IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Porsche Cayenne Turbo S: Η αιχμή του δόρατος
Η Porsche AG επεκτείνει την 4η σειρά μοντέλων της με την προσθήκη του Cayenne Turbo S στην κορυφή της σειράς. Το Turbo S, το ισχυρότερο από όλα τα Cayenne, διαθέτει κινητήρα V8 4.8 λίτρων με διπλό τούρμπο που αποδίδει 550 ίππους. Με το Turbo S, η Porsche έρχεται να καλύψει τις επιθυμίες πολλών από τους πελάτες της. Ειδικά στις νέες αναδυόμενες αγορές της Ανατολικής Ευρώπης και της Ασίας, η ζήτηση για πολυτελή σπορ SUV με κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά είναι τεράστια. Παρά δε το γεγονός ότι η Porsche κατάφερε να εξοπλίσει το νέο Turbo S με ακόμα καλύτερες επιδόσεις απ' ό,τι το απλό μοντέλο Turbo (500 ίπποι), η αποδοτικότητα στην κατανάλωση καυσίμου που προσφέρει το Turbo S είναι ακριβώς η ίδια με αυτήν του Cayenne Turbo (σύμφωνα με τις μεθόδους υπολογισμού που προβλέπονται από το Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Δοκιμών για Επιβατικά Αυτοκίνητα - NEFZ).
Με διακριτική εμφάνιση
Εξωτερικά, το Turbo S διακρίνεται από τις ζάντες κράματος 21 ιντσών SportPlus που φιλοξενούνται στους βαμμένους θόλους των τροχών, καθώς και από την σπορ εξάτμιση με 4 απολήξεις που είναι κατασκευασμένες από χυτό αλουμίνιο. Οι θυρίδες εισαγωγής αέρα και οι θόλοι των τροχών είναι στο χρώμα του αμαξώματος. Το νέο διακριτικό αλλά ταυτόχρονα κομψό χρώμα lava gray metallic διατίθεται προαιρετικά μόνο για το Turbo S. Όλες οι εκδόσεις του Turbo S διαθέτουν πλαίσιο που επωφελείται από την αερανάρτηση, η οποία φυσικά συνδυάζεται με αυτόματο έλεγχο ύψους και με την ενεργή ανάρτηση PASM η οποία (και πάλι ως στάνταρ) συνδυάζεται με το σύστημα δυναμικού ελέγχου του πλαισίου PDDC Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) και με το σύστημα μεταβλητής υποβοήθησης του τιμονιού ανάλογα με την ταχύτητα, το Servotronic. Ο ιδιαίτερα ποιοτικός χαρακτήρας του νέου, κορυφαίου Cayenne Turbo S τονίζεται και με το βασικό εξοπλισμό του στο εσωτερικό, τα μπροστινά σπορ καθίσματα με μνήμη, το πίσω κάθισμα με ξεχωριστές θέσεις, τις επενδύσεις αλουμινίου στις πόρτες με το λογότυπο του μοντέλου και τις δερμάτινες επενδύσεις σε 2 αποκλειστικές διχρωμίες (μαύρο/Havana και μαύρο/μεταλλικό γκρι) που συνδυάζονται με δερμάτινη στεφάνη και κεντρικό τμήμα τιμονιού γεμισμένο με μαλακό υλικό.
Δυνατός κινητήρας, δυναμικές επιδόσεις
Ο κινητήρας του Cayenne Turbo S είναι ο γνωστός V8 με 2 παράλληλα τούρμπο και άμεσο ψεκασμό DFI. Η εκρηκτική του δύναμη μεταφέρεται στους μεγάλους τροχούς μέσω ενός αυτόματου 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, Tiptronic S. Ένα σύστημα μόνιμης 4κίνησης PTM (Porsche Traction Management) με βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων φροντίζει για τη μετάδοσης της κίνησης. Οι ενισχυμένες επιδόσεις του Turbo S σε σχέση με το απλό μοντέλο Turbo οφείλονται στο τροποποιημένο σύστημα εξάτμισης και σε βελτιώσεις του συστήματος ελέγχου του κινητήρα. Εκτός από τις βελτιωμένες επιδόσεις, αυξημένη είναι και η ροπή που πλέον αγγίζει τα 750 Nm (κατά 50 Nm μεγαλύτερη) στις 2.250-4.500 σ.α.λ. Το Cayenne Turbo S φέρνει τα 0-100 χ.α.ώ. σε 4,8’’, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 280 χ.α.ώ.
