@baroyxakis.gr, Website: www.baroyxakis.gr
 
Χρήσιμα