Φρένα αγωνιστικών προδιαγραφών
Τα φρένα είναι ένα ζωτικής σημασίας μέρος του αυτοκινήτου, καθώς οι επιδόσεις του από τη μια και το μεγάλο του βάρος από την άλλη, επιβάλλουν την παρουσία ενός συστήματος πέδησης που να ανταποκρίνεται στο ύψος των περιστάσεων. Για την επιβράδυνση του μοντέλου φροντίζουν αλουμινένιες μονομπλόκ δαγκάνες με εσωτερικά αεριζόμενους δίσκους 2 μερών και στους 4 τροχούς. Εμπρός είναι 6πίστονες διαμέτρου 380 χλστ. και πίσω 4πίστονες 358 χλστ. Με την εισαγωγή του συστήματος κεραμικών φρένων (PCCB) στον προαιρετικό εξοπλισμό, η Porsche υπογραμμίζει την ηγετική της θέση ως κατασκευαστής των άκρως ανθεκτικών δίσκων φρένων από σύνθετο κεραμικό υλικό με ανθρακονήματα. Όταν θα παρουσιαστεί η σειρά 2009, αυτοί οι δίσκοι υψηλής τεχνολογίας - σχεδιασμένοι αρχικά για αγωνιστικά μοντέλα - θα προσφερθούν για πρώτη φορά στην κατηγορία των υπερπολυτελών SUV της κορυφαίας κατηγορίας. Οι μπροστινοί κεραμικοί δίσκοι έχουν διάμετρο 410 χλστ., ενώ η διάμετρος των πίσω φτάνει τα 370 χλστ. Η επιβράδυνση υλοποιείται με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω. Τα κεραμικά φρένα PCCB διατίθενται προαιρετικά και με άλλα μοντέλα Cayenne, όπως τα Cayenne S, GTS και Turbo με τροχούς τουλάχιστον 20 ιντσών. Τέλος, το Cayenne Turbo S θα παρουσιαστεί στην αγορά τον Αύγουστο του 2008.
 
Μήκος
4,80 μέτρα
Πλάτος
1,93 μέτρα
Ύψος
1,70 μέτρα
Μεταξόνιο
2,855 μέτρα
Μετατρόχια Ε/Π
1,645/1,66 μέτρα
Χώρος αποσκευών
540-1.770 λίτρα
Βάρος
2.355 κιλά
Κυβισμός
4.806 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή
96 x 83 χλστ.
Σχέση συμπίεσης
10,5:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
550/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
750/2.250-4.500
Κατανομή ροπής Ε/Π*
38%-62%
0-100 χ.α.ώ.
4,8’’
Τελική ταχύτητα
280 χ.α.ώ.
Φρένα εμπρός (αεριζόμενοι δίσκοι)
380 χλστ.
Φρένα πίσω (αεριζόμενοι δίσκοι)
358 χλστ.
Τροχοί
295/35R21
Μικτή κατανάλωση
14,9 λ./100 χλμ.
Ρεζερβουάρ
100 λίτρα
Εκπομπές ρύπων (CO2)
358 γραμμ./χλμ.
* Βασική κατανομή εμπρός/πίσω



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Audi
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ. ΤΖΕΦΕΡΑΚΟΣ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ (Πωλήσεις Αυτοκινήτων)
Αμαρουσίου Χαλανδρίου 12, 151 25 Μαρούσι
Τηλ.: +302106180529, +302106196297, Τηλ. & Fax: +302106196328
E-mail: georgejeferakos@gmail.com
Δείτε μας στο παγκόσμιο χρυσό οδηγό AiYellow.
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα